7 Октомври, 2024 20:22 1 441 13

Renault и Stellantis опровергаха слуховете за сливане

  • renault-
  • stellantis-
  • сливане
Renault и Stellantis опровергаха слуховете за сливане - 1

Неотдавнашните спекулации за потенциално сливане между Stellantis и Renault бяха категорично отхвърлени от ръководителите на двете компании. Въпреки че в докладите се посочва, че подобно сливане може да създаде нова европейска автомобилна суперсила, няма конкретни доказателства в подкрепа на тези твърдения.

Карлос Тавареш, главен изпълнителен директор на Stellantis, и Лука де Мео, главен изпълнителен директор на Renault, публично отрекоха всякакви планове за сливане. Макар че френското правителство е заинтересовано от бъдещето на двете марки, идеята за сливане изглежда малко вероятна да набере сила.

Автомобилната индустрия непрекъснато се развива и редовно се създават нови партньорства и сътрудничества. Въпреки това в случая със Stellantis и Renault изглежда, че сливането не е на дневен ред в момента.

Важно е да се отбележи, че слуховете за сливане може да са били подхранвани от желанието за силен европейски автомобилен играч, който да се конкурира със световни гиганти като Toyota и Volkswagen. Въпреки това, както Stellantis, така и Renault са доказали способността си да успяват самостоятелно и няма ясна убедителна причина за сливането им.

Въпреки че сливането между Stellantis и Renault може да не е предстоящо, възможно е двете компании да проучат други форми на сътрудничество в бъдеще. Например, те биха могли да си сътрудничат в областта на научноизследователската и развойната дейност, производството или технологиите.

Междувременно и Stellantis, и Renault са съсредоточени върху своите индивидуални стратегии и цели. Stellantis работи за разширяване на своето глобално присъствие и продуктово портфолио, докато Renault се фокусира върху електрификацията и устойчивата мобилност.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 4 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Мерцедесажия

    4 11 Отговор
    Ах ти...франкещайна които ще създат...Според мен до 20г авто света и бизнеса рязко ще се промени ..не само за електриките но и за фирмите...ще има 2-3. Огромни ... Мерцедес ще оцелее ..оцелее ли Мерцедес ще помогне и на Бе Ен ве ...сам не е интересно ...но бе енве тр да разберат че са на 30 години назад след Мерцедес ..
  • 2 Спортист от рождение

    10 5 Отговор
    Животът е твърде кратък за да караш скучна кола!!!!!!!Там, в последния ъгъл на легендите, стои ТЯ – тиха и спокойна, но с брутално агресивен вид и зле прикрита жажда за още победи – 155 V6 TI – колата, която накара всички в DTM жестоко да съжаляват, че изобщо са участвали в този шампионат през 1993 г.!
    Пристъпвам бавно към нея, сърцето ми ще изскочи през гърлото ми, дишам на пресекулки и устата ми пресъхва... Най-после ... след мъничко ... ако още мога да се движа – ще застана до тази легенда, до този звяр – и се надявам да го погаля, ако не ме види персонала на музея... За секунди пред очите ми минават първите мигове на съприкосновение със 155 през 2003 г., макар и обикновената, спомням си всички гледани записи на състезания от DTM и клипове от планинския шампионат на Италия. Ръцете ми са потни, краката ми треперят, не чувам нищо вече, не мога и да мисля – Легендата е само на метър от мен, а си седи така спокойно и сякаш чака да я погалиш. И да – заставам до нея, оглеждам се уж небрежно, и слагам ръка на тавана ... кръвното ми сигурно би ужасило всеки доктор, но аз съм на седмото небе – да, аз стоя до тази Легенда, и мога да я докосна – нищо друго няма значение сега!!! Тази кола наистина те побърква – самата й форма излъчва агресията на акула, която просто се оглежда за следващата си жертва. Всеки детайл по нея говори за онези велики години на тотална доминация по пистите в Европа, и като застанеш до нея веднага разбираш защо е било така! Дори застинала

    Коментиран от #4, #5, #8, #10

  • 3 Спортист от рождение

    5 5 Отговор
    Тази кола наистина те побърква – самата й форма излъчва агресията на акула, която просто се оглежда за следващата си жертва. Всеки детайл по нея говори за онези велики години на тотална доминация по пистите в Европа, и като застанеш до нея веднага разбираш защо е било така! Дори застинала на място и безмълвна, 155 V6 TI сякаш чака да й кажеш „Хайде, да изядем няколко германци
  • 4 така

    4 2 Отговор

    До коментар #2 от "Спортист от рождение":

    Нужна е спешна ментална помощ. Тези словоизлияния могат да се отнасят за още стотина модела. Да речем че 93 е запазен за този неземен автомобил. По-сериозно- това са годините когато японците предложиха огромен избор на много малки до големи евтини бегачки, коя от коя по-добра. Европейците не разбраха/една част/ какво им се подарява. Един пример-Сузуки Суйфт 1.3 101кс- страхотно и супер евтино. Тези по пистите даже по българската телевизия не ги даваха. А Япония даде на Европа и Америка възможността за смешни пари да се чувстваш на пистата. Това ми разтуптява сърцето.

    Коментиран от #9

  • 5 Автомобилен състезател

    3 0 Отговор

    До коментар #2 от "Спортист от рождение":

    Така е,имал съм възможност да я видя на живо.Брутално як като извънземен автомобил, просто самолет на пътя .Няма шампионат на който да е участвала и да не го е спечелила.93 година в ДТМ не просто го спечелиха шампионата а направо ги отвяха останалите участници.

    Коментиран от #6

  • 6 Госта..

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "Автомобилен състезател":

    Дванадесет 190-ки се мъчиха по всякъкъв начин да спънат Н.Ларини и Ал.Нанини за съжаление през 94 г.успяха да добутат Клаус Лудвиг до първото място .

    Коментиран от #7

  • 7 Автомобилен състезател

    4 1 Отговор

    До коментар #6 от "Госта..":

    Така е ,германците са известни със мръсните си номера но това никога няма да ги направи най добрите.
  • 8 Мегане Ер Ес

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Спортист от рождение":

    отврат
  • 9 Реалност

    3 0 Отговор

    До коментар #4 от "така":

    Не ,неможе.Алфа Ромео е единствен и неповторим.
  • 10 Бото Ботов

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Спортист от рождение":

    Ненормалник,това Типо с лупи на фаровете не можеш да му насмогнеш на чупенето.и да. не е скучно с нея.та тя не спира са се троши

    Коментиран от #12, #13

  • 11 Ха ха ха ха ха ха ха ха

    0 0 Отговор
    Неграмотници и кухи лейкм като теб карат трошливите немски кошове.Чупят ви се празните глави,виждал си 155-тица само на снимка и че си написал простотии за тази легенда показва колко е малко сивото ти вещество в черепната ти кутия.
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Реалност

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "Бото Ботов":

    -ростият човек няма как да осъзнае, че е -рост. Трябва да му го кажеш. И тогава той се сърди, че даже налита на бой. И трябва да го набиеш. И тогава той ходи хем бит, хем -рост.