Бъдещето на BMW M4 се гради в две направления. Докато емблематичният шестцилиндров двигател S58 с две турбини ще продължи да задвижва следващото поколение M3, M4 ще приеме изцяло електрическо бъдеще.
Електрическият M4 с кодово име ZA2 се очаква да се появи след 2028 г., след пускането на купето и кабриолета i4. Макар и непотвърдено, в процес на разработка може да бъде и кабриолет M4, който може да носи кодовото име ZA3.
Междувременно следващото поколение M3 (G84), задвижвано от двигател с вътрешно горене, се очаква да влезе в производство през юли 2028 г. Тази итерация ще бъде оборудвана с актуализиран двигател S58, включващ мекохибридна технология, за да отговаря на строгите стандарти за вредни емисии Euro 7. Макар че точните данни за мощността остават в тайна, се очаква значително увеличение спрямо настоящия модел, което потенциално може да достигне 600 конски сили.
Изцяло електрическият M4 обаче обещава още по-електризиращо представяне. Построен върху революционната платформа Neue Klasse на BMW, той потенциално може да се възползва от огромен резерв от мощност до 1341 конски сили. Въпреки че това ниво на мощност може да бъде запазено за по-големи модели, електрическият M4 несъмнено ще осигури вълнуващо представяне.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 тока
Коментиран от #2
12:58 02.01.2025
2 Да, ама
До коментар #1 от "тока":
От КЕВР го дигнаха още от първи януари. Ако и догодина го вдигнат пак, копрайм?Коментиран от #3
13:43 02.01.2025
3 Сметки
До коментар #2 от "Да, ама":
Когато даваш 200-300 К за кола, цената на тока изобщо не те интересува. Всъщност, много е вероятно да го произвеждаш и просто да печелиш повече.14:33 02.01.2025