11 Юни, 2021 11:56 6 001 64

Tesla започна да доставя новия Model S Plaid и повиши цените с 10 хиляди долара

  • tesla-
  • model s-
  • plaid

Базова версия вече струва 129 900 долара

Tesla започна да доставя новия Model S Plaid и повиши цените с 10 хиляди долара - 1
Снимки: Tesla

През изминалия ден от Tesla започнаха да доставят новия Model S Plaid като за това беше организирано и специално събитие в една от фабриките, където се произвежда автомобилът, но освен доволни нови собственици, най-вероятно ще има и недоволни потенциални клиенти.

Tesla започна да доставя новия Model S Plaid и повиши цените с 10 хиляди долара

Заедно с началото на доставките на Plaid версията, компанията увеличи нейната цена с 10 хиляди долара. Все още не се знае защо това е така, но пък другите версии на седана остават с непроменени цени. В предишно изявление, хората на Мъск заявиха, че новият Model S се очаква да бъде доста печеливш модел, а разходите за производство трябва да бъдат по-ниски от преди.

Tesla започна да доставя новия Model S Plaid и повиши цените с 10 хиляди долара

Подобно увеличение на цените видяхме и за Model 3 и Model Y, като там от Tesla изтъкнаха кризата с полупроводници и високи цени на материали, които се наблюдават в последно време.


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Един от журито

    24 15 Отговор
    Давайте, купувайте електрически тостери. Само сега на промоция 130К. Утре ще са на 140К. Докато има балъци ще има и тарикати!

    Коментиран от #3

  • 2 Гост

    17 10 Отговор
    Теслократите са се покрили в дън земя. Дума не обелват. Опорките им една по една отпадат. Вече не остана с какво да хвалят стоката на гуруто.

    Коментиран от #4, #5

  • 3 Хахахаха

    23 9 Отговор

    До коментар #1 от "Един от журито":

    А как е при ДВГ? Сменят мигачите и новия модел е по-скъп от стария! Ама ти пак бягаш да купуваш!

    Коментиран от #24

  • 4 Хихи

    13 12 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    Кви опорки ве пич! Колата даже е евтина! Намери по-бърза такава за такива пари! От утре очаквай тестове от собствениците! Колите вече са раздадени на първите собственици! Още една опорка ви падна, че тази кола нямаше да бъде направена! Е, направена е известен вече е при собствениците си! Така, ще бъде и с камиона и с Роудстъра и със Сайбъртрък!

    Коментиран от #7

  • 5 😂😂😂😂

    12 11 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    Колата е върха на колите, той за опорки тръгнал да говори! 😂😂
  • 6 дада

    12 11 Отговор
    130 000 за таблет и то за базовия модел.

    Коментиран от #9, #10

  • 7 Гост

    17 7 Отговор

    До коментар #4 от "Хихи":

    Аман от хл@п@ци, оценяващи колите по километража. Първо почни да изкарваш пари, поне за дъвките си, пък после ще те питам, дали ще дадеш 208 000 лв за базова Тесла.
  • 8 Електроджендър

    6 12 Отговор
    До 2024 година електричките ще са по-евтини от автомобилите с ДВГ ! Така ми каза Сорос
  • 9 Гост

    16 15 Отговор

    До коментар #6 от "дада":

    130 000 долара = 208 000 лв. Гола коруба, предлагаща само ускорение и нищо повече. На село имахме един, който обезкости едно Уно и му вкара двигател В8 от някаква японка, на мястото на задните седалки. И той само ускорение имаше и нищо друго. Същата работа.

    Коментиран от #12

  • 10 Хахахаха

    10 10 Отговор

    До коментар #6 от "дада":

    😂😂😂Какъв базов Модел? Не е базовия Модел, а е Плейд! Базовия Модел е с малко по-слаби характеристики! Ускорението е 3.2 на базовия!
  • 11 старото се уволнява

    9 7 Отговор
    немчугите ревът
  • 12 😂😂😂😂

    10 9 Отговор

    До коментар #9 от "Гост":

    Че кой е казал, че цената на най-бързата серийна кола трябва да бъде ниска? Много по - ниска е от много по-бавни!

    Коментиран от #40

  • 13 Steks

    13 10 Отговор
    Само като го видя какъв клозет е отвътре не мерси ако ще 0-100 да го прави за 0.5 сек хванали сте се за едно скапано ускорение до 100 което в реалният живот абсолютно никой не го интересува добре бие до 100км и после кво правим и смарт ще ни бие нали видяхме 600 и не знам си колко коня не може да види дори номера на една м6-ца и като ви знам че ще почнете ама тя теслата била тежката не знам си какво а онова подобие на пикап когато дръпна форда всичко беше равно нали 😁😁 тегло гуми що не се пробва с големите Ф-ки ще го влащат като куцо пиле домат ама тогава пак няма да е честно

    Коментиран от #14, #15, #18, #22

  • 14 Офффф

    4 7 Отговор

    До коментар #13 от "Steks":

    Задръж си коментара! Обясняваш за друга кола! Тук е новия Модел С Плейд!

