Volkswagen ID.7 Pro S доказа възможностите си за пътуване на дълги разстояния, като постигна пробег 794 км с едно зареждане. Това постижение не е постигнато в контролирана среда, а в реални условия. Екип от швейцарското подразделение на VW си партнира с изключителния хипермайстор Феликс Еголф и се справи с разнообразен 50-километров маршрут в близост до Цюрих. Маршрутът включваше магистрали, селски пътища и дори хълмисти участъци, отразяващи типичен сценарий за пътуване.
ID.7 Pro S не само надхвърли официалния си комбиниран пробег по WLTP от 709 км, но и постигна изключителен среден разход на енергия от едва 10,3 kWh/100 км. Това означава горивна ефективност, еквивалентна на тази на дизелов автомобил, който изразходва едва 1,1 литра на 100 км.
Тестът продължи повече от 15 часа и в него участваха осем различни шофьори в продължение на два дни. Това постижение подчертава значителния напредък в пробега на електромобилите. ID.7 Pro S със стандартната си батерия с капацитет 86 kWh (брутен капацитет 91 kWh) демонстрира, че електрическите превозни средства вече могат уверено да се справят с дълги пътувания без чести спирания за зареждане. С максимална скорост на бързо зареждане с постоянен ток до 200 kW ID.7 Pro S допълнително повишава пригодността си за дълги разстояния.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Значи
16:45 04.10.2024
2 ВТФ
Коментиран от #3, #4, #7
17:00 04.10.2024
3 Ненчо
До коментар #2 от "ВТФ":
Па то с колело ще ги минеш по бързо. Тия 15 души да не са бутали бе17:25 04.10.2024
4 Пзпзсп
До коментар #2 от "ВТФ":
53км/ч е скоростта, не 35. Не, че това прави особена разлика в несъстоятелността на това "постижение".17:25 04.10.2024
5 А зимата...
Коментиран от #11
17:26 04.10.2024
6 Гост
17:27 04.10.2024
7 ⚜️Лопата с чип⚜️
До коментар #2 от "ВТФ":
Всъщност са карали с 50 км/ч горе долу! Абсолютно несериозно! Да стъпи на магистралата със 140, да ускорява след като 60 пъти някой ТИР му се насече и му убие скороста, да пусне климатик или отопление, музичка, подгрев или обдухване и тогава да ми говорят! Нахалници , затова са пред фалит!17:28 04.10.2024
8 КондЮ
19:00 04.10.2024
9 тъй шъй
Коментиран от #12
19:37 04.10.2024
10 Факт
21:00 04.10.2024
11 Реално
До коментар #5 от "А зимата...":
Сервиза казва, че на ВАГ плоските клетки са слепени и не се вадят и подменят лесно. Докато цилиндричните 18650 и 21700 изкарват по 500-600 хил.км и при нужда единични се вадят и сменят у нас без проблем.Зимата, та зимата... Зимата не е зима с най-доброто 4х4 и с подгрев на купето - няма ринене и стъргане, няма умрял акумулатор.
13:23 05.10.2024
12 Знайко
До коментар #9 от "тъй шъй":
Оня ден пътувах с бус по Тракия ама шьофора малко заспал. Изпреварваме една Киа , но оставаме в лявата лента и гледам , че се залепи зад нас. Това всъщност е доста опасно , защото буса е по-широк и не се вижда колата отзад , а оня се крие във ветровата ни сянка да си пази батерията. ....и му викам на шоферчето: а вдигни 5 км. Цъка 5 пъти на автопилота и сме с 5 км нагоре и да видиш как изпостава Киа-та и след 3 минути се прибира в лявата лента, за да не му се дрейнне батерията.Значи ако не можеш да годин микробусите, каква кола е това?
Някой ЗНАЕЩ да ми отговори, ама едва ли.
между другото не сме вдигали повече от 119 км, смятай те и ТИР-овете ще му се откъсват.
Има още да поработят докато докарат нещата до там , че да имат превес над ДВГ-етата.
И хем недоработили, хем искат по 100 бона за тия щайги.
Вземете си коригирайте цените ако искате да преживеете кризата.
17:07 05.10.2024
13 СЗО
19:02 06.10.2024
14 Бочко
13:56 09.10.2024