Корейският производител на автомобили, който се бие в гърдите с надеждността на своите автомобили, изглежда не може да се справи с все по-честите проблеми, особено през последната година. В началото на 2021 г. компанията направи една от най-скъпите сервизни акции, като трябваше да изтегли 82 000 електрически превозни средства, включително европейската версия на Hyundai Kona, за потенциални пожари в батерията.
Сякаш това не беше достатъчно лошо, защото малко след това Hyundai се сблъска с ново изтегляне, засягащо близо половин милион коли. И точно когато Hyundai смяташе, че всички проблеми са решени, марката се сбласка с нов проблем - този път свързан с обтегачите на предпазните колани, които могат да експлодират. За щастие изтеглянето сега е в по-малък мащаб от предишните две и засяга само 978 автомобила, включително най-новите Hyundai Elantra , Elantra HEV, Venue и Genesis GV80 и GV70. Информацията е на carbuzz.
По-конкретно проблемът е свързан с това, че предните обтегачи на предпазните колани от страната на водача и пътника могат да експлодират по време на катастрофа. Hyundai потвърди, че засегнатите автомобили имат обтегачи, снабдени с "пиротехнически патрони", които биха могли да експлодират в случай на сериозна катастрофа, което от своя страна може да причини повече щети, а в екстремни случаи дори смърт поради разпръснати метални фрагменти из целия салон, почти като ръчна граната.
В един докладван случай експлодиращите обтегачи детонират по време на инцидент, изпращайки метални фрагменти из цялата кабина, като някои части действително пробиват крака на пътника. Не е ясно колко сериозно е нараняването. Понастоящем Hyundai подготвя дилърите за замяна на дефектната част и се очаква да изпрати уведомителни писма до тези клиенти на 10 декември 2021 г. И въпреки че броят на проблемните автомобили засега е малък, то, според експертите, това може да е тиктакаща бомба със закъснител, буквално.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 СладолДеди
Коментиран от #4, #9
14:04 11.11.2021
2 мда
Коментиран от #11
14:11 11.11.2021
3 меркантилност
Коментиран от #12
14:14 11.11.2021
4 Гост
До коментар #1 от "СладолДеди":
Изискват, както се изискват еърбеци и ABS. Проблемът е на автомобилните концерни които си доставят части от кол и въже. Една и съща част я правят 5 поддоставчика в различни заводи с различно ниво на качество. В понеделник на поточната линия с колите ти монтират частта от ХайКуй, във вторник ти монтират КуйКай.Коментиран от #5
14:19 11.11.2021
5 факт
До коментар #4 от "Гост":
Че основното изисквяне по което се избира поддоставчик е ниската цена да не мислиш че и в "премиумите" на манг ал цедес не е същият критерии всичко вложено вътре е максималният евтинджос който може да се намери на пазара.14:26 11.11.2021
6 Че те хюндай
Коментиран от #8
14:37 11.11.2021
7 Онзи
14:44 11.11.2021
8 смех
До коментар #6 от "Че те хюндай":
какво е сгабят бе неграмотен отпа дък15:02 11.11.2021
9 onq s konq
До коментар #1 от "СладолДеди":
Ние сме си виновни! Защо ги търпим тези "брюкселски зелки", а .... аааа .... ?16:35 11.11.2021
10 Мошеници
23:10 11.11.2021
11 ДО 2
До коментар #2 от "мда":
Прав си,но кой им е виновен на Хюндай че си избират калпави доставчици?23:11 11.11.2021
12 До 3
До коментар #3 от "меркантилност":
Грешиш.Името му е Санта Фе.23:12 11.11.2021