19 Април, 2019 11:36 35 691 89

Владислав Панев: Не Макрон, а Борисов съсипва превозвачите

  • тир-
  • tir-
  • превозвачи-
  • шофьори-
  • тираджии-
  • тол такса

Обявяваме идиотски високи такси, без да има нужната алтернатива

Владислав Панев: Не Макрон, а Борисов съсипва превозвачите - 1

Забравете за удара върху товарните превозвачи от плана Макрон, имаме си ПЛАН БОРИСОВ за съсипване на транспортния сектор.

Това коментира във „Фейсбук“ съпредседателят на партията „Зелените“ Владислав Панев.

Тол системата, от която правителството очаква над 1 млрд лева годишно окончателно ще изгони бизнеса от страната. Според предложението, таксата за камион Евро 6 (най-екологичния) е 47 стотинки за километър. Или 200 км от "страхотния" път София - Видин ще струват над 100 лева. За сравнение от Атина до Солун е 20 цента на км, а таксите по германските магистрали са 17 цента на километър.

Владислав Панев: Не Макрон, а Борисов съсипва превозвачите

То е ясно, че българските пътища са по-добри от германските и гръцките, затова и е напълно нормално да режем глави. Това обаче оскъпява българския износ за най-големия ни пазар - ЕС. Което е директен удар върху международната търговия на страната.

С малко повече мисъл ще намерим алтернативи за транзита. Ако инвестираме в жп инфраструктура и качим стоките на влакове, сметката може да излезе. Хем това е зеленото решение, хем намаляваме опасностите по пътя, хем съживяваме жп транспорта с пазарни мерки.

Само че сега слагаме кокошката пред яйцето. Обявяваме идиотски високи такси, без да има нужната алтернатива. Само че има. И тя е транзита да ни заобикаля. Защото искаме много, за не толкова качествена услуга. Което обикновено не издържа дългосрочно като стратегия.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Обикновен Датски Гражданин

    180 13 Отговор
    Благодарим Ви за работната ръка...

    Коментиран от #74

  • 2 аззз

    286 13 Отговор
    Онези горе само сравняват какви били цените в Европа.. Защо един път не започнете с това какви са доходите във въпросната Европа и как там минималното заплащане за 1 работен час е 8-9 евра???

    Коментиран от #32

  • 3 bbb

    68 223 Отговор
    Още едно зелено менте се изказва неподготвено

    Коментиран от #4, #47

  • 4 Vojda

    124 29 Отговор

    До коментар #3 от "bbb":

    bbb - Баджака на Бойко Борисов - млък бе сральо неграмотен.
  • 5 НКВД

    72 141 Отговор
    Тия няма ли да спрат да мърморят. Европа им крива, Тол таксите им криви. Да вземем да им пренасяме и товарите, белким са доволни. Някой да ходи да ми помага и да разкарва конкуренцията в моята работа ? Да се оправят. Ако не са конкурентно способни да фалират. Други ще дойдат.

    Коментиран от #58, #59, #78

  • 6 мдам

    187 32 Отговор
    За кой ли път се случва едно и също. Когато се заговори за вдигане на цените и бизнеса започва да реве колко малка им е печалбата, как това нямало как да се случи. Когато решат да ви бръкнат в джоба и веднага отправяте рев до небесата. Тези пътища вие ги рушите най много. Дясната лента на магистралата с ограничение 90 едва ли е станало от колите които минават по нея. Като не искате да плащате се откажете. Винаги ще се намери някой, който да запълни тази ниша. В бизнеса не се търпят празни пространства. Да не говорим че осигурявате хората си на минималната и давате заплатите в пликове. След 40 години по пътищата тези хорица се борят със 200 лв пенсия. Отделно всичките търсите всячески начин да си скриете годишните печалби само и само да не плащате данък.

