Новата Toyota Prius LE счупи рекорда на Гинес за най-нисък разход на гориво по време на пътуване от западния до източния бряг на САЩ. Уейн Гердес завърши пътуването, обхващащо 5 168,7 км, с изумителния среден разход на гориво от 2,5 литра на 100 км.
Впечатляващият подвиг на Гердес включваше преодоляване на различни терени, включително високи надморски височини и екстремни температури. За да постигне този рекорден разход на гориво, той използва комбинация от техники на шофиране и планиране на маршрута. Той е ускорявал бавно, намалявал е скоростта рано и внимателно е планирал маршрута си, за да намали до минимум разхода на гориво.
Въпреки че подробните данни за разхода на гориво за пътуването не са оповестени, забележителното постижение на Гердес демонстрира изключителната горивна ефективност на Prius.
Toyota изрази възхищението си от постоянната способност на Prius да впечатлява. Майк Трип, вицепрезидент на Toyota Vehicle Marketing, похвали Prius като „инженерно чудо“, което постоянно надминава очакванията.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Госあ
Коментиран от #3, #10, #18
16:08 12.09.2024
2 Груби Сметки
Toyota Prius Hibrud се предлага тук с базова цена 86 470 лв с ДДС. За тези пари могат да се купят две Opel Astra.
Много трябва да се кара за да има полза от хибрида. Като вземем предвид увеличеното тегло, което изисква по-голям разход за гуми и накладки, по-високата застраховка за по-скъпа кола, то икономически смисъл няма.
Хибриди и електрички се налагат само по екологични причини. Обаче и там ефекта е много спорен.
Коментиран от #7, #8, #14, #19, #23, #28
16:39 12.09.2024
3 До умеещият да се храни с клечки
До коментар #1 от "Госあ":
През 1932 г. за нуждите на Японския Императорски Двор , са закупени 7 броя лимузини Mercedes Benz 770 .Два от автомобилите са били специално за Император Шова и неговото семейство . Експлоатират ги чак до 1968 г. Хризантемата - герб на швабски автомобил !!! Я ми кажи кога Тойота ще вози германския канцлер , или германския президент !?Коментиран от #4, #5
17:08 12.09.2024
4 Госあ
До коментар #3 от "До умеещият да се храни с клечки":
сус ве17:10 12.09.2024
5 Госあ
До коментар #3 от "До умеещият да се храни с клечки":
такива машини които прави японеца, се правят само у сащ. Японската космическа програма е известна на всички, а на швабите ? добре че франсетата носят с арианитеКоментиран от #9
17:13 12.09.2024
6 стопаджия
Коментиран от #15
17:15 12.09.2024
7 п;оликуйъхг
До коментар #2 от "Груби Сметки":
Сметките ти са ОК, но грешиш другаде...Хибрида и електрокара нямат особен смисъл икономически или пък екологично- доказвано е сигурно десетки хиляди пъти... Но...
Лично аз и жена ми караме плъг-ин хибриди за ежедневни нужди щото ЕДИНСТВЕНАТА РЕАЛНА ПОЛЗА от хибрид или електрокар е, че НЕ ЗАМЪРСЯВАШ В ГРАДА... Да- производството на ток е мръсно, но НЕ цапа в града където аз, ти и децата ни сме през 80% от времето... Всичко друго дето пробутват за "ползи" е по същество пълни глупости...
Коментиран от #17
17:22 12.09.2024
8 Буха ха
До коментар #2 от "Груби Сметки":
По-голям разход за накладки при хибрида???Хибридите са дори по икономични на градско, така че няма как разликата с дизеляка да е 1.5 литра на 100 км. Моят хибрид е 2 тона и харчи 7 на градско, преди това имах подобен но дизел и харчеше 10-11 на градско.
Коментиран от #13
17:25 12.09.2024
9 До умеещия да се храни с клечки
До коментар #5 от "Госあ":
В първите пилотирани космически полети на СССР и на САЩ са използвани батерии VARTA ! А последното пето поколение на Toyota Supra какво е по същество !? А въпросът ми за автомобил на Toyota предназначен за Бундестага труден ли ти е ?Коментиран от #11
17:28 12.09.2024
10 о9и8у7ъ6т5р
До коментар #1 от "Госあ":
Водородът е другата глупост в която вярвате... Добивът на еквивалентно количество водород изисква с поне 25% ПОВЕЧЕ разход на енергия отколкото при бензина... Транспортът и съхранението му са минимум 7 ПЪТИ ПО-СКЪПИ отколкото на бензина... Затова и НИКОГА у вашия мизерен живот няма да видите коли на водород на всеки ъгъл... Моментът в който се стигне до употребата му (масово) е много далеч, а и тогава неща като "лична собственост" няма да съществуват поне от 50 години...Коментиран от #12, #24
17:29 12.09.2024
11 Госあ
До коментар #9 от "До умеещия да се храни с клечки":
а първата литиево-йонна батерия е японска. Вярно че има и американец като вземат нобеловата награда. Не случайно автомобил Тойота е най продаваният в света. а бундестага освен немски автомобил, друг нема да поръчат - вервай ми. Доста задръстени типчета.17:35 12.09.2024
12 Госあ
До коментар #10 от "о9и8у7ъ6т5р":
Прочети за високотемпературните газови реактори. HTGR. Първият работещ такъв реактор е японски, но експериментален. Днес в Китай работи един такъв за промишлени цели и зарежда мрежата паралелно с електричество и водород. Говори се и за малки модулни такива, които са истинска зелена революция относно паралелното производство на електричество и развитието на водородната инфраструктура.Коментиран от #16
17:38 12.09.2024
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 тъй шъй
До коментар #2 от "Груби Сметки":
Пак електрическата латерна в нелегалност е объркал сметките. Тук в Европа продават само плъгин, а в УСА и плъгин и фул хибрид. Тук, в писанието, най-вероятно става въпрос за фул хибрид.Друго е много по-важно- 5-тата генерация хибриди на Тойота дават около 20 % по-добра икономия от предишния вариант. Това е огромно постиженше, като се има предвид незначителните конструктивни промени.
