17 Август, 2018 23:00 5 142 15

БДЖ пусна поръчка за 42 нови мотриси за 675 млн. лв.

  • бдж-
  • влак-
  • мотриси-
  • поръчка
БДЖ пусна поръчка за 42 нови мотриси за 675 млн. лв. - 1

"БДЖ-Пътнически превози" ще купи 42 нови мотрисни влака, а прогнозите са доставката и поддръжката на машините да излезе 675 млн. лв. без ДДС.

Днес дружеството пусна поръчката, става ясно от сайта на Агенцията за обществени поръчки (АОП).

Оферти ще се приемат до 12 октомври.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бай

    11 6 Отговор
    Ето пак ИЗЛИШНИ РАЗХОДИ !!!!!!!!!
    А ДА НЕ ГОВОРИМ ЧЕ ПОЛОВИНАТА ПАРИ ЩЕ БЪДАТ ОТКРАДНАТИ !!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 2 kkk

    17 2 Отговор
    И 100 хил. да купят не виждам смисъл. Без преструктуриране нищо няма да стане. А да не говорим, че сега се возят хора без билети, а ние им купуваме нови мотриси. Тряба да се фокусират върху товарните превози и да махнатт глупавитее камиони от пътищата, но трудно щом собствениците на ТИР форми са в парламента...

    Коментиран от #3, #4

  • 3 СтарТИРаджия

    6 18 Отговор

    До коментар #2 от "kkk":

    "Глупавите" камиони по пътищата пречат, само на пишман - "шофьорите"! И апропо, от гарата до обекта, нали пак те ще превозват. Ама верно си много глуп.в.

    Коментиран от #9

  • 4 475

    10 3 Отговор

    До коментар #2 от "kkk":

    Искаш прекалено много от малоумници като Московски и Борисов. Разбира се че в товарните превози е вариянта особено след като тези, цитирани тъпигьози отвориха пътя към Солун. От тогава нашите пристанища стоят празни! Интермодалните терминали по пристанищата и във всеки по- голям град или разпределителен център ще даде шанс за възстановяване на нещата. Там има и повече пари. Транспорт на контейнери с влак ще е разбира се по- евтиният вариант и ще е за предпочитане. Но... Както казах не може да се очаква добро решение от полуграмотни идиоти, управляващи държавата
  • 5 българина

    8 5 Отговор
    за това Хемус ще се строи още 20 г, щото 370 за мвр софия и 675 млн за влакчеъа за южна България! герб отново прецака С България, лъжец и демагог
  • 6 onq s konq

    14 3 Отговор
    На слаборазбиращите ще кажа,че ВЛАКЪТ Е ЛОКОМОТИВА НА ДЪРЖАВАТА!
  • 7 Дггъъ

    7 1 Отговор
    Ето пак далавера нема мине година а уж бяха пред фалит купуват ги с народни пари после фалит и приватизация за некви смешни 500 милиона на фона на тези 675 мил. И пак мн голяма далавера за не кой
  • 8 Дсфиг

    6 0 Отговор
    Честито на печеловшия измамник
  • 9 kkk

    9 2 Отговор

    До коментар #3 от "СтарТИРаджия":

    Естествено, че са глупави. На мен не ми пречат, когато шофирам, а замърсяват, не са ефективни и хората, които ги карат са като роби в тях. Вместо 3 човека да карат 3 ремаркета с камиони е по-добре 3ма да карат 100 и повече. Тези глупости с камионите се случват, зашото големите производители на влекачи са мн силни лобисти и им изнася. Даже миналата година ги глобиха за картел на въпросните камиончета.
  • 10 Айдеее

    5 1 Отговор
    Още едни пари ще потънат нейде.
  • 11 Deutsche Bahn

    2 0 Отговор
    Стига сте плакали, ами кажете КАК да не потъват парите! По равното по-добре влак разбира се. Да ги покрият с антиграфитен слой, да вдигнат гаровите коловози на нивото на влака, както е метрото в София, и да използват съществуващите вагони. Не васичко трябва да е ново, но всичко трябва да се поддържа като ново, а не, като ти се приходи, и да те е гнус да доближиш онова нещо в края на вагона.
  • 12 Пламен

    1 1 Отговор
    Адмирирам, има нужда от подновяване. То и без това масово се преминава на композиции от сорта локомотив+2вагона. Явно това е стратегията за държава без население. Бъдещето са трите линии - четеривагонни Сф-Ва, и 2х Сф-Бс, и такива двувагонни разклонения - Русе, Видин, Лом, Свищов, Габрово, Добрич, Рс-Сил, Хасково(свил), Блг(кулата), Кюстендил
  • 13 СвръхАз

    3 0 Отговор
    Камионите от геаницата на влакове, до диаметралната и най-близка граница по трасето им...Съответно, АДЕКВАТНО заплащане за услугата, и шофьора си почива, и няма камиони, замърсявания.....Малко, ама мноооого малко да е по-ниска цената ан тол-а...Ей я оправията...Влака-култ..
  • 14 Стаматя

    3 2 Отговор
    Те старите не са изплатили, нови ще купуват.
  • 15 Статист

    0 0 Отговор
    Най- удобното пътуване е с влак ! Не си ,като закован към седалката , а вече отново има спални вагони и вагон-ресторант!