Китайското министерство публикува нови изображения на серийния bZ3C - електрически кросоувър, разработен в сътрудничество с BYD и FAW. Моделът bZ3C много прилича на концепцията, показана преди пет месеца, и се очаква да започне да се произвежда през четвъртото тримесечие на 2024 г.
Дължината на bZ3C е 4780 мм, широчината - 1866 мм, а височината - 1510 мм, като междуосието е 2880 мм. Теглото му е внушителните 1920 кг. Въпреки че дизайнът черпи вдъхновение от други модели на Toyota, той има свои характеристики, като комбинира визията на bZ4x и Prius.
Задвижван от литиево-желязо-фосфатна батерия, доставена от подразделението за батерии FinDream на BYD, bZ3C се очаква да предложи пробег между 500-600 км по цикъла CTLC. Единичният електрически двигател произвежда 268 к.с. (200 kW), което позволява максимална скорост от 160 км/ч.
Купувачите ще имат възможност да избират между 18- и 21-цолови колела. Като опция ще се предлага и LiDAR, монтиран в горната част на предното стъкло.
Въпреки че не са публикувани снимки на интериора, предишни изображения разкриха цифров инструментален панел, голям централен дисплей за информационно-развлекателни системи, плаваща централна конзола и амбиентно осветление.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 незнайко
Този абзац трябва да е в кавички . Тези килограми са малко за такъв електромобил.
Коментиран от #2
11:20 16.09.2024
2 незнайко
До коментар #1 от "незнайко":
За сведение Тесла модел х тежи 2400 кг.Коментиран от #4
11:34 16.09.2024
3 Абе
11:51 16.09.2024
4 гост
До коментар #2 от "незнайко":
А бмв х5 колко тежи? а мерцедес ГЛ колко тежи? Аъди Q7 Колко тежи? По габарити са долу горе еднакви а по тегло? Я проверете в аутодата, и стига с тези глупости че електромобилите били много тежки, няколко смешни сайта писаха дори че мантинелите не можели да ги издържат ха ха х18:04 16.09.2024
5 Ачо
18:19 16.09.2024
6 тъй шъй
Коментиран от #7
18:47 16.09.2024
7 Щом питаш
До коментар #6 от "тъй шъй":
Не знам кой питаш, но и аз мога да ти отговоря. Първо да питам за кой подход говориш? Да оставят две китайски марки да им разработват електромобилите? Да ползват батерии от едната, вместо свои? Пет години по-късно от Тесла да предложат по-къс, от есенно за сметка на това по- нисък автомобил с по-високо тегло, който вероятно ще има по малък пробег с по-голяма батерия? Но пък за сметка на това ще се зарежда по-бавно и ще е по-бавен. Вярно ли питаш за подхода за 160 км в час максимална скорост?Ама да ти кажа нещо не се впечатлявам и смятам, че е доказват по-скоро своята импотентност и я затвърждават. За батериите Не знам защо реши, че са по-добри от на Тесла, след като Тесла ползва батерии от същия доставчик. Това че ги инсталира в най-евтините си и простички модели, дали ти говори нещо?
Toyota ще има успех единствено, ако наистина изпревари останалите с твърдотелните батерии, но там е една мътна и кървава! Дори на този фронт китайците обещават по кратки срокове от Toyota за масово производство.
Коментиран от #8
23:07 16.09.2024
8 тъй шъй
До коментар #7 от "Щом питаш":
Не се възпалявайте пак, чак толкова по темата. Отново много емоция. Точно когато питам, той отговаря. Стилът е един и същ. Всъщност, както казах по-горе, въобще не ме интересува какво правят и даже ще има ли размествания в продажбите, защото стръмно вървят надолу. И простичък пример-еднаква цена на Дачия Спринг и Ярис хибрид. Какво чудо трябва да стане -разлика в цена, че първата да има пазар, освен клиенти с ментални проблеми, които винаги ще ги има. За 1 година се сринаха елмечтите ви. Чак малко съчувствам.00:04 17.09.2024