17 Февруари, 2022 16:32 1 061 0

Какви са предимствата да се регистрирам онлайн за #RetailShow?

  • иец-
  • изложение-
  • имоти

На живо, специализираното ритейл изложение стартира в Интер Експо Център от 15 март

Какви са предимствата да се регистрирам онлайн за #RetailShow? - 1

Последните две години бяха много динамични за ритейл сектора. Навлязоха нови практики, внедрени бяха всички високи технологии, ритейлърите използваха целия натрупан потенциал, онлайн търговията отбеляза ръст от 50% за 2020г. и 29% за 2021г. Заради динамиката на процесите, сега осезаемо секторът отчита нуждата от бизнес на живо, платформата за който изгражда изложението #RetailShow.

От 15 до 18 март в Интер Експо Център, София, форумът събира на живо производители, представители и доставчици с клиентите на ритейл продукти и услуги в търговията на едро и дребно, хотерлиерството, ресторантьорството, търговските вериги, спедицията, логистиката и др. Възможностите, които #RetailShow създава и новите хоризонти, които разкрива, провокират интереса на посетителите от България и чужбина.

Свободен достъп - бързо, лесно и удобно

Организаторите насърчават регистрирането онлайн в платформата www.retailshow.bg. За наше удобство е създадена система, с която боравенето е лесно. Цялата „операция“ отнема по-малко от две минути. „С онлайн регистрацията си осигурявате бърз достъп до залите на #RetailShow“, коментират организаторите. И допълват: „Регистрирането онлайн дава възможност за еднократен безплатен достъп до залите на изложението.“

Като друго основно предимство ние отчитаме елиминирането на дългото редене за билети пред касите. Достатъчно е да сканираме баркода на регистрацията си; някои избират да си я разпечатат предварително, а други просто се чекират чрез телефона. Изборът е на посетителя.

Още едно преимущество - можете да се регистрирате от всяка точка на света, независимо къде се намирате. Всъщност, можете да направите това и докато четете тези редове.

„Онлайн регистрацията, с която получавате еднократен свободен достъп, ще е активна до 23:59 ч. на 14 март“, отбелязват организаторите.

One way ticket

Разбира се, всеки ще може да си закупи билет и на място – от касите на Интер Експо Център. Те ще бъдат отворени през всички дни на изложението, което безспорно ще се превърне в средище на съвременния ритейл и визионерска платформа на неговото бъдеще. Защото освен последните тенденции, технологии и подходи, #RetailShow 2022 ще приеме и водещи професионални събития. На живо, с основните играчи и визионерите, на 15 март ще ни срещне събитието Retail Summit. Форматът организират професионалистите от сп.“Enterprise“, фокусирайки вниманието ни върху ритейла, онлайн търговците, актуалните тенденции и всички въпроси, свързани със сектора. Огромна е добавената стойност на паралелно провеждащото се изложение за хорека сектора – СИХРЕ.

Дали ще се регистрираме онлайн на платформата www.retailshow.bg, или ще купим билет на място, е наш избор. Най-важното е, че ритейл секторът отново се среща на живо. На изложение #RetailShow 2022, от 15 до 18 март.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА