10 Октомври, 2021 13:15 68 826 115

Пет от най-икономичните употребявани коли с бензинов мотор

  • икономични коли-
  • автомобилът на старо
Пет от най-икономичните употребявани коли с бензинов мотор - 1

Тъй като цените на бензина у нас продължават да растат, има смисъл да се търсят употребявани автомобили с възможно най-икономични двигатели. Спираме се на бензинови варианти, тъй като дизеловите принципно са пословично икономични, но пък са по-скъпи за поддръжка. И още нещо. Напоследък българите се преориентират, като кратка справка в mobile.bg показва, че се търсят повече бензинови коли от среден клас, отколкото дизелови.

Според Consumer Reports хората с по-нисък месечен бюджет трябва да се ориентират към тези употребявани автомобили, тъй като те са с ниска цена за покупка и с ниска цена за експлоатация. Тези употребявани автомобили са само някои от наличните опции с добри оценки за разход на гориво. Има още много такива, а ако имате личен опит от икономичен употребяван автомобил, то не се колебайте да го споделите в коментарите под статията.

2001 Honda Insight

Пет от най-икономичните употребявани коли с бензинов мотор

Тази употребявана кола беше първият хибрид, който излезе на пазара. Той не е много разпространен на нашия пазар, но предлага среден разход от 4.4 литра на 100 км пробег.

Toyota Prius 2010 г.

Пет от най-икономичните употребявани коли с бензинов мотор

Моделът не случайно се използва от някои от таксиметровите компании у нас. Той се представя по-добре в града, отколкото на магистралата. Средният му разход на гориво е 5.0 л/100 км.

2010 Honda Civic Hybrid

Пет от най-икономичните употребявани коли с бензинов мотор

Този хибриден автомобил е базиран на седмото поколение Civic. Първият хибрид Civic в Съединените щати датира от 2002 г. Тази употребявана кола впечатлява с надеждност и със среден разход на гориво от 5.6 л/100 км.

2009 Volkswagen Golf Mk6

Пет от най-икономичните употребявани коли с бензинов мотор

Независимо от факта, че не е хибрид, този употребяван автомобил все още постига доста добър разход на гориво. Тук конкретно става дума за базовия 1.4-литров бензинов мотор, който е атмосферен и който се характеризира със среден разход на гориво от 5.4 литра на 100 километра пробег.

2016 Chevrolet Spark

Пет от най-икономичните употребявани коли с бензинов мотор

Говорим за четвъртата генерация на ази малолитражка, която е чудесен употребяван автомобил за пробег и спестяване на пари. Версията с еднолитров двигател харчи средно шест литра на 100 километра.


Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 81 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 дебиле бг

    235 24 Отговор
    Най-икономичните коли са тези, които не сте си ги купили. Нямат данъци и разходът е нула на сто.

    Коментиран от #29, #77

  • 2 Реалист

    6 66 Отговор
    Баправете ме цар на България , за да ви докажа че ставам за нещо !
    Мога да ви уредя готин и супер як живот !

    Коментиран от #62

  • 3 Някой

    158 45 Отговор
    Ех, пропагандата се лее пак. И поради що да не си карам икономичния дизел? Не вярвайте на пропагандата, че били по-неекологични. От тези зелени напъни излиза, че е най-екологично човекът да го няма... То и това време идва като гледам, де...

    Коментиран от #33, #66, #80

  • 4 Реалкист

    6 50 Отговор
    Направете ме цар на България, за да ви докажа че става за нещо, а не за нищо !

    Коментиран от #10, #15

  • 5 Димо

    104 22 Отговор
    Хюндай i30 среден разход 5.6/100км бензин...Карам я от 11г ,купена чисто нова и -0 дефекта....

    Коментиран от #6, #21, #51, #90, #97, #113

  • 6 Чочо

    197 34 Отговор

    До коментар #5 от "Димо":

    Хюндай и Киа знаем ,че са легендарно здрави машини,единствения им проблем е ,че не са немски.Хората все още си мислят, че като колата е немска е най-здравата,ама са много далече от истината...

