Mercedes преосмисля спирачките за електромобили с изцяло ново решение

25 Ноември, 2024 17:30 1 164 17

  • mercedes-
  • спирачки-
  • електромобили-
  • накладки

Германските инженери вграждат дисковете и накладките в задвижващия мотор

Mercedes преосмисля спирачките за електромобили с изцяло ново решение - 1

Mercedes-Benz работи над нова технология за спирачните системи за електрически превозни средства. Чрез интегриране на спирачките в електрическото задвижване компанията цели да предефинира бъдещето на автомобилните технологии.

Традиционната спирачна система с нейните външни спирачни апарати и дискове се заменя с по-ефективно и не изискващо поддръжка решение. Вградената в задвижването спирачна система, както е наречена, е проектирана да издържи целия жизнен цикъл на автомобила, като премахва необходимостта от смяна на спирачните накладки и дискове. Тази иновативна конструкция също така подобрява баланса на теглото, като подобрява управлението и качеството на возене на автомобила.

Едно от най-значимите предимства на тази система е способността ѝ да намалява значително емисиите на спирачен прах, които могат да окажат отрицателно въздействие върху качеството на въздуха. Като задържа спирачния прах в задвижващия агрегат, Mercedes допринася за по-чисто и устойчиво бъдеще.

Mercedes преосмисля спирачките за електромобили с изцяло ново решение

Освен това спирачната система в задвижването предлага подобрена аеродинамична ефективност. С премахването на традиционните спирачни компоненти от колелата, дизайнерите имат по-голяма свобода да създават аеродинамично оптимизирани дизайни на колелата. Това може да доведе до намаляване на съпротивлението и повишаване на енергийната ефективност.

Въпреки че тази технология все още е в процес на разработване, тя представлява значителна стъпка напред в автомобилните иновации. Тя демонстрира ангажимента на Mercedes-Benz да разширява границите на технологиите за електрически превозни средства и да създава по-устойчиво бъдеще за транспорта.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Зв. Лалов

    0 7 Отговор
    Къде са дисковете няма значение.
    Въпросът е кога и колко се използват и с какво са заменени, преди да се наложи да се прибегне до тях.
  • 2 Азззззззз

    8 4 Отговор
    Излиза,че животът на автомобила е колкото живота на едни накладки. УжасТ...

    Коментиран от #4

  • 3 Немски "иновации" хаха

    0 10 Отговор
    Т82а Тесла го имат от 2012 г. Казва се рекурперация

    Коментиран от #7, #9

  • 4 бай Даньо

    2 5 Отговор

    До коментар #2 от "Азззззззз":

    Обратно е живота нанакладките е колкото на автомобила. За мерцедес може и да и прав не е голям живота. На електрическите коли не им трябват механички спирачки , според мен са там само по исторически причини никой администратор няма да си сложи таралеж в гащите и да пусне на пазара "кола без спирачки" както би казал нашия .... на моята тесла мисля има опция механичните спирачки да се позват само в екстермна ситуация, за нормално каране само с електродвигателя да спира.
  • 5 ТаУмВзе

    3 3 Отговор
    Електричката ти дава на късо е размазваш, без ток за спирачките! Гениално! ХАХАХА
  • 6 БгТопИдиот🇧🇬

    6 3 Отговор
    Нищо ново под слънцето.така нареченият ретардер(при камионите) ще го вкарат и при леките коли.
  • 7 Зв. Лалов

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "Немски "иновации" хаха":

    Сексуално загрижен? Значи сте млад. Нормално е. Не възразявам.
    Не Ви упреквам, само предлагам да махнете едно "Р" от рекуперация.
    Иначе сте прав.
  • 8 братвурст

    4 0 Отговор
    Чакаме да разберем цената за смяна на "филтър на спирачен прах в задвижващ агрегат". Хихи.
  • 9 САП

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Немски "иновации" хаха":

    Кой ти каза, че Тесла нямат спирачки въпреки рекооперацията?

    Рекооперацията не решава всички моменти при спирането.

    Но спирачки поставени между деференцила и двигателя или в него, са нещо много кофти, ако спираш с тях, Като спирачка за паркиране стават, но не и да спреш в движение.

    Кой може да гантира, че електрониката никога няма фа се скапе, а и стова дистанционно базикабе ба компа на колата.

    На който му се е налагало да спира с УАЗ с помоща на ръчна знае за какво става въпрос. Задницата заради дефиринциала почва да играе казаджок.
  • 10 асдасд

    2 1 Отговор
    е проектирана да издържи целия жизнен цикъл на автомобила

    т.е. - 5 години.
  • 11 Оху

    3 0 Отговор
    То и сега спирачките на Мерцедес издържат целият му жизнен цикъл. Кво са некви си 50 000 км за едно спирачки? Даже и комплект зимни и летни гуми надживяват жизненият му цикъл
  • 12 БАБА МЕЦА

    1 1 Отговор
    Нищо добро не ви чака в случая, поредна немска глупост за изсмукване на пари от мутри, мутреси и будали, които купуват МВ на старо.
  • 13 урсулчо

    0 0 Отговор
    Да не стане като сензотроника на W211.
  • 14 САП

    0 0 Отговор
    Ей админи защо премахнахте коментара ми номер 9 не съдържаше нито обиди нито нещо нецензорно

    Коментиран от #16

  • 15 Фарфуй

    0 0 Отговор
    Имат си таргет - 10% да са изтрити, без значение какво е съдържанието.
  • 16 Анонимен

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "САП":

    Защото си написал някоя истина, която не трябва да знаят другите. И моите така си ги трият.
  • 17 САТЪРА НА ХАНА

    1 0 Отговор
    супер