София среща значителни предизвикателства в подобряване на транспортната инфраструктура, особено в периферните си райони. Липсата на удобни и директни връзки често прави придвижването с личен автомобил предпочитан избор, което води до допълнителен трафик и замърсяване. Отварянето за движение на новия бул. "Тодор Каблешков" ни позволява значително да подобрим транспортното обслужване. По цялата дължина на новия булевард има обособена BUS лента, която ще направи движението на градския транспорт бързо и удобно, посочват от "Спаси София?.
Предлагаме нова автобусна линия 220, която да създава рингова връзка между 17 квартала, 4 метростанции и 11 трамвайни линии, без да се налага преминаване през централната част на града.
Източните и южните квартали на София, като "Левски", "Сухата река", "Слатина" и "Студентски град", остават слабо свързани както помежду си, така и с други важни части на града. Текущият градски транспорт е ориентиран предимно към центъра, което налага на жителите да сменят превозни средства и да обикалят през централни райони, за да достигнат близки квартали. Тази ситуация води до значително загубено време и прави транспорта в тези райони неконкурентен спрямо автомобила.
Предвид тези предизвикателства, автобусна линия 220 предлага реална алтернатива на досегашния модел. Тази нова линия ще преминава по новопостроените участъци на бул. „Тодор Каблешков“ и ул. „Филип Кутев“, като осигурява връзки между квартали на изток, юг и запад. Основните връзки, които линията ще осъществява, включват големи транспортни възли, като метростанции и натоварени булеварди, които досега са били трудно достъпни. Линия 220 ще свързва кварталите "Левски", "Сухата река" и "Слатина" с южните части на София, създавайки удобен достъп до основни транспортни коридори, без необходимост от преминаване през централната част на града.
Въвеждането на рингова автобусна линия 220 ще предложи нови транспортни решения за жителите на периферните квартали в София, като отговори на нуждите от по-добра свързаност, намаляване на автомобилния трафик и облекчаване на централните райони. Тази линия ще подобри транспортната достъпност за хиляди жители и ще насърчи по-устойчиви начини за придвижване в града.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Спасете
Коментиран от #2
13:13 08.11.2024
2 Ами да
До коментар #1 от "Спасете":
свали си гащите и се наведи да хванеш палците на краката13:18 08.11.2024
3 тия са гении
Къде се еко и био зелените
Коментиран от #28
13:22 08.11.2024
4 Актуална Антена
Коментиран от #7
13:30 08.11.2024
5 Що па
13:32 08.11.2024
6 Тъмен субект
13:33 08.11.2024
7 Баш софиянец
До коментар #4 от "Актуална Антена":
Ама новите спирки на метрото са в Левски Г.13:34 08.11.2024
8 Розовото Пони
Коментиран от #13
13:35 08.11.2024
9 Бони
13:37 08.11.2024
10 Киро Канадеца
Коментиран от #20
13:38 08.11.2024
11 Червения поет
13:43 08.11.2024
12 15 години ГЕРБ победа
13:44 08.11.2024
13 Джо
До коментар #8 от "Розовото Пони":
Населението на София преди комунизма е толковаКоментиран от #30
13:44 08.11.2024
14 Радар
общината обявяват, че ще бъде
пусната. Или, едни лаври да се
накичим, щото ние ви правим на
илиоти. Е, какво спасихте, като се
напасохте.
13:46 08.11.2024
15 Зъл пес
13:47 08.11.2024
16 АЛОО 00
13:49 08.11.2024
17 Радар
да мине на половин час по
"Дондуков.
П.п. А днес, "Хаджи Димитър"
сутринта беше обгазен.
13:52 08.11.2024
18 Стилиян
13:52 08.11.2024
19 Марко
Гениално, просто гениално 😂😂😂
13:55 08.11.2024
20 редник
До коментар #10 от "Киро Канадеца":
/ Това е да си безидеен. А защо не се пусна трамвай при строителството./Така е - липсва мисъл, строи се на "парче", следващите да му мислят...
Когато се започна ремонтът на трасето на трамвай № 5, много пъти писах, че ще е добре да се положи и трета релса, та да могат да се движат и "широките" трамваи, но не стана...
В случая - с идеята за линия 220, може да се пусне пробно за 6 месеца и да се види има ли достатъчно пътници, но трамваите остават по-доброто решение.
13:56 08.11.2024
21 Селко Селков
13:56 08.11.2024
22 до кметана този пропаднал град
Коментиран от #31
14:00 08.11.2024
23 трасето
14:11 08.11.2024
24 Тремор
14:17 08.11.2024
25 Таксиметров шофьор
14:17 08.11.2024
26 91263
14:19 08.11.2024
27 Ехооо
Коментиран от #29
14:25 08.11.2024
28 И не само те
До коментар #3 от "тия са гении":
Мнозинството си мисли, че най-големият келепир от автобусната линия е да се качиш на първата спирка и да слезеш на последната. Животът предлага по-различни сценарии. От 30 спирки най-често се ползват от 4 до 10. Но не от четвърта до десета. Най-рядко - от първата до последната. Всеки индивид първо преценява спрямо собствените си очаквания и нужди. Втора преценка спрямо чужди нужди почти не прави. Оттам идват крайните субективни оценки. Слава Богу, постъпленията в градския транспорт са функция на обществените, а не на индивидуалните нагласи за пътувания.16:11 08.11.2024
29 Стьопа
До коментар #27 от "Ехооо":
Това да не е Мухонасранск, бе?16:12 08.11.2024
30 Мене ако питат
До коментар #13 от "Джо":
Да стане 10-12 000, колкото е била преди да стане столица. Сега вече само Черни връх не са застроили, ама скоро може и там да стигнат.16:36 08.11.2024
31 аз да кажа
До коментар #22 от "до кметана този пропаднал град":
има един човек който направи доста за пътищата и магистралите.Но го спряха лоши хора
Един каза
- асфалт не се яди
и
- хладилника победи асфалта.
Другата родом от едно село до Мизия даде парите за магистрали на пенсионерите
Така че се моли ТОЙ да е на власт за да довърши южната дъга
21:43 08.11.2024