27 Май, 2022 09:29 6 088 22

Новите Alfa Romeo ще гонят качеството на Lexus

  • alfa romeo-
  • tonale-
  • lexus-
  • качество

Първият такъв автомобил от луксозната линия на марката ще бъде кросоувърът Tonale

Новите Alfa Romeo ще гонят качеството на Lexus - 1

Въпреки факта, че моделите Giulia и Stelvio станаха нерентабилни за Alfa Romeo, новият ръководител на марката Жан-Филип Импарато вярва в легендарната италианска марка. Според топ мениджъра новата линия на компанията ще включва луксозни автомобили, еталон за които, както за качество, така и за надеждност, ще бъде Lexus. В същото време, до 2025 г., гамата на Alfa Romeo ще се попълни от няколко кросоувъра и от първия масово произвеждан електрически автомобил.

Жан-Филип Импарато проведе тест драйв на Tonale в Италия, по време на който даде интервю, в което заяви, че Lexus е еталонът за качество за него. Точно поради тази причина, преди време топ мениджърът решава да отложи пускането на новия кросоувър на пазара. По думите му той искал да се увери, че качеството на Tonale е безупречно от първия ден на производство и че компанията предлага най-съвременна свързаност и потребителски интерфейси.

Италианската марка винаги е била на последните редове в тестовете за качество. Миналата година Giulia и Stelvio успяха да се отлепят от дъното, но не много. Двата модела имаха 204 проблема на 100 автомобила, поставяйки Alfa Romeo на 28-о място от 32 марки. За сравнение Lexus, който участва в същите тестове, се нареди на трето място със 144 проблема на 100 автомобила.

Доставките на Tonale за италиански клиенти на марката ще започнат следващия месец. В бъдеще гамата на компанията ще бъде попълнена и със субкомпактен кросоувър, както и с първия масово произвеждан от марката електрически автомобил. А в края на март Alfa Romeo обяви , че планира да пусне кросоувър, който ще стане пряк конкурент на BMW X5, X6, като този флагмански модел ще бъде разработен през 2025 г.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Генералът

    33 9 Отговор
    Алфа и Мазерати са красота и любов, на кой му дреме за някакви проблеми.

    Коментиран от #3

  • 2 Успокойте са

    12 41 Отговор
    ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА, тия жабари не фалираха ли вече? От 30 години само издънки, отдавна са за закриване...

    Коментиран от #5

  • 3 Не се заблуждавай

    11 19 Отговор

    До коментар #1 от "Генералът":

    На всеки, който си купува кола да кара. Не да я мие всеки ден на левчето и да се заблуждава, че кара Ферари.
  • 4 шофер

    7 33 Отговор
    Е щом това им е еталона нема що. Сделани от станиол, кенчета Кока-Кола и пластмаси, тези лагерници от изтока се крепят единствено и само благодарение на германската им боя. Смех, смех и пак смех :))

    Коментиран от #17

  • 5 Някой си

    15 2 Отговор

    До коментар #2 от "Успокойте са":

    Аре бе ти не хвърли ли топа ? Такава издънка ,като тебе ...
  • 6 Алфа Умрело...

    13 15 Отговор
    По качество на кожата и дизайна може,но друго не,нет,ноу,охи,найн,ноооооо......
  • 7 карчи

    20 15 Отговор
    Може да им се получи само ако вземат един готов лексус и му лепнат една емблема Алфа ;)
    Стотици години японска маниакална отдаденост и прецизност, към нещата, които правят няма как да се заменят с италианско "ла долче вита" ;)
  • 8 Дедо

    14 5 Отговор
    Браво!Нека да гонят!Като го стигнат ще си купя...
  • 9 Антиреклама

    25 7 Отговор
    Винаги са били красиви, здрави и надеждни автомобили. Германците (особено ВАГ) хвърлиха огоромни усилия и средства за антиреклама, защото бяха много по-зле от италианските производители на коли. Само така успяха да излязат напред.
  • 10 Ми то

    13 15 Отговор
    Алфите отдавна гонят Лексъс по цени, аз не мога да разбера колко луд трябва да си, за да дадеш 100 бона за кола като Stelvio???

