12 Февруари, 2024 13:43 16 723 25

При повечето автомобилни марки общото ниво на надеждност намалява. VW и Tesla са в дъното на класацията

  • jd power-
  • красация-
  • автомобили-
  • надеждност-
  • повреди

Lexus оглавява рейтинга за надеждност на автомобилите JD Power 2024

При повечето автомобилни марки общото ниво на надеждност намалява. VW и Tesla са в дъното на класацията - 1

Според проучване на американската компания JD Power от 2024 г., което анкетира повече от 30 хиляди собственици на автомобили от моделната година 2021 до 2034-а, най-надеждните автомобили сега се произвеждат от Lexus. Притеснителното обаче е друго, а то е, че при повечето марки автомобили общото ниво на надеждност намалява.

При Lexus са открити 135 повреди на 100 автомобила (135 PP100). Това е и първото място в общия рейтинг за надеждност на JD Power 2024. Така Lexus е признат за най-надеждната автомобилна марка за втора поредна година. Lexus зае първото място и в категорията премиум автомобили. Porsche е на второ място сред премиум марките (175 PP100), а BMW е на трето място (190 PP100).

Първото място по отношение на надеждността в масовия сегмент на пазара беше взето от компанията Toyota - 147 PP100. На второ място е Buick (149 PP100). Chevrolet и MINI заеха трето място в тази категория. Те имат рейтинг на надеждност 174 PP100.

Toyota Motor Company получи по-високи оценки за надеждността на девет модела наведнъж: Lexus ES, Lexus IS, Lexus NX, Lexus RX, 4Runner, Toyota Camry, Toyota Corolla, Toyota Tacoma и Toyota Tundra. General Motors получи четири награди за Buick Encore, Chevrolet Equinox, Chevrolet Traverse и Chevrolet Tahoe. BMW AG спечели в два сегмента с автомобилите BMW X1 и BMW X6.

Експертите на JD Power отбелязват, че общото ниво на надеждност намалява при повечето марки автомобили. Най-често шофьорите се оплакват от проблеми с информационно-развлекателните технологии, като например Apple CarPlay и Android Auto - 49.1 PP100. Това е почти два пъти повече повреди от проблемите, свързани с екстериора, които са на второ място по отношение на оплакванията.

При повечето автомобилни марки общото ниво на надеждност намалява. VW и Tesla са в дъното на класацията


Поставете оценка:
Оценка 4 от 20 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 патето Яки

    32 25 Отговор
    Питам моя майстор коя марка коли най се развалят а той ми отговори френските.

    Коментиран от #6, #7

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Добре

    49 7 Отговор
    че са немските премиуми,че глад ще има яко за сервизите.Честито!
  • 4 Притежател

    27 7 Отговор
    Забелязвам, че според класацията надежността на Хонда и Акура вече е в миналото.
    Нисан и Инфинити също са под средното ниво.
  • 5 Ситрошен

    21 26 Отговор
    Защото това е класация за щатите, ако беше в Европа, щяха френските кенефи да са дъното на дъното
  • 6 Майстор

    25 36 Отговор

    До коментар #1 от "патето Яки":

    Така е, френските коли са за пeдepаcти
  • 7 Пежо

    60 10 Отговор

    До коментар #1 от "патето Яки":

    Твоят майстор има интерес да си купиш немска кошница, и да висиш все в сервиза му.После ще ти намира "изгодно" части, и ще печели от отстъпките...Преди да купя Пежо бях фен на Фолксваген, обаче ми съсипаха нервите с непрекъснати ремонти.Смяната на марката беше изключително добро попадение...Даже и нямах голями очаквания.Оказа се супер решение.Естествено си зависи и от конкретния модел и двигател.Истината е, че старите са много по-надеждни от новите.Чак да го е страх човек да купи по-нов модел

    Коментиран от #8, #25

  • 8 Ммм

    19 11 Отговор

    До коментар #7 от "Пежо":

    Много точно. Ситроен Ц4 .1.6 бензин 2007г.каран 5 години и продаден на 542000 хл.км.без ядове
  • 9 Истината и само истината

    11 11 Отговор
    Според тази статистика е истина, че при последната сервизна акция на 2,2 милиона тесли в сравнение с 220 000 сменени блокирали двигатели, които са изчакали половин година в сервиза на друга марка, Tesla е 10 пъти по-чуплива, заради сервизната акция за малък шрифт на дисплея, която е минала като автоматичен ъпдейт по интернет, без 99% от собствениците въобще да са разбрали за нея
  • 10 Гост

