Новите BMW-та ще пристигат с биодизел от завода

17 Декември, 2024 16:28 1 648 16

  • bmw-
  • гориво-
  • дизел-
  • биодизел

Мярката влиза в сила от 1 януари следващата година

Новите BMW-та ще пристигат с биодизел от завода - 1

BMW прави стъпка към по-устойчиво бъдеще, като преминава към дизелово гориво от възобновяеми източници HVO100 за своите дизелови модели, произвеждани в Германия. От януари 2025 г. всички нови дизелови автомобили първоначално ще бъдат зареждани с това по-чисто гориво, което предлага до 90% намаление на емисиите на парникови газове в сравнение с традиционния изкопаем дизел.

HVO100, доставяно от Neste, се произвежда от различни отпадъчни материали като готварско олио и други възобновяеми източници. Това гориво не само намалява емисиите, но и подобрява поведението при студен старт и качеството на горивото, разкриват от компанията.

Новите BMW-та ще пристигат с биодизел от завода

Решението на BMW да приеме HVO100 е в съответствие с по-широката стратегия на компанията за намаляване на въглеродния отпечатък. Компанията активно проучва различни технологии и горива, за да постигне целите си в областта на устойчивото развитие. С използването на HVO100 BMW цели да допринесе за по-устойчиво бъдеще на автомобилната индустрия.

Освен това участието на BMW в eFuel Alliance подчертава ангажимента на компанията да насърчава разработването и внедряването на устойчиви горива. Този алианс обединява различни заинтересовани страни, включително производители на автомобили, доставчици на горива и технологични компании, за да стимулира въвеждането на eFuel и да намали емисиите от двигателите с вътрешно горене.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 12 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 факт

    16 5 Отговор
    Преднара шашма биодизель.
    Но дизела няма шанс в Китай Сащ Индия най големите пазари никой не кара на дизел.

    Коментиран от #8, #10, #11

  • 2 Умен

    12 7 Отговор
    Бмв да си прави електрички! Дизела е сложен за мюнхенските тикви

    Коментиран от #9

  • 3 Опорка

    10 3 Отговор
    1000 дойче марки отгоре на цената. Балъците плащат.
  • 4 Баварски изненади

    8 2 Отговор
    Оня боклук N47 ли ще пристига с виодизел.
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Добра алтернатива

    4 4 Отговор
    Биодизелът е алтернатива която е интересна. Подходящ е за бавно и средно оборотни дизели без особени модификации на двигателят. Интересно е как ще се внедри при високооборотни дизели? Ще следя с интерес.

    Коментиран от #7

  • 7 смех

    5 2 Отговор

    До коментар #6 от "Добра алтернатива":

    Високо оборотен и дизел

    Коментиран от #13

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Oня с коня

    7 5 Отговор

    До коментар #2 от "Умен":

    Изтрий си сам олигофренския пост,а не да чакаш на милостта на факти.дизела бил "сложен" за мюнхенските тикви?бмв-то ми е с дизелов 204-коньов "шестак" на 200 и кусур хил.км и до момента нищо не съм пипал по него - върви като швейцарски часовник.затова и неслучайно този баш мюнхенски мотор е признат от света. Специалисти за най-добрия дизел на всички времена!
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Коментатор

    5 1 Отговор

    До коментар #1 от "факт":

    Всички карат на дизел!!!
    Камиони, кораби, влакове, минна техника, строителна техника, автобуси и мн др!!!
    Без дизелови двг, гладен, гол и бос ще ходиш!

    Фактът, че анатемосаха дизела бе само заради т.нар. "дизелгейт", където краварите обясняваха колко хора щели да страдат, щото ги били излъгали от ФВ?!
    И в следващия момент гледам състезание на тирове във фащ, където УМИШЛЕНО се тунинговат двигателите да бълват черен дим???!!!
    На въпрос от европейци, защо сте направили такива настройки където голяма част от горивото не изгаря, американците казаха, че точно това целят (повече ги кефело като пуши)???!!!

    Точно фащ да говорят за еко норми от двг е меко казано смехотворно!!!
    Но фактът, че след тоя скандал всички държави се отдръпнаха от дизела е безспорен (точно като добитък)!

    Дизеловите ДВГ са много по-добри от бензиновите!
    Може да припаднеш ако стоиш до токущо запален чисто нов бензинов двг, докато при евро 6 дизел не разбираш изобщо, че работи!!!
    Нямам представа чий болен мозък е решил, че едното е много по еко от другото?!

    Единствената логическа причина (корпорациите да искат да намалят продажбите на дизела) е, че при рафинирането на петрол, бензиновата фракция е многократно повече от дизеловата!
    И корпорациите видяха, че хората в Европа масово се насочиха към дизела! Тенденция която имаше шанс да бъде пренесена и зад океана (където карат 6-7 литрови V8 хеми и др подобни тъпотии)!

    Коментиран от #12

  • 12 Ония с фордо

    3 1 Отговор

    До коментар #11 от "Коментатор":

    Корабите карат на мазут ......

    Коментиран от #15

  • 13 Ония с фордо

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "смех":

    Колегата явно е объркал мощността с оборотите !
  • 14 Ония с фордо

    1 0 Отговор
    За новите автомобили с евро 6 се обезсмисля а и цената му е по-висока от тази на обикновения дизел ! Нека да има разнообразие на горива и цени но само да не ми налагат нещо което неискам - както се опитват да го направят с тока !
  • 15 Анонимен

    3 0 Отговор

    До коментар #12 от "Ония с фордо":

    Корабните двигатели отдавна не са на мазут. Газови или дизелови генератори произвеждат Ел ток за Ел двигатели

    Коментиран от #16

  • 16 Ония с фордо

    2 0 Отговор

    До коментар #15 от "Анонимен":

    Грешка , все още големите кораби карат на мазут а ел двигатели се използват само да стигне от външния рейд до мола в пристанището .