Слуховете, че следващото поколение Audi R8 може да заложи изцяло на електрическо задвижване започват да стават все по-реални и дори това да не се случи, то едва ли германския производител ще заложи отново на добре познатият V10 за един от най-интересните си модели.
Въпреки това, Audi все пак прави усилия и представи обновеното за 2022 година R8 V10 Performance RWD като новият „базов“ модел за серията R8. Той се отличава с повече мощност и дребни визуални промени.
Добре познатият 5.2-литров V10 вече генерира 570 конски сили и 550 нютон метра, предавани единствено към задните гуми при RWD версията. Автоматичната трансмисия е със седем предавки, а механичен диференциал с ограничено приплъзване се грижи за правилното разпределение на въртящия момент.
Благодарение на промените, R8 RWD вече ускорява до 100км/ч в рамките на 3.7 секунди или 3.8 секунди за кабриото, докато максималната скорост е 329км/ч. От Audi споменават, че благодарение на нови настройки на окачването е възможно да изпълнявате „контролиран дрифт“, като за това е нужно да включите спортния режим на системата за стабилност.
Външните разлики се изразяват в оцветени в черно елементи и нови джанти, докато в интериора откриваме добре позната конфигурация с 12.3-инчов дигитален дисплей пред водача и възможност за комбинация между кожа и алкантара за различни елементи в интериора.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Сандокан
17:57 07.10.2021
2 смех
Коментиран от #13
18:04 07.10.2021
3 Потурко
Коментиран от #5, #14
18:05 07.10.2021
4 сектант
18:20 07.10.2021
5 реалиста
До коментар #3 от "Потурко":
то моторя пак си е тфси18:50 07.10.2021
6 Герболакей
20:07 07.10.2021
7 Sieg
20:49 07.10.2021
8 Miron
21:02 07.10.2021
9 Четирилистна детелина 🍀
Коментиран от #11, #16, #18
21:41 07.10.2021
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Komapak
До коментар #9 от "Четирилистна детелина 🍀":
Май не си посетил музея в Инголщадт!!! Знаеш ли колко победи имат на ЛьоМан???? Мразя всичко немско, но си имат какво да покажат...Коментиран от #15
23:39 07.10.2021
12 Макрон
08:56 08.10.2021
13 Притежател
До коментар #2 от "смех":
AWD версията спринтира за 2.72сек до 10009:00 08.10.2021
14 Притежател
До коментар #3 от "Потурко":
Поздрав за теб от едно tfsi недоразумение09:02 08.10.2021
15 Четирилистна детелина 🍀
До коментар #11 от "Komapak":
Е ми те там са им повечето победи, на други състезания са гола вода. Спечелиха два пъти рали шампионата благодарение на 4x4 което го купиха от италиянците и после Lancia ги отнесоха като куцо пиле домат.Коментиран от #21
10:24 08.10.2021
16 Plameni
До коментар #9 от "Четирилистна детелина 🍀":
Явно не правиш разлика между атмосферен и турбо двигателКоментиран от #17
10:44 08.10.2021
17 Четирилистна детелина 🍀
До коментар #16 от "Plameni":
"051BC - V10 двигател на Ferrari развиващ 900 конски сили максимална мощност"Коментиран от #19
11:25 08.10.2021
18 Гост
До коментар #9 от "Четирилистна детелина 🍀":
На германеца там му е силата да купува и използва готови технологии. Вземете за пример Lamborgini или Ducati или системата 4х4 която също е измислена от Италиянците. Добре че им показаха среден пръст като искаха да купят Ferrari и Alfa Romeo. Тези автомобили имат душа а това на германеца не му се отдава да направят.Коментиран от #20
12:12 08.10.2021
19 Plameni
До коментар #17 от "Четирилистна детелина 🍀":
Явно не правиш разлика между сериен автомобил и Формула 1 от зората на 90те12:52 08.10.2021
20 Plameni
До коментар #18 от "Гост":
Като са толкова добри италианците защо фалират че ги купуват германците, и кога по точно италианците са измислили 4х4 системата?Jeep използват 4х4 през 1941 ,а италианците откога?13:01 08.10.2021
21 манияк
До коментар #15 от "Четирилистна детелина 🍀":
The Lancia Delta Group A е рали автомобил Група A построен за Martini Lancia от Lancia, за да се състезава в Световния рали шампионат. Тя се основава на пътната колата Lancia Delta и заменя на Lancia Delta S4. Колата е била въведена за 1987 World Championship Rally сезон и е доминиран от Световния рали шампионат, вкарвайки 46 WRC победи цялостното и печели при конструкторите първенство рекордните шест пъти подред 1987-1992, в допълнение към водачите шампионски титли за Юха Kankkunen (1987 и 199119:12 08.10.2021
22 гост
Коментиран от #23
19:17 08.10.2021
23 Plameni
До коментар #22 от "гост":
И кое по точно е китайско на Г класата,а за Г класата професионал или военната модификация да кажеш кое е китайско ,на коя част си виждал надпис Made in China. Въобще доближавал ли си G глас19:43 08.10.2021