Автомобилният гигант Stellantis се стреми да внедри вътрешно производство на повече части. Според главния изпълнителен директор Карлос Таварес този ход има за цел да намали разходите и да ускори прехода на компанията към електрически превозни средства.
Таварес обясни, че възлагането на някои компоненти на външни изпълнители може да попречи на скоростта на разработката, когато доставчиците не отговарят на вътрешното темпо на Stellantis. В такива случаи „вътрешното снабдяване“ - връщането на производството в компанията - се превръща в привлекателен вариант.
Понастоящем Stellantis разчита на големи доставчици като Valeo, Continental и Magna за различни компоненти. Компанията обаче работи и със своите партньори, за да коригира инвестициите в батерии за електромобили, за да отговори на нарастващото търсене, съобщава Auto News.
Таварес също така изтъкна подобренията в производителността и качеството в завода в Мелфи, Италия, който произвежда модели на Jeep и Fiat. Освен това той спомена за „конструктивни“ дискусии с италианските профсъюзи.
Тези събития се случват в момент, когато Stellantis започва мащабен проект за електрификация. Компанията има за цел до 2030 г. да разполага със 75 модела електрически превозни средства, а до същата година да продава 5 млн. електрически превозни средства годишно. Тази стратегия за собствено производство може да изиграе ключова роля за постигането на тези амбициозни цели.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 беше
11:09 07.06.2024
2 Цикъл
Изобщо всичките се въртят като ощипани моми и изобщо не знаят накъде да хванат в нито едно отношение - техническо или бизнес.
11:49 07.06.2024
3 Мдааа
14:39 07.06.2024