Март 2025 година беше знаков месец за Subaru - компанията продаде 71 478 автомобила само в САЩ, което е с 16.6% повече в сравнение със същия период на 2024 година. Това е нов исторически рекорд, надминаващ предишната цифра от 70 039 бройки, поставена през август 2019-а.
През първото тримесечие на 2025 г. Subaru е продал 166 957 автомобила, което представлява увеличение от 9.1% в сравнение със същия период на миналата година.
Най-продаваният модел на Subaru през март е Forester - компанията е продала 22 570 бройки, което е със 7.3% повече от година по-рано. Другите кросоувъри също показват импулс на растеж: Crosstrek добави 25.1% (18 169 автомобила), а Outback показва впечатляващ ръст от 29.9% (17 539 броя). За Crosstrek това беше най-успешният март в историята на модела.
Истинският пробив е електрическото Subaru Solterra, което показва впечатляващ ръст от 158.7% - през март са продадени 1 154 бройки. Това увеличение се дължи на намалението на цената с $6 500 за версиите от 2025 моделна година, което направи електрическия кросоувър по-достъпен за потребителите. Въпреки положителната динамика обаче Solterra все още изостава от конкурентите - например Hyundai Ioniq 5 показва ръст от 17% и остава един от най-успешните електрически автомобили в сегмента.
Друг неочакван успех е седанът Legacy, който скоро ще бъде спрян от производство. Благодарение на повишения интерес към модела през последните месеци, продажбите на Legacy са се увеличили с 53.2% през март и с 32% от началото на годината.
Въпреки това, не всички модели на Subaru успяват да се похвалят с растеж. Продажбите на гигантския кросоувър Ascent са паднали с 11.4% - през март са продадени само 4 584 бройки. Спортният седан WRX с турбомотор с 271 конски сили пострада още повече, като търсенето му спада с 16.2% (1 539 бройки).
Въпреки спада на отделните модели обаче, общата тенденция за Subaru остава много положителна. Компанията продължава да увеличава продажбите, а ръстът на електрическите превозни средства сигнализира готовността ѝ за бъдещи промени на пазара.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 H6 собственик
14:38 03.04.2025
2 бай Даньо
Коментиран от #6
19:03 03.04.2025
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Евгени Иванов
22:21 03.04.2025
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 До бай Ганьо
До коментар #2 от "бай Даньо":
Грозни нали? Щото гроздето е кисело😆! Карай дачийката и върти очите като мине покрай теб новият красив Форестър.Коментиран от #8
18:53 04.04.2025
7 ей джей 20
15:31 05.04.2025
8 Баща ти
До коментар #6 от "До бай Ганьо":
Тоз пък палячо,красиво Субару е оксиморон,такова нещо не съществува!!!17:04 05.04.2025
9 Знайко
До коментар #3 от "Перник":
Точно дизелите им са кекави, защото преди изобщо нямаха дизели и нямат традиции в тази посока.И кво им е лошото на бензинките?
H6 3000 кубика, 2002 г., 209 коня 12 на сто газ?
Е малко киселко грозденцето с 323 лв данък на година ама по-добре гледай да е красиво.
20:54 05.04.2025