В края на миналата седмица столична община обяви, че ще бъдат построени 2 нови метростанции. Прогнозната цена на строителството е 147 млн. лв., като ще се търси съфинансиране от Европейския съюз.
Едната метростанция ще бъде под бул. „Царица Йоана“ и ще достига до западната дъга на Околовръстния път, а другата ще бъде непосредствено след сега съществуващата метростанция „Люлин“.
Традиционно цените на жилищата в районите около метростанциите се повишават още на етап изграждането им. Как са се движели цените на жилищата във въпросните Люлин 1 и 2 през последната година и каква е стойността на квадратен метър днес?
От април до август 2023 г. цената на квадратен метър при двустайните жилища във въпросните микрорайони е била около малко под 1000 EUR. От септември 2023 г. до началото на април тази година обаче се забелязва покачване на цената на апартаментите с 2 стаи в Люлин 2 до средни нива от около 1300 EUR/кв.м, докато тези в Люлин 1 дори отчитат спад до около 800 EUR/кв.м., сочат данните на най-големия сайт за недвижими имоти imot.bg. Така към днешна дата при двустайните жилища във въпросните два микрорайона се наблюдава съществена разлика от около 500 EUR/кв.м.
При 3-стайните жилища кривата на движение на цените за периода април август 2023 г. е идентична като при двустайните. За въпросния период тя е била малко над 1100 EUR/кв.м. От септември миналата година обаче се наблюдава ръст до средни нива от 1300 EUR/кв.м в Люлин 2, които се запазват и до началото на април на текущата година. В Люлин 1 е отчетен спад до почти 1000 EUR/кв.м за периода от септември 2023 г. до началото на 2024 г. Следва ръст, който към края на февруари успява до догони цените на тристайни жилища в Люлин 2 и през последния месец се наблюдава изравняване на стойностите на тристайни жилища в Люлин 1 и 2 до средни нива от около 1300 EUR/кв.м.
Предлагането на 2- и 3-стайни жилища е силно ограничено в Люлин 1, където се предлагат по около 30-тина имота от единия и другия вид. Над 100 са офертите да жилища с две стаи и още толкова за апартаменти с три стаи в Люлин 2, сочи справка в imot.bg.
Подробна статистика за средните цени на имоти в България по градове и квартали може да видите ТУК
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Не, благодаря...
Коментиран от #108
11:14 29.04.2024
2 Буратино
11:16 29.04.2024
3 честен ционист
11:17 29.04.2024
4 наско
Коментиран от #5, #7, #14, #45, #250, #252
11:27 29.04.2024
5 Праско
До коментар #4 от "наско":
ногу си прав Насе, даже язе мисла дека че станат поне петстОтин илади € грасониерите, а другите имоте че се купуват само со злато и то тонове злато за квадратен сантиметърКоментиран от #6
11:31 29.04.2024
6 хаяско
До коментар #5 от "Праско":
Я давам един милион за боксониера.11:34 29.04.2024
7 ооо, насе
До коментар #4 от "наско":
изказваш се компетентно като прокурор, май си от гилдията дето са си накупили имоти са мангизи придобити по третия начинКоментиран от #11
11:43 29.04.2024
8 Реален случай
Коментиран от #9
11:44 29.04.2024
9 оФчара
До коментар #8 от "Реален случай":
И аз си ,,купих,, един за 150 000 хилки,ама ми остават още 25 години да го изплатя.Коментиран от #16
11:49 29.04.2024
10 Шоп
11:51 29.04.2024
11 То е нашето вуе, умен и дам
До коментар #7 от "ооо, насе":
Сега разбирам защо се хвали, че е на голяма заплата и много му вървяло с допълнителните доходи ха ха ха11:56 29.04.2024
12 ТоВаМЕ
Коментиран от #109
12:04 29.04.2024
13 Аз Кочо
После се чудят хората защо възбраните в бг скачат всяко тримесечие.
Лъжат ви а вие скачате като мишоци около преял котарак!
Коментиран от #21, #251
13:51 29.04.2024
14 Тръпчо
До коментар #4 от "наско":
Умен, защо ще скочат, дай обяснение стига хвърля партенки в пространството!13:55 29.04.2024
15 Аз Кочо
Ако не си пак да ти обясня.
13:58 29.04.2024
16 Гоше
До коментар #9 от "оФчара":
С кво си купил като немаш дим у ..зо бе ,довечера като се върнат ваще им искай 20 леа и в кварталното кръчме си нъмба уан , смехКоментиран от #17
14:03 29.04.2024
17 Гост
До коментар #16 от "Гоше":
Ами те младите кат тебе нищо не са купили сами.Добре че бабите ви ви оставиха панелките да ги продавате а банките ви намамват с кредити с строителите ви цакат отделно с несъществуващи квадратни метри и хартиени кутиики.
