Honda Civic достигна своето единадесето поколение след 50 години от дебюта си, който се състоя през 1972 г., а сега с тази версия от 2022 година марката предлага по -технологичен модел на нашия пазар, ревизиран в своята естетика и оборудван с интересен хибриден тракт. Автомобилът вече пристигна в България, а екипът ни не пропусна възможността да направи първия тест драйв.
Екстериор
Новият Civic се фокусира върху дизайн, който може да се нарече ревизиран, но който също така се опитва да предложи нов естетичен вид без да е много по-различен от предишната генерация. Прецизните "козметични операции" превръщат колата в изцяло нов Civic, без да забравяме спортната ДНК на модела.
За случая инженерите на Honda добре са обмислили промените, които са направили. Те се забелязват в т.нар. А-колонки, които са преместени малко назад, за да подобрят общата видимост, в удължаването на предния капак, чиято линия е и с 25 мм по-ниска от предишното поколение. Трябва да се отбележи и факта, че огледалата вече са преместени на предните колонки, като целта е да се ограничи мъртвата зона.
В резултат на всичко това цялото лице на новата Honda Civic е "смъкнато" малко по-надолу , с обновени оптични светлини, които са леко вдлъбнати в позицията си за да се придаде усещане за по-голяма дълбочина на погледа. "Очите" вече се радват и на автоматичната система за управление на дългите светлини, докато радиаторната решетка (нов дизайн тип "пчелна пита") е с по-малки размери и продължава дизайна на фаровете.
Поглеждайки силуета, човек веднага вижда, че покривът е скосен в задната си част - към задното стъкло, а задната част е малко по-традиционна - с плавни и изчистени форми, като новите задни светлини сега са затворени в един елемент, който обаче запазва формата "С" на светлинния подпис.
Що се отнася до размерите, то Civic e по-нисък и с по-голямо междуосие. Нека назовем и конкретните цифри, за да може да се добие по-ясна представа. Те са 4.55 метра дължина (доближаващо колата до D сегмент), 1.8 метра широчина, 1.41 метра височина (което прави Civic най-ниската кола в С-сегмента) и 2.73 метра междуосие - увеличено с 35 мм в сравнение с версията от 2015 г.
Новият Civic разполага и с една интересна иновация по отношение на задната врата, която вече е направена от смола. Благодарение на този избор е възможно да се намали теглото ѝ с 20%. С други думи Civic вече изглежда "по-спокоен", но същевременно модерен и динамичен.
Интериор
Новата Honda Civic идва с един високотехнологичен кокпит. Това се усеща, като се погледне през спиците на мултифункционалния волан, където намираме чифт дисплеи. От една страна имаме 10.2-инчов цифров контролен панел (само за версията от по-висок клас), докато в центъра на арматурното табло има 9-инчова информационно-развлекателна система с навигация и софтуер, съвместими безжично с Apple CarPlay и Android Auto.
Информационно-развлекателната система има бърза реакция след докосване и цялостната графика изглежда ясна с "цифровите пипала" за извикване на основните менюта. Има и практично меню, за да видите в реално време преминаването на енергийните потоци между електрическия агрегат и двигателя с вътрешно горене. Трябва да се отбележи, че при версиите с по-ниско ниво на оборудване, арматурното табло е само частично цифрово, като при тях километражът все още е аналогов.
Дигиталната част обаче може да се персонализира с богат избор от менюта и информация за шофиране, от които да избирате. Внимание заслужава и аудиосистемата, която при наточените версии е от Bose и е оборудвана с 12 високоговорителя.
Що се отнася до вътрешната естетика, дизайнът е доста минималистичен с известна изчистеност на формите. Интериорът се характеризира с наличието на централна част на арматурното табло, набраздена от корпуса на въздухозаборниците с много хоризонтално развитие и обгърната от черен пиано лак. Има обаче и място за елегантност с широко използване на мека гума, кожа за тапицерията и меки на допир тъкани. С други думи нивото на изпълнение на салона е отлично, сглобката е перфектна, а употребата на твърда пластмаса, доколкото е възможно, е сведена до минимум.
