Не всички вярваха в успеха на испанската марка Cupra, която дебютира през 2018 година и се "отдели" от Seat, но, противно на скептиците, тя демонстрира феноменална динамика - продажбите се увеличиха от 14 000 автомобила през 2018-а до 230 000 през миналата година. Общо компанията е продала около 650 000 коли от създаването си като независима марка.
В близко бъдеще компанията възнамерява да разшири гамата от предлагани модели. Още през следващата година портфолиото на марката ще включва Leon, Formentor, Born, Tavascan, Terramar и Raval, както и нов модел, който ще се базира на концепта Dark Rebel с 450 конски сили, представена миналата година. Спортната кола вече е в процес на разработка, а изпълнителният директор на компанията Уейн Грифитс е оптимист за бъдещето.
„Има два важни лоста за увеличаване на стойността на марката Cupra от днешните 1.7 милиарда долара до 4 милиарда долара до 2030 година: първо, имаме нужда от автомобил, който представя нашата марка, така че бих искал да превърна Dark Rebel в реалност. Другият е глобален, защото за да създадете това ниво на стойност на марката, трябва да сте глобална марка. За нас това означава навлизане на американския пазар до края на десетилетието."
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА