Макар и да е нов модел за Европа, четвъртото поколение на модела се продава успешно вече няколко години на други пазари и макар да има някои промени във външния вид, най-съществената промяна е свързана със задвижването на Outlander PHEV. То е подобрено с нова батерия, чийто енергиен капацитет е 22,7 kWh, в сравнение с предишните 20 kWh. Според Mitsubishi пробегът само на електричество е до 86 км, следвайки стандарта WLTP. Подобрената ефективност на задвижването е резултат от намаленото вътрешно съпротивление на батерията и новата система за охлаждане.
Окачването е пренастроено за по-комфортно и отзивчиво пътуване, а усъвършенстваните системи за подпомагане на водача осигуряват допълнителна безопасност и удобство, казват от марката. Що се отнася до външността на Outlander PHEV, тя се отличава с нова предна решетка и други фини подобрения.
По отношение на размерите новият Outlander PHEV не се различава много от предишния, като дължината му е 4719 мм, широчината - 1862 мм, височината - 1750 мм, а междуосието - 2704 мм.
Задвижването на Outlander PHEV остава непроменено и се състои от 2,4-литров бензинов редови четирицилиндров двигател с естествено всмукване и два електромотора. Двигателят генерира 136 к.с. и 203 Нм въртящ момент, докато предният електромотор е с мощност 116 к.с. и 255 Нм, а задният - 136 к.с. и 195 Нм.
Комбинираната мощност на системата от 306 к.с. позволява време за ускорение от 0 до 100 км/ч от 7,9 секунди и максимална скорост от 135 км/ч само в електрически режим. Капацитетът на резервоара за гориво е увеличен до 53 литра, а Mitsubishi твърди, че общият хибриден пробег е ориентировъчно до 844 км.
Предлагат се три режима на задвижване: EV (чисто електрическо задвижване), хибрид (двигателят генерира електричество, когато е необходимо) и паралелен хибрид (електромоторите и двигателят работят в синхрон). Управлението на мощността също е възможно с режимите Normal (автоматично оптимизира EV/Hybrid задвижването), EV, Save (поддържа нивото на заряда на батерията) и Charge (зарежда батерията).
Outlander PHEV поддържа бързо зареждане с постоянен ток с мощност до 175 kW, което позволява бързо зареждане от 10 до 80% само за 28 минути. Автомобилът поддържа и зареждане от автомобила до дома, което му позволява да подава енергия обратно в домашната мрежа, когато е необходимо.
По отношение на свързаността и технологиите Outlander PHEV предлага безжичен Android Auto в допълнение към безжичен Apple CarPlay. При вариантите с по-висока спецификация се предлага озвучителна система Yamaha с 12 високоговорителя, която замества предишната конфигурация с Bose.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Коко
15:15 02.10.2024
2 089954
Коментиран от #4
16:15 02.10.2024
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 тъй шъй
Коментиран от #7, #10
18:42 02.10.2024
6 Естета
Този Outlander изглежда много луксозно и екстериора, и интериора.
19:22 02.10.2024
7 Съгласен
До коментар #5 от "тъй шъй":
За Равчето, но тук сравняваш плъгин с хибрид.На мен лично Митсубиши не ми харесва, ноо въпрос на вкус.
Разгледайте новото камри, модел 25г. Много добър хибриден двигател.
Коментиран от #9
21:47 02.10.2024
8 аааа
22:26 02.10.2024
9 тъй шъй
До коментар #7 от "Съгласен":
От 4 години го разглеждам всеки ден.22:37 02.10.2024
10 оня с коня
До коментар #5 от "тъй шъй":
НЕ МОЖЕ с 306 коня някакъв си Рав да прави 100 за 5,7- абсурд.За 6,7 - ...може би.Коментиран от #11
23:59 02.10.2024
11 Справка
До коментар #10 от "оня с коня":
Някакъв си РАВ е най-добрия СУВ в класа си! 0-100 за 6,3 сек., Тойота все пак, марката ,която правеше Супра! А сега прави най-добрите хибриди!Коментиран от #12
10:46 03.10.2024
12 тъй шъй
До коментар #11 от "Справка":
Не е важно толкова но официалните данни на РАВ4 плъгин са 5.7 до 100 и близо 100км на ток. Това са данните на този, който се продава в момента. Карах го, по-тих е от пълния хибрид, вероятно батерията изолира. Много е пъргав, много е евтин /относително/-95х. базов, демек с препредостатъчно екстри. Но аз харесвам и предпочитам самозареждащите се хибриди на Тойота. Сравнявах ги за най-близки роднини, които като повечето хора особено млади, хабер си нямат от какво и как се движат тия коли.Коментиран от #13
11:58 03.10.2024
13 Справка
До коментар #12 от "тъй шъй":
И двамата не сме прави. 0-100 за 6 сек., от сайта на Тойота са данните. Което е много бързо особено за СУВ.08:08 04.10.2024