Пространството е значително, както за водача, така и за пътниците, както и видимостта. Благодарение на новата позиция на предните колонки и позиционирането на огледалата за обратно виждане директно върху тях, т.нар. "мъртва зона" е значително намалена и водачът вече може да се наслаждава на видимост до 87°.
Предните две седалки са изключително удобни и ергономични, като отзад положението е същото, но за двама. Има място и за трети пътник, но централният тунел няма да му позволи да си изпъне краката при по-дълги пътувания. Особено отзад проблем е по-ниския таван с който трябва да се съобразявате при влизане и слизане от автомобила.
При багажника положението е следното: започваме от капацитет от 410 литра. Добър резултат, дъното е равно и просторно дори за два големи пътнически куфара. Накратко, едно семейство пътува спокойно с тази кола. Има предостатъчно място и за багаж, и за четирима души.
Двигател
Неизневеряващи на себе си от Honda са предвидили само един силов таркт. Той е пълен хибрид с двулитров двигател с вътрешно горене, работещ по цикъла на Аткинсън. И забележете - говорим за четирицилиндров мотор с обем от два литра, а не за масово използваните трицилиндрови еднолитрови агрегатчета.
Хибридният тракт на новата Honda Civic е базиран на основата на този бензинов двигател, към който са добавени два електрически мотора и 72-клетъчна литиево-йонна батерия. Системата е в състояние да произведе максимална мощност от 183 к.с. и въртящ момент от 315 Нм. Всичко това е придружено от e-CVT скоростна кутия.
Благодарение на наличието на нов контролен блок, разположен под предния капак, хибридният тракт работи в три режима (не се избират от водача). Това са: EV, Hybrid и Engine Drive. В режим EV батерията захранва електрическото задвижване, което задвижва колелата, докато топлинният двигател не работи. Както при всеки пълен хибрид обаче, в този режим може да се изминат само няколко километра.
Режимите Engine Drive и Hybrid са по-интересни , първият използва само двигателя с вътрешно горене (при високи скорости или пътувания по магистрала), докато електрическия се включва само за да достави повече мощност и скорост, най-вече при изпреварване.
Хибридното задвижване позволява на енергията от бензиновия двигател, да активира електрическия мотор, без да минава през батерията. В този случай термичният двигател не се използва директно и накратко чрез алтернатора кара автомобила да се движи с помощта на електрическия агрегат.
Ходови характеристики
Инженерите на Honda оборудват новия пълен хибрид Civic с ревизирана настройка , подобрена от наличието на нови предни амортисьори и окачване. Конфигурацията е леко по-твърда, докато устойчивостта в завои е увеличена с 20% благодарение на въвеждането на по-твърди настройки. Всичко това прави новия Civic автомобил с нисък център на тежестта, по-стабилен и поради разширената задна следа, по-безопасен и по-готов за промяна на посоката по всяко време. Но не очаквайте чистокръвен спортист.
Новият пълен хибрид на Honda Civic е плавен и динамичен при шофиране, но все пак предпочита комфорта с балансирана настройка, която по-добре усвоява несъвършенствата на пътната настилка. Воланът също е отличен - отзивчив и комуникативен, с перфектна реакция на педала на газта, винаги готов да освободи незабавно въртящия момент от електрическия агрегат, дори в режим Eco.
Тук, като говорим за режими на шофиране (тези, да, избираеми от водача чрез лоста, разположен на централния тунел), има Eco, Normal, Sport и Individual . Като последното позволява отделно управление на двигателя, трансмисията и контролния панел. В интерес на истината тези режими не променят толкова много автомобила, като единствено спортният прави двигателя малко по-шумен, а екологичния - педала на газта "по-сънлив".
Технологии
Колко харчи новият Civic с хибриден двигател? Отговорът на този въпрос е: Много малко! Прекарахме доста време с автомобила, като използвахме в по-голямата си част от тестовото шофиране нормалния режим, без да се стараем да пестим. В крайна сметка бордовият компютър даде разход от 4.7 литра на 100 километра.