17:25 29.04.2024
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Спешно охлаждане
В същото време имотите вече са двойни, Коптор тип гараж без прозорци се продава като "едностаен" за 3000 евро на квадратр.
И за какво? Единствено мантрата ЕЗ надува балона, както мантрата ЕС през 2006-2007.
Този балон може да свърши много зле и да повлече цялата ни икономика. Ако не е това целта, време е за охлаждане.
Осъзнайте се - по т. нар. областни градове до 50% от кутийките са празни!
Коментиран от #23
18:03 29.04.2024
20 то се знае
Мдааа
18:04 29.04.2024
21 защото
До коментар #13 от "Аз Кочо":
Сравнително малък процент от населението държи многобройни имотиу на глава от крадлив политически мижитур.Останалите имат по 1 , където са се сврели като сардини.
В тази ситуация е лесна манипулацията. Караш всеки малкоумник с постояннен доход да се насмуче до козирката с 30 годишпен кредит и продаваш малко по малко, докато другите имотчета седят празни и чакат друг гений.
18:06 29.04.2024
22 Аз Кочо
До коментар #18 от "дам":
Купувайте когато цените са се сринали или поне когато са приемливи. Не правете като "умният" който е купил с кредит на пик цена.Умните пари(Реал естейт фирми, брокери, познавачи на пазара) купуваха 2012 до 2015.
Сега те продават на глупавите пари - тези които купуват от 2020 насам, такива като теб.
18:37 29.04.2024
23 Аз Кочо
До коментар #19 от "Спешно охлаждане":
Времето за охлаждане е изпуснато. И по добре.Този балон ще се надува докато не гръмне а БНБ ще си измие ръцете и ще каже " Ние ви предупреждавахме"
Така е по добре нека гръмне за да получим подобаващ корекция на цените.
18:45 29.04.2024
24 май имаш комплекси
До коментар #18 от "дам":
от думата "деЦката", все ни я поднасяш, за да разберем, че вече си се научил да я пишеш правилно. Така и не каза, защо се набута да купуваш на скъпото гарсониера в 16 етажен блок на десет километра от нафтохима18:45 29.04.2024
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Аз Кочо
До коментар #27 от "дам":
Къде виждаш лошо. Напротив радвам ти се отстрани и се питам кога ли ще изквичиш на умряло, но само с добри чувства!19:26 29.04.2024
29 Аз Кочо
Виждам че много съм те засегнал по тази тема.
Разбра ли какво е консолидационна отчет?
Разбра ли че печалбата на банката расте всяка година?
И най-вече разбра ли, че не са ти ясни доста неща?
Приемам мълчанието ти за съгласие от твоя страна! :)
Коментиран от #30, #31
19:33 29.04.2024
30 Аз Кочо
До коментар #29 от "Аз Кочо":
"Консолидиран отчет"19:36 29.04.2024
31 дам
До коментар #29 от "Аз Кочо":
С кое сам сагласен ве с кое , с нищо несам сагласен, кунсулидиран монсолидиран, ти че си останеш се същиа скръндза и даже на ресторан нема да ходиш да се не оарчишКоментиран от #32
19:49 29.04.2024
32 ха ха ха
До коментар #31 от "дам":
колега гаражен брокер, не знам какво разбираш от икономика (от имоти е явно че не разбираш), но когато Кочо за пореден път те сложи на място, съвсем изтърваш граматиката. Иначе когато пишеш бавно съм забелязал, че допускаш по-малко правоговорни и правописни грешки.19:58 29.04.2024
33 ъмм
Поне кочо вече се е усетил, че е изпуснал влака. Можеше да купи на половин цена , вече детската е до пенсия.
Коментиран от #35
20:19 29.04.2024
34 Аз Кочо
Точно така. Затова ти обяснявах че инфлацията е различна за всеки.
Който иска на ресторант му пада главата вместо да си яде в къщи. Който иска стара таратайка но бмв си плаща за гяволъка.
Знаеш ли че средната класа американци вече се подстригват сами и не защото нямат пари а защото не искат да бъдат балъци.
Ти като истински българин купуваш кутиика на пик с кредит в Лазур и се хвалиш че си платил 1800 еврака на м2 сигурно караш и трошка но маркова. Не се съмнявам че си на ресторант веднъж в седмицата, но поръчваш от най евтиното а пък после се хвалиш че си ял и пил на корем
Ех вую всичките ти бг номерца са ми ясни.