    Коментиран от #12, #13, #16, #18, #19, #26, #49, #50

  • 7 Firo

    50 7 Отговор
    Hyundai Ioniq, среден разход под 5 за хибрида и под 4 за плъг-ин. От личен опит и за двете.

    Коментиран от #9

  • 8 jap

    145 20 Отговор
    При модификацията на Голф показана в тази статия VW са направили един голям конструктивен пропуск.На пода от шофьорската страна е трябвало да направят голям отвор за да може шофьорите да си помагат с крака при изкачване на баири.
  • 9 Въдичар

    72 5 Отговор

    До коментар #7 от "Firo":

    Единственото нещо което не ми харесва в тези коли е,че цената им си стой солена и като нови и като употребявани...Имам съсед с Кия сийд,не спира да я хвали,даже и на бензин я кара без да и слага газ...Явно наистина е много икономична..

    Коментиран от #14

  • 10 Патето Яки

    42 2 Отговор

    До коментар #4 от "Реалкист":

    Готово щтрак с пръстите - направен си Цар днес от 14 часа, вече ставаш за нещо.
  • 11 Тошко

    125 18 Отговор
    Имах до скоро голф 6 TSI това е най-големия боклук който са правили от Фолксваген...Гори повече масло от колкото бензин,наскоро обаче почна да гори и антифриз...Бензинова кола от тука на сетне ,само или Японска или корейска,всичко друго е буламач...

    Коментиран от #30

  • 12 Боби

    121 5 Отговор

    До коментар #6 от "Чочо":

    Брат ми кара такси Кия сийд, на газ..Вече е на 580хил км по километраж незнам дали са реални, защото я купи от автокъща.Но излезе голям катър тази кола,само консумативи и гориво,и няма никакви проблеми...Вече се чудим и двамата до кога така.Преди бях много резервиран към марката,но очевидно съм бил в голяма грешка...

    Коментиран от #17, #79, #81

  • 13 Дядо Ви КуРти От СелО ПиПеркОво

    105 13 Отговор

    До коментар #6 от "Чочо":

    Аз немските съм ги зачеркнал,прехвалени кенефи с скъпи части...
  • 14 Firo

    46 10 Отговор

    До коментар #9 от "Въдичар":

    Имам приятел със Киа Сийд от години и е доволен. Щом тази година я върна и взе нова Киа Сийд. Учуден е за качеството като за Корейски автомобил. За разхода не съм го и питал. Ioniq-ците са все най-високото ниво на оборудване и от към качество съм супер впечатлен, но все пак този модел се води от по-високия клас, та едва ли мога да съдя по него за Корейските модели от по-нисък клас. Съгласен, че са малко скъпички, но за мен поне си заслужава. Имам познат шкодист, който ме убеждаваше за Октавия, но човек просто трябва да се качи в двете коли за да разбере защо разликта в цената е такава. Отделен факт е, че той долива 2 литра масло на 10 000км на шкодата, а Ioniq-a не пипа, като и двете коли са на 50 000км.
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Корейските

    49 5 Отговор

    До коментар #6 от "Чочо":

    Коли бяха здрави преди. Последните 5-7 години и при тях започнаха не малко проблеми с качеството. Иначе откъм дизайн си ги бива.
  • 17 Стар таксиджия

    64 10 Отговор

    До коментар #12 от "Боби":

    Ами само се загледай,и ще видиш,че голяма част от такситата са Хюндай и Кия,това е достатъчно...
  • 18 Дилър на автомобили

    76 16 Отговор

    До коментар #6 от "Чочо":

    Или японец или кореец...Всичко останало е компромис...
  • 19 гадно

    40 4 Отговор

    До коментар #6 от "Чочо":

    Така е, но като че ли зора е докато се наложат като качествена марка и после започват "подобренията" както се получи с немските возила. Сега са наред китайците да започнат производството на качествени автомобили.
  • 20 ФОНЧО

    64 4 Отговор
    На тоя умрял голф някой сметна ли му разхода на скъпото масло? Излиза, че икономията пада.

