25 Октомври, 2024 10:35 3 221 10

Това ли е началото на края за Stellantis: Концернът започна да разпродава някои от обектите си

  • stellantis-
  • тестови център-
  • продажба

Първият такъв "под ножа" е тестови център в САЩ

Това ли е началото на края за Stellantis: Концернът започна да разпродава някои от обектите си - 1

Stellantis продава тестова площадка в САЩ. Концернът закрива изследователския център в Аризона и продава пистата, разположена на 4000 акра земя (1600 хектара). Първоначално там се помещава артилерийско училище, а в средата на 50-те години на миналия век мястото заедно с полигона е закупено от Ford.

През 2007 г. обектът сменя собственика си, като новият купувач е Chrysler, който плаща на Ford сумата от 35 милиона долара. Там, наред с конвенционални коли се тестват и наточени версии на автомобили, сред които е например Ram TRX. В момента в изследователския център работят около 100 души, повечето от които са членове на профсъюза United Auto Workers (UAW).

Организацията все още не е коментирала затварянето на центъра и депото, съобщава The Drive с позоваване на CNBC. Известно е обаче, че в допълнение към този обект Stellantis планира да се освободи от още 17 съоръжения като част от програма за намаляване на разходите.

Въпреки продажбата на полигона, концернът ще продължи да тества автомобили в Аризона, но на друга писта, която е собственост на Toyota. Но на японците също им е скъпа поддръжката и затова японският автомобилен производител се съгласи да сподели разходите със Stellantis.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 5 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 КИТАЙЦИТЕ ИДВАТ

    10 2 Отговор
    ПРЕЗ 70-ТЕ БЕШЕ СЪЩОТО.ЯПОНЦИТЕ ПОЧТИ ДОКАРАХА ДО ФАЛИТ ЕВРОПЕЙСКИТЕ АВТОПРОИЗВОДИТЕЛИ.СЛЕД 20 Г. СТАНА ПОДОБНО С КОРЕЙСКИТЕ КОЛИ.СЕГА НАРЕД СА КИТАЙСКИТЕ.КАПИТАЛИЗЪМ !
  • 2 Сорос илюмената на Ротшилдите

    9 2 Отговор
    Хайде на санкциите, гои хахаха
  • 3 карате кид оригинала

    5 1 Отговор
    Ще видиме на кол-а четвъртък. Страх ме е акцийте да не скочат с 20% кат тесла, ама повече ме е страх да не крашне 20% 😄

    Иначе фалит няма да се случи, имат $60млрд кеш и сега пуснаха новите модели в Европа. Само в САЩ е лоша ситуацията.
  • 4 Хвърчилото от село

    4 8 Отговор
    Който се е захванал с Фиат, фалира!

    Коментиран от #6, #7

  • 5 вие си ги избрахте

    11 1 Отговор
    не ма стелантис а на колониалния на сащ автобранш в скапания ес. Атака започна още с волксваген, когато европейците превзеха щатския пазар ! сащ просто показа къде е мястото на колонията. Като не слуша ще остане без нито една автомарка или ще бъде продадена на азиатци или кравари....
  • 6 така ли?

    4 0 Отговор

    До коментар #4 от "Хвърчилото от село":

    като гледам Ferrari цъфтят
  • 7 Пилот на Ферари

    10 0 Отговор

    До коментар #4 от "Хвърчилото от село":

    В най голямата криза , само Фиат извади свежи пари . Всички останали в стагнация . Тоя имот който продават нито е завод , Само един обект който иска много пари за подръжка .
    А и Фиат са го наследили заедно с Chrysler , не са го купували .

    Вие гледайте в Европа какво става . Фолксваген и Ауди бият кепенците на заводите .

    Коментиран от #10

  • 8 Ситроен

    2 3 Отговор
    Като гледам какви модели вадят от Стелантис и каква им е тенденцията през последните 3-4 години, напълно нормално е да фалират.

    Коментиран от #9

  • 9 Пилот на Ферари

    4 0 Отговор

    До коментар #8 от "Ситроен":

    Може , ама преди тях ще фалират Фолксваген и Ауди . А и останалите немски " премиум " марки . Мерцедес и те реват за спад от 54% !
  • 10 Турбо

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Пилот на Ферари":

    Фолксваген и Ауди затварят заводите за производство на електрокари.За нов Фолксваген с двг се чака една година.