Искат забрана за хибридите във Великобритания

7 Януари, 2025 12:36 2 801 66

  • хибриди-
  • забрана-
  • великобритания

Екологични организации настояват това да стане от 2030 година

Искат забрана за хибридите във Великобритания  - 1

Екологичната организация Electric Vehicles UK (EVUK) призова британското правителство да въведе пълна забрана за продажба на нови хибридни автомобили без възможност за презареждане още от 2030 година. Според "зелените" тази стъпка трябва да допринесе за ускоряване на прехода към електрически транспорт.

Според плана на транспортното министерство от януари 2030 година във Великобритания ще бъде спряна продажбата на нови бензинови и дизелови автомобили. Plug-in хибридите обаче ще останат разрешени до 2035-а. Председателят на EVUK Дан Цезар подкрепя продължаването на продажбата на plug-in хибриди до 2035 година, но нарича традиционните хибриди „остаряла технология“ и смята продължаващата им продажба за „катастрофална грешка“.

Неговата позиция се споделя и от бившия шеф на Aston Martin и Nissan Анди Палмър, който нарече plug-in хибридите "технологията на 90-те".

Правителството преразглежда и стандарта ZEV (превозни средства с нулеви емисии), който задължава автомобилните компании постепенно да увеличат дела на електрическите превозни средства в продажбите си: от 22% през 2024-а до 80% до 2030 година.

Развитието на зарядната инфраструктура остава ключово условие за преминаването към електрически транспорт. Ръководителят на Обществото на производителите и търговците на автомобили (SMMT), Майк Хоус, подчерта, че успехът на декарбонизацията зависи от наличието и бързото разширяване на зарядните станции.

Правителството продължава да се консултира с автомобилната индустрия, като се стреми да балансира интересите на бизнеса, потребителите и околната среда, като същевременно създава нови работни места и подкрепя прехода към чиста енергия.


Поставете оценка:
Оценка 1.9 от 24 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Фон дер Миндер

    69 1 Отговор
    Зелените искали това ,искали онова ... А кой изобщо иска зелените ???
  • 2 сталкер

    26 0 Отговор
    не сме Британци
  • 3 някогашен зелен

    36 0 Отговор
    Смучат грантове. Отчитат дейност. Това са днешните зелени.
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Ток и жица

    8 28 Отговор
    Светът ще кара електрички с 500 кс и с пробег 1000 км, а ние тук ще сме още на парен двигател!!!!

    Коментиран от #11

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Факт!

    8 10 Отговор
    "подкрепя продължаването на продажбата на plug-in хибриди до 2035 година, но нарича традиционните хибриди „остаряла технология“ и смята продължаващата им продажба за „катастрофална грешка“."


    Тоест в прав текст казва че Toyota продава само остарели технологии под формата на самозареждащи се хибриди и опитва да убеди света, че това е единственият начин защото няма достатъчно батерии за електромобили и няма да има къде да се зареждат.

    Китай буквално им показаха среден пръст и доказаха обратното чрез действия и резултати, а не с празни приказки за наивници.
  • 9 Ваньо

    11 0 Отговор
    който не скача е ... против дълбокия шалтер
  • 10 Сто процента!

    4 19 Отговор
    Какъв хибрид е тва да не може да кара само на ток 70-100 км при пълна мощност. Уж хибрид, а го кара на бензин и пуши. Да заминава. Само хибриди с контакт засега. Само контакт от утре.
    Има гърне - има проблем 💨 Атмосферата е затворена система и всички лна остават тук да ги дишаме като миди.