20:29 29.04.2024
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 ъмм
Коментиран от #37
20:36 29.04.2024
37 Аз Кочо
До коментар #36 от "ъмм":
Приятел, погледни цените по цял свят. Те паднаха и падат. Мислиш ли че тук няма да се случи, ха ха ха, надявай се, но и тук ще случи.Коментиран от #38
20:41 29.04.2024
38 ъмм
До коментар #37 от "Аз Кочо":
кавръче, кажи честно наистина ли вярваш , че повече някой би позволил да му намалят заплатата в бг при положение , че спешно промениха закон да вкарват непалци и виетнамци, заради недостиг на работници. На бас , че след 3 години средната вече ще е 2500, а минималната 1250.имотите ще са окола 2к в сф
това е
Коментиран от #39, #41
20:47 29.04.2024
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 ъмм
До коментар #39 от "надай се вуе":
нормално правителство ама друт пйт. ала бала и мошенгии чакай. 2025 в шенген , 2026 в еврозоната и тогава цените ще са с аще 20 процента нагоре21:01 29.04.2024
41 Аз Кочо
До коментар #38 от "ъмм":
Чел си и пак не си дочел. Проблемът сега е че тези които уж искат да работят в България дефакто искат да дуФнат в Западна Европа чрез разрешението котето бг ще им дадеИ пак ти напомням заплатите на запад излетяха но цените на имотите вървят надолу.
21:05 29.04.2024
42 Аз Кочо
21:07 29.04.2024
43 ъмм
3.
целта ще е да итегрят 50 милиарда и да вдигат даходи.
не случайно всичките им бюджети са вече по дефоулт с 3 процента дефицити.
БГ ще удвои дълговете и пак ще е пад изискването ат 60 пр на ес
Коментиран от #44
21:12 29.04.2024
44 Аз Кочо
До коментар #43 от "ъмм":
Хихихи, добре, ще изчакам да видим. Но в този случай който ти изтъкваш няма еврозона.А заплатите в администрацията ще растат докато не започнат да вдигат данъците за да могат да ги плащат и тогава познай какво....?
А с този темп на теглене на заеми до 5 години ще стигнем страни като Франция по дълг спрямо БВП.
Не става така. Бг не е сащ за да може да си го позволи
Коментиран от #47
21:22 29.04.2024
45 Не съм
До коментар #4 от "наско":
съгласен с вас.Според мен минималната цена на м2 в Левски Г трябва да е 12 000евро.
Коментиран от #46
21:25 29.04.2024
46 Мен
До коментар #45 от "Не съм":
Оооо малко е трябва да е 25 к евро за да задминем и лондонското и парижкото сити21:28 29.04.2024
47 ъмм
До коментар #44 от "Аз Кочо":
За да стигнем Франция по дългове трябва да изтеглят 150 милиарда , а това няма как да стане . По план дълговете ни не нрябва да нарастват с повече от 3 процента годишно. тоест макс 6 милиарда на година и пак ще сме от страните с най нисък дълг.в момента сме с 23 процента а по план след 5 години ще сме с 40 процента, а не с над 100 като франция.
при бвп от 200 милиарда , удвояване на дълга ни е заеми окола 40 милиарда
Коментиран от #48
21:28 29.04.2024
48 Аз Кочо
До коментар #47 от "ъмм":
Казах за 5 години и казах спрямо БВП а ФранцияΠo дaнни нa Haциoнaлния инcтитyт зa cтaтиcтиĸa и иĸoнoмичecĸи изcлeдвaния (Іnѕее), дългът нa Фpaнция пpeз пъpвoтo тpимeceчиe нa тaзи гoдинa e дocтигнaл 2,9 тpилиoнa eвpo, ĸoeтo пpeдcтaвлявa 114,5% oт БBΠ
Казах ти че много послъгваш а има интернет , забравяш ли?
Коментиран от #49
21:32 29.04.2024
49 ъмм
До коментар #48 от "Аз Кочо":
да, франия е с над 100 процента дълг, а бг с 23 процента или точно 5 ПЪТИ. и това ще го използват следващите управляващи.Много добре знаят, че до 60 пр дълг не се санкционира грам, а се смята за нормално.
Тоест бг има един резерв о 40 , 50 милиарда на разположение., а е след 5 години бвп ще ни е окоро 220 милиарда
Коментиран от #50
21:48 29.04.2024
50 Аз Кочо
До коментар #49 от "ъмм":
Умен пропускаш неща които не са ти ясни.С две думи Франция заема на 3.5, Германия на около 3.2 сащ на 4.6 преди няколко месеца заемаха на 5 пр.