Що се отнася до новите технологии, трябва да отбележим технологията Honda Sensing , пакетът с множество функции за подпомагане на шофирането включва нова 100° широкоъгълна камера и подобрена технология за разпознаване, която увеличава способността на автомобила да открива пешеходци, лентата, ограничения и други превозни средства, включително велосипеди и мотоциклети.
За първи път новият Civic е оборудван със сонарни сензори : четири отпред и четири отзад. В допълнение към подобрените технологии, които вече се използват, като Impact Reduction Braking, Lane Keeping, i-ACC и Blind Spot Monitoring, предлаганите от Civic функции за активна безопасност са обогатени със системата за наблюдение на трафика при маневра и системата за подпомагане на трафика (Асистент за задръствания).
Версии и цени
Новата Honda Civic e: HEV 2022 вече е налична за поръчка у нас, като цената ѝ започва от 65 990 лв. с ДДС за базовото ниво Elegance. Цената се повишава до 68 990 лв. с ДДС за ниво на оборудване Sport и до 74 990 лв. отново с ДДС за нивото на оборудване Advance.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Калоян
Коментиран от #2, #32
09:48 30.10.2022
2 Име
До коментар #1 от "Калоян":
Да, ревюто на Славчев по традиция е обективно и добро, колата е интересна и е с четирицилиндров двигател, но наистина е скъпа. Кола от С сегмента трябва да струва до 30 000 лв максимумКоментиран от #60, #90
09:49 30.10.2022
3 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
При цена около 35 000 €
и доход от 1 500€ си е две години!
Коментиран от #4, #13, #77
09:59 30.10.2022
4 Марто
До коментар #3 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
Прав си, но въпреки че заплатите ни са ниски, и новите коли навсякъде в Европа поскъпнаха неимоверно много и неоправдано.Коментиран от #10
10:00 30.10.2022
5 шофер
Коментиран от #8, #14, #18, #20, #68, #72, #79, #95, #106, #108
10:02 30.10.2022
6 Иво
10:18 30.10.2022
7 Гост
10:28 30.10.2022
8 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #5 от "шофер":
По повод кенчетата от Кока кола -те са точно за немското "моторче" тип
3×330 ‼️‼️‼️
Налагано в доста марки и модели в Европа🤔🤔🤔
Коментиран от #93
10:33 30.10.2022
9 Денислав
Коментиран от #12, #99
10:34 30.10.2022
10 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #4 от "Марто":
Е , все пак едва ли ще я свалят до цената на сдЯлано в Мароко "Сан Деро"‼️10:35 30.10.2022
11 Пилот на Ферари
Коментиран от #28
10:41 30.10.2022
12 Пилот на Ферари
До коментар #9 от "Денислав":
Да ама до скоро почти всички фирми имаха заводи в Русия . Там се изработваха не само готови автомобили но и каросерии , алуминиеви блокове и глави , и цели двигатели . Това изисква евтини суровини , работна ръка , ток , газ ....При сегашните цени на газ и ток в Европа , производството на един Голф ще отиде на сто бона . Те и за това бият кепенците .
Коментиран от #22, #80
10:45 30.10.2022
13 КоРечи
До коментар #3 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
Давам си целия доход за да изплащам кола?? Май само си говорим просто ей така за спортаКоментиран от #17
10:52 30.10.2022
14 Урко
До коментар #5 от "шофер":
ти си промит, зомбиран мозъккарай си скапаните немски коли и не се меси сред разбиращите и истинските марки
Коментиран от #19
10:57 30.10.2022
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #13 от "КоРечи":
Опитай се и да мислиш ‼️Ама то си требе БАЗА ( умствена) ‼️
Нарича се Биг Мак , ама не меню, а стандарт ❗
С него се отчита колко време е нужно да се работи , та с доходите да се закупи дадена стока ‼️
Основата е колко време трябва да работи човек в дадена държава за да си купи сандвич от МакДоналдс ❗
Ако искаш да влезеш в лигата , добре дошъл !