    Коментиран от #13, #14

  • 11 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    19 3 Отговор

    До коментар #6 от "Ток и жица":

    1000км 🤔 може , но не утре, нито до Нова година❗
    Светлото бъдеще на 100% електрокарите е някъде далеч, много далеч ❗
    Сега се радват на 200км по магистрала❕
  • 12 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    16 3 Отговор
    На времето Форд е предлагал богат избор от... САМО ЧЕРНИ АВТОМОБИЛИ ❕
    Сега искат, уж пазарно, да избираме само между един електрокар❕
  • 13 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    14 3 Отговор

    До коментар #10 от "Сто процента!":

    Ьа Планетата ли те е грижа или за собствения ти КОН-форт 🤔❔❕
    Защото производството на ЕДИН ЕЛЕКТРОКАР далеч не е ЕКОЛОГИЧНО❗А и доста руда се преработва 😒

    Коментиран от #15, #16

  • 14 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    11 2 Отговор

    До коментар #10 от "Сто процента!":

    Чети бавно, ЯКО ЕКО Е 😉
    "Производството на електромобили отделя много повече въглероден диоксид (CO₂ ) в сравнение с автомобили, оборудвани с двигатели с вътрешно горене. Това се дължи най-вече на производството на батерии“, коментира Джарод Кели, главен анализатор в лабораторията.
    Експертите са сравнили електрическия автомобил Tesla Model 3 и конвенционална бензинова Toyota Corolla и изчислиха колко километра трябва да измине колата на ток, за да компенсира щетите, причинени на екологията. В държави като Полша и Китай, където енергията се добива по „най-мръсния начин“ - изгаряйки въглища,

    електромобилът ще стане по-екологичен от конвенционален модел след изминаването на 126 655 км."
    НАД СТО ХИЛЯДИ КИЛОМЕТРА 🥸🥸🥸

    Ти пак вярвай на Грета 😒

    Коментиран от #17, #18, #21

  • 15 Стенли

    9 2 Отговор

    До коментар #13 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    А и след някоя и друга година батерията даде фира кво правим тогава много екологично няма що
  • 16 Замърсяване

    2 10 Отговор

    До коментар #13 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Замърсяването от производството на батерията е еднократно от добива на руда. След това тези материали могат да се ползват за много батерии.


    Замърсяването от производството и рециклирането на една от тези батерии е веднъж на 10-20 години. Всяко следващо замърсяване е много по-малко, защото енергийния микс се изчиства именно заради наличието на много възобновяема енергия съхранена в батерии.

    Коментиран от #20

  • 17 Стенли

    4 2 Отговор

    До коментар #14 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Същото е и със слънчевите панели които засега не може да се рециклират

    Коментиран от #19

  • 18 Няма Грета

    2 7 Отговор

    До коментар #14 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Кога е писана тази статия и Какъв е бил енергийният микс тогава? Средностатистическата батерия на модел 3 според изследванията след 200 000 мили което са над 300 хиляди километра, все още е задържала над 90% от капацитета си като нова.

    Дори най-старите проблемни батерии на Тесла модел s от 2012 издържат над 500 000 км.

    Тоест със сигурност всеки един електромобил е няколко пъти по-чист, дори да се шофира В държава като Полша в която 80% от енергията се произвежда от въглища.
  • 19 Пропаганда

    2 7 Отговор

    До коментар #17 от "Стенли":

    И ти ли си повярвал че нито слънчевите панели, нито батериите се рециклират, А засега се заравят в държави като България и тровят подпочвените води?

    Пропуснал си перките които убиват пойните птички и пчелички!
  • 20 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    10 1 Отговор

    До коментар #16 от "Замърсяване":

    ЗАМЪРСЯВАНЕТО НЕ СТАВА В ЛОНДОН, ЖЕНЕВА, БРЮКСЕЛ....

    ТОВА Е ИСТИНСКАТА ИМ "ЗЕЛЕНА" ИДЕЯ❕

    Коментиран от #22

  • 21 Изводът

    3 10 Отговор

    До коментар #14 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Производството на батерия замърсява веднъж на 20 години в Китай, а хибридът замърсява ежедневно там където дишат децата ни. Ти кое от двете избираш?

    Коментиран от #23, #51

  • 22 Малко цифри

    2 11 Отговор

    До коментар #20 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    За 300 хиляди километра един хибрид ще отдели 30 т въглероден диоксид и още няколко тона азотни окиси и други подобни хубавини в центъра на София.

    За производството на един електромобил ще се отделят 6 тона въглероден диоксид в някоя забутана рядко населена китайска провинция.