    Коментиран от #22

  • 21 Бай Ради 11години пенсионер

    61 5 Отговор

    До коментар #5 от "Димо":

    И аз имам същата колега,като се пенсионирах от армията взех 20заплати и реших да си купя нова кола..И обиколихме със сина всички дилари,и се спряхме на и30.Карам я от 2010г, абсолютно никакви проблеми,много икономична,супер обезшумена,и приятна за каране кола ..

    Коментиран от #45

  • 22 Иво

    46 3 Отговор

    До коментар #20 от "ФОНЧО":

    Че е масларка си напълно прав но и разхода на гориво едва ли е нисък защото със сигурност за да се движи редом с останалите участници педала на газта трябва да е опрян в пода.
  • 23 Теслата

    24 30 Отговор
    Класация изсмукана от пръстите. Какви са тези коли от преди Христа. Нов автомобил (2020/21) с хибриден двигател на Тойота харчи по-малко от 4/100.
  • 24 dron

    21 7 Отговор
    От 3 год. карам шевролет спарк /само градско/ и не ми е
    качвал повече от 5,4 на 100.Отделно моторът е с верига
    и ангр. ремъци съм ги забравил.
  • 25 Фен

    56 1 Отговор
    Аз имам приятел дето кара от дълги години Рено туинго 1.4 бензин - масло не харчи, разход 4/100. Казва, че е много доволен за градско. Аз карам 4х4 Фолксваген 2.0, бензин и гори масло повече от бензина - ама какво да се прави. Дето се вика, не всичко немско е качествено и не всичко азиатско! Всяка марка си има скапани модели.

    Коментиран от #38

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Порно

    50 1 Отговор
    Карал съм дизел . Пежо 308 от нова до 320 000 км , и съм сменял само консумативи. Сега съм на Мазда 6 , на 150 000 км , и също само консумативи. Е , ако сте купили таралясник , "каран от швейцарска баба само до супера и църквата, само на 80 000 км за 12 години" , е съвсем резонно да се наложи да сменяте дюзи , турбо , и всичко , по което има електроника.

    Коментиран от #55

  • 28 Бай Х.й

    47 46 Отговор
    Цените на горивата се надуват СПЕКУЛАТИВНО от БОКлукойл,а нашата скапана ,, държава" не реагира,защото ХУНТАТА на Мунчо Зеленият Чорап не работи !

    Коментиран от #60

  • 29 Ахмед

    61 5 Отговор

    До коментар #1 от "дебиле бг":

    Най-икономичните са служебните.

    Коментиран от #87

  • 30 Рено фен

    28 20 Отговор

    До коментар #11 от "Тошко":

    френските също са топ.
  • 31 Тарзан

    30 56 Отговор
    Ще направя два коментара. I30 горяла 5.6 на сто може би на дълго с 90км.ч а градско колко 10 12.а оня дето се изцепи че голфа не можел по баирите да дойде да му покажа какво прави TDI. ще забрави за бенз/газ/.

    Коментиран от #108

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Ракета Пейтриът

    48 36 Отговор

    До коментар #3 от "Някой":

    ДИЗЕЛ = азотни окиси, кюмюр, твърди дизелови частици с такива размери, че не се филтрират в дихателната система а навлизат директно в кръвта. Следва посещение при кардиолог пулмолог онколог и прочее ..лози. Че си невеж, не е проблем, че са запознати с това ГОРЕ - също. Проблем е, че сме допуснали дизел изобщо да се движи по пътищата.
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Тарзане

    31 1 Отговор
    Голфа в статията е 1.4 80к.с така,че не сравнявай ябълки с круши.
  • 37 вярно

    22 4 Отговор
    хонда сивик хибрид 2008 - батерията още работи - извън градско 5.2/100 , автомат, 4 цилиндра - 8 свещи - карам без прекъсване
  • 38 Qwerty

    5 30 Отговор

    До коментар #25 от "Фен":

    От години на ТСИ-тата ФВ ‘слага’ масло 0/20!
    Не съм много сигурен, но са едни от малкото, да не кажа единствените! Това е супер ‘тънко’ масло, което при настъпване на двигателя направо ‘отлита’! Според форумните приказки, при 5/30 това го няма, или е сведено до минимум! Друг е въпроса какво наистина са предвидили конструкторите! А и при цена на Голф от 50 000 да те гътне 1 литър масло от 60 лева, не е драма, според мен.

