2 Юни, 2021 11:20 6 724 10

BMW представи първата М Performance електрическа кола

  • bmw-
  • i4-
  • i4m-
  • m3-
  • m4

i4 M50 получава 544 конски сили и задвижване на четирите колела

BMW представи първата М Performance електрическа кола - 1
Снимки: BMW

BMW също се включва в битката при електрическите спортни автомобили, като по-рано днес показа първата си М кола на ток в лицето на новото i4 M50. Спортната версия е базирана на стандартното i4 и разполага с повече мощност и променен външен вид.

BMW представи първата М Performance електрическа кола

Започвайки с главното, а именно задвижването, то се осигурява от електромотори върху предната и задната ос, чиято системна максимална мощност достига 544 конски сили, a въртящият момент е близо 800 нютон метра.

BMW представи първата М Performance електрическа кола

Подобно на повечето електрически автомобили, тези данни са постижими само за определени секунди при натискане на газта, а в противен случай разполагате с 469 конски сили и 729 нютон метра. Въпреки това, ускорението на i4 M50 отнема 3.9 секунди, когато дисциплината е до 100км/ч, а за максималната скорост от 225км/ч ще са ви нужни 5.7 секунди.

BMW представи първата М Performance електрическа кола

Различно от стандартното i4 е и окачването, което е специална разработка на М дивизията на марката и обещава по-добро поведение. Очаквано промени има и по-спирачната система, както и джантите, които стандартно пристигат в размер от 19 цола, но могат да бъдат надградени и до 20-цолови такива.

BMW представи първата М Performance електрическа кола

Промените в интериора са като тези за всяка една М кола на BMW, седалките са взаимствани от новите М3 и М4, а карбонови акценти могат да бъдат поръчани, за да придадат малко повече агресия на иначе стандартния интериор. Очаква се продажбите да започнат през следващата година, а цените да са сходни с тези на новото М3.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 мерцедесаджия

    6 3 Отговор
    Бнв е зе да прай коли

    Коментиран от #6

  • 2 Артър

    1 0 Отговор
    Май нашите депутати ще си купуват мерцедеси скоро мерси...
  • 3 Жоро

    6 2 Отговор
    аз не разбирам лицемерието да продължават да се правят супер мощни коли (което значи НЕекологични!), а в същото време една камра евро комисии решават за ограничения в мощността на прахосмукачките,премахване на крушките а нажежаема жичка?! Все ми се струва, че да чистиш с мощна прахосмукачка е не по-малко важно от това колата ти да ускорява от 0-100 за 3 вмсто за 5 секунди (примерно)

    Коментиран от #5

  • 4 Я пак, я пак?

    15 2 Отговор
    "Въпреки това, ускорението на i4 M50 отнема 3.9 секунди, когато дисциплината е до 100км/ч, а за максималната скорост от 225км/ч ще са ви нужни 5.7 секунди."

    Някой пак е превеждал с google преводач? Как така ускорението от 0 до 100 е 4 секунди, а от 100 до 225 само за още по-малко от 2 секунди? Няма никаква логика в написаното!
  • 5 Защото няма значение!

    5 7 Отговор

    До коментар #3 от "Жоро":

    Мощността при електромобилите няма кой знае каква връзка с разхода на енергия за изминат километър. Дори е точно обратното - по-мощните двигатели и батериите с голяма мощност при регенеративно спиране могат да върнат много повече енергия обратно в батерията. Тесла за едни от най-бързите и мощни електромобили, но в същото време са най-ефективни и най-икономични.
  • 6 хахахахахаха

    6 5 Отговор

    До коментар #1 от "мерцедесаджия":

    ти на електрокара щом казваш кола значи си написал бнв просто защото мислиш че така се пише а ако имаше и малко познания и опит в автомобилите щеше да си наясно че само в бг си мислят терлиците че бмв е нещо лошо... но наши ганьо е най-знаещия как цял свят ще му дава наклон

    Коментиран от #8

  • 7 jар

    7 1 Отговор
    В статията не пише колко разстояние може да измине с едно зареждане това BMW,както и цената му.Ако тези неща бяха известни едва ли феновете на марката щяха да са във възторг.
  • 8 Трифонов

    4 0 Отговор

    До коментар #6 от "хахахахахаха":

    Аааа, не е вярно, че в България BMW е нещо лошо. Не се подвеждай по коментаторите по сайтовете. Всички класации за популярност на премиум автомобилите в отделните страни в света, поне от 30 години, неизменно сочат BMW за най-харесвана премиум марка в България. Тя, разбира се, е на първо място и в още редица държави, но е така и в България. Просто българинът си е завистливичък и когато няма кинти, ги плюе и хвали 20 годишната таратайка, дето кара или пък японския или корейски shitbox, който си е купил. Но паднат ли му марки от нейде, веднага се плъзва в BMW.
  • 9 Батко

    4 2 Отговор
    Много ли ви дразнят тези три букви ? (За част от коментиращите )
  • 10 шишо

    0 0 Отговор
    малийй бая срам ще бере от теслата