Skoda започна производството на най-новия си компактен кросоувър Kylaq в завода на Volkswagen Group в Пуна, Индия. Този нов модел, разработен специално за индийския пазар, се присъединява към редиците на Kushaq и Slavia, като допълнително разширява предложенията на Skoda в региона.
Kylaq, позициониран като субкомпактен кросоувър, има за цел да се конкурира с популярни модели като Maruti Brezza, Tata Nexon, Hyundai Venue и Kia Sonet. Въпреки компактните си размери, Kylaq предлага просторен интериор и дълго междуосие, което осигурява достатъчно място за пътници и товари.
Задвижването на Kylaq се осъществява от 1,0-литров трицилиндров двигател с турбокомпресор, генериращ 114 к.с.. Купувачите могат да избират между ръчна и автоматична трансмисия, като и двете осигуряват максимална скорост от 188 км/ч. Въпреки това ръчната трансмисия предлага по-бързо ускорение, достигайки 100 километра в час за 10,5 секунди.
Kylaq се предлага в различни нива на оборудване, като се започне от базовия модел с 16-цолови стоманени джанти и базови характеристики и се стигне до най-високия вариант Prestige, който предлага удобства като по-голям сензорен екран, климатичен контрол, цифрово табло с инструменти и усъвършенствани функции за безопасност.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 пак изкривени понятия
12:41 17.12.2024
3 Олелеее...
12:53 17.12.2024
4 Що е туй...
12:55 17.12.2024
5 бай Гъдю
13:26 17.12.2024
6 Механик
Да не говорим, че това 3-цилндровото, 1000 кубиково двигателче е подходящо за някой мотоциклет, но не и за джип. Да не говорим, че това изобщо не е джип, както и за това, че изобщо не е "ДЖИП". Тъй като "ДЖИП" е марка, а не вид МПС.
п.п.
Когато пиродата създаде живо същество с нечетен брой крайници (3,5,9.... за особено надарените), тогава и аз ще призная за двигател нещо дето има подобен брой цилиндри.
Коментиран от #8, #9
13:34 17.12.2024
7 Люсид
13:48 17.12.2024
8 Роко
До коментар #6 от "Механик":
Не приятелю просто показва че когато една стока (в случая автомобил) не се прави по стандартите на ЕС (не случайно са измислени) може да се направи много евтина. Е вярно правят се компромиси с качеството, безопасността, двигателя и т.н. но за индийския пазар става (и без това индийците са прекалено много вече са повече от китайците така че няколко стотин хиляди повече или по - малко е все тая пък и местното производство не е по - добро).Коментиран от #10
14:26 17.12.2024
9 Роко
До коментар #6 от "Механик":
А да още нещо в българския език Джип освен марка е и нарицателно за вида автомобили. Както и Ксерокс е нарицателно за копирни машини или Нес кафе е нарицателно за разтворимо кафе.14:39 17.12.2024
10 Бате Иво
До коментар #8 от "Роко":
Бе не разбра много много Механика ама няма значениеЧе не е джип не е
Че тия 1000 кубика не са двигател също е вярно
Че и по евростандарти да е правено не означава качество
Минава гаранцията и хаде
Карал съм тридесет и шестица
Същото като тридесет и двойка
Десет цилиндъра атмосферно
Немеца още го е яд че е направил такъв двигател
Лично за мен много по малък замърсител от съвременните
Особено тостерите
То дизелов тостер няма така че сещаш се за какво става въпрос
Стават единствено за повдигане самочуствието на комплексари с голямо его
Между другото си търся Варшава Волга М 21 или Москвич 407
Не че нещо заради ламарината
Че ми писна от комплексари
14:48 17.12.2024
11 Гориил
16:10 17.12.2024
12 Кмета
16:10 17.12.2024
13 да да
22:52 17.12.2024
14 Ерсте банк
Много дълго не се налага скъпа поддръжка и ремонт, освен стандартните масло, филтри.
Като за евтина корейска марка, дори с трицилиндров двигател си заслужава.
00:59 18.12.2024
15 Христов
07:57 18.12.2024