Официалният уебсайт на Tesla China отново намали цените на Model 3 и Model Y, особено на версиите със задно задвижване и тези, предназначени за дълги разстояния. Намалението на цените в Китай варира от $900 до $2 155, което доведе до началната цена на Model 3 от $34 185, а на Model Y - от $36 000.
Междувременно в САЩ на официалния сайт на Tesla се появи информация за намаление с 1 000 долара на версиите със задно предаване и тези с дълъг пробег, като става дума за Model Y, с което цените падат съответно до 42 990 и 47 990 долара.
Тези корекции представляват намаление от 2.3 и 2% спрямо предходните цени. Беше отбелязано обаче, че се очаква цените да се покачат с $1 000 или повече още от 1 март. Цените за версията Model Y Performance и другите модели ще останат непроменени.
Изпълнителният директор Илон Мъск приписа намаленията на цените на своя бестселър кросоувър Model Y като опит да се увеличи предлагането на електрически превозни средства въпреки продължаващия спад на продажбите на електромобили.
Без да представи нова версия на Model Y, Tesla може да планира допълнителни намаления на цените, за да увеличи продажбите на модела, но това, според експерти, ще свърши работа само на китайския пазар.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 бай Даньо
Коментиран от #3
12:21 14.02.2024
2 истина ти казвам
12:26 14.02.2024
3 хахахах звучи много смешно
До коментар #1 от "бай Даньо":
Казано от човек, който НИКОГА не се е качвал на електромобил, вероятно каращ някоя 30 годишна бангия и мразещ новите неща, щото не може да си ги позволи хахаха ето това е по-смешното ;)Коментиран от #6, #38
12:29 14.02.2024
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Мутра
12:46 14.02.2024
6 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #3 от "хахахах звучи много смешно":
Наливат на ИЛюзОН ДЕВЕТ МИЛИАРДА от другите производители на ИСТИНСКИ автомобили ❕Това ли е истинската конкуренция и пазарния принцип❔
Коментиран от #9
12:46 14.02.2024
7 321
12:51 14.02.2024
8 Който си може, си може
Коментиран от #15
13:10 14.02.2024
9 Така и трябва
До коментар #6 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
Който се ориентира навреме, вече произвежда електромобили на печалба. Останалите имат два избора. Да продават електромобилите си на загуба за да не плащат въглеродни квоти или да продават по-малко електромобили и да си купуват въглеродните квоти от Тесла.Коментиран от #12, #13, #14
13:13 14.02.2024
10 Милен
Коментиран от #11
13:23 14.02.2024
11 Тоз
До коментар #10 от "Милен":
Доста елементарно казано- петролюбци пък и безпарични. С две думи всичко се реши по балкански.От ден на ден става ясна, че е все по-неизгодно да се кара и поддържа елкар. Стават ясни безкрайните кусури на този вид превоз. И липсата на нито един плюс освен малко по-добро ускорение. Много хора се отказват, а бяха на крачка от покупка на нов електрокар. Други казват, че няма да повторят.
Най ми харесва като някой булгар-булгар казва, че който не харесва елкарите е срещу Европа. Намаление на цените вече започна и при двг.
Коментиран от #18
13:39 14.02.2024
12 Абе
До коментар #9 от "Така и трябва":
А само два избора? Има и трети - пазаруваш си правилните политици, падат една камара еко изисквания и шментикапели с въглеродните квоти и се връщаме в 50-ти и 60-те години на 20ти век.Този трети вариант може и да не е много вероятен, но не е като да го няма в тестето с карти. След като има вероятност немислимото доскоро да се случи и Тръмп пак да е президент, защо пък махалото за екологията да не се върне в обратна посока? Опре ли работата до политика, никой в нищо не може да бъде сигурен.