    Коментиран от #22, #26, #48, #62

  • 7 Западните Балкани

    127 41 Отговор
    Борисов и останалите нагли от ГЕРБ не им е зор таксите, те са ги оставили да ги определят други. Него и група крадци ги е интересувало да приберат сума от самото изграждане на ТОЛ системата. Те вече са си изпълнили целта. Друго може да е само бонус.
  • 8 Безсрочен

    56 26 Отговор
    Като не последват или цяла циганска България несе вдигнем. По примера на габровци. Ида ги измете. Не само управляващите. А всички и Тия 240 боклуци в Парламента. САМО ПРЕЗИДЕНТСКА РЕПУБЛИКА. ДА ЖИВЕЕ Е господин Генерал Радев

    Коментиран от #25

  • 9 Шофьор

    129 24 Отговор
    Превозвачите ВИЕ сте експлоататори на хора ,алчни долни робовладелци сте ! Законът Макрон е в полза на шофьора но ВИЕ нямате натъпкване !

    Коментиран от #41

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Иван

    83 31 Отговор
    Няма угодоя в тази държава. Искат пътища а не им се плаща. Питам в Западна Европа някой пуска ли им Аванта

    Коментиран от #15

  • 12 filo

    83 25 Отговор
    Сельо, кой ще плаща за разрушените от камионите пътища? Айде плащай и не се обяснявай.

    Коментиран от #28, #46

  • 13 мдааааа

    87 60 Отговор
    то Бойко Борисов ти е виновен и че снощи не си го дигнал! ше плащате бе, ако не ви изнася закривайте си фирмите перачници на комунистически пари.
  • 14 Аз съм

    92 40 Отговор
    Пак да ги изберете,мега престъпниците и да гласувате,че...!!!!Докато няма публичен линч за прасетата в скъпи костюми и коли все така ще е...
    ББ = МИЗЕРИЯ
  • 15 Хайл

    98 21 Отговор

    До коментар #11 от "Иван":

    А ти правиш ли разлика между тамошните пътища и нашите,разлики в цените виждаш ли,нещо като безплатни паркинги с минимални удобства като 00 с вода...май няма-за това бойкот на тол боклука и сваляне на крадливото правителство и приемане на пакета Макрон подкрепящ ШОФЬОРИТЕ
  • 16 777

    46 5 Отговор
    А добро утро, сега ли разбрахте????
  • 17 Спасов

    41 4 Отговор
    Е, с малко повече ум, колко неща можеше да са по-добре, ама...де го?
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Morgoth

    72 10 Отговор
    Тол системата се въвежда най-вече за да се обложат с данък преминаващите през страната стоки, основно с турски тирове. Не може като минаваш през Сърбия и Хърватска да ти свалят по една кожа от гърба, а ние като добрия самарянин да пускаме аванта. Конкурентоспособността няма да пострада, освен ако не направим толовете толкова скъпи, че да е по-изгодно да се заобиколи през Гърция и Македония. А че ще изгони бизнеса от страната е направо смешно - този бизнес от който се нуждаем не е транспортен, такъв си имаме и то доста развит, а камионите му са по цяла Европа. Бизнеса който ни трябва и който има висока добавена стойност няма да има никакви проблеми с транспорта. Най-много яйцата от Полша, които убиват нашите производители да се окажат по-скъпи от местните. Голямото мрънкане в момента е именно от прекупчици, които разчитат на евтини вносни стоки и най-вече на селскостопански продукти от страни със значително по-високи евро субсидии, които убиват месния малък бизнес. Докато толовете са само върху камионите проблем за нас няма.
  • 20 Тираджия

    52 6 Отговор

    До коментар #10 от "Libre comments air":

    Ако плащат данъци и осигуровки за заплата от 4000лв и фимите не им са на 0.В тази държава ще влизат пари.А при Петко осигуровките ти отдъжа от теб и си плащаш медицинската застраховка за европа 80€ и ако умреш навън няма кой да те прибере,семейството ти ще плаща.

    Коментиран от #27, #77

  • 21 Кумчо Вълчо

    32 8 Отговор
    Аз не виждам кой знае каква разлика между 40ст и 47ст.идиота май е другаде.

