Бившият шеф на Stellantis проговори за първи път след своето оттегляне

18 Декември, 2024 09:18 1 374 5

  • тавареш-
  • карлос тавареш-
  • stellantis

Тавареш все още смята, че китайските електромобили са заплаха в Европа

Бившият шеф на Stellantis проговори за първи път след своето оттегляне - 1

Карлос Тавареш, бившият главен изпълнителен директор на Stellantis, защити решенията си, довели до оставката му. В интервю за Expresso той подчерта значението на единната визия за толкова голяма и сложна компания като Stellantis. Въпреки това той призна, че неговата визия не е съвпадала с тази на управителния съвет, което е довело до решението за раздяла по взаимно съгласие.

Тавареш също така изрази загриженост относно бързия напредък в китайската автомобилна индустрия, особено в областта на електромобилите. Той предупреди, че европейските производители на автомобили са изправени пред сериозно предизвикателство да се конкурират с технологичните постижения и производствените възможности на Китай.

Бившият шеф на Stellantis проговори за първи път след своето оттегляне

Междувременно в Съединените щати Stellantis се сблъсква с критики от страна на своята дилърска мрежа. Националният съвет на дилърите на Stellantis в САЩ изрази недоволство от краткосрочния фокус на Тавареш върху рентабилността, който според тях се е отразил негативно на дългосрочното състояние на марките на компанията, особено на Dodge, Jeep, Ram и Chrysler. Прекратяването на производството на популярния двигател Hemi V8 също предизвика критики както от страна на дилърите, така и от страна на ентусиастите.

Докато Stellantis търси нов главен изпълнителен директор, компанията се ориентира в сложен пейзаж от променящи се потребителски предпочитания, развиващи се технологии и нарастваща глобална конкуренция. Бъдещето на автомобилната индустрия остава несигурно и Stellantis ще трябва да вземе стратегически решения, за да гарантира дългосрочния си успех.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 5 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 факт

    10 1 Отговор
    Мисли по френски където е учел нищо че е португалец прекялено еко и меко Това не се харесва на американците те си искат Хеми. Селантис са нищо без Рам и Джийп.
  • 2 Просто човек

    12 1 Отговор
    добре, че го махнаха...
  • 3 Недоразумение

    8 1 Отговор
    От такива недоразумения европейската икономика пропада, а китайците привличат читавите ръководители.
    Вместо да се скрие, взел пак акъл да дава. Видяхме каква я свърши.
  • 4 СЗО

    4 0 Отговор
    Има много лесен начин да се неутрализира напредъка на китайците при електрическите автомобили. Трябва западна европа да се откаже от електрификацията (така или иначе клиентите не са толкова ентусиазирани колкото им се иска на зелените), продължават с производството на двг- там където са силни, и китайците увисват. Щатите така или иначе не големи привърженици на електрокарите...
  • 5 Селянина с колелото

    3 0 Отговор
    Този човечец съсипа прекрасни марки с традиции като Пежо и Ситроен, или поне изпълни плана на тези които му нареждат. Сега тръгнал да коментира китайското производство. Нахалството и дебелоочието на съвременния мулти-бизнес и политика преминават всякакви граници.