25 Октомври, 2024 18:15 4 680 10

Нова батерия гарантира на хибридите до 400 км електрически пробег

  • catl-
  • phev-
  • хибриди-
  • батерия

CATL разработи нов пакет батерии, за който твърди, че ще осигури на plug-in хибридите до 400 км електрически пробег

Нова батерия гарантира на хибридите до 400 км електрически пробег - 1

Този показател, получен от Freevoy Super Hybrid Battery, надхвърля стойността на някои електрически автомобили. Според CATL (Contemporary Amprex Technology Limited), батерията е проектирана специално за PHEV хибриди.

Отбелязва се, че новата батерия ще влезе в производство през следващата година и ще даде на собствениците на хибриди изживяване, "подобно на това на електрическите автомобили". Първите модели, които ще го използват, ще бъдат от марките Li Auto, Changan Avatr и Nevo.

Известно е, че новата разработка използва натриево-литиево химическо съединение за балансиране на енергийната плътност. Смята се обаче, че тази посочена цифра е изчислена въз основа на най-благоприятен тестов цикъл за леки автомобили в Китай.

Едно от ключовите постижения на батерията Freevoy е способността ѝ да се зарежда бързо. Батерията може да получи енергия за 350 км само за 10 минути зареждане. Освен това батерията Freevoy е проектирана да работи при ниски температури до -40°C и поддържа зареждане при -30°C

„Много шофьори на хибриди искат да използват повече електричество и по-малко гориво, но днешните модели PHEV често дават приоритет на двигателя с вътрешно горене“, казва представител на CATL.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 24 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Джакпот

    7 6 Отговор
    Много хубаво, но никой не може да гарантира колко живот има, а после...

    Коментиран от #10

  • 2 Уау

    10 11 Отговор
    Собствениците на "зелени" електпрички ликуват.Какви наивници, боже

    Коментиран от #3

  • 3 Дудов

    15 10 Отговор

    До коментар #2 от "Уау":

    Аз с една зарядка правя към хиляда.Ама съм на дизел 🤪🤪🤪🤔
  • 4 ХА…ХА

    3 12 Отговор
    Китайско !!!! ???? А нема нужда…работи и се зарежда при минус 40… тук очевидно се има предвид старата руска поговорка лъжат ли те…вярвай!
  • 5 Е! И ! Какво?

    4 4 Отговор
    По две ли ще трябва да се слагат ?
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Важното е

    4 2 Отговор
    че този акумулаторен блок работи до -40, но най-важното е че се зарежда спокойно при -30.
    Не че за електричката изобщо е проблем - има активна терморегулация - охлажда си и си подгрява сама батерията. Държи я в оптимален режим за максимален пробег от Северния полюс до Екватора.

  • 10 Така ли?

    3 3 Отговор

    До коментар #1 от "Джакпот":

    А производителя как ти гарантира 8-20 години? Ти БМВ никой ли ги наричаш?

    Експертът по батерии на BMW Свен Бауер:
    "BMW i3 има никел-кобалт-манганови клетки със солидна сърцевина. Те също са с облечени с алуминий, споен с лазер. Конструирани са за 20 години живот.

    - 20 години? Как може да сте сигурен?

    - От множество серийни тестове.

    - Ако прогнозите за продължителността на живота са надеждни?

    - Изключително надеждни са и само с едномесечни тестове се доказва продължителност на живота от точно 20.9 години. За край на живота на батерията се приема състояние, в което капацитетът й спадне на 80% от първоначалния."

    Е вече има i3-йки над 300 хил. и Model S на по 10 години и 600 хил. с оригинална батерия, така че немецът се оказа прав. Съвременните батерии надживяват ламарината.