    Коментиран от #64

  • 39 Ицо

    18 5 Отговор
    Карам Пежо 208 1.2 бевзин 82 коня.Купих го ново 2017-та. При нормално каране градско 6 на 100 и 4.5 на 100 на дълго.
  • 40 Ироничен

    39 7 Отговор
    Ще продължа да карам големи дизели, докато не ги забранят. При културно каране - 5 или малко повече извънградско. Градско не карам.
    През пролетта се прекарах и купих СУВ, вероятно подлъган от гъзарията. Никакъв кеф, разходът се качи с 3 на сто.
    Ще се връщам в правата вяра.
  • 41 Моята

    7 13 Отговор
    Е РАВ 4 96 г.,много здрава кола.7/100 извън града.Градско около 9.Вашите мнения?

    Коментиран от #43

  • 42 един от стадото

    29 8 Отговор
    карам танк. Тежи 50т. Гори 400 на 100 на равното, на баира башка. Ае някой да ми каже нещо..

    Коментиран от #44

  • 43 Тойота

    16 5 Отговор

    До коментар #41 от "Моята":

    Ярис 1.0 2004г -в София Център натоварена- 6.5-7/100, извънградско 5-6 на магистралата. Колко по ниско да е? Подръжка - бензин и консумативи
  • 44 Оди се прегледай

    37 11 Отговор

    До коментар #42 от "един от стадото":

    ГЕРБ долу
  • 45 Чичо Гошо

    35 12 Отговор

    До коментар #21 от "Бай Ради 11години пенсионер":

    Само Тойота, Хонда, Киа и хюндай
  • 46 Бай шукар

    47 4 Отговор
    Карам каруца с кон никакъв разход
  • 47 Daily mail

    15 0 Отговор
    Великобритания е изправена пред множество кризи, тъй като неволите по веригата на доставки, причинени от недостига на шофьори на тежкотоварни автомобили, се съчетават с нарастващата инфлация, нарастващите цени на газа, недостига на гориво в Лондон и Югоизточния регион и увеличаването на данъците през пролетта се договарят да дадат на милиони семейства зима от недоволство .
  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Жоро Димевски

    22 7 Отговор

    До коментар #6 от "Чочо":

    В семейството ни имаме и от двата автомобила,Кия сийд и Хюндай i30.И двете са 2010г,и двата автомобила са страхотни,но като че ли i30 е една идея по добре измислен от кията, и външно е по красив,въпреки ,че това е въпрос на вкус....Немските, френските и италианските автомобили,много отдавна сме ги изтрили от съзнанието си...Скъпи части,и постоянни проблеми...
  • 50 Обикновен човек

    18 8 Отговор

    До коментар #6 от "Чочо":

    От 95година имам книжка,първата ми кола беше,жигула,през 99г си купих Опел кадет 1.4бензин,после минах на Мазда 323,1.3i и вече близо 20г карам само японски коли,имах мазда3,Хонда Сивик, Митцубиши галант,от 2години минах на Кия сийд,и то стана случайно.Качих се на една такава такси,и за 10мин разговор с бакшиша реших това да ми бъде следващата кола..Останах с много приятни впечатления...Но и колата си заслужава всеки даден лев за нея...
  • 51 Гражданин

    11 8 Отговор

    До коментар #5 от "Димо":

    Колега имам същата,в града реално гори около 8/100 бензин, на магистралата с нормално каране до към 110км, ми гори точно 5/100км реално комбинирания и разход е около 6 ....Което е близо до това което си дал...От газови уредби няма смисъл...Разхода и е като на дизелов автомобил...
  • 52 Някой си

    17 20 Отговор
    Като чета коментарите сте го обърнали на реклама на Киа и Хюндай...Големи хвалби голямо нещо...А за Опел никой нищо не пише...

    Коментиран от #53, #54

  • 53 Иван чорбаджиев

    37 6 Отговор

    До коментар #52 от "Някой си":

    Ако ти е ниско кръвното купи си Опел ,че да ти го вдигне...Само проблеми...

