17 Април, 2024 09:59 22 749 22

Нов рейтинг на най-надеждните употребявани автомобили

  • автомобили-
  • надеждност-
  • класация

Класацията е съставена от експертите на What Car

Нов рейтинг на най-надеждните употребявани автомобили - 1

Всяка година експертите на What Car публикуват класация на най-надеждните автомобили и тази година не беше изключение. Въз основа на данни от проучване на повече от 22 хиляди респонденти, те успяха да съберат данни за 32 марки и почти 180 модела.

И така първото място в рейтинга на най-надеждните автомобили е заето от Lexus с резултат от 98,3%. Що се отнася до конкретните модели, челната тройка включва хибридния NX 450h+ (99,8%), Lexus NX (99,4%) и UX (99,3%).

Следващият производител със значителен резултат е Toyota. За нея са гласували 97,4% от анкетираните. Ако говорим за модели, Yaris 2011-2020 е лидер тук - 99,3%. Актуалният Yaris е предпочетен от 98,6% от анкетираните, а неговата кросоувър версия - от 98%.

Челната тройка затваря Mini с резултат от 97,2%. Най-надеждният модел на производителя, който е под шапката на BMW, е комбито Mini Clubman, произвеждано през периода 2015-2024 - 97,9%. Следва Mini Electric - 97,6%.

Четвъртото ниво на рейтинга за Suzuki. 96,9% от анкетираните са заявили, че автомобилите на японския производител са изключително надеждни. Сред моделите от тази марка се предпочитат Vitara (96,7%), Swift (99,5%) и Ignis (99,4%).

В допълнение към гореспоменатите четири, рейтингът включва още Honda (95,9%), Hyundai (94,3%), Kia (93,8%), Volvo (93,7%) и Tesla (93,6%).


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 41 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 да ви имам и старите коли на надеждата

    20 27 Отговор
    абе тия употребявани автомобили дето били надеждни все на по 4-5 години най-много каде са голф2 мерцедес 190/123 това са вечните употребявани и наистина надеждни автомобили доказали се за 30 години вярна служба !!! тия едва проходили и вече надеждни?!?!? имам голф 2 синхро 86-та и много често ме питат непознати дали го продавам ама не не го продавам това мине най-сигурния автомобил след като си продадох цедката от 95-та ако не беше изгнила интя щеше да стои при мен още …

    Коментиран от #2

  • 2 Смех

    19 6 Отговор

    До коментар #1 от "да ви имам и старите коли на надеждата":

    Моли се да не те ударят в тая консерва

    Коментиран от #3

  • 3 тъй шъй

    14 13 Отговор

    До коментар #2 от "Смех":

    Те само това да разберат колко са опасни старите е добре. Да не говорим за пътно поведение. Новите коли особено след 2015 са и много надеждни при марки, които преди бяха много чупливи. Отдавна мина времето на колите правени 2000-2010. Тогава качеството при всички беше много паднало. Видя се, че така не може. Сега качеството се доближава до 90-те, при много по-сложна техника и изисквания.Има една народна мъдрост, която показва обърканото ни възприемане на света- хвали старо, карай ново.

    Коментиран от #4

  • 4 Това просто не е така

    14 18 Отговор

    До коментар #3 от "тъй шъй":

    На приятел ново Ауди А4 Allroad 2.0 tdi на 35к километра дискове и накладки за смяна... С бившия Мерцедес W124 минах над 50к километра с дисковете и накладки, с която купих колата "нов фнос" (беше италиянка). Със същите и я продадох. Да, новите коли вероятно са по-безопасни, но в никакъв случай не са толкова надеждни като тези от 90те и началото на 00...

    Коментиран от #6

  • 5 Класация пълен фейк

    37 1 Отговор
    Най обичам такива "класацийки"

    - Без посочени двигатели. Никой не знае бензин ли, дизел ли. Кои кодове на двигател, версии и тнт

    - Без посочени изминати километри. Не е едно и също да караш 60 000 на година или 1000 км на година

    - Без посочен начин на експлоатация. Лични, служебни, под наем, на бабата, на доктора, на дъщерята.

    - Без посочен начин на поддръжка. Всеки кара и чупи различно. Някой дори масло не сменят

    Мога да изброявам още много, но няма смисъл.

    Статията като четиво за подрастващи тийнеджъри е добре, да се възхищават и да си коментират в училище че видиш ли Лексус е най-яката марка защото била на първо място в......

    Коментиран от #13

  • 6 Това просто

    7 4 Отговор

    До коментар #4 от "Това просто не е така":

    показва колко не си в час …. а ако изобщо има такава случка, твоя прител да си остава книжката на трупчета…. карам няколко такива нови ВАГ-ове ДСГ-та и нямам случай на смяна на предни дискове преди 100 000 км…. това с доста темпово каране, като едната дори е и ремапната, т.е. засилва се повечко….
    За спиране, поведение, управляемост при спиране…. няма смисъл и да сравняваме с която и да е 124-ка… ако щеш и Е500…
    Другаде им е чара и силата на 124-ките….

    Коментиран от #10

  • 7 Циник

    11 5 Отговор
    Очаквано, почти никакви германски и никакви други евро марки, освен Волво.
  • 8 Нещо не се виждат

    14 7 Отговор
    в тази класация Италианки Германки и Французойки. Защо е така ние си знаем.