    Коментиран от #11

  • 11 кой ли

    29 3 Отговор

    До коментар #10 от "Ми то":

    И аз се чудя кой дава 120к за Тигуан.Скоростната кутия трудно изкарва 100000км, теча на масло е като на градска чешма. Влизането в завой, ако не използваш сериозно спирачките е като лотария. Дизайна и качеството е като от магазин за 1 лев.и т.н, Ама има.

    Коментиран от #15

  • 12 Унифри

    11 8 Отговор
    Стевия и Джулия са далеч по добри от Лексусите които до скоро се сглобяваха в Санкт Петербург и ръждясват в момента. Те са по добри и на возия, дизайн. Само цената и качеството на сглобката ги дънят. Ще е жалко, че тези красоти също отиват към ерата на хибрида.

    Коментиран от #16

  • 13 Буха ха

    7 9 Отговор
    Те всички така се заканват, качество на Lexus, динамика на БМВ М и накрая получилось как всегда.
  • 14 159

    12 1 Отговор
    Винаги съм казвал, че проблемът на алфа е меренето с БМВ! Ако избягат от това клише и се позиционират там, където им е реалното място - някъде над Пежо и Ситроен, редом с Фолксваген, тойота, Хонда и т.н. Простата истина е, че никой няма да те оцени на ниво Мерц, БМВ, Ауди. Конюнктурата е такава. Трябва да дадеш цена под тази на а4, тройката и с клас, при сходни технологии и ниво, за да започне някой да ти връзва от техните почитатели, а те никак не са малко. Няма как фен на Мерцедес да го навиеш, че джулията е по от с-едката, при дори по-дебели цени на първата, а в същото време топ изпълнението за модела, което си е амен-амен хиперкар да го продаваш буквално за без пари! Сериозни пукнатини има в маркетинга и позиционирането на иначе тази наистина марка за сърцето и душата.
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 един от стадото

    6 2 Отговор

    До коментар #12 от "Унифри":

    какъв Петроград, какви пет рубли. Там се сглобяват Фабиите, Киите и Беенветата. Лексъс се сглобява Единствено в Япония, САЩ и Онтарио Канада. И Лексъс не топа топката само като Алфата. Единственият автодвигател монтиран на самолет. А за яхтите им някой друг път
  • 17 Йойо

    7 0 Отговор

    До коментар #4 от "шофер":

    А немските коли какви са.Не са от кенчета ,а пластмаса хич няма,хи,хи,хи
  • 18 Кокъл

    3 8 Отговор
    Моето мнение че алфата хич не оправдава парите за нея.Качество лошо,чуплива ,а като нова адски скъпа.Не съм против италианските коли,аз карам фиат браво 2,дизел,и много са далеч от истината односно (качествени коли),аз правя колата доста често,и постоянно,толкова пари съм имал ,това съм взел.
  • 19 Човек със вкус и усет

    11 3 Отговор
    То е ясно че всички трябва да гонят японското качество,но също е и ясно че плюенето по Алфа Ромео е преувеличено и неоснователно.От 25 години съм горд собственик на автомобили от този производител и не съм имал никакви проблеми с тях ,никога не са ме оставяли на пътя.Напротив виждал съм много от прехвалените германски автомобили със вдигнати капаци от което съм си направил заключението че трябва да стоя далеко от тях.Алфа Ромео е любов,страст, красота и спортно излъчване подплатено с високи динамични характеристики което я прави различна от масовите автомобили и кара техните собственици да изпитват омраза към Viva Alfa Romeo!!!!!

    Коментиран от #20, #21

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Ланчия

    4 3 Отговор

    До коментар #19 от "Човек със вкус и усет":

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
  • 22 Бай Иван

    5 1 Отговор
    Имах Алфа 147 и Лексус IS200 и двете от 2000 г. Мога да кажа от личен опит, че Алфата беше 2 пъти повече кола от лексуса, просто нямаше показател по който да не беше по-добра. Това е, който и бунак да пише нещо тука беза е карал и имал пише серсемщини !