Изпълнителният директор на Stellantis заяви, че някои от заводите на автомобилния концерн в САЩ бълват продукция, която се нуждае от ремонт, още преди дори да напусне фабриката. Карлос Тавареш отбеляза също, че вече има няколко идеи за намаляване на некачествените автомобили.
Неотдавнашната промяна в методологията на производство, по думите на главния изпълнителен директор на Stellantis Карлос Тавареш, продължава с бързи темпове, но все още има оплаквания, свързани с разходи и с необходимост от ремонт на току що произведени превозни средства, дори преди да стигнат до шоурумите.
Тавареш, цитиран от Automotive News, казва, че процентът на директна експлоатация на някои от заводите, въобще не е добър. И това е нещо, което трябва да се коригира.
За тези, които не знаят, коефициентът на „директно пускане“ е съотношението на превозните средства, които се произвеждат във фабрика и след това стигат до края на поточната линия, без да се нуждаят от преработка, поправки или корекции за контрол на качеството.
Да, четете това правилно. Изглежда, че достатъчен брой продукти на Stellantis стигат до края на конвейера с не толкова бляскаво качеството. При това до такава степен, че много от тях изискват корекции и ремонти, преди дори да напуснат завода. Дефектните автомобили на Stellantis явно не са малко, тъй като са успели да привлекат вниманието на инженер, превърнал се в изпълнителен директор. Става въпрос естествено за Тавареш.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Бобо
Нищо де, и аз съм имал техни коли, нямат особено качество, но поне са евтини и лесни за поддръжка.
Коментиран от #15, #16, #17
13:48 04.08.2024
2 Изгубени в превода
В оригинал става въпрос за детайли и компоненти, а не от за готови завършени автомобили.
Коефициентът на „директно пускане“ - също се отняся за детайли
Коментиран от #3
13:50 04.08.2024
3 Прав си колега
До коментар #2 от "Изгубени в превода":
Коефициентът на „директно пускане“ съществува при всяко асемблиращо производство. Но тук "кой да знае"13:54 04.08.2024
4 Такива работи
Коментиран от #6
14:04 04.08.2024
5 Ти да видиш
14:13 04.08.2024
6 истина ти казвам
До коментар #4 от "Такива работи":
Ми то меки хибриди за ........!!!!14:15 04.08.2024
7 Порно
Коментиран от #13
14:38 04.08.2024
8 българина
14:46 04.08.2024
9 Хвърчилото от село
14:49 04.08.2024
10 Петър Петров
14:50 04.08.2024
11 Интересно
21:13 04.08.2024
12 Алкс
Коментиран от #14
08:57 05.08.2024
13 само понкоментара ти
До коментар #7 от "Порно":
разбирам че не си имал москвич… и аз не съм ги харесвал никога но много хора около мен имаха и никоа не са имали проблем с развити гайки или билчета да не го ворим пък за технически проблем едва след 15 години започнаха да се появяват такива! но нали трябва да заблудиш младите че руското е калпаво сега това е модерно за вас многополовите10:27 05.08.2024
14 това с
До коментар #12 от "Алкс":
амортисьорите и пружините е ясно в америка 80% от населението е всинско натъпкано с гмо…10:30 05.08.2024
15 Фиат
До коментар #1 от "Бобо":
Има интересни модели и други, пълен провал. Имах Типо, нов и го продадох след 6 месеца. Сега имам 2 Панди 1984 и 1991, 4х4 и ги карам. Забавно е. Неубиваеми.17:07 05.08.2024
16 Стелантис е не Само Фиат
До коментар #1 от "Бобо":
Стелантис е не само Фиат и Американските и Марки а и Пежо Ситроен Опел DS И други като Ланчия Алфа Ромео но Шефа е Карлос Тавареш Който беше Шеф на ПетЖо
23:07 08.09.2024
17 Този коментар е премахнат от модератор.