Над 90% от собствениците на електромобили не биха се върнали към ДВГ

19 Декември, 2024 09:45 907 22

  • електромобил-
  • двг-
  • проучване

Ето какви са причините

Над 90% от собствениците на електромобили не биха се върнали към ДВГ - 1

Скорошно проучване на Глобалния алианс за електрически превозни средства разкри, че огромното мнозинство от собствениците на електрически превозни средства не планират да се върнат към традиционните бензинови или дизелови автомобили. Според данните, 92% от анкетираните изразяват непоколебимата си лоялност към електрическите превозни средства, като посочват различни причини за своите предпочитания.

Основната движеща сила зад тази промяна са по-ниските експлоатационни разходи, свързани с електрическите превозни средства. Почти половината от анкетираните изтъкват значителното спестяване на разходи за гориво и поддръжка. Освен това решаваща роля играят екологичните съображения, като 40% от анкетираните посочват изменението на климата като основен фактор.

Над 90% от собствениците на електромобили не биха се върнали към ДВГ

Проучването обаче идентифицира и значително предизвикателство, пред което е изправена индустрията на електромобилите: наличието на инфраструктура за зареждане. Много от анкетираните изразяват недоволство от ограничената наличност на бързи зарядни устройства и от честите престои на зарядните станции. Този проблем е особено разпространен в регионите с по-слабо развити мрежи за зареждане.

Въпреки това предизвикателство, преобладаващото мнозинство от собствениците на електромобили остават оптимисти за бъдещето на електромобилите.


Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 19 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пич

    41 6 Отговор
    Съгласен съм !!! Собствениците на електромобили са устойчиво умствено ощетени !!!
  • 2 Пролях сълза

    41 2 Отговор
    Каква отчаяна реклама, бих казал даже обречена...

    Коментиран от #4, #8

  • 3 Елтеееника

    22 3 Отговор
    Когато му вадиш душата на двигателя той бързо издава багажа и рита камбаната. Когато и вкарваш на батерията толкова толкова ампери ток за няколко минути, няма начин да не и вземаш душата, какво би се случило ако я зареждаш бързо през лятото на 45 градуса. ?
  • 4 ЕВРОНЮЗ

    23 2 Отговор

    До коментар #2 от "Пролях сълза":

    😂 😂 😂 Изпревари ме.. Само да попитам, колко плащат за реклама на електрокар??
    Застраховката знае ли някой колко е вече.??? Застрахователните са на червено ако при катастрофа трябва да ти купуват батерия, а и доста изгоряха в гаража или по пътя.. Още по малко искам да свърша като генерала с тротонетката
  • 5 Гордостта на Тарра

    5 0 Отговор
    Тоя явно да с ляв волан(резба)
  • 6 Ония с фордо

    13 4 Отговор
    Колко са тия 92% от общата цифра срещу собствениците на автомобили с ДВГ?
    Капка вода в пустинята.
  • 7 гого

    9 7 Отговор
    В България обичаме да ни мирише на бензин и да вдигаме с колата шум до небесата.
  • 8 Той кат спре тока спира и лапачката

    13 2 Отговор

    До коментар #2 от "Пролях сълза":

    От хората , които познавам коментарите са точно в обратната посока при същият %. Коментирали сме случаят от 70-те години в България е правен 4 месечен експеримент с българска разработка електро "кар" на батерии (акумулратори) , който на края на експеримента е класифициран като неуспешен и нерентабилен. Подобни експерименти са правени през 20-ти век не само в целият соцлагер , но и на абсолютно всички континенти по света. Във всички случаи извода е един и същ - неефективно и нерентабилно би било електрическо превозно средство , базирано на акумулаторни батерии. Опитите (всички!) са изоставени.

    Коментиран от #10

  • 9 Директора

    17 0 Отговор
    Оня ден писахте точно обратното. Много сте зле!

    Коментиран от #22

  • 10 За това и ревах

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "Той кат спре тока спира и лапачката":

    Така де, разказват ни за красоти на място, през което сме минавали и още не можем да си изчистим ботушите.
  • 11 000

    14 1 Отговор
    Затова ли паркингите на фолксваген са пълни с нови, непродадени електрички? Стига зелени лъжи.
  • 12 Какавида

    6 0 Отговор
    То бивши п.е.д.е.р.а.с.и няма...
  • 13 Хахаха

    9 0 Отговор
    А я кажете проучването за продажбата на Ел автомобили едва 10% ги копуват зимата не върви лятото ще изгори абе зашеметяващи автомобили
  • 14 Айрян мен

    5 0 Отговор
    Дледах ония ден пред един магазин разчетени 4 паркоместа за ЕА (еднократен автомобил) , 4 за жени и само 2 за истински инвалиди !
  • 15 Умен и красив

    1 9 Отговор
    Електрическите двигатели са несравнимо по-добри като динамика.
    Все едно да сравняваш парен двигател и съвременнен двигател с вътрешно горене.
    Бъдещето е електрическо, но има път да се извърви. Скоро масово ще има батерии с пробег над 1000 км и това е сам началото. Доминацията на електричките предстои.

    Коментиран от #16, #21

  • 16 ЕВРОНЮЗ

    3 0 Отговор

    До коментар #15 от "Умен и красив":

    За израсналите с банани и памперси е разбираемо да са впечатлени от новото. Чисто, безшумно, модерно. Но други чичковци са направили сметката по задълбочено. Тръгвайки от идеята за проект, проект, създаване на производствена база, суровини за производство, пазар, подръжка, жизнен цикъл и рециклиране...... Хайде сега тия с памперсите, нали по цял ден цъкате на телефона, какво показва крайната сметка.... И като се има предвид че капиталиста не обича да губи пари......
  • 17 Умници

    5 0 Отговор
    Значи ,защита на климата,а тока откъде идва а? Нали трябва да се произведе, с перки няма как да става
  • 18 Пзспцпхзспсз

    6 0 Отговор
    Според друга статия наското друго проучване твърдеше, че процентите оставащи на ел. са 40. Демек, както винаги, зависи кой поръчва музиката.

    Дай 5лв, бате, и кажи каква статистика искаш да ти напраим, бате!

    Коментиран от #20

  • 19 тъй шъй

    1 0 Отговор
    Масово, поне 92% от хората, не признават грешки. Това не е като да си купиш айфон, да разбереш какво си направил и да го смениш с нещо което няма да те дразни.
  • 20 Дядо Стою

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "Пзспцпхзспсз":

    Чакай малко!

    Това проучване е правено от "Глобалния алианс за електрически превозни средства" ...

    Предното проучване беше правено от "Глобалния алианс за ДВГ-та"

    За това има малки разлики в процентите
  • 21 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Умен и красив":

    Когато нямаше много дизелови леки коли -
    нафтата беше няколко пъти по-евтина от бензина🤔
    Когато нямаше много коли с АГУ - бензинът им беше много по-скъп🤔
    В началото Електричките зареждаха безплатно.
    А дали когато 80% преминат на ток - токът няма да им стане по-скъп🤔🤔
  • 22 напълно си прав

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Директора":

    Но е важно пара да се взима за реклама-явна или скрита. Све пак, това е езна от запацените марки на този .........