    Коментиран от #63

  • 22 Ром ама кубински

    30 9 Отговор

    До коментар #6 от "мдам":

    По принцип си прав ,но за нормална държава.В Абсурдидистан всички тези разходи ще се прехвърлят на клиента.Авожда Ташунко Сапа ще харчи милиард както му е кеф .Между другото нямам никакви интереси в тртранспора.
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 любопитко

    32 6 Отговор
    Интересно от къде ще ни заобиколят? Ами разхода на гориво? Ами закъснение при доставката с 3 - 4- 5 часа заради по голямото разстояние? Ами тия магистрали през другите държави през които евентуално ще ни заобикалят, те да не са без такси? По добре да си платят 100-200 лева и да минават напряко....
  • 25 Byg

    26 8 Отговор

    До коментар #8 от "Безсрочен":

    Къде ще се вдигаш бе , фърчащия ли ще раздава заповеди , той две думи на кръст не може да върже , държава ще управлява , глупости
  • 26 Завеждащ 2 хирургия д-р. Т.о.ш.и.б.и.я.н

    35 7 Отговор

    До коментар #6 от "мдам":

    За да са пътищата в десната лента на коловози са виновни само и единственно фирмите правещи пътя я да видим ако под асфалта там има метър бетон и после половин метър качествен асфалт дали ще стане на толовози а?а за пенсиите и да им се внасят и да не им се внасят осигуровки скоро държава и население освен извъземните и пенсионерите и крадливата полит шаика друго нема да има в бегето
  • 27 Завеждащ 2 хирургия д-р. Т.о.ш.и.б.и.я.н

    42 7 Отговор

    До коментар #20 от "Тираджия":

    Бе ти не разбра ли че ако ще и милион евро да земат на метър тол такса народа пак ше мизерства а приходите ше идат само и единствено за лично облагодетелстване на политиците
  • 28 Завеждащ 2 хирургия д-р. Т.о.ш.и.б.и.я.н

    35 8 Отговор

    До коментар #12 от "filo":

    То ти ше плащаш за пътя на тира щот тира не носи стоки за себе си а за вас да са пълни магазините и да работят предприятия и фирми заводи и складове кораби влакове така че вие като краини потребители ше плащате и за тол таксите 😂😂😂😂😂са загре ли ти кофата а 😂😂😂😂ше скочи инфлацията парите ше се обезценят още покупателната способност ще им намалее и нататък знаеш ли кво следва😂😂😂
  • 29 Ставрю

    34 13 Отговор
    Гарантирано от герб. От толтакси ще пълнят хазната и ще купуват острови.
  • 30 Ацо

    55 7 Отговор
    Те щом некои превозвачи си купиха бугатита за 5 милиона значи печелят добре! Пък сега мрънкат за 47 стотинки!!!
  • 31 Мордекай

    25 2 Отговор
    Ами не е точно така както говори човечето.
    В Германия имаш : такса инфраструктура ; такса околна среда ;такса звуково замърсяване ; пътна такса за всички магистрали

    Коментиран от #44

  • 32 Жечо

    46 17 Отговор

    До коментар #2 от "аззз":

    Ти просто не разбираш смисъл на изказването и разсъжденията на В.Панев!!!
    Просто нямаш грам понятие за какво говори той!
    Реално говори все едно им е сложен ДОД от 10% и за малки и за големи все толкова! Говори и за самото качество на пътната инфраструктура че е гола вода! Когато едно правителство започва да натиска непрекъснато бизнеса да плаща и общата сума от данъци, такси и всякакви вторични такива се увеличава говори че макроикономически сме зле! Говори че има прекалено много разходи, а няма приходи! Да виждаш някакви социални разходи ? Да виждаш пенсиите на хората да са качени? Истината е проста българия се управлява от истинсик ВАРВАРИ!

    Коментиран от #55

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 чак това

    7 5 Отговор
    не до боко?!А той си е тъп и простак......
  • 37 Очевидец

    14 5 Отговор
    Това е тарифа на черно. Без данъци и осигуровки. Месечните карти за транспорт са 51€, наемите са средно 800, и т. н. затова европейците излизат на протести и стачки и живота им е много по-скромен от колкото си представя зависливия и злобен българин.
  • 38 Очивидец

    12 3 Отговор
    Това е тарифа на черно. Без данъци и осигуровки. Месечните карти за транспорт са 51€, наемите са средно 800, и т. н. затова европейците излизат на протести и стачки и живота им е много по-скромен от колкото си представя зависливия и злобен българин.
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 гост

