25 Юли, 2021 12:00 8 711 13

Възроденото Renault 5 Turbo дебютира с класически дизайн и нови технологии

  • renault-
  • renault 5 turbo

Третото поколение на класическия хечбек е дело на Legende Automobiles

Възроденото Renault 5 Turbo дебютира с класически дизайн и нови технологии - 1
Снимки: Legende Automobiles

Преди няколко седмици ви разказахме за плановете на френската компания Legende Automobiles да възроди класическото Renault 5 Turbo, като запази класическия дизайн на модела, но го съчета е с нови технологии. Към онзи момент от компанията споделиха само няколко снимки, които показваха предната и задната част на модела, но ето че вече разполагаме с повече информация и техническите характеристики на третата версия на Renault 5 Turbo.

Възроденото Renault 5 Turbo дебютира с класически дизайн и нови технологии

Външността на модела е останала почти идентична с тази на оригинала, като разликите са основно в светлините, които вече използват LED технология. Купето пък е направено от карбон, за да запази максимално ниско тегло. Джантите също са с класически дизайн, но пристигат в размер от 16 и 17 цола.

Възроденото Renault 5 Turbo дебютира с класически дизайн и нови технологии

Окачването използва двойни носачи в предната и задната част, като от компанията казват, че това е модерна препратка към конфигурацията при състезателното Renault 5 Maxi Turbo.

Възроденото Renault 5 Turbo дебютира с класически дизайн и нови технологии

В интериора също са преплетени ретро мотивите с модерни технологии, като впечатление прави дигитален дисплей, който заменя класическите аналогови инструменти. Спортни седалки и така наречения ролкейдж или състезателна клетка също пристигат стандартно при хотхеча. Зад тях е разположен и двигателят за който се споменава едниствено, че е четирицлиндров и генерира 400 конски сили. Задвижващи са задните гуми, а модерна секвенциална или механична скоростна кутия с 5 предавки зависят от избора на клиента. В зависимост от желанията на клиента и колата донор, могат да бъдат използвани и други двигатели, но това подлежи на допълнително обсъждане с Legende Automobiles.

Възроденото Renault 5 Turbo дебютира с класически дизайн и нови технологии


Поставете оценка:
Оценка 5 от 23 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Сух

    38 6 Отговор
    Супер е!
  • 2 Алпин

    43 5 Отговор
    Ще режем гоуфаджиите.

    Коментиран от #3

  • 3 Aлфа Вълкът

    25 2 Отговор

    До коментар #2 от "Алпин":

    Само да не излезе, че е 2 пъти по-скъпо от голфа с туй карбоново купе.
  • 4 NikNay

    34 11 Отговор
    Уж екология уж ток а само нови модели автомобили с ДВГ и то пърлячки ! Става ли ви ясно че автоиндустрията прави електрички не защото ефективни а ьащото е моден тренд и най @важното защото могат. Лапайте прах екоталибани .

    Коментиран от #6, #8

  • 5 изненада

    5 11 Отговор
    И под капака 900м3 три-цилиндъра.
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 ПоБезпроблем

    4 0 Отговор

    До коментар #4 от "NikNay":

    не просто изкарат с пъти повече пари от ел. колите, които на всичкото отгоре са и по-безпроблемни. Модата носи пари както на дизайнерите на дрехи, така и на дизайнерите в автомобилосртоенето. Сега модата е ток, пък ние тоците нищо, че още ги правим от въглища (като казвам ние - визирам целия свят)
  • 9 Джуган

    10 0 Отговор
    С карбоново купе ще е много лека и с 400 коня ще е мега яка пистарка, ще направи за смях много от “големите батковци”
  • 10 Чико

    1 13 Отговор
    Кой глупак купува такъв дарак?

    Коментиран от #12

  • 11 И оригинала

    4 0 Отговор
    едно време от група Б звяр,казваха и "асфалтовата ракета" и мощността и на някои от състезанията достигаше тази мощност и в конкуренция с другите не бе по-долу от тях,като печели Монте Карло в борба с Ауди куатро,а после и Корсика в конкуренция с Ланча,Ауди,Пежо все динозаври от гр. Б.
  • 12 Ами такива

    3 0 Отговор

    До коментар #10 от "Чико":

    които са ценители колекционери с много,много пари,а не скъсани джапанки които питат кой....
  • 13 Шофьор

    1 0 Отговор
    В далечната 1996 г.исках да си взема Рено 5-ца,но с 4 врати и 5 скорости. Два месеца не намерих. За вре6си бяха много яки.