7 Октомври, 2021 17:44 6 871 23

Audi представи новото по-мощно R8 със "задно"

  • audi-
  • r8-
  • rwd

Базовият модел разполага с един от последните бензинови V10

Audi представи новото по-мощно R8 със "задно" - 1

Слуховете, че следващото поколение Audi R8 може да заложи изцяло на електрическо задвижване започват да стават все по-реални и дори това да не се случи, то едва ли германския производител ще заложи отново на добре познатият V10 за един от най-интересните си модели.

Audi представи новото по-мощно R8 със "задно"

Въпреки това, Audi все пак прави усилия и представи обновеното за 2022 година R8 V10 Performance RWD като новият „базов“ модел за серията R8. Той се отличава с повече мощност и дребни визуални промени.

Audi представи новото по-мощно R8 със "задно"

Добре познатият 5.2-литров V10 вече генерира 570 конски сили и 550 нютон метра, предавани единствено към задните гуми при RWD версията. Автоматичната трансмисия е със седем предавки, а механичен диференциал с ограничено приплъзване се грижи за правилното разпределение на въртящия момент.

Audi представи новото по-мощно R8 със "задно"

Благодарение на промените, R8 RWD вече ускорява до 100км/ч в рамките на 3.7 секунди или 3.8 секунди за кабриото, докато максималната скорост е 329км/ч. От Audi споменават, че благодарение на нови настройки на окачването е възможно да изпълнявате „контролиран дрифт“, като за това е нужно да включите спортния режим на системата за стабилност.

Audi представи новото по-мощно R8 със "задно"

Външните разлики се изразяват в оцветени в черно елементи и нови джанти, докато в интериора откриваме добре позната конфигурация с 12.3-инчов дигитален дисплей пред водача и възможност за комбинация между кожа и алкантара за различни елементи в интериора.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 15 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Сандокан

    24 2 Отговор
    Никак не е зле.. блазе на тези които ще го опитат.
  • 2 смех

    9 21 Отговор
    И пак немое свали под 3 сек. до 100

    Коментиран от #13

  • 3 Потурко

    9 12 Отговор
    Единствения бензинов двигател на Ауди който става долу-горе! Не като TFSI недоразумението! Заслужава си ....

    Коментиран от #5, #14

  • 4 сектант

    2 1 Отговор
    дано да не го открадне крадеца на R8ци който ги изпотрошава до ниво брак за едно каране
  • 5 реалиста

    11 1 Отговор

    До коментар #3 от "Потурко":

    то моторя пак си е тфси
  • 6 Герболакей

    3 9 Отговор
    Чакам Герб да спечелят изборите, да бутнат някоя общинска поръчка и си взимам една
  • 7 Sieg

    5 1 Отговор
    Ееее задното си е задно. Във Ф1 са със задно, а иначе не е зле Аудито. Да, BMW m8 е от 0 до 100 за 2.8 сек, но и за 3 не е никак зле.
  • 8 Miron

    6 4 Отговор
    Едно нещо не мога да проумея откакто я има тази R8. Защо не се предлага и с турбо моторите от РС сериите. Защо не и сложат малко по-форсиран V8 или V10 с 800 коня и поне да знаеш че това им е топ модела. Така уж караш R8, а в същото време едно чипосано комби те издухва.
  • 9 Четирилистна детелина 🍀

    5 13 Отговор
    5.2 мотор и само 570 коня, много зле. На ауди не им се отдава да правят спортни автомобили но като цяло май изобщо не им се отдава да направят нещо качествено каквото е и състоянието на цялостната конфекция на Вагините.

    Коментиран от #11, #16, #18

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Komapak

    10 0 Отговор

    До коментар #9 от "Четирилистна детелина 🍀":

    Май не си посетил музея в Инголщадт!!! Знаеш ли колко победи имат на ЛьоМан???? Мразя всичко немско, но си имат какво да покажат...

    Коментиран от #15

  • 12 Макрон

    2 1 Отговор
    Тоя модел щяха да го спират преди години, или поне така бяха писали в тази "медия", но явно на нищо написано не може да се вярва.
  • 13 Притежател

    4 2 Отговор

    До коментар #2 от "смех":

    AWD версията спринтира за 2.72сек до 100

  • 14 Притежател

    4 2 Отговор

    До коментар #3 от "Потурко":

    Поздрав за теб от едно tfsi недоразумение

  • 15 Четирилистна детелина 🍀

    3 4 Отговор

    До коментар #11 от "Komapak":

    Е ми те там са им повечето победи, на други състезания са гола вода. Спечелиха два пъти рали шампионата благодарение на 4x4 което го купиха от италиянците и после Lancia ги отнесоха като куцо пиле домат.

    Коментиран от #21

  • 16 Plameni

    5 2 Отговор

    До коментар #9 от "Четирилистна детелина 🍀":

    Явно не правиш разлика между атмосферен и турбо двигател

    Коментиран от #17

  • 17 Четирилистна детелина 🍀

    2 3 Отговор

    До коментар #16 от "Plameni":

    "051BC - V10 двигател на Ferrari развиващ 900 конски сили максимална мощност"

    Коментиран от #19

  • 18 Гост

    3 4 Отговор

    До коментар #9 от "Четирилистна детелина 🍀":

    На германеца там му е силата да купува и използва готови технологии. Вземете за пример Lamborgini или Ducati или системата 4х4 която също е измислена от Италиянците. Добре че им показаха среден пръст като искаха да купят Ferrari и Alfa Romeo. Тези автомобили имат душа а това на германеца не му се отдава да направят.

    Коментиран от #20

  • 19 Plameni

    3 2 Отговор

    До коментар #17 от "Четирилистна детелина 🍀":

    Явно не правиш разлика между сериен автомобил и Формула 1 от зората на 90те
  • 20 Plameni

    3 2 Отговор

    До коментар #18 от "Гост":

    Като са толкова добри италианците защо фалират че ги купуват германците, и кога по точно италианците са измислили 4х4 системата?Jeep използват 4х4 през 1941 ,а италианците откога?
  • 21 манияк

    2 0 Отговор

    До коментар #15 от "Четирилистна детелина 🍀":

    The Lancia Delta Group A е рали автомобил Група A построен за Martini Lancia от Lancia, за да се състезава в Световния рали шампионат. Тя се основава на пътната колата Lancia Delta и заменя на Lancia Delta S4. Колата е била въведена за 1987 World Championship Rally сезон и е доминиран от Световния рали шампионат, вкарвайки 46 WRC победи цялостното и печели при конструкторите първенство рекордните шест пъти подред 1987-1992, в допълнение към водачите шампионски титли за Юха Kankkunen (1987 и 1991
  • 22 гост

    2 3 Отговор
    .Куатрото на Ауди е един пълен тшак.Става само за асфалт и лек оффроуд.Това всеки паркетник го може и дори автомобили само с предно и по-голям клиренс са горе-долу на същото ниво.Офроуд машините са съвсем други.Японски и американски са.Неммците никога не са били добри в това отношение,като изключим само Г-клас,но вече и те не са това което бяха,след като натъпкаха джипката с китайска електроника и му вдигнаха теглото.

    Коментиран от #23

  • 23 Plameni

    3 0 Отговор

    До коментар #22 от "гост":

    И кое по точно е китайско на Г класата,а за Г класата професионал или военната модификация да кажеш кое е китайско ,на коя част си виждал надпис Made in China. Въобще доближавал ли си G глас