Неотдавнашните спекулации за потенциално сливане между Stellantis и Renault бяха категорично отхвърлени от ръководителите на двете компании. Въпреки че в докладите се посочва, че подобно сливане може да създаде нова европейска автомобилна суперсила, няма конкретни доказателства в подкрепа на тези твърдения.
Карлос Тавареш, главен изпълнителен директор на Stellantis, и Лука де Мео, главен изпълнителен директор на Renault, публично отрекоха всякакви планове за сливане. Макар че френското правителство е заинтересовано от бъдещето на двете марки, идеята за сливане изглежда малко вероятна да набере сила.
Автомобилната индустрия непрекъснато се развива и редовно се създават нови партньорства и сътрудничества. Въпреки това в случая със Stellantis и Renault изглежда, че сливането не е на дневен ред в момента.
Важно е да се отбележи, че слуховете за сливане може да са били подхранвани от желанието за силен европейски автомобилен играч, който да се конкурира със световни гиганти като Toyota и Volkswagen. Въпреки това, както Stellantis, така и Renault са доказали способността си да успяват самостоятелно и няма ясна убедителна причина за сливането им.
Въпреки че сливането между Stellantis и Renault може да не е предстоящо, възможно е двете компании да проучат други форми на сътрудничество в бъдеще. Например, те биха могли да си сътрудничат в областта на научноизследователската и развойната дейност, производството или технологиите.
Междувременно и Stellantis, и Renault са съсредоточени върху своите индивидуални стратегии и цели. Stellantis работи за разширяване на своето глобално присъствие и продуктово портфолио, докато Renault се фокусира върху електрификацията и устойчивата мобилност.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Мерцедесажия
21:06 07.10.2024
2 Спортист от рождение
Пристъпвам бавно към нея, сърцето ми ще изскочи през гърлото ми, дишам на пресекулки и устата ми пресъхва... Най-после ... след мъничко ... ако още мога да се движа – ще застана до тази легенда, до този звяр – и се надявам да го погаля, ако не ме види персонала на музея... За секунди пред очите ми минават първите мигове на съприкосновение със 155 през 2003 г., макар и обикновената, спомням си всички гледани записи на състезания от DTM и клипове от планинския шампионат на Италия. Ръцете ми са потни, краката ми треперят, не чувам нищо вече, не мога и да мисля – Легендата е само на метър от мен, а си седи така спокойно и сякаш чака да я погалиш. И да – заставам до нея, оглеждам се уж небрежно, и слагам ръка на тавана ... кръвното ми сигурно би ужасило всеки доктор, но аз съм на седмото небе – да, аз стоя до тази Легенда, и мога да я докосна – нищо друго няма значение сега!!! Тази кола наистина те побърква – самата й форма излъчва агресията на акула, която просто се оглежда за следващата си жертва. Всеки детайл по нея говори за онези велики години на тотална доминация по пистите в Европа, и като застанеш до нея веднага разбираш защо е било така! Дори застинала
Коментиран от #4, #5, #8, #10
21:43 07.10.2024
3 Спортист от рождение
21:46 07.10.2024
4 така
До коментар #2 от "Спортист от рождение":
Нужна е спешна ментална помощ. Тези словоизлияния могат да се отнасят за още стотина модела. Да речем че 93 е запазен за този неземен автомобил. По-сериозно- това са годините когато японците предложиха огромен избор на много малки до големи евтини бегачки, коя от коя по-добра. Европейците не разбраха/една част/ какво им се подарява. Един пример-Сузуки Суйфт 1.3 101кс- страхотно и супер евтино. Тези по пистите даже по българската телевизия не ги даваха. А Япония даде на Европа и Америка възможността за смешни пари да се чувстваш на пистата. Това ми разтуптява сърцето.Коментиран от #9
09:29 08.10.2024
5 Автомобилен състезател
До коментар #2 от "Спортист от рождение":
Така е,имал съм възможност да я видя на живо.Брутално як като извънземен автомобил, просто самолет на пътя .Няма шампионат на който да е участвала и да не го е спечелила.93 година в ДТМ не просто го спечелиха шампионата а направо ги отвяха останалите участници.Коментиран от #6
09:57 08.10.2024
6 Госта..
До коментар #5 от "Автомобилен състезател":
Дванадесет 190-ки се мъчиха по всякъкъв начин да спънат Н.Ларини и Ал.Нанини за съжаление през 94 г.успяха да добутат Клаус Лудвиг до първото място .Коментиран от #7
10:26 08.10.2024
7 Автомобилен състезател
До коментар #6 от "Госта..":
Така е ,германците са известни със мръсните си номера но това никога няма да ги направи най добрите.10:31 08.10.2024
8 Мегане Ер Ес
До коментар #2 от "Спортист от рождение":
отврат11:57 08.10.2024
9 Реалност
До коментар #4 от "така":
Не ,неможе.Алфа Ромео е единствен и неповторим.12:47 08.10.2024
10 Бото Ботов
До коментар #2 от "Спортист от рождение":
Ненормалник,това Типо с лупи на фаровете не можеш да му насмогнеш на чупенето.и да. не е скучно с нея.та тя не спира са се трошиКоментиран от #12, #13
23:59 08.10.2024
11 Ха ха ха ха ха ха ха ха
12:19 09.10.2024
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Реалност
До коментар #10 от "Бото Ботов":
-ростият човек няма как да осъзнае, че е -рост. Трябва да му го кажеш. И тогава той се сърди, че даже налита на бой. И трябва да го набиеш. И тогава той ходи хем бит, хем -рост.12:38 09.10.2024