2 Октомври, 2024 14:29 2 570 13

Запознайте се с новия Outlander, който ще се продава и у нас

  • mitsubishi-
  • outlander-
  • outlander phev-
  • хибрид

Подобренията са основно в задвижването на модела

Запознайте се с новия Outlander, който ще се продава и у нас - 1

Макар и да е нов модел за Европа, четвъртото поколение на модела се продава успешно вече няколко години на други пазари и макар да има някои промени във външния вид, най-съществената промяна е свързана със задвижването на Outlander PHEV. То е подобрено с нова батерия, чийто енергиен капацитет е 22,7 kWh, в сравнение с предишните 20 kWh. Според Mitsubishi пробегът само на електричество е до 86 км, следвайки стандарта WLTP. Подобрената ефективност на задвижването е резултат от намаленото вътрешно съпротивление на батерията и новата система за охлаждане.

Окачването е пренастроено за по-комфортно и отзивчиво пътуване, а усъвършенстваните системи за подпомагане на водача осигуряват допълнителна безопасност и удобство, казват от марката. Що се отнася до външността на Outlander PHEV, тя се отличава с нова предна решетка и други фини подобрения.

Запознайте се с новия Outlander, който ще се продава и у нас

По отношение на размерите новият Outlander PHEV не се различава много от предишния, като дължината му е 4719 мм, широчината - 1862 мм, височината - 1750 мм, а междуосието - 2704 мм.

Задвижването на Outlander PHEV остава непроменено и се състои от 2,4-литров бензинов редови четирицилиндров двигател с естествено всмукване и два електромотора. Двигателят генерира 136 к.с. и 203 Нм въртящ момент, докато предният електромотор е с мощност 116 к.с. и 255 Нм, а задният - 136 к.с. и 195 Нм.

Запознайте се с новия Outlander, който ще се продава и у нас

Комбинираната мощност на системата от 306 к.с. позволява време за ускорение от 0 до 100 км/ч от 7,9 секунди и максимална скорост от 135 км/ч само в електрически режим. Капацитетът на резервоара за гориво е увеличен до 53 литра, а Mitsubishi твърди, че общият хибриден пробег е ориентировъчно до 844 км.

Предлагат се три режима на задвижване: EV (чисто електрическо задвижване), хибрид (двигателят генерира електричество, когато е необходимо) и паралелен хибрид (електромоторите и двигателят работят в синхрон). Управлението на мощността също е възможно с режимите Normal (автоматично оптимизира EV/Hybrid задвижването), EV, Save (поддържа нивото на заряда на батерията) и Charge (зарежда батерията).

Запознайте се с новия Outlander, който ще се продава и у нас

Outlander PHEV поддържа бързо зареждане с постоянен ток с мощност до 175 kW, което позволява бързо зареждане от 10 до 80% само за 28 минути. Автомобилът поддържа и зареждане от автомобила до дома, което му позволява да подава енергия обратно в домашната мрежа, когато е необходимо.

По отношение на свързаността и технологиите Outlander PHEV предлага безжичен Android Auto в допълнение към безжичен Apple CarPlay. При вариантите с по-висока спецификация се предлага озвучителна система Yamaha с 12 високоговорителя, която замества предишната конфигурация с Bose.


Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Коко

    8 1 Отговор
    Не се шегувам.Има завод до Москва, в който се произвежда.
  • 2 089954

    16 0 Отговор
    Ако цената е като двустаен , не мерси

    Коментиран от #4

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 тъй шъй

    7 1 Отговор
    Послъгването започва още на хартия. Ако е 306 кс няма да прави 8 до 100. Просто са събрали някакви мощности и са решили да смаят клиентелата. Системата на Митсубиши е малко елементарно направена-двг-генератар праща ток към елмоторите. До колкото си спомням няма механична връзка. РАВ4 плъгин е обявен 306 кс, но прави 0-100 за 5.7 сек. Карах го и наистина върви здраво, а и по традиция е най-евтин.

    Коментиран от #7, #10

  • 6 Естета

    6 6 Отговор
    Не е Ланд Круизер, но е над Рав 4-ката. Много красиво и солидно Митсубиши с хубава и смислена хибридна система, на каквато японците са специалисти,а и на хубавите и истински SUV. Дано върнат и Pajero
    Този Outlander изглежда много луксозно и екстериора, и интериора.
  • 7 Съгласен

    3 1 Отговор

    До коментар #5 от "тъй шъй":

    За Равчето, но тук сравняваш плъгин с хибрид.
    На мен лично Митсубиши не ми харесва, ноо въпрос на вкус.
    Разгледайте новото камри, модел 25г. Много добър хибриден двигател.

    Коментиран от #9

  • 8 аааа

    3 3 Отговор
    Дизайна е като Хюндай Санта Фе 2019 г.
  • 9 тъй шъй

    2 1 Отговор

    До коментар #7 от "Съгласен":

    От 4 години го разглеждам всеки ден.
  • 10 оня с коня

    2 2 Отговор

    До коментар #5 от "тъй шъй":

    НЕ МОЖЕ с 306 коня някакъв си Рав да прави 100 за 5,7- абсурд.За 6,7 - ...може би.

    Коментиран от #11

  • 11 Справка

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "оня с коня":

    Някакъв си РАВ е най-добрия СУВ в класа си! 0-100 за 6,3 сек., Тойота все пак, марката ,която правеше Супра! А сега прави най-добрите хибриди!

    Коментиран от #12

  • 12 тъй шъй

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Справка":

    Не е важно толкова но официалните данни на РАВ4 плъгин са 5.7 до 100 и близо 100км на ток. Това са данните на този, който се продава в момента. Карах го, по-тих е от пълния хибрид, вероятно батерията изолира. Много е пъргав, много е евтин /относително/-95х. базов, демек с препредостатъчно екстри. Но аз харесвам и предпочитам самозареждащите се хибриди на Тойота. Сравнявах ги за най-близки роднини, които като повечето хора особено млади, хабер си нямат от какво и как се движат тия коли.

    Коментиран от #13

  • 13 Справка

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "тъй шъй":

    И двамата не сме прави. 0-100 за 6 сек., от сайта на Тойота са данните. Което е много бързо особено за СУВ.