11:23 30.10.2022
18 Госあ
До коментар #5 от "шофер":
германците вече са след корейците, ти сравняваш с японските автомобили хахахаха И повярвай швабите ще бъдат изцяло аут, след като спряха енергоизточниците си от Русия. Всъщност, от Южна Корея искат газопровод с Русия.Коментиран от #21
13:01 30.10.2022
19 Гост
До коментар #14 от "Урко":
Много си смешен, комплексар! Да, това си ти, не някой друг! Истински марки? Разбирачи? Пфу! Аматьори, Баце!13:18 30.10.2022
20 Усет
До коментар #5 от "шофер":
Поредния мало--ен фен на немските кафези изпълнен със злоба защото много добре знае че от японското качество по добро няма и като видят статия за истински автомобили а не като немските кошове почват да плуят и пишат простотии с малките мозъчета.Коментиран от #23
13:19 30.10.2022
21 Гост
До коментар #18 от "Госあ":
Това според кой? Щото статистиката друго казва! Ти ко си така неготивен? Да не ти е влизал отзад някое РС, или GTI?13:21 30.10.2022
22 Коректен
До коментар #12 от "Пилот на Ферари":
Браво, уцели опорката, само където произведените в русия коли, сглобени от пияни руснаци не бяха разрешени за експорт, заради уникалното им качество.Коментиран от #43, #44
13:27 30.10.2022
23 Гост
До коментар #20 от "Усет":
Ба, ти си по зле и от Урко философа? И геб ще те джасало нещо немско в буфера…Коментиран от #25
13:39 30.10.2022
24 Бат Стеф
13:47 30.10.2022
25 мейд ин Джапан
До коментар #23 от "Гост":
За съжаление повечето фенове на немските талиги сте умствено изостанали и да не дава Господ да ви среща човек по пътя защото или ще се натресете челно в някои или ще отсечете дърво встрани от него.Коментиран от #26, #61
14:00 30.10.2022
26 бивш юзер
До коментар #25 от "мейд ин Джапан":
След Паджеро и Корола никога повече японска бангия. Че то едно огледало не може да намериш втора ръка и то на цената на ново за S klasse. Крайте си джапанките и завиждайте на германското.Коментиран от #39, #41
14:22 30.10.2022
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Mmm
До коментар #11 от "Пилот на Ферари":
Да, type R е кола за пенсионери, никакъв спорт няма, нищо ,че е най- бързата с предно предаванеКоментиран от #42
14:55 30.10.2022
29 Съдията Дред
16:40 30.10.2022
30 Така е
Стария Сивик имаше нещо в дизайна хващащо окото.
Коментиран от #38
16:41 30.10.2022
31 Евроатлантик
Коментиран от #73
16:52 30.10.2022
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 Много грозна
18:01 30.10.2022
34 типично изкопиран
Коментиран от #36
18:18 30.10.2022
35 гледам и чета
18:29 30.10.2022
36 Име
До коментар #34 от "типично изкопиран":
Страхотна статия поздравления а що се отнася до колата тя се прави само и единствено в японияКоментиран от #54, #62
18:31 30.10.2022
37 Леля Гошо
18:40 30.10.2022
38 Гост
До коментар #30 от "Така е":
Камри и Мазда 6 не с класа на Сивик! Той е в класа на Корола. Споменатите от теб коли им провери цените и тогава пиши. Виж и цената на Корола със същото оборудване. Май само пишеш, колкото да се изкажеш негативно.Коментиран от #46
18:40 30.10.2022
39 Гост
До коментар #26 от "бивш юзер":
Май си още в 90те...18:41 30.10.2022
40 2022
-Ами с радост ще ви я изкупим за 35 000 лева, заповядайте да подпишете документите.