    1 1 Отговор
    https://fakti.bg/bulgaria/315468-vanyo-aleksiev-bez-zastrahovka-za-svoa-bugatti-chiron
  • 41 Превозвач

    11 3 Отговор

    До коментар #9 от "Шофьор":

    бях сводетел в Монтана как такъв като ТЕБ точи гориво в туби 20 литрови...Все пак не му създадох проблеми...А трябваше...Плевенсли беше Камиона..
  • 42 Превозвач

    5 5 Отговор
    Плевенски ,имах в предвид
  • 43 Тир

    3 1 Отговор

    До коментар #35 от "да се знае":

    Такива като теб Боклуци Точат Системата.
  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 колчо

    8 3 Отговор
    ами трябва 'бюджет' за трес и гепи груп да 'строят и усвояват' та и таксите са ниски няма пара ...за тия хорица бедни :)
  • 46 Некачествено

    15 2 Отговор

    До коментар #12 от "filo":

    Строителство на пътищата! Коловози заради ниската температура на топене на битума! Слаба основа! Оводняване на пътищата.... на времето, през соца, нигерийците не биха ни платили, за такова строителство! Защо пътищата строени от Адолф, още не се повреждат! И у нас! Около Пловдив и Дупница , примерно?
  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 ОК ТРАНСПОРТА ГИ БОЛИ К...... А

    14 3 Отговор

    До коментар #6 от "мдам":

    КРАЙНИЯ ПОТРЕБИТЕЛ ЩЕ ЯДЕ ДЪРВОТО. ТАКА ЧЕ ГИ ЗАЩИТАВАЙТЕ ТИЯ НЕНОРМАЛНИЦИ.
  • 49 Асака

    10 4 Отговор
    Луда работа е тоя тол всичко ще скочи и ще се развива
    Инфлация бензин 3 лева ха-ха и след няколко години ще сложи и на колите хихихи

    Коментиран от #57

  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 123

    6 12 Отговор

    До коментар #23 от "Atilla":

    Цената и без това се вдига всеки ден. По-добре да тези с ЕВРО 3 и 4 да изчезват от пътищата. Като не може вместо да си купи нов Мерцедес да смени камиона с по-екологичен - да затваря.

    Коментиран от #53, #89

  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 Токин

    11 0 Отговор
    Този Панев от псевдо-Зелените дава ли си сметка, че неговата партийка, която Иво Прокопиев подкрепя, съсипва българския бизнес, като не позволява инвестиции в региони, където може само да се развива планински туризъм?!?
  • 55 аззз

    8 4 Отговор

    До коментар #32 от "Жечо":

    Разбирам това: Отново ще се събират пари, които "уж" ще се вложат в инфрастуктура, ще се подобрят пътищата.. ама друг път! Застраховката ГО за две години от 160-170 лв стана 300+, данъците и те се вдигнаха, винетката също.. а пътищата са същите, че даже и по зле. Магистралите са ОК, но България не е само магистрали.

    Коментиран от #64, #66, #83

  • 56 Националист

    10 0 Отговор
    Може да се направят изключения за местните бизнеси, да им се връща надвзетото ..... Това, че Турските тирове правят поразии не е добре и те трябва да плащат за щетите.
  • 57 Abv

    18 3 Отговор

    До коментар #49 от "Асака":

    Абе ти ходил ли си на училище? Математика въобще знаеш ли,че съществува като наука?
    С колко ще поскъпне бензина, заради тол таксата
    Бургас- София е 360км х 0,47лв/км = 169,20лв.
    169,20÷33000л = 0,00512 лв. /33000 литра са цистерните с които се кара гориво/
    ПОСКЪПВАНЕТО ТРЯБВА ДА БЪДЕ ПОЛОВИН СТОТИНКА НА ЛИТЪР!!!!
    Ако се прекарва друга стока, математиката е:
    169,20÷24000кг= 0,00705 лв
    ПОСКЪПВАНЕ - ПО-МАЛКО ОТ 1 СТОТИНКА !!!
    Това е толкова малко, че търговците сигурно няма да пипат цените.
    Питам те, тебе и другите които пишат преди тебе за драстично поскъпване, каде го видяхте този апокалипсис?
  • 58 Пешо

    11 0 Отговор

    До коментар #5 от "НКВД":

