Нетната печалба на автомобилния производител Mercedes-Benz е спаднала с 54% през третото тримесечие на 2024 г. в сравнение със същия период на 2023 г. Това се посочва във финансовия отчет на компанията за съответния период.
Нетната печалба за тримесечието възлиза на 1,7 млрд. EUR, което е с 54% по-малко от третото тримесечие на 2023 г. (3,7 млрд. EUR). Общата нетна печалба за девет месеца е намаляла с 31%, от 11,3 милиарда на 7,8 млрд. EUR.
През третото тримесечие оперативната печалба от продажби на леки автомобили също е намаляла с 64%, от 3,31 млрд. EUR на 1,19 млрд. EUR. Възвръщаемостта на продажбите е намаляла от 12,2% на 4,7%.
По-раноBloomberg съобщи, че европейските производители на автомобили рискуват да загубят от американски и китайски конкуренти в глобалната надпревара за бъдещето на автомобилната индустрия поради изоставане в производството на електрически превозни средства. Директорът на автомобилната изследователска компания CAR Фердинанд Дуденхьофер каза, че европейските производители на автомобили „губят ценовата конкуренция в Европа с все по-бързи темпове“, докато Китай „продължава да разширява предимството си в електрическите превозни средства".
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Алфа Сектант🤠
Коментиран от #7
12:29 25.10.2024
3 Някой
Абе, европейската политика ще ги досъсипе.
Коментиран от #8
12:29 25.10.2024
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Да,бе
12:33 25.10.2024
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Последовательно
До коментар #2 от "Алфа Сектант🤠":
Митата върху китайски автомобили удрят върху мерцедес и други немски марки. Германия изгуби евтния газ, сега е напът да разбие водещите си предприятия..12:52 25.10.2024
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Пилот на Ферари
А иначе МВФ постави Русия като четвърта икономическа сила !!!
13:05 25.10.2024
10 Пилот на Ферари
Инвестирането в Германия става безсмислено, обяви директорът на данъчния отдел на германския технологичен гигант "Сименс" .
„Всъщност няма нищо, което да говори в полза на инвестициите в Германия. Следователно последните ни инвестиции са направени основно в чужбина”, каза Кристиан Кесер на открито заседание на финансовата комисия на Бундестага.
Германия все още има уникална база от 3,3 милиона предприятия, от които 99% са малки и средни компании. Преди това те бяха в бързата лента, но днес са заседнали край пътя. Те са задържани от огромните цени на енергията, прекомерните данъци и такси, парализираща бюрокрация !
13:09 25.10.2024
11 читател
13:11 25.10.2024
12 така ще бъде
Вече е било. Паузата тогава продължава 300 години. Този път ще са около 30 и те вече са започнали.
13:12 25.10.2024
13 наблюдател
13:13 25.10.2024
14 така , така
13:16 25.10.2024
15 УдоМача
13:34 25.10.2024
16 Някой
До коментар #8 от "хахаха":
Да, определено си интелигентен! Изказът ти го показва недвусмислено.Представям си как стоварват мерцедеси на пристанището в Хамбург. От Китай за немския пазар...
13:35 25.10.2024
17 Анонимен
Като ще е скъпо и калпаво по-добре да е китайче и евтино. Даваш 100000€ за нова кола, която след 3 години струва 50000. Кой има 50000 за губене за 3 години или кой иска да ги губи. Сега така ги правят, че нищо да не можеш да пипнеш сам. За всяка дреболия в сервиза. А за електричките неща и да мисля.
Коментиран от #20
13:43 25.10.2024
18 Предпоследния софиянец
22:42 25.10.2024
19 М дааааа
23:01 25.10.2024
20 Проблема идва от ецб
До коментар #17 от "Анонимен":
Ецб и фед искат да печатат безкрайни пари и всички активи да поскъпнат до безкрай и да не можеш да купиш нищо да си гостенин на планетата а само храната да е ефтина и достъпна а ти да си роб в матрицата създадена от световните управленски елити.....мерцедеса е за хора с пари и като такива с пари им се искат пари за потдръжката със скрити дефекти нарочно поставени23:07 25.10.2024
21 веско
20:41 31.10.2024