    Кое е по-малкото зло за човечеството и за природата?

    Коментиран от #24, #26, #52

  • 23 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    8 1 Отговор

    До коментар #21 от "Изводът":

    Да си дойдем на думата , става дума за мегаполисите, но го опаковат в ЕКО грижа за Планетата ❕
    Нали правят рингове за Евро 2,3... 6❕
    Защо ще забранят на Дядо Благо от Долно Нанагорнище да си кара 2000 км годишно ДВГ,
    а ще трябва да си купи непременно ЕА 🤔

    Коментиран от #27

  • 24 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    8 0 Отговор

    До коментар #22 от "Малко цифри":

    Една герберастка Ви го каза :
    "ОДЕТЕ ПЕША!"
    най- екологично е ❕
  • 25 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    6 1 Отговор
    Защо ли някой НЕУЗРЯЛ/ЗЕЛЕН не скача срещу пушилката от камионите❔
    Ами рейсове и самолети....🤔
  • 26 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    10 2 Отговор

    До коментар #22 от "Малко цифри":

    А малко история:
    Първо скочиха на дизелите,
    после на бензинките,
    сега дойде ред на хибридите,
    а утре 🤔❕
    Не виждаш ли как слагат чатала на хората и все
    повече ги натискат към земята🤔
    Уж с грижа за нас ❗
    Утре може забранят китайските ли 🤔❕❔
    " Пътят към Ада е постлан с добри намерения!"

    Коментиран от #28, #31

  • 27 Да си дойдем на думата

    2 6 Отговор

    До коментар #23 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Тоест си признаваш, че сляпо защитаваш своя теза и ще извъртиш всичко казано само за да не паднеш по гръб?

    Признаваш си, че хибридите не стига че са три пъти по замърсяващи от електромобил, но на всичко отгоре тровят хората, там където има най-много хора, за разлика от електромобилите, които отделят емисии. Емисии измислени от онези които се правиш че мразиш но всъщност защитаваш. Въглеродният диоксид не е замърсител, а гретения.

    Коментиран от #30

  • 28 Да си дойдем на думата

    1 6 Отговор

    До коментар #26 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    А ти усещаш ли се че тръгна от Грета, премина през ринговете и сега се чудиш накъде да тръгнеш?

    Правиш ли разлика между забраната за влизане в градовете на 30-годишни замърсители и забраната за продажба на чисто нови автомобили за която става въпрос В статията?

    Не си попаднал на човека който да манипулираш толкова елементарно. Едната забрана решава днешните проблеми, а другата забрана решава проблемите за след 30 години. Засега няма забрана през 2050 година да се движат каквито и да е било автомобили. Няма и вероятно никога няма да има.

    Движението още днес е забранено само в някои райони. Смяташ ли това за грешка? Или предпочиташ ти ако не можеш да си караш 30-годишния замърсител, да забранят движението за всички, дори за електромобилите, които не замърсяват абсолютно нищо в центъра?

    Коментиран от #35

  • 29 Кратко точно и ясно

    2 3 Отговор
    Какво препоръчваш за решение на чистотата на въздуха в големите градове?

    1. Хибридите са най-чистия вариант, а електромобилите замъртвяват повече.

    2. Ако няма горене, няма да има и замърсяване в градовете.

    3. Ако не ми дават да се придвижвам чрез горене, всички да вървят пеш и да забранят и електромобилите.
  • 30 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    10 0 Отговор

    До коментар #27 от "Да си дойдем на думата":

    Нищо не издържам, просто ти давам всенповече и различни доводи, че не става въпрос за ЕКОЛОГИЯ на ПЛАНЕТАТА ❗

    Коментиран от #32, #36

  • 31 Виждам

    1 4 Отговор

    До коментар #26 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    В Китай вече търсенето на дизел намалява и то с притеснителни темпове. Продажбите на бензин също намаляват въпреки че продажбите на автомобили се увеличават с всяка изминала година, а икономиката расте и се нуждае от транспорт.
  • 32 Доводи

    0 8 Отговор

    До коментар #30 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Даваш ми доводи че нямаш доводи, когато говорим за конкретни решения на какъвто и да е проблем.