    Ти четеш ли изобщо? Мрънка един кандидат за евродепутат от Зелените, които по принцип подкрепят Франция и Германия и са против интереса на бившите соц.страни.
  • 59 Да да

    9 1 Отговор

    До коментар #5 от "НКВД":

    За първи път нормален коментар от теб! На Сникърс ли си? Като иска да е по-евтин транспорта към Европа, да каже на унгарците да върнат винетката от 15 евро вместо 120 евро за 300 км. Да каже и на гърците да остават да им се заобикалят плащачките. На Словения да върнат пунктовете, а не с машинки като в Австрия, скоро и България. Да се скара и на франсета за техните 30 евроцента на километър. За екологията съм, ама тоя е зелен дебил.
  • 60 Съвет

    1 2 Отговор
    Предлагам една стотинка на километър. Така е справедливо.
  • 61 Тир

    4 0 Отговор
    Как умело настройват хората едни срещу други,,,как не им направи впечатление факта че около Ботевград и Монтана проститутките зимата горат камионски гуми,,, , това е цинизъмТези които говорат за евро 0 1_2_3_4_ малко да помислат,,,Дървото ще е за всички
  • 62 СтарТИРаджия

    16 1 Отговор

    До коментар #6 от "мдам":

    Дясна лента на тракия от км 90 (Пазарджик) до км 120 (първа детелина за Пловдив): ремонтирана 2000 год. и е почти в перфектно състояние за 18-те си години ИНТЕНЗИВЕН ТЕЖКОТОВАРЕН трафик! Дясна лента на Тракия км 168 до км 208: строени м/у 1999 и 2009 год. Състояние - критично! Тежкотоварен трафик - нищо общо с този м/у Пазарджик и Пловдив; турците "бягат" по Марица, чиято дясна лента също започва да се компрометира (интересно)! С ограничение 90 и всекидневна бюджетна хранилка за старозагорски и чирпански клатик.рци! За други някакви гербави ленти искаш ли инфо?! Ришки проход - директно е за прокуратурата! Силистра - Добрич: до две години ще е като Риш! Петрохан от към Берковица (пак гербаджийска работа) - догодина асфалт няма да има! Ремонта на Е 79 м/у Ружинци и Димово; казах, че две год. са му много... Е познах!!! И да питам ъъъъ, т'ва Хемус от София до Ябланица, с тази настилка, за магистрала ли го броите?! По-скоро опитна поле на уролози и нефролози! И за всичкото това лукс - 50 ст'инки на км викаш добре, а? Ми тя и гражданската 5 бона... На влекач! Да не помислиш, че е на дузина. 500 ЧМР застраховка. И те такива ми ти удобства. И с нашият релеф и качествени горива, перманентно си на 40/100 разход. Ма идилия! Кво им плащаш?! Пей сърце.
  • 63 Тир

    4 1 Отговор

    До коментар #21 от "Кумчо Вълчо":

    Кумчо вземаш калкуратора и смяташ 10000 км 0,07 е 700лв месец 8400лв годишно??????
  • 64 йьйь

    1 0 Отговор

    До коментар #55 от "аззз":

    и кои магистрали са ОК
  • 65 Повръщащия

    6 1 Отговор
    Предизборна пропаганда.
    От Солун до Атина за автомобил тол таксите са 35 евро!
    В едната посока!!!
    За камион не съм гледал, другата седмица ще пътувам отново и ще погледна. Но едва ли е по-малко от 150-200евро.
  • 66 Иве

    6 0 Отговор

    До коментар #55 от "аззз":

    Кои магистрали са ок криви и напукани направо опасни между стара загора и пловдив ли е добре тракията, че и 90 сложили и чак снимат еничарите. Айде пловдив си я оправиха ама стара загора си е мъка направо. Я излез в западна европа и виж какво са пътища тия са васали само дерат.
  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 Васил

    5 6 Отговор
    Алооооо превозвачите къде бяхте когато имаше протести за високите цени на винетките и гражданската а сега ревете и искате да ви жалим сърбайте си попарата
  • 69 123