    Коментиран от #89

  • 54 Фен

    18 4 Отговор

    До коментар #52 от "Някой си":

    Ами в средния клас са може би най-добрият избор,към тях бих прибавил и Хонда,но само бензин...
  • 55 Рено ентусиаст

    28 14 Отговор

    До коментар #27 от "Порно":

    Няма по-големи ке не фи от немските коли.
  • 56 мими

    7 22 Отговор
    Вчера засякох Голфа 5,371 л. /100 дизел. 1,9 тди!Масло не е бутнал.

    Коментиран от #58

  • 57 Hyundai i30

    12 15 Отговор
    Навремето 2007 имах 30ка, 1.6crdi 116к.с. от първите, чипосах я в Австрия на 150к.с разход 4.5 при 90 и около 6 при 140 с климатика. Градско 7-8 лятото, 8-9 зимата. Вървеше зверски, въртеше гуми на 3та и никви дефекти. Колко чипосани голфчета тди, къде горят галоши и хондички 1.5 бензин,съм порезъл по гонките...

    Коментиран от #59

  • 58 Майстор

    37 3 Отговор

    До коментар #56 от "мими":

    Колега,статията е за бензинови автомобили,всички знаят за голфа колко е икономичен,и как като се чипоса става 150коня и върви на гръм.Знаем и за проблемите с турбото,с демфера,с дюзите и дпф като се запуши...Тук в момента говорим за бензинови двигатели...Дизелите не се коментират...

    Коментиран от #85

  • 59 Тони Евтимов

    31 1 Отговор

    До коментар #57 от "Hyundai i30":

    Хюндая стана прекалено скъпа кола,за 12-13годишни I30 искат по 7-8000лв.Кия сийд почти на същата цена... Странното е ,че са по скъпи дори от Хонда Сивик и Хонда акорд..

    Коментиран от #61, #69, #70, #82, #84

  • 60 Х.й Бой

    7 3 Отговор

    До коментар #28 от "Бай Х.й":

    Зет Простак Туквунов ич няма отношение както риве всеки ден кат несайдисана ученичкс?! Смешник!
  • 61 Автоджамбазин

    16 3 Отговор

    До коментар #59 от "Тони Евтимов":

    Хич не се чуди,на запад особено в Германия и Швейцария от където внасям автомобили за продажба,почти няма такива автомобили на сносна цена,даже са по скъпи от България..Преди около 2години на мой приятели търсих близо 3месеца в Швейцария i30 докато ми изпадна читава автоматик,и след транспорт и плащане на ДДС и мито ми излезе на мен почти 10хил лв.

    Коментиран от #72

  • 62 Селянин

    11 6 Отговор

    До коментар #2 от "Реалист":

    Мога да те направя цар на външния кенеф на село, ще го владееш и командваш силно и властно, ще броиш богатството и активите му всеки ден до шия в тях.
  • 63 Ттъ

    10 20 Отговор
    V8 там е истината, докато не са ги забранили и тях че горят 30 в града, звука е уникален, ускорението за 4 секунди.
  • 64 гост

    7 7 Отговор

    До коментар #38 от "Qwerty":

    Карам такъв Голф 6,1,4 ,80к.с.2010 г. Аз съм му втори стопанин. От като съм го взел ,наливам 5w40 .За 8-9000 км ,дръпва около 600 гр.масло .На толкова го и сменям.Въобще не го мисля.

    Коментиран от #68, #76

  • 65 nekoisi

    7 0 Отговор
    Една малка корекция, 2010-та Honda Civic Hybrid може да бъде единствено 8-ма генерация Сивик, произвеждана от 2006-та до 2011-та година. На снимката наблюдаваме USDM Сивик Хибрид 2-ра генерация, базиран на Сивик 8-ма генерация.
  • 66 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 Чопара

    40 2 Отговор

    До коментар #64 от "гост":

    Преди 4 години вкарах най-големия си автогол,като купих голф 7 TSI за жена ми,изсипах една торба с пари за кола която постоянно гори масло в огромни количества.Закарах я в Фолксваген,от където я бяха купили 1вите собственици, автомобила беше на реални 98хил.км потвърдени от автотрейд-варна..И от там ми казаха,че фабрично си били горяло масло...Е то хубаво гори масло ама по 5литра на 10хил км хич не ми се вижда нормално и то за сравнително нова кола..Луда работа са тия курници наречени Фолксваген..

