След няколкомесечна рекламна кампания, Skoda най-после показа новото поколение на своя най-голям кросоувър – Kodiaq. Моделът дебютира преди броени минути, като ни представи обновения дизайнерски език на чешката компания, който се характеризира с нови светлини и решетка в предната част, както и обновена броня с тънки въздуховоди от двете ѝ страни.
Страничният профил е останал подобен на този при предходния модел, макар да виждаме минимално изменение във формата в името на аеродинамиката. Второто поколение може да се похвали с 61 мм по-голяма дължина, докато междуосието остава същото. От Skoda казват, че пасажерите на третия ред седалки получават 15мм повече пространство за главата, вероятно дължащо се на новата форма на покрива. Skoda ще продава своя най-голям модел със 17- до 20-цолови джанти и няколко нови цвята.
Новият модел от най-висок клас на Skoda получава интериор, който черпи вдъхновение от досегашните модели, но с няколко основни разлики. Една от тях е преместването на скоростния лост на кормилната колона, което е в тандем с по-високата централна конзола. Над нея откриваме нови „врътки“ за климатроника, а над тях е поставен и голям 13-инчов дисплей за инфотеймънт системата. Пред водача откриваме и друг дисплей с размер от 10 инча. Във всеки един от контролерите на климатроника е поставен малък екран, който от Skoda наричат Smart Dial.
Функционалността на малките екрани зависи от нивото на оборудване. Двата външни въртящи се бутона управляват температурата в салона, както и подгрева/обдухването на седалките на водача и предния пътник. Този в центъра има няколко функции, включително сила на звука, скорост на вентилатора, посока на въздуха, интелигентен климатик, увеличаване на картата и режими на шофиране. Натискането на централния регулатор позволява на потребителя да превключва между функциите, като той може да бъде конфигуриран чрез менюто на инфотеймънт системата.
Що се отнася до двигателите, Kodiaq ще се предлага с мек хибрид базиран на 1,5-литров TSI двигател с мощност 150 к.и предно задвижване, работещ заедно със седемстепенна автоматична трансмисия с два съединителя. Другият бензинов вариант е 2,0 TSI с мощност 204 к.с. с AWD и DSG. От страна на дизеловите двигатели, 2.0 TDI развива 150 к.с. в модела с предно задвижване и 193 к.с. във версията с AWD, като и двата модела са оборудвани със същата автоматична трансмисия с два съединителя.
За първи път в SUV модел на Skoda може да се избере плъг-ин хибрид с 1,5 TSI мотор и електромотор със системна мощност 204 к.с., която се предава към пътя чрез шестстепенна DSG трансмисия. Благодарение на 25,7кВтч батерия, версията с батерия и отвор за зареждане ще предлага пробег на ток около 100 километра.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ваген вагина
Коментиран от #3
21:07 04.10.2023
2 Край
21:11 04.10.2023
3 Ооо
До коментар #1 от "ваген вагина":
вагенщаЙн…. ти поне има няколко нови, та знаеш….21:20 04.10.2023
4 Изгъзици
21:51 04.10.2023
5 глей глей
Коментиран от #7
00:51 05.10.2023
6 Диамантената ръка
Коментиран от #8
01:50 05.10.2023
7 Глядам та
До коментар #5 от "глей глей":
и ни та виждам.. с како си брйе???07:11 05.10.2023
8 Вижте
До коментар #6 от "Диамантената ръка":
ревютата в туба-та, със смесеничувства съм за предната броня в стил Пасата Б9 и решетката, но като общ пакет и изглед не е никак зле по клипчетата!!! А и казват, че са снижили Cx от 0.33 на 0.28, което е много и обяснява някои черти от дизайна….07:14 05.10.2023
9 Наташка
22:01 05.10.2023