25 Октомври, 2024 12:21 890 17

Mercedes с рекорден спад на печалбата

  • mercedes-benz-
  • германия-
  • печалба-
  • резултати

Нетната печалба през третото тримесечие спадна с 54%

Mercedes с рекорден спад на печалбата - 1
Снимка: ЕРА/БГНЕС

Нетната печалба на автомобилния производител Mercedes-Benz е спаднала с 54% през третото тримесечие на 2024 г. в сравнение със същия период на 2023 г. Това се посочва във финансовия отчет на компанията за съответния период.

Нетната печалба за тримесечието възлиза на 1,7 млрд. EUR, което е с 54% по-малко от третото тримесечие на 2023 г. (3,7 млрд. EUR). Общата нетна печалба за девет месеца е намаляла с 31%, от 11,3 милиарда на 7,8 млрд. EUR.

През третото тримесечие оперативната печалба от продажби на леки автомобили също е намаляла с 64%, от 3,31 млрд. EUR на 1,19 млрд. EUR. Възвръщаемостта на продажбите е намаляла от 12,2% на 4,7%.

По-раноBloomberg ​​​​​​​ съобщи, че европейските производители на автомобили рискуват да загубят от американски и китайски конкуренти в глобалната надпревара за бъдещето на автомобилната индустрия поради изоставане в производството на електрически превозни средства. Директорът на автомобилната изследователска компания CAR Фердинанд Дуденхьофер каза, че европейските производители на автомобили „губят ценовата конкуренция в Европа с все по-бързи темпове“, докато Китай „продължава да разширява предимството си в електрическите превозни средства".


Поставете оценка:
Оценка 4 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Алфа Сектант🤠

    4 1 Отговор
    ..........

    Коментиран от #7

  • 3 Някой

    32 5 Отговор
    Чудно. И по-лошо ще става. Евтините и качествени китайски коли настъпват. А евтините руски ресурси не постъпват вече в Германия. А и германците пообедняха последните 2-3 години.
    Абе, европейската политика ще ги досъсипе.

    Коментиран от #8

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Да,бе

    27 1 Отговор
    Самоубийство със санкции...Кармата не прощава.
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Последовательно

    15 0 Отговор

    До коментар #2 от "Алфа Сектант🤠":

    Митата върху китайски автомобили удрят върху мерцедес и други немски марки. Германия изгуби евтния газ, сега е напът да разбие водещите си предприятия..
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Пилот на Ферари

    11 2 Отговор
    Работят ли санкциите ? Какво очаквате с тия високи цени ?
    А иначе МВФ постави Русия като четвърта икономическа сила !!!
  • 10 Пилот на Ферари

    10 1 Отговор
    "Сименс": Инвестирането в Германия става безсмислено !
    Инвестирането в Германия става безсмислено, обяви директорът на данъчния отдел на германския технологичен гигант "Сименс" .

    „Всъщност няма нищо, което да говори в полза на инвестициите в Германия. Следователно последните ни инвестиции са направени основно в чужбина”, каза Кристиан Кесер на открито заседание на финансовата комисия на Бундестага.

    Германия все още има уникална база от 3,3 милиона предприятия, от които 99% са малки и средни компании. Преди това те бяха в бързата лента, но днес са заседнали край пътя. Те са задържани от огромните цени на енергията, прекомерните данъци и такси, парализираща бюрокрация !
  • 11 читател

    10 0 Отговор
    Няма страшно. И нас ни деиндустриализираха, но евроатлантиците ни се радват на това.
  • 12 така ще бъде

    6 1 Отговор
    Няма от какво да се оплакваме, Господ си знае работата. В низходящата част на фазовата криза самата съдба ще издига на високо деятели, работещи за срива на системата.

    Вече е било. Паузата тогава продължава 300 години. Този път ще са около 30 и те вече са започнали.
  • 13 наблюдател

    6 1 Отговор
    След като да се инвестира е безсмислено и да се живее в Германия ще бъде безсмислено. Държавата няма да има бъдеще.
  • 14 така , така

    9 0 Отговор
    Това пеят някои. Щото се самокастрираха с кражбата на руски активи. Не, че не са го правили и с други страни. Но с руснаците, беше погребалния марш. Кой е тоя серсемин който ще инвестира сега на запад? Щом и западните кинти започнаха да бягат.
  • 15 УдоМача

    3 1 Отговор
    Мерцедес е съвсем близо до етап магарцедес. Връщане назад няма.
  • 16 Някой

    5 0 Отговор

    До коментар #8 от "хахаха":

    Да, определено си интелигентен! Изказът ти го показва недвусмислено.
    Представям си как стоварват мерцедеси на пристанището в Хамбург. От Китай за немския пазар...
  • 17 Анонимен

    1 2 Отговор
    Проблема на Мерцедес не са електричките,а високата цена за закупуване и поддръжка, заниженото качество.
    Като ще е скъпо и калпаво по-добре да е китайче и евтино. Даваш 100000€ за нова кола, която след 3 години струва 50000. Кой има 50000 за губене за 3 години или кой иска да ги губи. Сега така ги правят, че нищо да не можеш да пипнеш сам. За всяка дреболия в сервиза. А за електричките неща и да мисля.