    Коментиран от #71

  • 69 Капитан

    13 4 Отговор

    До коментар #59 от "Тони Евтимов":

    Хондата е много качествена кола,но хюндая по нищо не и отстъпва.Няколко пъти съм бил в САЩ,и трябва да ти кажа,че след тойота, Хюндай е най -караната азиатска кола...
  • 70 Разбирач

    5 5 Отговор

    До коментар #59 от "Тони Евтимов":

    Общо взето държат една цена със сивика,но са с много по евтина поддръжка, Хондата има скъпо обслужване и части,за разлика от хюндая,а качеството е без разлика...
  • 71 Qwerty

    11 10 Отговор

    До коментар #68 от "Чопара":

    Извинявай, но или ти, или ФВ там където си, не са в ред? При разход от 1 литър на 2000 километра, двигателя е за ремонт! Или, пробката отдолу не е на мястото си! Аре малко по така, а? Това е масло, ей, не течност за чистачки!
  • 72 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 73 Дърта Мутра

    3 12 Отговор
    Е 93 v6-240 к.с.и не ме интересува разхода,кефа цена няма
  • 74 Бегай Газим

    10 1 Отговор
    Фиестичка 2006, 1,3 60 кончета цял резервоар 720 кч ср разход 5,9/100, 60% извънградско...тва ми е рекордът, де...ама все пак...без грам разход масло...
  • 75 Пламен

    7 2 Отговор
    Държавната е най икономична
  • 76 Plameni

    6 2 Отговор

    До коментар #64 от "гост":

    Карай си колелото, то е най-икономично пък и масло няма да доливаш.
  • 77 куку руку ку

    15 0 Отговор

    До коментар #1 от "дебиле бг":

    И мерака на Клаус Шваб е да "притежаваме" точно такива автомобили... а ако може и жилищата ни да са такива, да не са наши, а да сме щастливи наематели, мистър Шваб направо ще изпадне в оргазъм от кеф.
  • 78 Казвам и преключва всичко

    4 9 Отговор
    Кола Японка или Корейка!
    Акумулатор Банер само -Австрийски!
    Масло Моторекс-Швейцарско!
    И на последно място, но не
    последно:Местя гу ту у лево ту у десно и си свиркам.Не съм толкова богат, че да купувам евтиното.

    Коментиран от #91

  • 79 с опит

    5 7 Отговор

    До коментар #12 от "Боби":

    кия сиид е доказано най-здравия автомобил правен някога.
  • 80 Cobra

    7 6 Отговор

    До коментар #3 от "Някой":

    Дизелът изобщо не е толкова икономичен. Поддръжката, разбирай ремонт на турбина и не само е скъпа. И бълват черен пушек, който е вреден и неприятен. Дизеловият автомобил е по-скъп. Купувате трошки на 20+ години, издухани в Италия. Много са хубави и икономични, няма що!

    Коментиран от #94

  • 81 МАК

    3 13 Отговор

    До коментар #12 от "Боби":

    пишеш глупусти!!! на газ неможеш да направиш такав пробег без 6-7 основни римонти на двигатела!!! да караш на газ е малоумно заштото спестените пари за гориво ги даваш два пати повече за римонти!