    2 6 Отговор
    Така е,Борисов е виновен,че е криво кръговото в Хърманли и на президента татко му бе блъснат най-вероломно от агент под прикритие(инвалид),и за малко човека да пострада!А на В.Панев да припомня,че първо платаш,после получаваш(хубави и нови пътища),но то асфалт не се ядеше забравих!
  • 70 Бай Шиле

    1 1 Отговор
    Не се хващайте на тъпите номера на този "зелен " тарикат.Примъква се към актуални въпроси да стане симпатичен.
  • 71 Български По Хелзинкски Комитет

    2 2 Отговор
    Гласувайте за зелените! Пичове са - много обичат зеленото от Сорос.
  • 72 възмутени

    7 1 Отговор
    На Драгоман нова линия за превоз на автомобили стои не използвана и гние. Освен това Борисов съсипа всичко в страната. Той заяви че"гьолът Белене" е ненужен за държавата ни. Но сега се моли на руснаците да построят АЕЦ защото гният реактори за милиарди. Той обещаваше да направи и нов Национален стадион. До сега четири пъти определя различни места за стадион и лъжите му не спират. Скоростни влакове щеше да се пускат в експлоатация. Но по важно е да се вземат милиони от комисионни за купуване на изтребители. Тези изтребители освен че не могат да защитят държавата имат огромни разходи и ще се използват за да се защитават интересите на господарите им. Много са хората които се гордеят с некадърно направените пътища. Много лесно се ограбва държавата от не качествени материали. Доказателство за това е и санирането на блоковете. Трябва да се слагат дюбели които държат за стената изолацията (стиропор или фибран), върху тях се слага мрежа рабица да бъде като арматура за мазилката.
  • 73 Смърт за всички партии

    7 2 Отговор
    ИСТИНАНА
    ПО СЛУЧАЙ РЕПОРТАЖА НА БТВ, ЧЕ БОГ ДА Я ПРОСТИ ЖУРНАЛИСТКАТА ВИКТОРИЯ МАРИНОВА НЕ Е БИЛА УБИТА ЗАРАДИ ЖУРНАЛИСТИЧЕСКИТЕ И РАЗКРИТИЯ АЗ ИМАМ ТЕЛЕФОНЕН ЗАПИС МЕЖДУ ПЛАМЕН ДУЛЧЕВ НУНЕВ И ВЪРБАН ЦИГАНИНА И ЩЕ ВИ ГО ЦИТИРАМ
    ОТ ТЕЛ. 0884 80 00 63, КОЙТО ПО НЕГО ВРЕМЕ Е БИЛ НА НУНЕВ ДО ТЕЛЕФОН 0877 65 50 65, КОЙТО ПО ВРЕМЕ НА УБИЙСТВОТО Е БИЛ НА ВЪРБАН ЦИГАНИНА. ЦИТИРАМ: НУНЕВ: МАЛКО СЕ ОСРАХМЕ С ТАЯ ЖУРНАЛИСТКА, НАМЕРИ НЯКОЙ ГЛАДЕН ЦИГАНИН ДА ПОЕМЕ ВИНАТА. ТОЯ СЛУЧАЙ ТРЯБВА ДА СЕ ПРЕХВЪРЛИ В ДРУГА ПОСОКА, ЗАЩОТО ЕВРОПЕЙЦИТЕ МНОГО СА НИ НАРОЧИЛИ
    ВЪРБАН: КОЛКО ПАРИ ДА МУ ПРЕДЛОЖА ?
    НУНЕВ: МИСЛЯ, ЧЕ ТРИСТА ХИЛЯДИ СА ДОСТАТЪЧНИ, ЩЕ ИМА И ЗА ТЕБ, НО ПОБЪРЗАЙ.
    ЗАПИСА НЯМА ДА ГО ИЗПРАЩАМ НА ГЛАВНИЯ ПРОКУРОР, ЗАЩОТО ЩЕ ГО ИЗТРИЯТ И ЩЕ ИЗЧЕЗНЕ, ЗАПИСА ДИРЕКТНО ЩЕ ГО ИЗПРАТЯ ДО ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАРЛАМЕНТ С ОПИСАНИЕ ПО СЛУЧАЯ. А ДА ВИДИМ ТОГАВА ГЕРБАДЖИИТЕ КАКВО ЩЕ ОБЯСНЯВАТ В ЕВРОПАРЛАМЕНТА, ЗАЩОТО УБИЙСТВОТО Е НАПРАВЕНО ЗАРАДИ ТОВА, ЧЕ ВИКТОРИЯ МАРИНОВА Е РАЗСЛЕДВАЛА ГЕРБАДЖИЙСКИ СХЕМИ ЗА ИЗТОЧВАНЕ НА ЕВРОСРЕДСТВА И ДРУГИ ИЗМАМИ.
  • 74 Pompev