    Кой проблем решават хибридите? Измислената екология на планетата или реалните проблеми с чистотата на въздуха в големите градове? Или и замърсяването на въздуха в градовете е измислица, въпреки че буквално можеш да пипнеш и да видиш това което дишаш? Какви са решенията, а не празните приказки за този проблем, ако приемем че си съгласен че такъв проблем съществува?

    Коментиран от #34, #39

  • 33 Гост

    6 2 Отговор
    Хибридите са перфектните автомобили.Екологично движение на ток в града и неограничен пробег на бензин на дълъг път.

    Коментиран от #37

  • 34 Гост

    7 0 Отговор

    До коментар #32 от "Доводи":

    Теслю митичен,ти колко кутии цигари изпуши днес?Ти сам си решил да се тровиш.
  • 35 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    6 1 Отговор

    До коментар #28 от "Да си дойдем на думата":

    Така е , ПОПАДНАЛ СЪМ НА ЧУГУНЕНА ГЛАВА, която нищо не приема, а като навита латерна си повтаря, повтаря, повтаря заученото❗
    Що не отидеш да живееш в някое китно селце в Балкана или край морето , където хората нямат проблем с въздуха, НО ИМ СЪЗДАВАТ ПРОБЛЕМ
    уж с грижа за тях ❗
    Не ми оттоваряй!
    Знам , ще кажеш да не ти казвам къде да живееш❗
    Те така едни си купиха евтини жилища край летище, а после скачАха че самолетите им пречели❗

    Коментиран от #38

  • 36 Друг въпрос

    1 5 Отговор

    До коментар #30 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Ако за три-четири години се изгорят много повече въглища, за да бъдат произведени достатъчно батерии и фотоволтаици за да бъдат изместени въглищните централи, както и автомобилите с ДВГ и след това бъдат затворени всички въглищни централи, откъде ще дойде замърсяването за производство на батерии, фотоволтаици и електромобили?

    Произведеният днес хибрид дори след 50 години ще продължи да замърсява, за разлика от електромобилите.

    Коментиран от #44

  • 37 Я пак

    0 3 Отговор

    До коментар #33 от "Гост":

    Хибридът не може да се зарежда. Нали затова искат да ги забраняват! Както виждаш има обсъждение и за забрана на плъгин хибридите
  • 38 Изместваш въпроса

    1 6 Отговор

    До коментар #35 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Какво е решението за изчистване на въздуха в градовете? Чугунената глава отговаря на различни въпроси от този. Дай по-добро решение от електромобилите? Решение различно от ходене на пеш и напускане на градовете. Или чугунената глава е на щраус и е заровена под пясъка и не вижда реалните проблеми, а в същото време търси решение на несъществуващи?
  • 39 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    8 0 Отговор

    До коментар #32 от "Доводи":

    Ти вчас ли си и можеш ли да разбереш чужд текст❔❕🤔
    Хибридите са впъти по-еколпгични от чистия ДВГ. Защото на светофар ДВГ се изключва и не пуши 90 секунди на червено❕ Разходът в градски условия е около 4/100, а за обикновения ДВГ градско под 10 е мираж❕
    С хибрид нямаш проблем да отидеш на планина или в някой затънтен край, нямаш проблем за пет часа да отидеш от Варна до София❕
    Хибридите също може да отживее своето време,
    но днес той е етапът на преминаване от ДВГ към ЕА ❕

    Коментиран от #41

  • 40 анонимен

    6 0 Отговор
    Балонът "зелена сделка" се спука.Банките от Уолстрийт отказват да кредитират "зеления преход"
    , заради масови фалити на "зелени" стартъпи,соларни и ветропаркове и невърнати кредити.

    Коментиран от #43

  • 41 Изместващ темата

    0 3 Отговор

    До коментар #39 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Пак говориш за екология А аз те питам за замърсяване!

    Успя ли да разбереш текста или да повторя?