    Коментиран от #93

  • 82 Стефан Канев

    6 1 Отговор

    До коментар #59 от "Тони Евтимов":

    Много си прав,в момента се оглеждам за такава кола,че дъщеря ми ме подлуди.Но цените им са много високи,ама тъй като гледам няма да се размина под 8бона..Освен покупката,има обслужване, регистрация,гуми,застраховки..
  • 83 Той

    12 0 Отговор
    Да бе, веревайте си, че градсо ще горят по 5 литра/100 км. То на бендЗиностанцията брояча никога не лъже, там паричките си се въртят, пък вие вазправяйте, че гори 5, хаам :)
  • 84 Неразбиращ

    7 0 Отговор

    До коментар #59 от "Тони Евтимов":

    Колега сега прегледах цените,и останах шокиран..Определено си прав , по скъпи не само от Хонда Сивик,но и от Тойота Аурис, с Митцубиши Лансър са на една цена... Наистина доста странно...Направи ми също и друго нещо впечатление,че в цяла България има само 3-4обяви от частни лица,всичко друго е от авто къщи,което за мен лично означава ,че хората си ги харесват и не ги продават лесно...
  • 85 мими

    8 0 Отговор

    До коментар #58 от "Майстор":

    Колежка съм! Та рекох и аз с мъжете!
  • 86 Мони

    1 0 Отговор
    Това са хибриди. А къде е Мазда 2018г. с директно впръскване. Пак претоплени баници
  • 87 Ал Тъпоне

    3 0 Отговор

    До коментар #29 от "Ахмед":

    Вярно е, но са рядкост! Особено в частните фирми се дават само по заслуги т.е. на роднини, а за останалите трябва да си доволен ако ти платят карта за градския транспорт, но и това е рядкост!
  • 88 сашо

    2 6 Отговор
    рено 19 шамад 1,4 бензин ,4на 100 на дълъг път
  • 89 Име

    8 0 Отговор

    До коментар #53 от "Иван чорбаджиев":

    Опел е на Пежо-Ситроен от няколко години.
  • 90 Софиянец

    4 6 Отговор

    До коментар #5 от "Димо":

    Потвърждавам. Киа Сийд 2008, 122кс - уникално здрав и широк. Отзад в багажника малко потропват корите, но това да й е кусура. Разход измерен по метода "пълно до горе" - 5 л. магистрала 110 км.ч, над 140 си похарчва към 7. Градско - не ми вдига над 8, или с 45 л. минавам 600 км. в София.
    Като я взех, бях скептичен. Сега съм много доволен, очевидно имам късмет с колата - само сипвам бензин и карам. Единствено, което съм сменил е биалетки и веднъж консумативи - масла филтри. За АГУ не си и помислям.

    Коментиран от #115

  • 91 КОКО

    2 2 Отговор

    До коментар #78 от "Казвам и преключва всичко":

    КО КАЗА КО ? , ЗА МЕРЦЕДЕС ЯПОНКА ЛИ ОТ ОНИЯ РИТНАТИ ТЕ ДЕТО ИМ ВИКАТ БЕЙБИ БЕНЦ W201.
  • 92 Alex

    2 0 Отговор
    Пак класация дето е за автомобили в САЩ. Спарка тука вече не се търгува.
  • 93 бакши

    13 0 Отговор

    До коментар #81 от "МАК":

    толкова си далеч от истината, че няма смисъл да ти отговарям, ама айде - таксито ми - хюндай соната за сефте отваряхме двигателя на 870 х.км...да правилно съм написал - 870 х.км в софийските задръствания, нон стоп езда, само на газ. До 100 хиляди и почти нищо по окачването не бях правил. На 380 х. смених оригиналните амортисьори. Ти ръси мозък колкото си искаш
  • 94 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 95 Теобромина

    4 3 Отговор
    A SUBARU FORESTER 2.0 Бензин, на 18 г.?
  • 96 кара4о

    8 1 Отговор
    Добре де, наистина ли сте толкова зле, че да напишете, че 2001 Honda Insight е първият хибрид излязъл на пазара при условие, че Toyota Prius излиза на пазара през 1997 г. Да ви светна, че това на снимката е третата генерация, която не е от 2010, а от 2009 г. на пазара. Наистина сте много, много зле. А къде е Тойота Ярис хибрид да ви попитам? При нея разхода е около 3,5/100 и между другото и за разхода на Приуса не познахте. Той е твърдо под 5/100, а при галене на газта пада под 4/100. Къде е Тойота Айго? Там разхода е около 5/100. Къде е Нисан Микра около 5.5/100? Има и още коли с много нисък разход.
  • 97 един там