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "Обикновен Датски Гражданин":

    От пощата в Швеция;благодарим на Алгунс и на сички бг фирми които работят за нас
  • 75 Четете и споделяйте

    1 0 Отговор
    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=429138341233818&id=100024129675160
  • 76 Баце

    7 1 Отговор
    Сега да Ви обясня: ББ е бил само в часа по СЪ-БИ-РА-НЕ. А счетоводството му е: "Имам да взимам и имат да ми дават", както на всички мутри междувпрочем, а откакто Те си имат и държава вече всякакви прищевки може да си задоволява. Лошото е че са вече не само неприлични, но и извратени. Заприличахме на Рим в последните му дни с Калигула и Нерон.
  • 77 Хайл

    2 3 Отговор

    До коментар #20 от "Тираджия":

    Тебе кой те кара да робуваш на петко...като ти отдържа го напускаш и отиваш при друг-има и чужди фирми,не са само петко и аванс и търпение...ама и топки се искат
  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 някой си там някъде

    7 2 Отговор
    Най- лошото на цялата работа с тол таксите е, че в крайна сметка всички допълнителни разходи превозвачите ще ги лепнат на нас крайните потребители, и даже с допълнителна надценка.Има да вием
    на умряло, като се вдигнат цени на горива хляб и други стоки, ама
    Боко няма да е на власт, ще се направи на обиден, че не сме гласували за него и ще се препича насред зимата на някой плаж в карибско море с ползите от системата, която сега язди.
  • 80 Amix

    6 1 Отговор
    Тол таксите ще убият и без това убитият бизнес в Бг
  • 81 Шофeр

    6 0 Отговор
    В Европа,като не щеш да караш по платени пътища(магистрали),караш по национали(2 -ни пътища),но има изградена мрежа и пътищата,не са като у нас...
  • 82 Ndidk4f

    5 0 Отговор
    И когато камионите плащат 0,17 евр. автомобилите нямат " Минетки" . Държавите имат и алтернативни пътища за да си избереш бързо-платено или бавно -безплатно. Тук, в това подобие на държава с еднолично управление от партици с изявена безотговорност и изключителна алчност ,няма избор и се искат пари за всякакви подобия на шосета . Къде другаде има категория 3 -та на път да е заплатен и може ли да се сравни третокласен път в останалата част на Европа с този от първа категория тук ? За това и никой не публикува карта с кое и какво е платено в България ,защото реално е плащане за всичкото нищо . Има около 5 участъка за които трябва да искат някакви пари реално. Могат и скубят обаче за всичко защото се краде от всичко. Най-лесно е от шофьорите защото автомобила в днешно време е необходимост особено за неживеещите около трите големи града . С него ходят на работа . Няма обществен организиран транспорт на който да се разчита и понеже са малко налозите от около 40 % на трудовата заплата , що да не обезмислим трудовия доход чрез поддръжка на винетки ,застраховки ,данък автомобил и ред други законово облечени кражби в интерес на частни дружества. А иначе държавата няма да се меси в частния бизнес. Да , ама не. Направо лобистки си ги подкрепя частните банки ,застрахователи ,австрийците с тол осирането и т.н. Всеки който бутне процента на политика и се оправя. Няма червени,сини и пембени. Алчност на 100 -тина подли душици олигарси в НС .
  • 83 Илиан Мавров

    0 0 Отговор

    До коментар #55 от "аззз":

    Кои магистрали са добре-постоянно има ограничения,временна организация,престроявания в едно платно "Тракия"преди Пазарджик е море....
  • 84 Шаран БГ