    Какво е решението за замърсяването на въздуха в градовете и коя е по-добрата алтернатива на електромобилите?

    За екология иди да си говориш с Грета тунберг. Засега да забравим тази тема и да си говорим за замърсяването?

    Коментиран от #42, #45, #53

  • 42 Грета Тумберг

    3 0 Отговор

    До коментар #41 от "Изместващ темата":

    Тук съм скъпи!
  • 43 Нормално

    1 2 Отговор

    До коментар #40 от "анонимен":

    Балонът с зелените се поддържа заради чугунени глави като този еколог, вярващ че хибридите са единственото решение на екологичния проблем и го раздуват раздуват раздуват раздуват раздуват, като предават на екологията много по-голямо значение от живота и здравето на населението. За какво ни е да спасим планетата ако убием хората?
  • 44 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    7 0 Отговор

    До коментар #36 от "Друг въпрос":

    Това с Акото, го остави за бъдещето❕
    Ако утре на Земята падне метеорит и я разцепи❕❔
    Днес няма толкова мощности и станции за ЕА.
    Затова хибридите ДНЕС са преходния етап!
    НЕ на последно място без бонусите ЕА все още са скъпи за масовия потребител❕

    Коментиран от #47

  • 45 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    5 0 Отговор

    До коментар #41 от "Изместващ темата":

    Никой не иска да кара 30 годишен дарак❕
    Започнаха с еко бонуси за ЕА, но вече ги спират. Защо ? О.К. затварят за Евро 1, утре за Евро 2...!
    Ти не искаш да разбереш, че на 80% от територията на страната това не е проблем - ЗАЩО СЪЗДАВАТ ПРОБЛЕМ на хората чрез забрана и на хибриди там ❔
  • 46 Решението

    0 0 Отговор
    За замърсяването не за екологията
  • 47 Без ако та

    0 3 Отговор

    До коментар #44 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Ако ще държиш да говорим без ако, не е лошо да не говориш с презумпцията " АКО през 2030 година електромобилите все още са по-скъпи от хибридите.

    Ако няма зарядни станции
    Ако няма достатъчно ток
    Ако не са затворили въгличните централи
    Ако ако ако ако ако ако за 2030 година

    Хлъзгав си, но се надценяваш
  • 48 Без акота

    0 1 Отговор
    И с ако и без ако, от години спряха използването на въглища на острова.
  • 49 Без ако та

    2 2 Отговор
    В Китай берат плодовете на 30 годишните си усилия - освен че станаха най-големия производител на батерии в света, вече трайно започнаха да виждат синия цвят на небето в големите си градове - нещо което видяха за първи път от десетилетие по време на корона кризата.

    Стават все по независими от вноса на въглища и не, защото потреблението им започна да намалява, въпреки засилващата се икономика и увеличение на енергийните нужди.

    Това ги поставя и в позиция освен джапанки и маратонки, да станат и световен производител на автомобили в света.

    А дори и хибридите им са с по-големи батерии и с по-голям пробег и се зареждат по-бързо от чуждестранните аналози.

    Ей така между другото, започнаха да постигат екологичните си цели 5-10 години преждевременно
  • 50 ХЗСхзсхз

    1 1 Отговор
    Гледам Митьо Бустеров пак се е развихрил, а уж беше обиден на Факти. Цялата му работа е едната такава "поврътлива", включително и дълбокомислените му "прогнози" и "анализи". Само не знам как все още не е почнал да обяснява за ВЯРАТА на антиматематичните тролове с функционална неграмотност.
  • 51 тъй шъй

    7 0 Отговор

    До коментар #21 от "Изводът":

    Къде замърсява хибрида, електрическа латерно, като в най-натоварените места в града върви на ток. Само над 30км.час включва двг. Това двг показва на всички режими 0.00 на стенда на ГТП. Единственото място в града е на скоростни булеварди работи двг. Половината общо е на ток. Ние като бяхме деца някой помни ли какво бълваха ауспусите. Не беше като да нямаше движение особено края на соца. И задръствания имаше когато бачкаторите отиваха и се връщаха от индустриалните райони на големите градове. Каква воня беше, а печките на дърва и нафта. Много забравяте, хибридите тровели децата, бива приказки на електрическа латерна, ама не бива.