    Коментиран от #9

  • 9 Ти остави

    8 0 Отговор

    До коментар #8 от "Нещо не се виждат":

    какво се вижда и какво не…задай си въпроса, за къде е правена тази класация и какво прави в нея Мини…??? И после питай за португалки ако щеш….
  • 10 Твоя воля господине

    12 7 Отговор

    До коментар #6 от "Това просто":

    Слючая е истински. Дали ти вярваш или не - това си е твоя работа. Друг пример за твоите явно любими VW... Нов Пасат на близък, купен от чисто нов, обслужван само във Фолксваген сервиз - на 70к км хвърли съединител... Толкова за "народните" коли. Освен това, моля не слагай Е500 и А4 в едно изречение. Едното е автомобил, който ще остане в историята, другото е нещо с колела...

    Коментиран от #14

  • 11 мммм

    5 1 Отговор
    Егати глупостите !
  • 12 Ширпотреба

    11 2 Отговор
    Повечето автомобили, произведени през последните десет-петнайсет години, не са надежни и като чисто нови, какво остава за употребявани.
  • 13 Лексус във всякакви

    7 2 Отговор

    До коментар #5 от "Класация пълен фейк":

    класации за надеждност е на първо място.
    Дори и с парна машина да се движи.
  • 14 Господине

    2 4 Отговор

    До коментар #10 от "Твоя воля господине":

    отново си измисляш…. пак кола на познат на познат…. слагай пари и да отиваме в официалния сервиз!!!
    И с какво ще остане в историята…??? Колко пъти ще спре от 200 до 0 една нова А4-ка и така мечтания ти тапициран трактор 124-ката???? На 2-рия път ще изметне дисковете…
    И преди да ми говориш кое-какво, имал съм взимане с 6-литровия Т-модел от Горна Баня… ако имаш идея изобщо за какво ти се говори….

    Коментиран от #15

  • 15 Изгубена кауза

    7 2 Отговор

    До коментар #14 от "Господине":

    Спор с тебе е все едно да си блъскам главата в дърво - безсмислен е. Погледни цени на запазени 124ки Е500 и която и да е А4, няма база за сравнение. Едната кола е вече легенда, другата е ширпотреба - ползваш и хвърляш. Между другото миналата седмица бях в Барселона. Направи ми впечатление, че и там хората явно са разбрали, че VW не става - за 4 дни май видях едно Тайго и няколко Сеата, при все, че Сеат си е местна марка. Такситата са основно Тойота, но имаше и Дачия и Фиат. Обикновените хора карат френски, корейски, японски коли. Няма я БГ комплексарщината - BMW, Audi, Mercedes. А както казах VW продукти отсъстваха като цяло. Опитай да си отговориш сам защо...

    Коментиран от #16, #17

  • 16 Намерения

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Изгубена кауза":

    нищо не казваш по въпроса за облога…коя нова А4-ка или каквато и да е нормална кола ще има проблем при адекватна каране от индивид, който знае какво прави, не трошач…. и не се хващай за А4-ката… въпреки, че има и тегави РС4-ки… Е500 не се е доказал с нищо…. освен в главите ви….още по-малко в спорта…
    В Барселона се карат Фиати да… турското Типо и таксита тесли…. и китайици доста вече…преди година изкарах месец там нон-стоп до Сарагоса и назад….

    Коментиран от #18

  • 17 Липсват

    1 1 Отговор

    До коментар #15 от "Изгубена кауза":

    поради фактора цена и високи данъци…точно испанците са луди по звездата….
    Точно преди има-няма 10-на години в Барселонани
    Мадрид такситата масово бяха Октавии и Супърби….даже и тук пробутваха бели Супърби на по 200 хил.км, а те реално на по 600-700 хил…защото много се чупели…
  • 18 Облог???

    3 0 Отговор

    До коментар #16 от "Намерения":

    Какви облози бе приятелю? Аз нямам какво да доказвам на никого. Двата примера с трошливите фаувета са факт, казах го, ако искаш вярвай, ако искаш не. Аз не бих пипнал продукт от групата Фолксваген и с пръчка. На запад тенденцията е явно подобна. Има много примери за коли с проблеми, дори и при правилна поддръжка. VW са маслояди. Ecoboost на Форд и Puretech на Пежо с мокрия ангренаж имат сериозни проблеми преди 100к км. Prince серията BMW/Пежо беше обявена за един от най-несполучливите бензинови двигатели въобще. И много други такива примери могат да се дадат. Ти какво твърдиш? Че всички двигатели са супер сполучливи ли? Това е смешно. Дори и Тойота/Лексус имат кофти двигатели, особено тези с директно впръскване...

    Коментиран от #19, #20

  • 19 Много

    1 2 Отговор

    До коментар #18 от "Облог???":

    говориш-малко казваш…преразказваш истори и общо-известни факти за конкретни модификации от определени години, които отдавна не са истина….не заставаш зад думите си…
    Докосвай тогава употребявания куреец и си мисли, че е кола….
  • 20 И защото

    0 3 Отговор

    До коментар #18 от "Облог???":

    хората с пръчка не ги пипат, затова са в топ 3 на световните продажби…представям си ако ги пипаха….
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.