Пуснат на пазара в края на 2017 година, Volkswagen T-Roc бързо се превърна в истински търговски хит. Атрактивният външен вид, приличната вместимост, просторният багажник и отличното удоволствие от шофирането говорят в негова полза. Германската компания е убедителна със своите бензинови и дизелови двигатели, на които не липсва динамика. Но внимавайте: в ранните си дни T-Roc не беше пощаден от проблеми. Така че внимавайте, преди да купите.
Версии, за които да внимавате:
1.0/1.5 TSI - Слаба динамика, висок разход на масло
1.6/2.0 TDI - Проблеми с водна помпа
DSG7 - Теч на масло и различни софтуерни неизправности

С дължина 4.24 м той се счита за „голям“ в сравнение с преките си конкуренти. С този размер той предлага приветлив интериор, предназначен за семейна употреба. Особено впечатлява със своя много просторен багажник от 445 л. (392 литра за версиите 4 x 4). По време на своята кариера T-Roc се продава с бензинови двигатели TSI от 110 до 300 к.с. и с дизели TDI с мощ от 115 до 190 к.с. Доста широка гама, особено след като много от тези агрегати могат безпроблемно да бъдат свързани с автоматичната скоростна кутия DSG7. Някои версии дори имат 4Motion задвижване на всички колела, което и до ден-днешен остава рядкост в този сегмент. И накрая, от пролетта на 2020 година автомобилът е лишен от горната си част с много оригиналната кабрио версия!

Но не всичко е розово с T-Roc . Вътрешното покритие остава доста далеч от стандартите на VW по отношение на качеството на материалите. Преди всичко "германецът" не достига нивото на надеждност на прекия си конкурент Toyota C-HR. За щастие, проблемите, възникнали в началото на кариерата му (течове на масло при бензинови двигатели, водни помпи при дизелови двигатели и т.н.), отстъпиха място на известно спокойствие след фейслифта, извършен през ноември 2021 година. По този повод Volkswagen също се възползва от възможността да подобри възприеманото качество на своя интериор. За това ако купувате T-Roc и искате „Deutsche Qualität“, определено препоръчваме да изберете екземпляр след 2021 година. А какви екземпляри от модела след 2021 година се предлагат у нас, можете да видите ТУК.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Вервайте ми!
15:09 16.04.2025
2 провинциалист
15:32 16.04.2025
3 Слави
15:38 16.04.2025
4 мърррр
15:44 16.04.2025
5 експерт
Коментиран от #9
16:27 16.04.2025
6 123321
19:21 16.04.2025
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Гост
! Ааааа, смех,.Бацета! Тия и чистачкихе не могат да му купят!!!
21:19 16.04.2025
9 Руди
До коментар #5 от "експерт":
"Писъл"? Човек, може ли такива грешки да правиш бе? Тръгнал да критикува, но не знае как се пишат думите. Дете в четвърти клас ще те засрами. Масово сте такива, но акъл можете да давате.22:45 16.04.2025
10 Германски бахлюк!
22:59 16.04.2025
11 Шофера
Най добрия като цена качество.
Нов от магазина, няма грижи вече 67000 км. Карам много. Ще видим след 100. Имам и пасат и артеон, доволен съм. Само обслужване.
Пасата е 1.8 tsi, arteona 2.0 tdi 4x4.
Ок са колите. Безаварийно
Коментиран от #13
00:05 17.04.2025
12 Квалитет
01:04 17.04.2025
13 Драйвъра
До коментар #11 от "Шофера":
Тук става въпрос за коли на старо. Нов T-Roc струва поне 70 000 базов модел. Докато е в гаранция, всичко е топ, после почват проблемите. Разбира се, ако можеш да си позволиш смяна на колата на 3-5 години, нямаш грижи, но това е тема на друг разговор.Коментиран от #17
01:14 17.04.2025
14 9689
08:59 17.04.2025
15 миналата година
11:12 17.04.2025
16 Леля Гошо
11:46 17.04.2025
17 ТОЧНО
До коментар #13 от "Драйвъра":
Си го казал,... става въпрос за коли 2-3 ръкаНо, ако имаш парите даже няма да четеш подобни статии
13:40 17.04.2025
18 Ганьо
13:42 17.04.2025
19 премърди
14:22 17.04.2025