2 Юли, 2024 12:36 1 654 5

Renault намери нови партньори, за да понижи разходите за електромобили

  • renault-
  • ampere-
  • електромобили

Французите ще си партнират с LG и CATL

Renault намери нови партньори, за да понижи разходите за електромобили - 1

В стремежа си да останат конкурентноспособни на пазара на електромобили, от Renault предприемат двупосочен подход за намаляване на разходите за батерии с 20%. Френският автомобилен производител се стреми както да намали разходите за производство на батерии, така и да подобри цялостната си стратегия за електромобили.

Подразделението на Renault за електрически превозни средства Ampere ще въведе нов химически състав на батерията - литиево-железен фосфат (LFP), наред със съществуващия вариант на никел-кобалт-манган (NCM). Производството на батерии с LFP обикновено е по-евтино в сравнение с NCM. Освен това Ampere ще си сътрудничи с LG Energy Solution по отношение на батерийните системи, като целта е да се разшири техният обхват и потенциално да се оптимизират производствените процеси. Чрез централизирането на своята база от доставчици Renault се надява да договори по-добри сделки и да подобри ефективността.

Очаква се тези промени да бъдат въведени до началото на 2026 г., като целта е да се намалят разходите за батерии за електромобилите на Renault. Преминаването към по-евтини батерии е основна тенденция в производството на електромобили и целта на този ход на Renault е да гарантира, че ще остане конкурентноспособна по отношение на цените. Този фокус върху достъпността е от решаващо значение и за конкуренцията с наплива от евтини китайски електромобили, които са предизвикателство за европейските производители на автомобили. Фокусът на партньорството на Ampere предполага, че те се стремят да създадат платформа за по-достъпни електрически автомобили, потенциално в отговор на тази конкуренция.

Въпреки това от Renault са изправени пред няколко предизвикателства в своята обновена стратегия за батериите. Динамичният характер на съюзите в областта на електрическите превозни средства е очевиден в изоставеното от Renault първично публично предлагане на Ampere и провалените преговори за партньорство с Volkswagen. Освен това агресивното намаляване на цените от страна на лидера в бранша Tesla оказва допълнителен натиск върху конкурентите да намалят разходите си. Въпреки че митата на Европейския съюз върху китайския внос целят да изравнят условията на конкуренция, тяхната ефективност в борбата с достъпността на китайските електромобили предстои да се види.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 4 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Град Козлодуй

    3 1 Отговор
    Бизнес
  • 2 Фуего

    4 1 Отговор
    С тази емблема винаги могат да намерят нови партньори.

    Коментиран от #5

  • 3 12343211

    3 0 Отговор
    Дано, едните са скъпички.
  • 4 Кво има да се гледа

    3 1 Отговор
    китайците завладяват пазара с евтини,качествени и с много екстри които в западните каруци или ен се предлагат или са на баснословни цени,защото са пак китайски. Риентирам се вече към китайски хибрид с 4х4 с много лукс и на разумна цена.Европейския каруцопром ще затъва все повече и повече.
  • 5 Даааа ама

    1 2 Отговор

    До коментар #2 от "Фуего":

    полови.