18:49 30.10.2022
41 Японски коли
До коментар #26 от "бивш юзер":
Има нещо верно. Карах Авенсис нова от магазина, готина кола, ама не върви, позицията на сядане беше като в кошница. Де да знам. Преди няколко дни карах една нова Корола, това е супер тясна кола, ако сте над 1,75 см. ,мазда CX5 Супер тясна кола, геометрията на предното стъкло е тотално сбъркана. караш в едно полегнало положение като на зъболекарски стол. Хонда Акорд- същата работа.Коментиран от #49, #53
18:55 30.10.2022
42 Пилот на Ферари
До коментар #28 от "Mmm":
Разбирач , в колко състезания е участвал Civic Type R ? От тая версия на модела са произведени само 100 бройки .Коментиран от #69
18:58 30.10.2022
43 Пилот на Ферари
До коментар #22 от "Коректен":
Ти сигурен ли си че произведените в Русия автомобили не са били за експорт ? За това ли представителството на Рено удари кепенците в България , а и не само ?А ако разгледаме отделно производствените мощности в Нижни Новгород, то оттук 25% от продукцията заминава за износ , каза пред журналисти генералният директор на "Фолксваген Груп Рус" Маркус Озегович. Според него германската компания изнася модела "Шкода Йети" (Skoda Yeti), асемблиран в Русия, в Европа
19:11 30.10.2022
44 Пилот на Ферари
До коментар #22 от "Коректен":
Автомобилостроителната група "Стелантис" (Stellantis) - / "Стелантис" е обединение, сформирано след сливането на "Фиат Крайслер" (Fiat Chrysler) и "Пежо - Ситроен" (Groupe PSA) - изнася за Западна Европа Peugeot Expert, Opel Vivaro и Citroen Jumpy, произведени в Калуга .19:17 30.10.2022
45 В САЩ
19:20 30.10.2022
46 Така е
До коментар #38 от "Гост":
Не ми обяснявай моля в какъв клас е Сивик.Ще повторя пак, че цената е повече от Мазда 6 или Камри.В сайта на марките има ценова листа.Там се проверяват цените ако не знаш.Изисква малко усилие.
Малката марка Хонда отдавна е със сбъркана ценова политика.Ако пуснат Акорд, трябва да струва над 90х. сигурно.
Коментиран от #48
19:20 30.10.2022
47 Хаха
Коментиран от #59
19:34 30.10.2022
48 Гост
До коментар #46 от "Така е":
Колега, не се излагай, погледни нивата на оборудване! Натъпчи с екстри споменатите модели и тогава ще си говорим. Гарантирам ти за 6цата под 85хил. няма да паднеш и то с преференции. За Камрито също. Виж колко ще ти излезе Корола с 1,5л хибрид с екстрите на Хондата. Да има Короли за по 40хил., ама качи се в тях. А относно Мазда, има също, но са постни. Добре направената конфигурация от екстри е скъпа, поне за масата хора.Коментиран от #51
20:05 30.10.2022
49 Туземец от Враца
До коментар #41 от "Японски коли":
Тук възниква въпроса, защо си купуваш нещо дето не ти харесва? Поне седалката не пробва ли , преди да я купиш?Аз съм 180 см висок и съм 105 кила- наднормен съм и Мазда3 не ми е тясна. Пък вие си пишете глупости...Коментиран от #52, #70
20:30 30.10.2022
50 Знайко
Коментиран от #56
21:20 30.10.2022
51 Тия екстри в голямата си
До коментар #48 от "Гост":
част само увеличават цената а никой не ги ползва.Но чекмедже за слънчевите очила трябва да има.
21:21 30.10.2022
52 Еее чиче
До коментар #49 от "Туземец от Враца":
ми ние откъде да знаеме как я караш тая Мазда 3?Може да си махнал предната седалка и да седиш на задната.
Като едно време Атанас Голомеев баскетболиста, татак си караше полското фиатче.
21:23 30.10.2022
53 Знайко
До коментар #41 от "Японски коли":
....аз пък да ти кажа имам Субару Н6 аутбак, седалката ми е изцяло електрическа и е точно като за задника на 125 кг- 195 см мъж. Тоест имам по 4 пръста луфт отдясно и отляво .Леко се пързулкам по кожата , но понеже съм автомат и имам трета опорна точка с левия крак не ми е проблем. Влязох в подобно STI от австралия с седалки рекаро с подвижни панели и подобрена странична опора за хора като мен, каквито не съм виждал от 85 година. Так че....модели и модификации всякакви-няма нужда да се нарежда излишно. Някой решил да спести за да гепи евтините клиенти , ама някой после ще го нарежда 20 години за икономиите!Коментиран от #64
21:31 30.10.2022
54 Пълни глупости
До коментар #36 от "Име":
За европейския пазар сивик се сглобяваше в Англия до миналата година. А седана в Турция. След като хонда затвори тези два завода ,производството дори и за Европа продължи в заводите в САЩ и Канада. А докато беше в Англия, стоповете например се произвеждаха в Мартос (Испания ). В същата фабрика правят и стопове за Мазда....Друг 100%тов японски автомобил.21:34 30.10.2022
55 Владимир
21:37 30.10.2022
56 Този коментар е премахнат от модератор.
