Какво знаем за новата Toyota RAV4

17 Февруари, 2025 14:40 4 022 10

  • toyota-
  • rav4-
  • хибрид-
  • land cruiser-
  • европа-
  • сащ

Очаква се следващото поколение да се появи през 2026-та

Какво знаем за новата Toyota RAV4 - 1

Toyota RAV4, основен модел в глобалната гама на Toyota, ще бъде значително обновен. Шпионски снимки на AutoExpress разкриват шестото поколение на модела в процес на тестване, загатвайки за еволюция на дизайна, фокусирана върху практичността, ефективността и надеждността, която определя успеха му.

Забележително е, че прототипът е забелязан в САЩ, което показва значението на американския пазар за неговото развитие. Новият RAV4 изглежда по-висок и по-квадратен от своя предшественик - отклонение, което предполага увеличаване на вътрешното пространство и товарния капацитет. Въпреки камуфлажа се виждат характерни стилистични елементи, включително тънки, С-образни LED фарове, напомнящи на други модели на Toyota, изпъкнала долна решетка и голям капак. Арките на колелата с пластмасови облицовки и разделената С-колона, потенциално за контрастен покрив, допълнително отличават дизайна. Задната част възприема подобен кутиеобразен профил, обещаващ отлична видимост и голям отвор на задната врата за лесно товарене. Макар че стилът може да не е революционен, ясно е, че Toyota дава приоритет на основните характеристики, които са превърнали RAV4 в лидер по продажби.

Какво знаем за новата Toyota RAV4

Очаква се под капака Toyota да удвои хибридната технология за европейския пазар, предлагайки както стандартни, така и plug-in хибридни варианти. Очаква се доказаната комбинация от горивна ефективност и надеждност на съществуващия модел да бъде пренесена, като вероятно ще бъде оборудван с четирицилиндров бензинов двигател, съчетан със CVT. Ще се предлага задвижване на всички колела, като стандартните хибриди ще използват механична връзка, а плъг-ин хибридите - монтиран отзад електромотор.

Какво знаем за новата Toyota RAV4

Очаква се интериорът да получи цялостно обновяване, включващо по-големи цифрови дисплеи заедно с практични физически контролни уреди. Въпреки че не е пряко свързан с Land Cruiser, интериорният дизайн на новия RAV4 може да почерпи вдъхновение от флагманския си събрат.

Макар Toyota да не съобщава нищо за официалната премиера, очакваме пълното разкриване през следващите месеци, вероятно с водещ модел с американска спецификация.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ПоКУРко

    7 22 Отговор
    CVT като прочетеш и до там! Евтина пластмаса и посредствено окачване за доста висока Вече цена! Малко по-добро от Бигсистер! За хибрида да не говорим че скапва двигателя много бързо! А плъгин хибрид НИКОГА Не си купувайте!

    Коментиран от #4

  • 2 тъй шъй

    19 7 Отговор
    Как го измислихте това CVT, пък и един мъдрец, коментиращ е фрустриран. От 20 години Тойота не използва CVT. То и тогава рядко е използвано. А този мислител пише, че хибридът скапвал двигателя. Поразителни фантасмагории. Пак да повторим първия урок за хибриди- между CVT и ECVT разликата е една буква, но практически няма нищо общо. Грешно означение, за да се вайкат недоучилите. Те журналистите на разбраха, кво остава за другите.
    Иначе вероятно ще е фейслифт, обявен за нов модел, както е моделно сега да се прави. Ама това е добре- стара изпитана техника, усъвършенствана. Нищо по-добро от 2.5 хибрид на Тойота не е измислено.
  • 3 Ауто Билд

    22 4 Отговор
    Естествено , че Рав 4 е лидер на пазара .Направили хората истинска кола , подобряват я , държат на качеството , държат на потребителя .Аз като видях колко Тойоти се карат в арабския свят и не можах да повярвам
  • 4 Момче

    9 3 Отговор

    До коментар #1 от "ПоКУРко":

    Този хибриден двигател, Тойота го има в различни варианти на много техни модели още от 2000 година. Здрав е, та няма чупене, стига говори с умрелите.
    Както са писали колегите, РАВ4 е изключително сполучливо ЕСЮВИ, само дето този новият модел е много ръбат, поне за мен
  • 5 Много

    7 10 Отговор
    По добре е Мазда СХ-5!
  • 6 пета предавка

    9 4 Отговор
    Руснаците толкова харесват Рав 4 , че галено я наричат Рафик . В цяла Русия и републиките е много на почит Рав 4 от всички години , предпочитат бензин с ръчни скорости 4х4

    Коментиран от #8

  • 7 Коментатор

    1 3 Отговор
    Че ползва двигател на БМВ!
    🤣🤣🤣
  • 8 Коментатор

    1 4 Отговор

    До коментар #6 от "пета предавка":

    И кво от това?!
    Очакваш бонус към гранта си ли?!
  • 9 Жожо

    0 0 Отговор
    Знаем, че цената ще е по-висока отколкото на настоящия модел.
  • 10 Карачо

    0 0 Отговор
    Единственият недостатък на тази кола е високата цена. Ако трябва да сме честни обаче цените на всички нови коли се вдигнаха много и Тойота не прави изключение. Добре, че успях през 2021 г. да си я купя на нормални все още цени нова. На тези невярващите ще им кажа, че колата е наистина много добра. Препоръчвам само 4х4. С предното не ме кефи. Газил съм 30 см пресен сняг в планината и изобщо няма никакви проблеми с проходимостта. Разхода на гориво е много приятен. Сега зимата е 6,5-7/100 , а като се стопли при нормално каране е около и под 6/100. За 222 к.с. и такава голяма кола е супер. В Германия ми дадоха 15 г гаранция или 250 000 км пробег което настъпи първо. Не зная дали на всички пазари я има тази гаранция, но тя е просто уникална. Пълна е и е за всичко по колата дори и за батерията и хибридната система. Това все пак е Тойота и няма какво да и стане. Тази марка е пълна скука от към ремонти. Само наливаш гориво и караш. Нищо не се чупи. Безумно здрави автомобили. Няколко Тойота са минали през ръцете ми и все едно и също никакви технически проблеми. Преди това карах само немски таралясници. Постоянно имаше нещо за правене по тях. Тъкмо оправиш едно и се обади друго. Бях абонат на сервизите. Мислех, че при всички коли е така, но когато съвсем случайно си взех първата Тойота разбрах, че това е марката за мен. Сигурно съм спестил за няколко коли от липсата на ремонти откакто карам Тойота. Така, че да скъпи са, но има защо. Всяка стотинка си заслужават.