Lynk & Co, които от скоро продават и у нас, загатват за нов флагман при „джиповете“

28 Декември, 2024 13:00 1 360 8

  • lynk&co-
  • l946-
  • 01-
  • 02

L946 вероятно ще бъде плъг-ин хибрид

Lynk & Co, които от скоро продават и у нас, загатват за нов флагман при „джиповете“ - 1

Lynk & Co пусна първите официални снимки на предстоящия си флагмански SUV, чието кодово име понастоящем е L946. Макар че пазарният му дебют е насрочен за следващата година, този нов модел е сигнал за значително разширяване на китайската марка, навлизайки в неизследвана територия.

L946 е лесно разпознаваем с отличителните си LED дневни светлини с формата на „ястребов нокът“, които са характерен дизайнерски елемент за модел. Основните фарове са прибрани малко по-ниско в предната част, а традиционната радиаторна решетка видимо отсъства, заменена от фин въздухозаборник в долната част на бронята.

Lynk & Co, които от скоро продават и у нас, загатват за нов флагман при „джиповете“

В профил силуетът на L946 напомня за Range Rover Sport, макар и с малко по-ниска и по-издължена стойка. Прибиращите дръжки на вратите допринасят за елегантната естетика, а открояващият се LiDAR сензор, разположен на върха на покрива, загатва за усъвършенствани системи за подпомагане на водача. Привличащите погледа черно-сребърни джанти обрамчват комплект наситено оранжеви спирачни апарати.

Макар че прототипът все още е забулен в камуфлаж, се виждат проблясъци на задните LED светлини, които се простират надолу по панелите на задната четвърт. За съжаление, Lynk & Co засега пазят в тайна подробностите за интериора и задвижването.

Lynk & Co, които от скоро продават и у нас, загатват за нов флагман при „джиповете“

Колегите ни от CarNewsChina очакват, че L946 ще следва установения модел на марката и ще се предлага като plug-in хибрид. Спекулира се, че задвижващият агрегат може да бъде заимстван от Lynk & Co 07 EM-P, стилен седан тип фастбек, който съчетава 1,5-литров четирицилиндров турбодвигател с електромотор, осигуряващ комбинирана мощност от 375 к.с.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 3 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 нищо не се разбира

    7 1 Отговор
    от тази маскирана реклама
  • 2 Кичо мечока

    8 3 Отговор
    Китайски дръгел.
  • 3 тъй шъй

    0 5 Отговор
    Бившите комунистически братя, правят много мъка. Гледах сайта им в БГ. Цените се крият. Или ги подаряват или ги разиграват на търг. Тъжна е автопродукцията от тази страна. Поне да им оправят миризмата на евтина прастмаса вътре. Първо трябва да минат през пълни лицензи от утвърдените производители и чак тогава евентуално като корейците ще отрежат малко от баницата.

    Коментиран от #4

  • 4 факт

    5 1 Отговор

    До коментар #3 от "тъй шъй":

    Не мисля. BYD буквално мачкат в целият свят където стъпятби продажбите фърчат нагоре.
    А сто гпдишните са ясни смръдливи трякащи дизелинот 150 години.

    Коментиран от #6

  • 5 САТЪРА НА ХАНА

    2 1 Отговор
    страхотно
  • 6 Йййфй

    1 1 Отговор

    До коментар #4 от "факт":

    Къде точно мачкат БУД, че не ми е ясно с техните 99% продажби в самия Китай? Дай някаква статистика за мачкането в Европа, С. Америка, че дори и Ю. Америка, да се посмеем пред новогодишно.

    Коментиран от #7

  • 7 факт

    2 2 Отговор

    До коментар #6 от "Йййфй":

    Пак казвам не просто мачкат а къдетп стъпят и имат растеж от по 800% след година две три. ФВ и стогодишните се кефят на мижави 20% растеж

    Коментиран от #8

  • 8 Хйжнб

    2 0 Отговор

    До коментар #7 от "факт":

    А в абсолютни стойности колко е растежът? Особено извън Китай. То и България е сред водещите европейски автопазари по растеж в проценти.