57 ДрБр
Коментиран от #101
21:47 30.10.2022
58 Иванов
Свърши ми идеята за нов автомобил!
22:01 30.10.2022
59 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #47 от "Хаха":
Къде ❓❓❓Щото базово Сивик ако почва от
65 990 лв. с ДДС
То базово Камри стартира от
69 500 лв. с ДДС
22:22 30.10.2022
60 Евроатлантик
До коментар #2 от "Име":
Ами да им наложим горен праг на цените на 30000 лв и готово!23:14 30.10.2022
61 Гост
До коментар #25 от "мейд ин Джапан":
Нееее, в грешка си! Аз не съм фен, аз съм ползвател, и разбирам що годе! Ама такива като гебе са неграмотни, виж си правописа! Сори, ама за 80 бона, е няма как нова чудо! Че то CRVто е толкова… И с тия копчета за скороти, ужас!23:23 30.10.2022
62 Тая пародия на кола Не благодаря
До коментар #36 от "Име":
Няма значение къде я сглобяват.Важно е какви са частите. Японски части в хонда няма.
Всичко в колите хонда е произведено в тайван, ботсвана, бангладеж, китай, чехия, турция, българия и др и накрая са сложили френски гуми. (а не японски).
Коментиран от #63
23:36 30.10.2022
63 МИнЕтЛИН
До коментар #62 от "Тая пародия на кола Не благодаря":
Че кво им е на френските губи23:43 30.10.2022
64 Японски коли
До коментар #53 от "Знайко":
Субару не съм имал ,но почакай да навърти малко километри и ще откриеш и другата му страна.06:56 31.10.2022
65 Венци
Хонда и Тойота!
Коментиран от #97
07:56 31.10.2022
66 Ввв
Коментиран от #83
09:45 31.10.2022
67 българин втора употреба
10:16 31.10.2022
68 Този коментар е премахнат от модератор.
69 Циник
До коментар #42 от "Пилот на Ферари":
Колата е тествана на Нюрбургринг Нордшлайфе, както е прието за тези тестове. Ама откъде пилот на Ферари да ги знае тия работи. Я питай Леклерк дали му харесват ауспусите на Хондата, нали ги гледа всяко състезание, дишайки им изгорелите газове..10:51 31.10.2022
70 Японски коли
До коментар #49 от "Туземец от Враца":
Ако аз съм евтин клиент, ти не знам какъв си с това Субару, хахаха.11:06 31.10.2022
71 Кучето скача според тоягата
11:58 31.10.2022
72 Този коментар е премахнат от модератор.