    Коментиран от #56

  • 52 бай Даньо

    4 1 Отговор

    До коментар #22 от "Малко цифри":

    Малко преувеличваш в тия цифри защото си ги изпагалствал от някъде. Една нормална кола за 300 000 км ще изгори бензин 24 000 литра които са окло 12 тона . Сещаш се че въглрдния двуокис и окис и азотния всичко останало от ауспуха няма как да тежи повече . И аз смятам че хибридите са преходна технология но много много добра дори да не са плъгин. Дизеларите са прави да наричат тия екоталибани , чак и хибридите да нарочим за мръсни, ай стига .

    Коментиран от #54

  • 53 бай Даньо

    5 1 Отговор

    До коментар #41 от "Изместващ темата":

    Не искам да ставам адвокат на дявола но много по голям ефект върху въздуха в градовете ще има ако има повече
    1 градски транспорт дори да е дизелов,
    2 жп транспорт /метро,
    3 големите камиони да минат на електричество или хибриди, защото те допринасят повече за замърсяването от хората тръгнали с хондата за работа,
    4 горенето на дърва за огрев да се забрани поне в градовете .
    5 да се наложат някакви забрани за летене със самолети за щяло и нещаяло

    Само това ще намали замърсяването и парниковите газове наполовина , защо да откачаме на тема електрически коли ? Междудругото да не се объркаш аз карам Тесла модел 3

    Коментиран от #55

  • 54 Малко цифри

    0 2 Отговор

    До коментар #52 от "бай Даньо":

    Твоя автомобил колко грама въглероден диоксид отделя на километър? Това колко килограма са на 100 км? Сметнал съм по 100 гр за километър - 30 т за 300 хиляди километра. По 10 кг на 100 км. Това е много близо до официалните данни, а както знаеш това е само на хартия при любимите около 2 на 100 разход на гориво.
  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 Любопитен

    3 1 Отговор

    До коментар #51 от "тъй шъй":

    В статията се говори за забрана на чистите хибриди. Колко километра казваш че изминава един такъв чист хибрид само на ток? Като тръгнеш от вас и стигаш до работата без да пали двигателя? А после на връщане също не пали? Интересно? Това ще да е някаква новост за която не съм чувал. Може ли малко повече подробности, латерна?

    Коментиран от #59

  • 57 бай Даньо

    1 2 Отговор

    До коментар #55 от "Сталин":

    Разбира се че това искам. За какво са 4-5 коли в средно американско семейство и в България на там отиваме ... междудругото смърта от катастрофи в Америка задмина броя на убийствата и самоубийствата .... а в България за какво им са коли на джигитите!?

    Коментиран от #58

  • 58 Фйггг

    1 3 Отговор

    До коментар #57 от "бай Даньо":

    Иди у С. Корея или Куба. Там няма джигити с лични автомобили.
  • 59 тъй шъй

    2 0 Отговор

    До коментар #56 от "Любопитен":

    Няма чисти и мръсни хибриди. Има пълни и плъгин. През всяко село 2-3-4км, пълният хибрид минава само на ток, със скорост до 60км/ч. Всяко кръстовище влиза, пребивава и излиза на ток. 50-60 %от времето в града е на ток. Ама това са известни неща. Вземете ги запомнете. Естествено, че основно на по-висока скорост в града пали двг. Как не ги разбрахте поне малко тези хибриди. Викат остаряла технология, пък и нея не вдянахте. И едно дребно доуточняване-става въпрос за истински хибрид-Тойота. Имам малък опит с Хонда-подобно поведение.
  • 60 тъй шъй

    3 0 Отговор
    Ей, тая електрическа латерна не спря да използва много долнопробен похват-вкарване на думи и размисли в устите на коментиращите. За електрическа латерна не става, но за политик такива качества са необходими.