Коментиран от #16
13:40 14.02.2024
13 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #9 от "Така и трябва":
И как тези въглеродни квоти правят природата чиста ❓❔❓ НИКАК❗❕❗" Просто бизнес!" беше казал един МАФИОТ 😉
13:44 14.02.2024
14 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #9 от "Така и трябва":
Нещо за камиона на ИЛюзОН , дето щеше да е в продажба до края на 2017-та ❗❗❗❗Сега сме 2024 ❗❗❗
13:46 14.02.2024
15 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #8 от "Който си може, си може":
Когато на пазара излязоха пътвите хибриди, ИЛюзОН още не беше закупил компанията Тесла❗❕❗ Но за тях нямаше стимул🤔🤔13:50 14.02.2024
16 така
До коментар #12 от "Абе":
Не разбирам защо ще се върнем в 50-60те години на 20-ти век. Като може мерките да се оставят на сегашното ниво- никога в Европа не е имало по-чист въздух. Преди 300 години в селата и градовете са бумтели печките с дърва и кюмюр. Прахолякът от улиците и бил в огромно количество. Растенията и преди са отделяли частици. Продължителността на живота е била наполовина от сегашния-рекордно висок и постоянно увеличаващ се. Всички точки за измерване на замърсявания в западна и средна Европа постоянно показват прекрасен въздух. Тук е съвсем друго.13:56 14.02.2024
17 Куцар
14:19 14.02.2024
18 Милен
До коментар #11 от "Тоз":
Да, елементарно е. Аз съм на ел. автомобил и съм от доволните. Имам още няколко приятели с ел. и те са като мен, не биха си купили двг., освен ако не ги принудят. Та въпрос на гледна точка е. Ти от коя гледна точка коментираш, от ползвателите на такива автомобили или от тия дето били чул или прочели нещо си.Коментиран от #20, #24, #39
14:25 14.02.2024
19 Гост
Коментиран от #23
15:07 14.02.2024
20 Гост
До коментар #18 от "Милен":
Теслю Мунчо митичен,кога мина от дизел на Ел?Пак си спал отгънат.15:14 14.02.2024
21 Мъск Моторс
15:35 14.02.2024
22 МЪСК 💪🏻
Хейтърите са ми най-големите фенове. Винаги първи и пишат за мен винаги безплатно. Ангария един вид :D
Коментиран от #25
15:39 14.02.2024
23 Име
До коментар #19 от "Гост":
Има ръст на продажбите така че не се бойКоментиран от #34
15:39 14.02.2024
24 Тоз
До коментар #18 от "Милен":
Аз съм от ползвателите на нов, голям хибрид, който струва колкото евтините модели на митичната марка. През ума не ме е минавало да взема елкола, въпреки че имам условия за трифазен ток и зареждане. Дори и да станат 80% от двг не бих си купил сегашен елкар. Ако дефинитивно решат проблема с горящите батерии и склонността към повреди при травма на корема на автомобила бих умувал за батериина кола. При хибрида някога в далечното бъдеще виси проблем със смяна на батерията-обикновено около14 години. А и скоро ще удължават гаранцията от 10 на 15 години и 250хкм.Коментиран от #26, #27
16:30 14.02.2024
25 ...
До коментар #22 от "МЪСК 💪🏻":
пак ли прекали с нурофена бе мамина златна? Нещо за Hertz и Sixt ще ни кажеш ли? :))))Коментиран от #28, #33
23:01 14.02.2024
26 гост
До коментар #24 от "Тоз":
пълни глупости. Виж официалната статистика, най много се палят хибридите, след това двг и последно ел.Коментиран от #31
23:50 14.02.2024
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 гост
До коментар #25 от "...":
аз ще ти кажа, Херц - 62% спад на акциите за годината като последното падане беше преди 2 дни с 12%, доста след новината за раздялата с тесла .00:38 15.02.2024
29 Факт
06:38 15.02.2024
30 Човече
06:50 15.02.2024
31 Тоз
До коментар #26 от "гост":
Голям смях. Хибриди се палели. Ако 1 хибрид на Тойота, особено с ник-мет-хидр. батерия се беше подпалил щяха да съсипят марката от критики. Няма такъв случай. ДВГ се пали основно заради лошо поддържане и старост. Искам да видя електрически ТИР цистерна за бензин или газ , ама отдалеко ще гледам.Коментиран от #32
09:41 15.02.2024
32 гост
До коментар #31 от "Тоз":
Казах ти че има официална статистика, не посочвам линк защото ще ми изтрият коментара. Естествено Бай Ганьо знае много повече от органите по цял свят които събират и обобщават данните. Ще повярвам на теб а не на тях, ха хах.Коментиран от #36
11:29 15.02.2024
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 Тоз
До коментар #32 от "гост":
Как не смени похвата изтъркан- официална статистика. Години наред надменно приказкване. Последна инстанция. Отпусни малко службата, че и вярни неща да казваш, никой няма да обръща внимание. Ако една Тойота хибрид се беше запалила като Теслите без причина, нямаше да съществува такава марка. Запали се онова недомислие Роувър дизелов хибрид и изпепели паркинга в Лондон. Хибрид има все още само един- Тойота. Всичко друго е плах опит да се направи хибрид. Многото марки, които взеха лиценз, но не афишират този момент, също се справят добре.Коментиран от #37
15:34 15.02.2024
37 гост
До коментар #36 от "Тоз":
Пиши си каквото искаш и вярвай в каквото искаш, истината е съвсем друга.16:21 15.02.2024
38 Мнение
До коментар #3 от "хахахах звучи много смешно":
Типични разсъждения на ограничен ум!Електромобили има отпреди автомобилите с двг!
Проблемът е, че след толкова години разработки, все още не могат да обезпечат стабилен, надежден, екологичен и достъпен енергиен носител!
Всичко свързано със съвременните gsm-и на колела е нито надеждно, нито дълготрайно, нито екологично, нито с достатъчен пробег! За втората употреба нама да споменавам, щото такава липсва!
Но за вас хората с полезрение до върха на носа, важното е да сме в крак с новите нища, нищо че чеп за зеле не става от тях!
16:53 15.02.2024
39 Име
До коментар #18 от "Милен":
С приятелите си сте като секта, какво очаквате? Някой да си признае, че се чувства прецакан ли? Никой прецакан няма достойнството да си признае, повярвайте ми! Гордостта е "голяма" работа!Коментиран от #40
18:49 15.02.2024
40 Този коментар е премахнат от модератор.
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 С една дума
02:00 20.02.2024