30 Март, 2012 10:16 2 144 0

Рекламни пана покриват френските музеи

  • музей-
  • реклама-
  • дворец-
  • париж-
  • лувър

Какво да се направи, когато държавни субсидии не достигат за поддържане на музеите и архитектурните паметници на културата? Отговорът даде френското правителство: може да превърнете фасадите на музеите в рекламни пана, на които големи компании да презентират своите продукти и услуги. Приходите от тях ще отиват именно за поддържане на музеите.

Най-яркия пример за това е Лувъра. Той е сред най-посещаваните музей в света. За 2011 г. са го посетили 10% повече туристи в сравнение с предходната година.

Причината да се стигне до подобна мярка е, че по време на криза правителството не може да покрие всички разходи на музеите. В един от известните музеи вече има пано, на което тенисистът Андреа Агаси рекламира часовник от престижната марка Longines.

Подобна съдба има и музея д'Орсе. Освен рекламни пана на фасадата, такива ще могат да се поставят и вътре. Никой не се възмущава, когато в Лувъра се появи реклама на Макдоналдс, а в д'Орсе – магазин за луксозна козметика и парфюмерия.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА