През месец април тази година от Volkswagen представиха бранда GTX, който се асоциира само с най-мощните модификации на електрическите модели на марката. Само седмица по-късно в края на април видяхме и първия модел носещ три буквеното означение, а именно ID.4 GTX.
Базираният на ID.4 модел е най-мощната „електричка“ в гамата на марката със своите 295 конски сили. За разлика от стандартното ID.4, GTX модела се отличава със задвижване на четирите колела, благодарение на което спринтът от 0 до 100км/ч отнема точно 6.2 секунди. Батерията с капацитет от 77кВч пък е достатъчна за пробег от около 480 километра.
От няколко дни моделът вече се появи и в конфигуратора на Volkswagen за България, където можем да видим и цената му, която започва от 103 474 лева. Добавянето на няколко опции и екстри пък може да увеличи цената с около 15 до 20 хиляди лева при избор на всички екстри и лесно да увеличи цената до 120 хиляди лева.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Последния Софиянец
12:55 12.10.2021
2 Рено фен
12:56 12.10.2021
3 Yummy
12:57 12.10.2021
4 незнайко
Коментиран от #6
12:58 12.10.2021
5 Калитко
13:03 12.10.2021
6 ПоддържкаМашина
До коментар #4 от "незнайко":
Не, те ще натискат министерствата на държавите (със заплати 1500лв) да купуват тези коли, защото така ще са модерни. Не забелязваш ли как и ние вече не купуваме greatwall и т.н., а накупихме купчина фолксвагени и шкоди ... защото сме богати разбира се.Коментиран от #7
13:06 12.10.2021
7 Рено фен
До коментар #6 от "ПоддържкаМашина":
Как мислиш че се подържа жива държавната перачница фау ве да не мислиш че разчитат на частни клиенти.Затова немчугите се държат все едно ЕС им е бащиния задължават всички да купуват техните стоки.
13:42 12.10.2021
8 Дфен
13:48 12.10.2021
9 Chao
15:57 12.10.2021
10 IONIQ 5
Коментиран от #11
15:58 12.10.2021
11 Коментара
До коментар #10 от "IONIQ 5":
И на мен ми харесва дизайна, но чак пък друго измерение ...едва ли. Освен това има доста странности. Първо е доста ниска, второ жабката чекмедже хмммм ... отварянето на вратите и по специално дръжките. Все пак и на мен ми допада минималистичният дизайн в този случей. Като цяло цените на тези коли са безумни. Китай просто ще изрине всичко идните години.18:26 12.10.2021
12 Ттъ
Коментиран от #13
18:46 12.10.2021
13 койчо
До коментар #12 от "Ттъ":
Приятелю, война не трябва на никой... Ако не дай си боже се случи... с Европа е приключено... Няма сили да пр.ъд.не даже...19:44 12.10.2021
14 Утре
20:52 12.10.2021
15 печеливши
21:09 12.10.2021
16 Стига с тази цена на тока
Коментиран от #17
21:55 12.10.2021
17 555
До коментар #16 от "Стига с тази цена на тока":
A защо не се насочиха към водорода, най масовия елемент а към електричеството. Верно трудно се съхранява и какво ли не, но все пак 2022 година сме. От 70 години и има атомни подводници а те един водород не могат да съхранятКоментиран от #18
22:06 12.10.2021
18 Водородна не е невъзможна мисия
До коментар #17 от "555":
Просто е адски скъпа и никой не иска да плаща цената. Цената на зареждане е по-скъпа от бензина, дори когато по-голямата част от цената на бензина е акцизи и такси е водородът е силно субсидиран. После една зарядна станция за водород струва колкото пет бензиностанции, а водородните автомобили са по-скъпи и от електромобилите.22:56 12.10.2021
19 морски
05:36 13.10.2021
20 OMEGA
10:55 13.10.2021
21 мнение
13:22 13.10.2021
22 Васил
14:09 13.10.2021
23 Електричар
1.заводските данни за пробега са във перфектни условия и не отговарят тоест пробег от 480 километра е завишен със около 20% и е непосилен да се измине,може да се доближиж,ако сте хипер еколог и вегатарианец и слушате моцарт или бетовен.
2.заводската зарядна станция директно се хвърля в коша тъй като е се предлагат със стандартно 2.4квт.часа батерийте са 77квт правите си сметка със заводското зарядно кога ще заредите батерейте до 100%.
3.В страни със студен климат батерийте не държат.България идва някоя люта зима и това ще е проблем за електричките ,тъй като батерийте се разреждат бързо.
4.електричките нямали обслужване!
Като цяло гаранцията при автомобилите е една международна измама,от личен опит го казвам,
Скъпо струващия преобразувател в електричките струва около 15% от самия автомобил гаранция е не повече от 2 години,електромоторите имат стандартно оверхаул обслужване,което включва подмяна на лагери зависимот от типа им се измерват в мото часове.
5.електромобиле се запалват безпричинно.
Лошота качество на сглобка е опасно тъй като силовото захранване на електромоторите минава огромен ток,една връзка ако не е затегната както трябва и инсталацията почва да грее,в последствие резултата го знаете!
09:21 15.10.2021