    Коментиран от #16

  • 15 Офффф

    4 5 Отговор

    До коментар #13 от "Steks":

    Другото което е, е че видеото което беше, беше Модел Х, а тук е С! Въобще говориш за много различни неща, но много компетентно! 😂😂
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Пилот на Ферари

    15 6 Отговор
    Вътре все едно Вартбург с таблет. А на таблета мъж с поличка и гайда. И всичко това за два сандъка пари.
  • 18 Не ставай смешен!

    6 12 Отговор

    До коментар #13 от "Steks":

    BMW m6 има максимална скорост 250 км в час, а тази Тесла ги достига за 9 секунди и продължава до 320 километра в час. Нали се сещаш, че дори BMW то да мине покрай спряла такава Тесла с максималната си скорост, ще бъде изпреварено след 20-30 секунди все едно е спряло?

    Коментиран от #21, #41, #64

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 пилот на Ферари

    14 5 Отговор
    От Тесла са много зле от към дизайна . И външен и вътрешен. За толкова пари трябва да се очаква много повече.
    Да не говорим че намаляват разходите а за сметка на това увеличават цената ???!!!
  • 21 Steks

    8 8 Отговор

    До коментар #18 от "Не ставай смешен!":

    Ко речи ко каза ? Ти сериозен ли си ? Пийте си правилните хапчета хора нито е бърза тая теслЪ нито е нищо технологично върховно както си фантазирате технология на 100години едни хървати показаха какво е бързо ама наистина бързо не тоя кенеф айде лек ден от мен пожелавам ви по 5/6 тесли да си вземете 🙂

    Коментиран от #23, #25

  • 22 Хо хо хо

    4 8 Отговор

    До коментар #13 от "Steks":

    Викаш си друго си е у мнглцедес у 21 век врътки като на Раховец 85-та

    Коментиран от #26

  • 23 Смех

    5 5 Отговор

    До коментар #21 от "Steks":

    И кво е показал хърватина че пробега му е 200 км ли xD
  • 24 Грета Тунберг

    3 4 Отговор

    До коментар #3 от "Хахахаха":

    Обичам те норвежецо!Ще ти подаря такава Тесла за сватбен подарък!
  • 25 Не ставай смешен!

    5 7 Отговор

    До коментар #21 от "Steks":

    Всъщност тази е Тесла прави четвърт милия по-бързо от Римак, а струва 10 пъти по-малко! Но да се върнем на ДВГ - къде успя да набуташ M6 между тези двата автомобила? Покажи ми по какво ще ги сравняваш въобще?

    Коментиран от #27, #42

  • 26 Пилот на Ферари

    14 5 Отговор

    До коментар #22 от "Хо хо хо":

    На тоя таблет за да му включиш климатика , трябва да спреш на някоя отбивка. Иначе в движение и в първата канавка.
    Така че с копчетата си е много по добре.

    Коментиран от #28, #29

  • 27 Тук бъркаш

    8 2 Отговор

    До коментар #25 от "Не ставай смешен!":

    Римак ги взима за 8.62, а Тесла за 9.24 секунди! Римак изпреварва! Но Страдалното Ферари, пада - неговото време беше 9.6 секунди!

    Коментиран от #32

  • 28 Мммммм

    5 5 Отговор

    До коментар #26 от "Пилот на Ферари":

    Ами тя и новата С класа на Мерцедес е с таблет, за климатика! Ама там е убау, нали?

    Коментиран от #30

  • 29 И каква е разликата

    6 6 Отговор

    До коментар #26 от "Пилот на Ферари":

    Дисплея с градусите на климатроника се намира доста по-ниско от дисплея на Тесла, а освен това, при Тесла дори не е нужно да гледаш в дисплея, а просто може да настроиш температурата с гласова команда Колко градуса и къде ги искаш.

    Коментиран от #31

  • 30 Пилот на Ферари

    12 1 Отговор

    До коментар #28 от "Мммммм":

    Ами даваха скоро по Ауто мотор спорт такъв проблем и с Рено. Не може хем да караш , хем да правиш настройки. Особено през деня при слънчево време не се вижда какво точно правиш.
  • 31 Пилот на Ферари

    11 2 Отговор

    До коментар #29 от "И каква е разликата":

    През деня трудно се вижда поради отбясъците. А копчето можеш да го завъртиш и без да гледаш .
  • 32 Прав си

    6 5 Отговор

    До коментар #27 от "Тук бъркаш":

    Объркал съм се! Но това удря още по-голям шамар на ДВГ - четвърт миля за под 9 секунди! Ускорение до 60 мили в час за под две секунди и за двата електромобила. ДВГ дори за милиони долари не могат да постигнат такива параметри въпреки стогодишното си развитие. А развитието на електромобилите беше спряно за цял век и сега само за по-малко от 20 години от ренесанса си, вече изпреварват автомобилите с ДВГ по почти всички класически дисциплини за бързина.