17:43 12.09.2024
15 тъй шъй
До коментар #6 от "стопаджия":
Аз никъде не видях да става ясно, че е плъгин хибрид. В САЩ се продават и фул хибрид Приус.Само в ЕЮ е само плъгин.17:49 12.09.2024
16 дрфтгъхуйя
До коментар #12 от "Госあ":
И какво общо има развитието на една технология в която се наливат милиарди ВЪПРЕКИ ДОКАЗАНАТА ФИНАНСОВА НЕРЕНТАБИЛНОСТ към момента с масовите коли на водород?Наясно ли, че през 2000г. БМВ представя 750hL (после има и други модели) който работи с водород подаван и изгарян като газ ДИРЕКТНО в цилиндъра? Не с горивна клетка дето да произвежда ток и да въртиш ел. мотор, а един леко модифициран мотор си работи просто на водород...
Това, че схемата е ДОКАЗАНО РАБОТЕЩА това изобщо НЕ означава, че е приложима масово... Ще дойде времето когато ще се ползва водород за задвижване, но НЯМА ДА БЪДЕ в следващите 100 години...
17:55 12.09.2024
17 да ама не
До коментар #7 от "п;оликуйъхг":
Може ли да кажете какво марка хибриди използвате. "Само да кажа" , че ако е различна от ТойотаЛексъс, просто не се брои. Тогава когато обобщавате за качествата на хибридите, мнението Ви не е от значение, ако примерно карате Шкода плъгин. Има огромна разлика от РАВ4 плъгин или ЛексъсНХ плъгин и тн. Затова, когато се говори за хибриди е редно да се мисли за Тойота и всички останали. Даже Хонда се изложиха с новия CRV плъгин, а се смятат за единствения по-близък конкурент на Тойота. Дано масата хора да излязат от клишето -хибрид-икономичен. Все пак е четвърт век от началното производство.Коментиран от #20
18:01 12.09.2024
18 Хохо Бохо
До коментар #1 от "Госあ":
Бате, таа тойота за многополови бе. геюва кола ве. Ландкрузер кога направят хибрид ще си купя18:03 12.09.2024
19 Наката
До коментар #2 от "Груби Сметки":
Бъркаш сметките - на моя приус му смених накладки на 260 хиляди километра за пръв път. Колата спора с електеомоторите! Няма увеличено тегло - батерията е 40 кила - това не е тесла. Слагаш най- евтините гуми и газ до ламарината! Тойота бате!18:05 12.09.2024
20 у87ъ6тгрфде
До коментар #17 от "да ама не":
Твърде мълуумен си за да разбереш, но си запиши:Хибридите на тойота ИЗОСТАВАТ С 10 ГОДИНИ от технологията в моята кола...
Коментиран от #21
18:10 12.09.2024
21 да ама не
До коментар #20 от "у87ъ6тгрфде":
Браво, имате машина на времето и живеете в 2034г. Разправете какви коли карате, как я карате.18:54 12.09.2024
22 бай Даньо
19:27 12.09.2024
23 бай Даньо
До коментар #2 от "Груби Сметки":
Няма как да си по далеч от истината. Накладки на хибрид на практика не сменяш , карах една до 125к мили ( 206к км по нашенски) без да сменям накладки , спира е електордвигателя. Имам втора на която са смяняни накладките на 100к мили до сега със вторите накладки е на 204к мили ... Гумите са малко по скъпи защото са с ниско съпротивление на търкаляне , за да е по добър разхода , но и тях не сменяш по на често , защото батерията е 30-40 кг ( но пък ДВГ е по малко и по леко, като цяло нормално тегло на колата не е тежка като Тесла ) и рециклирана/ реновирана батерията струва $3000 всеки по сериозен ремонт на двигател или трансмисия е по скъп , а батерията се сменя в гаража сам ...19:45 12.09.2024
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Трудно е да обясниш на тъмнокожите да си
22:05 12.09.2024
27 Край
06:19 13.09.2024
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 хибридите от
от две крави мляко пиеш
17:03 14.09.2024