Директорът по развитието на BMW Франк Вебер наскоро потвърди особено спорния топ модел на електрическо M3, като заяви: „С функции за ускорение и рекуперация на всяко колело, със системна мощност от почти един мегават (повече от 1300 к.с.), можете да си представите, че ще бъде нещо много специално„.
А за обуздаване на тази мощност е налична система със задвижване на четирите колела, като въпреки това управлението на автомобила ще бъде особено предизвикателство: Поради ниско разположените батерии, седанът ще има нисък център на тежестта, но със сигурност ще носи значително по-голяма тежест "на плещите си", в сравнение с автомобилите М3 с двигател с вътрешно горене.
Вебер признава, че инженерите от M GmbH са имали много проблеми, когато са започнали с разработката на това "електрическо чудовище"
„Нашите инженери в подразделението M бяха притеснени от този преход към е-мобилност, защото, например, те се страхуваха, че ще загубят много важни елементи, които съставляват автентичността на BMW M,“ обяснява Вебер.
Топ мениджърът продължава, като заявява: „...но сега инженерите ни осъзнаха, че с тези много прецизни и мощни управляващи блокове е възможно да се повиши динамичната компетентност на нашите превозни средства до още по-високо ниво, отколкото при двигателите с вътрешно горене.“
Следователно M общността може да е спокойна
От една страна, че мощните двигатели с вътрешно горене с електрическа поддръжка ще останат в портфолиото на баварците и че следващото поколение М модели с електрически задвижвания ще добави много повече производителност и удоволствие от шофирането.
Електрическо BMW i3M с около 1000 киловата със сигурност звучи грандиозно, като то ще се предлага и като седан, и като комби. Междувременно BMW продължава със стратегията си да фокусира новите модели върху електрически задвижвания, но също така да разработва и продава същите, но с двигатели с вътрешно горене, докато има „пазар за тях “ .
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Подкрепа за ДБ
Коментиран от #2, #4
15:19 11.04.2024
2 4.4
До коментар #1 от "Подкрепа за ДБ":
Страшна кола, нема що! Един мегават електрокар, да си влачиш палетата в супермаркета. Само вилицата отпред му липсва :D15:24 11.04.2024
3 ...
15:34 11.04.2024
4 Анатема за ДБ
До коментар #1 от "Подкрепа за ДБ":
Много разбираш по колите от картинки и платени статии.16:08 11.04.2024
5 Майко мила,
16:24 11.04.2024
6 Сеирджия
16:45 11.04.2024
7 Мъкаааа
17:10 11.04.2024
8 Койчо
Коментиран от #9, #11
23:27 11.04.2024
9 Трифонов
До коментар #8 от "Койчо":
Да... ни са ти ясни нещата. Едно време така говорехте за моделната линия на Крис Бенгъл, а днес колите от онези години държат цена много повече от останалите от същото време. Само защото не изглеждат ужасно стари, като тях. Настоящият дизайнер на БМВ много ми напомня на Бенгъл. Не го оценяваме в момента, но това е така вероятно, защото визията му просто изпреварва времето си.Коментиран от #10, #16
07:29 12.04.2024
10 “Разбирачи” сър
До коментар #9 от "Трифонов":
Важното е да си вярваш,другото няма значение,сегашните дизайнери са по-некадърни и от Бенгъл,спор няма.И кое по-точно държи цена,че нещо не разбрахме?10:26 12.04.2024
11 Знайко
До коментар #8 от "Койчо":
И двете са много грозни , а задницата на комбито е открадната от Хюндай Йоник 5.Автомобилостроенето в Европа с тия цени няма да го бъде никакси!
13:41 12.04.2024
12 КЪДЕ СТЕЕЕЕ НУРОФЕНИ
00:47 13.04.2024
13 Прилича на Шкода 120
17:31 13.04.2024
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 1346
До коментар #9 от "Трифонов":
Батееее, шегуваш ли се? Допреди излизането на актуалната седма серия на БМВ, тази сътворена от Бенгъл, беше най-грозното БМВ правено някога!19:52 30.06.2024