Skoda започна производството на новия си „джип“, който не може да си купите в Европа

17 Декември, 2024 12:37 9 763 15

  • skoda-
  • volkswagen-
  • vag-
  • kylaq-
  • kodiaq-
  • kamiq

Kylaq е разработен специално за Индия

Skoda започна производството на новия си „джип“, който не може да си купите в Европа - 1

Skoda започна производството на най-новия си компактен кросоувър Kylaq в завода на Volkswagen Group в Пуна, Индия. Този нов модел, разработен специално за индийския пазар, се присъединява към редиците на Kushaq и Slavia, като допълнително разширява предложенията на Skoda в региона.

Skoda започна производството на новия си „джип“, който не може да си купите в Европа

Kylaq, позициониран като субкомпактен кросоувър, има за цел да се конкурира с популярни модели като Maruti Brezza, Tata Nexon, Hyundai Venue и Kia Sonet. Въпреки компактните си размери, Kylaq предлага просторен интериор и дълго междуосие, което осигурява достатъчно място за пътници и товари.

Задвижването на Kylaq се осъществява от 1,0-литров трицилиндров двигател с турбокомпресор, генериращ 114 к.с.. Купувачите могат да избират между ръчна и автоматична трансмисия, като и двете осигуряват максимална скорост от 188 км/ч. Въпреки това ръчната трансмисия предлага по-бързо ускорение, достигайки 100 километра в час за 10,5 секунди.

Skoda започна производството на новия си „джип“, който не може да си купите в Европа

Kylaq се предлага в различни нива на оборудване, като се започне от базовия модел с 16-цолови стоманени джанти и базови характеристики и се стигне до най-високия вариант Prestige, който предлага удобства като по-голям сензорен екран, климатичен контрол, цифрово табло с инструменти и усъвършенствани функции за безопасност.


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 пак изкривени понятия

    23 5 Отговор
    мяза на паркетниците на пежо ама квото и да е не е джип със сигурност!!!
  • 3 Олелеее...

    33 2 Отговор
    "Задвижването на Kylaq се осъществява от 1,0-литров трицилиндров двигател с турбокомпресор..."?! Машаала....
  • 4 Що е туй...

    25 2 Отговор
    ...кросовър??? Нито джипка нито кола!
  • 5 бай Гъдю

    30 3 Отговор
    С три цилиндъра признавам само Вартбург.... ;)
  • 6 Механик

    26 2 Отговор
    Само не схванах, тая статия с какво е важна за нас? Няма да се продава в Европа?! И кво, да ходим до Индия ли?
    Да не говорим, че това 3-цилндровото, 1000 кубиково двигателче е подходящо за някой мотоциклет, но не и за джип. Да не говорим, че това изобщо не е джип, както и за това, че изобщо не е "ДЖИП". Тъй като "ДЖИП" е марка, а не вид МПС.
    п.п.
    Когато пиродата създаде живо същество с нечетен брой крайници (3,5,9.... за особено надарените), тогава и аз ще призная за двигател нещо дето има подобен брой цилиндри.

    Коментиран от #8, #9

  • 7 Люсид

    5 0 Отговор
    Ние нв го имискаме
  • 8 Роко

    6 3 Отговор

    До коментар #6 от "Механик":

    Не приятелю просто показва че когато една стока (в случая автомобил) не се прави по стандартите на ЕС (не случайно са измислени) може да се направи много евтина. Е вярно правят се компромиси с качеството, безопасността, двигателя и т.н. но за индийския пазар става (и без това индийците са прекалено много вече са повече от китайците така че няколко стотин хиляди повече или по - малко е все тая пък и местното производство не е по - добро).

    Коментиран от #10

  • 9 Роко

    4 2 Отговор

    До коментар #6 от "Механик":

    А да още нещо в българския език Джип освен марка е и нарицателно за вида автомобили. Както и Ксерокс е нарицателно за копирни машини или Нес кафе е нарицателно за разтворимо кафе.
  • 10 Бате Иво

    3 2 Отговор

    До коментар #8 от "Роко":

    Бе не разбра много много Механика ама няма значение
    Че не е джип не е
    Че тия 1000 кубика не са двигател също е вярно
    Че и по евростандарти да е правено не означава качество
    Минава гаранцията и хаде
    Карал съм тридесет и шестица
    Същото като тридесет и двойка
    Десет цилиндъра атмосферно
    Немеца още го е яд че е направил такъв двигател
    Лично за мен много по малък замърсител от съвременните
    Особено тостерите
    То дизелов тостер няма така че сещаш се за какво става въпрос
    Стават единствено за повдигане самочуствието на комплексари с голямо его
    Между другото си търся Варшава Волга М 21 или Москвич 407
    Не че нещо заради ламарината
    Че ми писна от комплексари
  • 11 Гориил

    10 2 Отговор
    За съжаление, това не е пълномащабно производство, а по-скоро монтаж на отвертка. При най-малката заплаха за демокрацията в Индия германският концерн ще спре производството и ще напусне монтажните цехове на завода. Volkswagen направи този трик в Русия. Москва прехвърли завода на китайска автомобилна компания, която произвежда двойно повече, по-качествено и по-евтино.
  • 12 Кмета

    10 4 Отговор
    Коли с 1000к.(турбокомпресор)купуват само балъците...
  • 13 да да

    3 0 Отговор
    Дай 5бр на едро.....
  • 14 Ерсте банк

    2 2 Отговор
    Предишните поколения трицилиндрови мотори имат своите недостатъци, но новите на "Хюндай" от 2018 насам са доста добри като за евтини автомобили.

    Много дълго не се налага скъпа поддръжка и ремонт, освен стандартните масло, филтри.

    Като за евтина корейска марка, дори с трицилиндров двигател си заслужава.
  • 15 Христов

    0 0 Отговор
    Поредното недоразумение с двигател от косачка...