Този показател, получен от Freevoy Super Hybrid Battery, надхвърля стойността на някои електрически автомобили. Според CATL (Contemporary Amprex Technology Limited), батерията е проектирана специално за PHEV хибриди.
Отбелязва се, че новата батерия ще влезе в производство през следващата година и ще даде на собствениците на хибриди изживяване, "подобно на това на електрическите автомобили". Първите модели, които ще го използват, ще бъдат от марките Li Auto, Changan Avatr и Nevo.
Известно е, че новата разработка използва натриево-литиево химическо съединение за балансиране на енергийната плътност. Смята се обаче, че тази посочена цифра е изчислена въз основа на най-благоприятен тестов цикъл за леки автомобили в Китай.
Едно от ключовите постижения на батерията Freevoy е способността ѝ да се зарежда бързо. Батерията може да получи енергия за 350 км само за 10 минути зареждане. Освен това батерията Freevoy е проектирана да работи при ниски температури до -40°C и поддържа зареждане при -30°C
„Много шофьори на хибриди искат да използват повече електричество и по-малко гориво, но днешните модели PHEV често дават приоритет на двигателя с вътрешно горене“, казва представител на CATL.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Джакпот
Коментиран от #10
18:19 25.10.2024
2 Уау
Коментиран от #3
18:31 25.10.2024
3 Дудов
До коментар #2 от "Уау":
Аз с една зарядка правя към хиляда.Ама съм на дизел 🤪🤪🤪🤔18:33 25.10.2024
4 ХА…ХА
19:09 25.10.2024
5 Е! И ! Какво?
19:55 25.10.2024
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Важното е
Не че за електричката изобщо е проблем - има активна терморегулация - охлажда си и си подгрява сама батерията. Държи я в оптимален режим за максимален пробег от Северния полюс до Екватора.
22:22 25.10.2024
10 Така ли?
До коментар #1 от "Джакпот":
А производителя как ти гарантира 8-20 години? Ти БМВ никой ли ги наричаш?Експертът по батерии на BMW Свен Бауер:
"BMW i3 има никел-кобалт-манганови клетки със солидна сърцевина. Те също са с облечени с алуминий, споен с лазер. Конструирани са за 20 години живот.
- 20 години? Как може да сте сигурен?
- От множество серийни тестове.
- Ако прогнозите за продължителността на живота са надеждни?
- Изключително надеждни са и само с едномесечни тестове се доказва продължителност на живота от точно 20.9 години. За край на живота на батерията се приема състояние, в което капацитетът й спадне на 80% от първоначалния."
Е вече има i3-йки над 300 хил. и Model S на по 10 години и 600 хил. с оригинална батерия, така че немецът се оказа прав. Съвременните батерии надживяват ламарината.
22:28 25.10.2024