    12 4 Отговор
    Тесла защо е на дъното?Копае надолу.
  • 11 бай Даньо

    12 7 Отговор
    Добре . Начи сум купил от най надеждната и най ненадеждната марка . Имам два Лексуса и една Тесла . JD Power е тaшaк и напълно платено "изследване" на надеждност , съвсем случайно са познали за Лексъса или Тойота са отворили по агресивно портмонето да ръсат за реклама ... Както съм казвал вица е 10 годишен Лексъс е по надежден от чисто нов Крайслер ей там горе се вижда...
  • 12 Лом не е Лондон

    16 3 Отговор
    Това е доста относителна статистика, тъй като jd power отчитат броя, а не какви са.

    Те отчитат счупена скоростна кутия и изгоряла крушка като ст. -. ЕДИН брой повреда.

    Важно е какви са повредите и колко струва отстраняването, а не колко броя са
  • 13 Гошо

    9 1 Отговор
    Не виждам Орел, аз карам оreлче!
    Ши зема една тесла, с дръжка охххх
  • 14 Идиотиии,

    19 4 Отговор
    Спрете тия американски класации, бе!!! Кви буици, кви шевролети са ви патили?
  • 15 Шаран БГ

    4 0 Отговор
    В челото на такива "въшливи" класации може да е някакъв страхотен Трабант. Кой е там не е важно – важното е , че непосредствено след него идват автомобили на този, който прави "изследването" Много сладко – изпопадаха ми зъбите...........
  • 16 гост

    6 1 Отговор
    Боклуците се произвеждат за да се продават.След 5 години -нов боклук.Защо да умира една индустрия?Качеството на колите от 60-те ,70-те и 80-те години няма да го видите никога вече.
  • 17 Само

    1 1 Отговор
    Не отнемайте голфът на хората!!!
  • 18 мишо

    4 1 Отговор
    За другите не знам Немски имах и то почти нови за годините си и не една в действително да са на последните места е много правилно за другите не знам но за тях намирам много правдива класацията ако бяха въобще на последно по- добре щеше да е . .

    Коментиран от #19, #20

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Следващия

    2 6 Отговор

    До коментар #18 от "мишо":

    път вземи НОВА немска с гаранция, покарай поне 150-200 хил км и тогава пиши коментари тук….
    Японско-Корейски дружби сме имали от по-новите…мерси!!!

    Коментиран от #21

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 иво

    3 2 Отговор
    В 2001купих Saxo произведена в 1998 година беше на 76 хиляди км реални - проверени в сервиза - с години без никакви проблеми. По късно в 2008 купих Ситроен C5 на 80 хиляди същото когато го продадох беше на 420 хиляди километра без никакви проблеми естествено сменях - масла, филтри, гуми и някои дребни неща
    . Когато в 2015 купих Passat B6 произведена в 2008 EURO-4 трагедия ходене по по сервизите чакане , нерви, време пари изхарчих много пари беше на 157 хиляди не вярвах мислех ,че километрите му са превъртян както в сервиза така и майсторите ми казах ,ча са били реални ? Невероятно рядко се среща! . Накрая го продадох и се отървах. Вече никога Немска кола не бих купил си казах . ( това е мое лично мнение е ).
  • 23 А къде са руските щанги?

    2 2 Отговор
    Хайде разбирачите да коментират руските боклуци! Защо ги няма в класациите! Явно са по напред от Лехсус,или по назад от американският боклук ТЕСЛА!!!
  • 24 А къде са руските щанги!

    0 3 Отговор
    Хайде разбирачите да коментират руските боклуци! Защо ги няма в класациите! Явно са по напред от Лехсус,или по назад от американският боклук ТЕСЛА!!!
  • 25 емануел

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Пежо":

    Браво ! Бях като теб сляпо вярваш на Немските коли - първата която я купих - по сервизите постоянно висях губене на време ,пари и нерви работих за нея и си бях помислил случайно съм попаднал на лошо поддържана кола . 2 рта по зле излезе от първата уж в сервиза я гледаха няма скрити дефекти и километрите бяха реални -- така ми казаха --- и нея смених като купих запазена проверена в сервиза с километрите реални произведена в 2008 година ?/------трагедия много по проблемна електроника вечно светещи диод ни лами и change engine дежурната ми лампичка . Продадох ги и се родих като си казах даже да е нова Никога Немска (това е лично мое мнение всеки сам да решава )