73 Яяя
До коментар #31 от "Евроатлантик":
Никога няма да разберете какво е нова Хонда , с 6 год Гаранция и да ти гори 6 в града , с пълно оборудване..Карайте си премиум варелите харчещи масло и бензин в несвяст и светещо табло ...Премиум немец от Германия на 3 год и 100+ Хил ,тези кошове изнасилени тук и по 3 пъти в сервиза в месеца си ги задръжтеКоментиран от #75
12:50 31.10.2022
74 Японски коли
До коментар #72 от "Настрадин оджа":
Аз никога не съм се докосвал до чисто нова Хонда ама познавам един дето е гледал как някакъв се бил докоснал до такава. Разказват че, откакто се е докоснал до колата , има ореол може да лети до 3000 метра височина, станал е пророк и е научил от самосебеси 25 езика.Абе голяма работа е това , е чак пък чисто новата Хонда. ЕпичноКоментиран от #76, #82
12:51 31.10.2022
75 ТДИ
До коментар #73 от "Яяя":
Не знам как позна , моята кола е 15 годишна и гори 6,5 в града. Верное че малко пипа масълцето. На сервиз не съм ходил от 3 години. Колата върви без проблем и я купух пред 4 години за 6500 лева...не 65 000 а 6500. Словом шест хиляди и петстотин лева.12:54 31.10.2022
76 Смоко
До коментар #74 от "Японски коли":
Разбрахме че нщ не каза , явно си в някаква фантастика, успех с виденията и духовния живот13:11 31.10.2022
77 Ехо
До коментар #3 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
И ще караш на фотосинтеза13:53 31.10.2022
78 Бат Койчо
15:46 31.10.2022
79 Нормален
До коментар #5 от "шофер":
От предишния модел Сивик с 2.0 мотора вече има рекордьор на 500 000 мили или 800 000км навъртяни от 2017г до сега.Проблеми е имало само със стартер, брава на шофьорската врата и климатика.Не ми пиши смешки за някакви германски бракми.16:17 31.10.2022
80 Нормален
До коментар #12 от "Пилот на Ферари":
Скрий се пък ти с тая умряла Русия бе.Правили били двигатели...Абе Божеее...Кой ще даде на тия пияндури да му правят двигателите бе, ти вред ли си?Коментиран от #81, #107
16:20 31.10.2022
81 Този коментар е премахнат от модератор.
82 Стига ва
До коментар #74 от "Японски коли":
Друго сие стар дръгел ,"премиу" масларка дет го бърка с еода маслото🤣😂🤣17:52 31.10.2022
83 Жгмъц
До коментар #66 от "Ввв":
Хих, абе бай Соичиро е далеч от пълнозърнестите ненски кошници дет едичко си имат ха ха с мнооого разнообразни двигатели дет напоследък я изкарат по 50 хилки, я не17:56 31.10.2022
84 Гош
Коментиран от #85
12:06 01.11.2022
85 Този коментар е премахнат от модератор.
86 Урко
21:15 01.11.2022
87 Този коментар е премахнат от модератор.
88 шофер
10:39 25.12.2022
89 Ауди
10:51 25.12.2022
90 Реалист
До коментар #2 от "Име":
Айде да речем до 40 000.11:04 25.12.2022
91 Българин
12:26 25.12.2022
92 Добре поне
Иначе всички японски автомобилопроизводители да си уволнят дизайнерите незабавно!!!
И вътре и вън не прилича на нищо, няма индивидуалност ергономичност стил -НИЩО!
Все едно някой се е учил и е скалъпил нещо
13:53 25.12.2022
93 Гроздето е
До коментар #8 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
Кисело нали!!!13:54 25.12.2022
94 Минаващ
15:17 25.12.2022
95 Дддд
До коментар #5 от "шофер":
Личи си че понятие си нямаш от коли..... Караш стар немски кошник и злобееш защото не можеш са си позволиш нищо друго ...19:37 25.12.2022
96 Ггг
19:41 25.12.2022
97 ПСР
До коментар #65 от "Венци":
Фен съм,14 г.3 Хонда 2 Тойота.Тази,не бих казал,че с нещо ме впечатлява.Може и да е добра.А дизайнът...изобщо не ме кефи.19:42 25.12.2022
98 Никси
19:57 25.12.2022
99 Порно
До коментар #9 от "Денислав":
Момче , през декември 2008 си купих ново Пежо 308 дизел за точно 26060 лева. Нафтата само я мирише. Изкара 320 000 км без проблеми. Найс , а? На тая километъра и излиза поне двойно22:19 25.12.2022
100 Леля Гошо
23:15 25.12.2022
101 Варненец от Бургас
До коментар #57 от "ДрБр":
Корейските са далеч по -грозни05:21 26.12.2022
102 Този коментар е премахнат от модератор.
103 Този коментар е премахнат от модератор.
104 Този коментар е премахнат от модератор.
105 Торанага
01:22 27.12.2022
106 Този коментар е премахнат от модератор.
107 Този коментар е премахнат от модератор.
108 Този коментар е премахнат от модератор.