    3 0 Отговор

    До коментар #5 от "Димо":

    Ей тъй, като вземете да пишете и се забравяте. Ами кажи с кой модел, генерация и мотор си де! Ако си с 1,4 може и толкова да ти е разхода, макар да се съмнявам, но, ако е 1,6 абсурд. Там под 6,5 СРЕДЕН разход няма как да паднеш. Пак повтарям СРЕДЕН РАЗХОД! Явно си объркал цифрите и си написал 5.6, а си имал предвид 6.5. За мен този разход е добър и колата си заслужава, но няма как да направиш среден 5.6 разход.
  • 98 Хуйдай

    8 0 Отговор
    Преки впечателения от i30 1.4 - лагерна колична с посредствено поведение....4000 об/мин = 120 км/ч...сила-никаква като за уж 109 к.с... предавателна кутия - "много здрава" с умрял синхронизатор на 3-та на 90 000 км реален пробег...качество на материалите в салона - потрес... Единствен плюс - евтина поддръжка!
  • 99 Фен

    2 3 Отговор
    И аз имам Kia от 2012 до сега само акумолатора смених тази година.9 години нищо не се е разваляло.Плюс много евтина поддръжка.
  • 100 ТТТ

    5 17 Отговор
    Живял съм повече от 10 години в Европа. Когато някой си купеше кола в Голфовия клас различна от Голф, всички казваха, че не са му стигнали парите за Голф и за това си е купил такава. Та не ми ги хвалете тия Кии по на 560 хиляди километра дето горят по 4 на 100 и са им сменявани само крушки на задния номер. Та гроздето е кисело. Имам и атмосферен и TSI VW. Масло не пипат. На тези другите, инженерите не са им направили дупки за краката, защото след "разработката" на колата сами се появяват. Който няма Голф - нищо няма ;)

    Коментиран от #107, #112

  • 101 Хачико Сан

    9 3 Отговор
    Японски или корейски коли,всичко евросъюзно вече е брюкселски жив мъртвец
  • 102 Хондааа

    8 3 Отговор
    Японците и корейците все още ги е срам да произвеждат коли с програмирани по еврогейски износвания и невъзможни за ремонт агрегати
  • 103 Винарна Северозапад

    11 3 Отговор
    Европейското грозде не е кисело.Калпаво си е вече за жалост.
  • 104 VW що е то в превод

    8 2 Отговор
    Volkswagen-народна кола,народен превоз,масово превозно средство,т.е. евтино ,достъпно за нароните маси....качеството:колкото-толкова.
  • 105 Фифи

    6 1 Отговор
    Забравяте факта с тежестта на обувката. Там няма а икономия - има кеф.
  • 106 Мерак

    7 0 Отговор
    С пари се гаси:)
  • 107 мими

    3 0 Отговор

    До коментар #100 от "ТТТ":

    И аз това се опитвам да кажа,ама те киа та киа ,хюндай и хонда! Добре!
  • 108 умник

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "Тарзан":

    Ти можеш ли да четеш, за кой голф става дума?
  • 109 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 110 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 111 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 112 Читател

    3 0 Отговор

    До коментар #100 от "ТТТ":

    Шкумба... ти ли си бре?
  • 113 Aйша

    0 3 Отговор

    До коментар #5 от "Димо":

    Вие " яхта "сте не видели и продължавате,с "дървена"
    лодка да се занимавате ! Инсигния (след фейса ),ела да ВИ
    повозя и око друго не в и ж д а (5,5 на сто над 10000км).
  • 114 Чех

    1 1 Отговор
    Тризнаците произведени в чешкия град Колин : Тойота Айго, Ситроен С1 и Пежо 107. Три цилиндъра, верига,торсион, среден разход 4.7л./100км.бензин.
  • 115 Бай Ставри

    4 1 Отговор

    До коментар #90 от "Софиянец":

    Сигурно се шегуваш ... нали ? Тази Kia Ceed и без пари да ми я дават, няма да я взема. Уникално грозна кола, ако ще да харчи и едно на сто . Все пак човек трябва да уважава и себе си, а не да гледа само икономията !