Toyota неочаквано разшири гамата си от електрически автомобили с представянето на C-HR+ - нов модел, позициониран между съществуващия C-HR и по-големия bZ4X. Обявен ексклузивно за европейския пазар, C-HR+ използва същата платформа e-TNGA 2.0 като bZ4X, но се отличава с по-елегантен и изискан дизайн.
Въпреки името си, C-HR+ не е производно на C-HR с двигател с вътрешно горене. Междуосието му от 2750 мм, което е с четири сантиметра по-късо от това на bZ4X, го позиционира точно под bZ4X. За да оптимизира разходите за разработка, Toyota използва споделени компоненти на задвижването от bZ4X.

C-HR+ ще предлага редица варианти на задвижване. Моделът от начално ниво разполага с 57,7 kWh батерия и един предно разположен електромотор, произвеждащ 165 к.с. (123 kW). Тази конфигурация осигурява приблизителен пробег от 455 км по цикъла WLTP и постига време от 0 до 100 км/ч от 8,6 секунди.

По-мощният вариант с предно задвижване, оборудван с акумулаторна батерия с капацитет 77 kWh, генерира 221 конски сили и разполага с пробег от 600 километра по WLTP. Този модел ускорява от 0 до 100 км/ч за 7,4 секунди.
Флагманският модел C-HR+ е оборудван с двумоторно задвижване на всички колела, генерира 338 конски сили (252 kW) и използва батерия с капацитет 77 kWh. Тази конфигурация осигурява време от 0 до 100 км/ч от 5,2 секунди и пробег по WLTP от 525 км.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Хората се развиват
10:02 13.03.2025
2 Българина
10:21 13.03.2025
3 шиши
10:34 13.03.2025
4 СпасЪ
10:37 13.03.2025