    Коментиран от #61

  • 61 Вкараните думи

    0 3 Отговор

    До коментар #60 от "тъй шъй":

    "Къде замърсява хибрида, електрическа латерно, като в най-натоварените места в града върви на ток. Само над 30км.час включва двг. Това двг показва на всички режими 0.00 на стенда на ГТП. Единственото място в града е на скоростни булеварди работи двг. Половината общо е на ток."

    Коя от тези думи съм ти вкарал в устата? От тези твои твърдения може да се направи обосновано предположение, че ако не вдигаш повече от 30 км в час или стоиш три часа в задръстване на климатик и на парно, ДВГ няма да запали и ще отдели 0,00 както на ГТП.
  • 62 Решението

    0 4 Отговор
    Пак питам какво е решението за изчистване на въздуха в градовете? Това че ДВГ на хибрида работи само в половината от времето, на теория според тебе може да означава два пъти по-малко замърсяване, но на практика все още има замърсяване от ауспуха.

    Пак на практика, не означава малко замърсяване, защото при работа двигателя работи с по-висока мощност от необходимата за придвижване, за да зареди батерията. Противно на вярванията, батерията на хибрида не се зарежда за следващия километър само от регенерираната енергия от 50 м спиране до светофара, която е единствената "чиста" енергия от целия процес. Другата си идва от бензина, който пък си замърсява.
  • 63 тъй шъй

    1 1 Отговор
    Замърсяват се нечии болни мозъци с крайно-зелена пропаганда. Какво ще замърсяват, ако всички са по-достъпните, пълни хибриди по улиците. Въздухът ще е като в планина, особено на кръстовищата.
    Нека на хората с по-проблемен гастроинтестинален тракт да им се налага глоба/такса, че са принудени да отделят вредни газове, а не да ги съхраняват в тялото си.

    Коментиран от #64, #65

  • 64 Не разбрал

    0 1 Отговор

    До коментар #63 от "тъй шъй":

    Понеже все още не съм сигурен какво говориш, допускам че продължаваш да твърдиш че ако стоиш един час в задръстване на климатик или на парно на кръстовището, вредните емисии ще са нула, запетайка 0 0 и на практика филтрите на парното ще пречистват градския въздух от фините прахови частици докарани от вятъра от Сахара? В тази утопия въздухът всъщност няма ли да е по-чист отколкото в гората, където вятъра ще вдига прахоляк от черните пътища?

    Правилно ли съм те разбрал да не кажеш че ти вкарвам думи в устата?

    Според мен няма огромно значение че няма да замърсяваш на кръстовището, но ще замърсиш два пъти повече след като тръгнеш от него, защото двигателя трябва да работи с по-голяма мощност за да зареди батерията за следващото кръстовище.

    Коментиран от #66

  • 65 Прехода свърши

    1 0 Отговор

    До коментар #63 от "тъй шъй":

    Хибридите винаги са били прехода между автомобили с ДВГ и електромобилите. Този преход започна преди 20 години и вече е към края си.. в някой държави включително на най-големия автомобилен пазар в света, електромобилите и PHEV, вече представляват повечето от половината от продажбите на нови автомобили.

    Там преходът премина бързо и плавно без нужда от хибридизация на всички ДВГ. Все още се предлагат и чисти ДВГ.

    Китайците вече се научиха да произвеждат електромобилите с голям пробег и бързо зареждане по-евтино от автомобил с ДВГ и имат предложение да ги продават и на другите големи пазари, ако те не успеят да предложат подобни електромобили. Само времето ще покаже дали ще се възползват или ще се опитат сами да си произведат такива.
  • 66 тъй шъй

    1 0 Отговор

    До коментар #64 от "Не разбрал":

    Не знаех, че съм такъв престъпник- замърсител на градския въздух с хибрида със среден разход в града 5 на сто и то основно по широките булеварди.. Забранете транспорта въобще. Тогава фините прахови частици от растенията ще са доминиращи. Унищожете растенията. Тогава сахарските частици ще са проблем.Да се измисли начин Сахара да се бетонира. Тогава пулмолозите ще останат без пациенти.