    Коментиран от #34

  • 33 Turbo

    6 3 Отговор
    Според теслю цените на Тесла щяха да са само надолу хахахахаха нещо объркаха посоките защо така тесльо?

    Коментиран от #35, #43

  • 34 Пилот на Ферари

    9 3 Отговор

    До коментар #32 от "Прав си":

    На тебе кола за драг ли ти трябва или да се возиш и да ходиш на работа ? Цялата тая разправия дали електричка или ДВГ е напълно безсмислена.

    Коментиран от #36

  • 35 Хахахаха

    3 3 Отговор

    До коментар #33 от "Turbo":

    Ами те са надолу! Виж цените в Европа! Тесла свали цените, за да влезе в цените за субсидии! Защо мислиш, че продажбите им в Германия и Франция скочиха толкова? Хахахаха!
  • 36 Точно така

    5 3 Отговор

    До коментар #34 от "Пилот на Ферари":

    За това трябва да е електричка! Защото, няма значение с какво се возиш, стига да не пуши!

    Коментиран от #37

  • 37 Пилот на Ферари

    4 5 Отговор

    До коментар #36 от "Точно така":

    Вярно , за градовете ще е Ок. Но не е решен проблема с батериите. Скоро имаше статия с изоставени електрички край Париж , защото не знаеха какво да ги правят.

    Коментиран от #39

  • 38 😂😂😂😂

    3 3 Отговор
    Забелязах, че от както Дизел се вози на електрическа кола и спря да спори и да доказва! Може би и Turbo да се качи на една Тесла и след това да се изказва?

    Коментиран от #50

  • 39 Хахахаха

    3 3 Отговор

    До коментар #37 от "Пилот на Ферари":

    Хахахаха! Статия? По скоро, беше руснак, който е снимал там! От къде знаеш, че не знаят какво да ги правят? Може да си чакат реда, за да ги рециклират? Защо вярвате на такива "статии"?
  • 40 Гост

    7 3 Отговор

    До коментар #12 от "😂😂😂😂":

    Скорост и ускорение не са никакъв критерий за цена. Освен, ако не си на 15 години.

    Коментиран от #45, #53

  • 41 Гост

    7 5 Отговор

    До коментар #18 от "Не ставай смешен!":

    Смешни сте всички вие които си мислите, че ускорение 0 до100 за 3 с или за 2 с ще усетите някаква разлика. Най-смешни сте с това, че за вас автомобилът се изчерпва с едно ускорение. Нищо друго не гледате.

    Коментиран от #44

  • 42 Гост

    6 3 Отговор

    До коментар #25 от "Не ставай смешен!":

    Ако прави четвърт милята както я засичат от 0 до 100 мерси. Засичат го от 6 до 94 км в час и му викат по регламент хахахахаха
  • 43 Гост

    4 3 Отговор

    До коментар #33 от "Turbo":

    Сигурно теслю е гледал прогнозните графики наопаки хахахаха.
  • 44 Така така

    3 5 Отговор

    До коментар #41 от "Гост":

    Ако за любителите на ДВГ, смисъла е наистина само в буфтенето, наистина работата е сериозно тежка! Ускорението не е най-важното, но електричката бие и на другите критерии разбираш ли?

    Коментиран от #59

  • 45 Мммммм

    1 5 Отговор

    До коментар #40 от "Гост":

    А по какво се определя цената? По автономия ли? 😂😂😂 По принцип така, определят цената производителите на ДВГ коли!

    Коментиран от #60

  • 46 Мммммм

    3 3 Отговор
    По скорост и ускорение определят цената производителите на ДВГ коли!
  • 47 небрежнев

    10 3 Отговор
    Истината е, че електричките са недостижими по динамика, но проблема е в инфраструктурата за обслужване и зареждане. Ускорение до 100 км/ч под 2 сек. е достижимо за формула 1, но не и за серийна кола с ДВГ. За кола с макс. скорост от 320 км/ч. ще трябва да се плати над 400 000 лв., а Тесла са на половината. Успеят ли със зарядните станции и времето за заряд, то цената не е проблем. Времето на ДВГ свършва, но не е ясно колко още има .

    Коментиран от #49

  • 48 хо ха

    5 5 Отговор
    от вън е що годе добре но вътре е пълна скръб и то за толкова много пари
  • 49 🎉🎉🎉🎉

    5 5 Отговор

    До коментар #47 от "небрежнев":

    И какво да успеят със зарядните? Западна Европа е пълна, зарядните са на по 50 километра една от друга, само на Тесла! Хората от Швеция пътуват за Испания и обратно! Къде е проблема? Тесла имат над 25 хиляди зарядни в света! Отделно останалите зарядни! Отделно домашните зарядни! Какъв е проблема?
  • 50 Дизела

    3 3 Отговор

    До коментар #38 от "😂😂😂😂":

    Дизела ще се качи на електричка на 30 февруари ще има да чакаш.Докато има евтини дизели ще карам дизели.После може да мина на хибрид.
  • 51 Plameni

    2 2 Отговор
    ,,гост,, на колелото си написал Tesla ,и вместо седалка ползва дръжката хихихи

    Коментиран от #52

  • 52 Turbo

    2 2 Отговор

    До коментар #51 от "Plameni":

    Сложил е на колелото си и един кабел с щепсел за да го зарежда на нощна енергия в мазето хахахахаха
  • 53 Учуден

    3 3 Отговор

    До коментар #40 от "Гост":

    Според тебе Ферари или Тесла е по-добър автомобил и защо?

    Коментиран от #61

  • 54 TSLA

    4 4 Отговор
    Братята Мъск основават Zip2 (първият онлайн указател) и Кимбал Мъск отива при хората от Жълти Страници и им вика, пичове дайте да ви вкараме в Интернет. И единия хваща огромния 5 кила телефонен указател и му го хвърля с думите: Ти мислиш ли си, че някога ще замениш това, бе! И Мъск: пич, ти ВЕЧЕ си мъртъв :D
  • 55 TSLA

    2 4 Отговор
    Тръгваме с Model S Long Range 2018, 100 кВтч (95 ползваеми, другото е буфер) и с новото Audi E-tron GT RS 93.4кВтч (85 ползваеми). Температура 13 градуса, климатици на 20 градуса, автопилот на 110 км/ч. Разход при Теслата: 17.77 кВтч/100 км, общ пробег 534 км. Зарежда на Supercharger мрежата. Разход при Аудито: 22.19 кВтч/100 км, общ пробег 383 км. Зарежда където намери. Цена на Теслата 160 бона, цена на Аудито - 280 бона. Осветеност и пространство за пътници и багаж: несравними. Изводите: ясни от самолет. 21 век: Тесла и всички останали. Фактите от реалния свят. Вашият въображаем е нерелевантен.

    Коментиран от #62

  • 56 незнайко

    5 1 Отговор
    Колко от редовите граждани са в състояние да издържат ускорението от 0 до 100 км/ч . за 2-2.5 сек. 80% ще повърнат !!! Защо тогава се правят такива коли ??? От прочетените коментари досега, никой не обръща внимание на това а съм сигурен, че и нямат представа какво значи такова ускорение !!!

    Коментиран от #57, #58

  • 57 Знайко

    5 1 Отговор

    До коментар #56 от "незнайко":

    За 2 секунди нямаш време и да повърнеш! А толкова бързи автомобили си купуват хора, които и досега са карали бързи автомобили и имат тренинг. Но пък ме връщаш в детството, когато бабите и дядовците ни, не можеха да издържат дори половин часово пътуване с огромната скорост от 60 километра в час, който развиваха тогавашната автомобилна гордост автобус Чавдар, а Васко в Кеца пееше хита си със 100 километра в час аз летя, а възрастните се възмущаваха, че подстрекава младежите към самоубийствено шофиране.
  • 58 Нередовен гражданин

    2 1 Отговор

    До коментар #56 от "незнайко":

    Тези нередовни граждани ли ти изглеждат? Ускоряват до 150 км/ч за три секунди и като гледам не повръщат!

  • 59 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "Така така":

    И на автономност ли? И на комфорт ли? Или и на цена на резервни части? Колко струваше носач на Тесла? 7000$ ли беше? хахахахахаха
  • 60 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "Мммммм":

    Порастни и после ще те учим. Сега няма смисъл да се налива в кан4е без дъно.
  • 61 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #53 от "Учуден":

    Ферари разбира се. Как можеш да задаваш такъв въпрос?
  • 62 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #55 от "TSLA":

    Хайде сега, опитай се да намериш българската дума за нерелевантен.
  • 63 vankicha

    0 0 Отговор
    С ръка на сърцето - НЯМА ТАКЪВ ДЪРВЕН ИНТЕРИОР!!!
  • 64 Borislav Popov

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "Не ставай смешен!":

    абе кухльо,тая тесла е над 100 коня и въпреки че е напомпана толкова едно бмв м5, 635 коня с ускорение зо 200 за 8.5 секунди ще я напраи бърлива