    2 0 Отговор
    Че трябва да се плаща за движение по пътищата на страната, е ясно! Въпросите са два: за какви пътища и колко ?? В НРБ от любителите шофьори се вземаше ПЪТЕН ДАНЪК, правеха се застраховки и се провеждаше технически преглед на МПС-то. От къде и как са се вземали пари за строеж и ремонт на пътищата, аз не знам. От 1980 год до 1989 год не остана селище без асфалтиран път. Дойде капитализЪма и станаха много - и коли и шофьори. И с увеличение на маскималната скорост по всички пътища / само в населените места от 60 км/ч, стана 50 км/ч/, освен Министерството на транспорта се появи и АПИ, и ни натресоха "винетки" След две години, Л.Павлова / с това ще я запомни историята/ увеличи цената на винетката почти два пъти!?. Строят се магистрали, които от следващата година се ремонтират, тук -там след катастрофи се правят ремонти по някой пътища. АПИ не може да успее да ремонтира и обнови всички нуждаещи се пътища.НЯМА ПАРИ. Те не стигат само за заплати на ръководителите. Сега ще въведем още едно плащане, ама като всеки български търговец, искаме да забогатееме не утре, не днес, ами вчера!?Не ме интересува кой и защо го е писал горното. НО ! При цена 24 евроцента за километър, това означава че нашите пътища са точно с 20 % по -добри от гръцките и с 40 % по-добри от немските. Това казва автора в крайна сметка. Ако го вярвате, бъдете доволни и щастливи. Аз, като гледам пътищата ...... хич не ми се вярва А Вие там си се знаете, кой,какво и как краде и си се псувайте
  • 85 Баш Колю

    0 0 Отговор
    Бизнесът е като пръднята винаги се обажда когато не требва но винаги размирисва
  • 86 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 87 гостенин

    1 0 Отговор
    Основна грешка и при изчислението на пътните такси,и при данъчното облагане е категоризацията еконормите.В цяла Европа, нива на емисии "евро 4" и "евро 5" са една категория,т.нар. "зелени" МПС-та. При нас в момента "евро 3" е приравнено с "евро 4". Редно е,както навсякъде, "евро 2" и "евро 3" да бъдат в една ценова категория, "евро 4", "евро 5" и "EEV" в друга, а "евро 6" в най-евтината категория. Правилно е,че по-леките МПС-та и автобусите ползват големи намаления. Но относно тежкотоварните действително се допуска ОГРОМНА грешка. В цяла Европа платени са магистралите и част от първокласните пътища(най-вече еврокоридори и основни артерии).Второкласните и третокласните пътища са безплатни,освен това има и алтернативни безплатни маршрути.У нас,платени са всички пътища,без четвъртокласните! Относно цената- Франция,Австрия,Италия-цената е около 0.32-0.36 евро/км., Белгия,Унгария,Чехия,Словакия- 0.20 евро/км., Германия-0.14-0.16 евро/км, Полша-0.05-0.12 евро/км. У нас в момента е менду 0.63 и 0.78 лв/км (евро 5) за магистрали и първокласни,а третокласните- 0.06лв/км по-малко !!! Това е убийствено! Би било нормално,ако цената за магистрала е 0.20-0.25 лв/км, а за първокласен път-0.10-0.15лв/км. Всичко останало ще бъде непосилно и ще рефлектира върху много сектори.
  • 88 гостенин

    1 0 Отговор
    Само да допълня.Не е нужно темата да се политизира! И не е нужно да се плюем един друг! Ясно е,че без тежкотоварен транспорт не може.Ясно е и ,че не бива да се допуска фалитът на толкова голям сектор,в който освен едри компании има и много малки и семейни фирми.Ясно е също и,че тол-системата е необходима. Просто трябва да се направи действително задълбочен анализ от истински експерти,за да може да се намери най-доброто компромисно решение.Добро и за бюджета,и за превозвачите.
  • 89 гостенин

    1 0 Отговор

    До коментар #51 от "123":

    Колега,погледни справките на производителите и ще видиш,че разликата между "евро 3" и "евро 4" е ОГРОМНА!!! Това са коренно различни двигатели!Несъпоставими! НАВСЯКЪДЕ "евро 4" и "евро 5" са ЗЕЛЕНИ двигатели с почти еднакви нива на емисиите,разликата между тях е минимална!
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове