11 Април, 2024 15:08 4 262 16

М-тройката от Neue Klasse на BMW ще е "чудовище" с над 1 300 коня

  • bmw-
  • m-
  • i3m-
  • m3-
  • neue klasse

Моделът ще бъде обозначен с индекса i3M

М-тройката от Neue Klasse на BMW ще е "чудовище" с над 1 300 коня - 1

Директорът по развитието на BMW Франк Вебер наскоро потвърди особено спорния топ модел на електрическо M3, като заяви: „С функции за ускорение и рекуперация на всяко колело, със системна мощност от почти един мегават (повече от 1300 к.с.), можете да си представите, че ще бъде нещо много специално„.

А за обуздаване на тази мощност е налична система със задвижване на четирите колела, като въпреки това управлението на автомобила ще бъде особено предизвикателство: Поради ниско разположените батерии, седанът ще има нисък център на тежестта, но със сигурност ще носи значително по-голяма тежест "на плещите си", в сравнение с автомобилите М3 с двигател с вътрешно горене.

Вебер признава, че инженерите от M GmbH са имали много проблеми, когато са започнали с разработката на това "електрическо чудовище"

„Нашите инженери в подразделението M бяха притеснени от този преход към е-мобилност, защото, например, те се страхуваха, че ще загубят много важни елементи, които съставляват автентичността на BMW M,“ обяснява Вебер.

М-тройката от Neue Klasse на BMW ще е "чудовище" с над 1 300 коня

Топ мениджърът продължава, като заявява: „...но сега инженерите ни осъзнаха, че с тези много прецизни и мощни управляващи блокове е възможно да се повиши динамичната компетентност на нашите превозни средства до още по-високо ниво, отколкото при двигателите с вътрешно горене.“

Следователно M общността може да е спокойна

От една страна, че мощните двигатели с вътрешно горене с електрическа поддръжка ще останат в портфолиото на баварците и че следващото поколение М модели с електрически задвижвания ще добави много повече производителност и удоволствие от шофирането.

Електрическо BMW i3M с около 1000 киловата със сигурност звучи грандиозно, като то ще се предлага и като седан, и като комби. Междувременно BMW продължава със стратегията си да фокусира новите модели върху електрически задвижвания, но също така да разработва и продава същите, но с двигатели с вътрешно горене, докато има „пазар за тях “ .


Поставете оценка:
Оценка 2.7 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Подкрепа за ДБ

    11 30 Отговор
    Е, това е кола!! Не разните там китайско-корейско б0клуци. КОЛА!

    Коментиран от #2, #4

  • 2 4.4

    24 10 Отговор

    До коментар #1 от "Подкрепа за ДБ":

    Страшна кола, нема що! Един мегават електрокар, да си влачиш палетата в супермаркета. Само вилицата отпред му липсва :D
  • 3 ...

    24 6 Отговор
    ако ще прилича на това на рендерите, да си го карат, ако ще и 15000 коня да е
  • 4 Анатема за ДБ

    9 1 Отговор

    До коментар #1 от "Подкрепа за ДБ":

    Много разбираш по колите от картинки и платени статии.
  • 5 Майко мила,

    17 2 Отговор
    Каква е тази грозотия бре???
  • 6 Сеирджия

    11 2 Отговор
    Тази мощност постоянна ли ще бъде, както при ДВГ или само за броени секунди, а иначе ще е по-слаб?
  • 7 Мъкаааа

    12 6 Отговор
    Тръгвам от Пловдив за София с тролейче.180/200км/ч и на Вакарел ми изписа ,че батерията е под 15% но ако спра да зареждам ще трябва да чакам и да се охлади батерията.Тоест освен да се зареди ще чакам и охлаждането.И с 50км/ч до вкъщи.Та това как ще се охлажда батерията с 1000 к.с.?Много неизвестни има с тролейчетата.В София са без грешка.Днес минаваш 100/150 км. И вечерта си зареждаш в къщи.И утре пак.Излиза 3/4 стотинки на километър.Но на дълги разтояния си е мъка.А и разхода ти стъпва като дизел или бензин - 31/33ст/км.
  • 8 Койчо

    14 0 Отговор
    Гледам и двете снимки и не мога да преценя , синьото ли е по-грозно отзад или зеленото е по-грозно отпред.

    Коментиран от #9, #11

  • 9 Трифонов

    5 4 Отговор

    До коментар #8 от "Койчо":

    Да... ни са ти ясни нещата. Едно време така говорехте за моделната линия на Крис Бенгъл, а днес колите от онези години държат цена много повече от останалите от същото време. Само защото не изглеждат ужасно стари, като тях. Настоящият дизайнер на БМВ много ми напомня на Бенгъл. Не го оценяваме в момента, но това е така вероятно, защото визията му просто изпреварва времето си.

    Коментиран от #10, #16

  • 10 “Разбирачи” сър

    4 1 Отговор

    До коментар #9 от "Трифонов":

    Важното е да си вярваш,другото няма значение,сегашните дизайнери са по-некадърни и от Бенгъл,спор няма.И кое по-точно държи цена,че нещо не разбрахме?
  • 11 Знайко

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "Койчо":

    И двете са много грозни , а задницата на комбито е открадната от Хюндай Йоник 5.
    Автомобилостроенето в Европа с тия цени няма да го бъде никакси!
  • 12 КЪДЕ СТЕЕЕЕ НУРОФЕНИ

    2 2 Отговор
    Къде стеееее ТОЙОДАДЖИИ ДА ДЪРПАТАЕ БАВАРКАТА
  • 13 Прилича на Шкода 120

    0 2 Отговор
    Прилича на Шкода 120!
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 1346

    0 1 Отговор

    До коментар #9 от "Трифонов":

    Батееее, шегуваш ли се? Допреди излизането на актуалната седма серия на БМВ, тази сътворена от Бенгъл, беше най-грозното БМВ правено някога!