Бг заема на 4.75-5 пр и тя не може да си го позволи, защото както виждаш вече се появяват пробоини в бюджета.
Държави като Франция Германия сащ и т.н винаги ще заемат по евтино и те винаги ще.могатнда си плащат дълга.
Така.пе за България е опасно да бъде в висок дълг. Вече видяхме какво се случи през 1996 и сега се случва с Аржентина и Венецуела.
Коментиран от #51
21:56 29.04.2024
51 ъмм
До коментар #50 от "Аз Кочо":
пълни глупости.румъния е с двоен на нашия дълг и вземат заеми с по висока лихва от нас и никой не ги сочи с пръст.
напротив, дават ги за пример.
първатия в момента са са с по голяма инфлация от бг , доста повече дългове, ама вече ги пуснаха в еврозоната и шенген и им дреме на...
Коментиран от #52, #53
22:02 29.04.2024
52 дам
До коментар #51 от "ъмм":
На Гърция със 150% дълг им повишиха наскоро рейтинга.България ако прави всяка година дефицити позволени до 3 % дори след 10 години ще е с дългове под средните за ЕС
Коментиран от #54
22:11 29.04.2024
53 Аз Кочо
До коментар #51 от "ъмм":
Населението на Румъния е няколко пъти по голямо от нашето.Всички големи френски компании са там както и немски белгийски и т.н
БВП на Румъния е в пъти по висок от нашия.
Инвестициите там растат а тук намаляват.
И знаеш ли защо, защото там където банките финансират имотния пазар и потребителите а не бизнеса, инвеститорите изчезват с светлинна скорост. Между другото това се случва и в Канада в момента.
Румъния отдавна ни изпревари но ти пак не си го забелязал.
Коментиран от #55
22:14 29.04.2024
54 Аз Кочо
До коментар #52 от "дам":
Същото и за Гърция, която е втората най бедна страна в ЕС, но ние сме след нея и скоро няма да я стигнем.Коментиран от #58
22:16 29.04.2024
55 ъмм
До коментар #53 от "Аз Кочо":
нали точно затова се смята в проценти. не може да си толкова зле. смята се като процент от бвп и точно затова не говорим за милиарди.При сащ са десетки трилиони дълговете ама не са минали 100%
Коментиран от #57
22:17 29.04.2024
56 "Кредит Маркет ООД"
22:18 29.04.2024
57 Аз Кочо
До коментар #55 от "ъмм":
Сащ са с над 122 пр. От БВП.22:19 29.04.2024
58 ъмм
До коментар #54 от "Аз Кочо":
каврък в румъния ипотеките са на 6 процента. двойни на тези в бг и уж с големите инвестиции и икономика са с па лоши условия от нас като теглят нови заеми.Обаче за кочовеца ще било проблем ако ние си удвоим дълговете за да се изравним с тях
22:22 29.04.2024
59 Аз Кочо
Инфлацията увеличава и номиналния БВП (некоригиран спрямо инфлацията). Номиналният БВП през Q4 е нараснал с 5,7% спрямо година по-рано. Инфлацията надува заплатите. Средните почасови доходи в края на 2023 г. са се увеличили с 4,5% спрямо година по-рано. Както видяхме, инфлацията увеличава и бизнес печалбите преди облагане с данъци . И всички тези и други фактори надуха данъчните приходи.
Чрез увеличаване на данъчните приходи, инфлацията помага за обслужването на дълга; и обезценява покупателната способност на съществуващия дълг; когато дългът падежира, притежателите ще бъдат изплатени с обезценени долари. По този начин достатъчната инфлация в дългосрочен план намалява тежестта на дълга, дори когато по-високите лихвени проценти в срока водят до увеличаване на лихвените плащания.
Не лихвените плащания са важни във вакуум, а лихвените плащания като процент от данъчните приходи.
Значи знаем накъде отива днешната безразсъдна фискална политика: по-висока инфлация и по-високи лихвени проценти за години напред.
22:24 29.04.2024
60 Аз Кочо
Това значи по скъпи заеми от там спад на цените на активите
22:27 29.04.2024
61 ъмм
Полша има 6% дефицит при 3 позволени и пак ги хварят , че давари за оръжия много
Коментиран от #62, #63
22:31 29.04.2024
62 Аз Кочо
До коментар #61 от "ъмм":
Прочети какво написах по долу за сащ. Същото важи и за европа.Разликата е че на запад има икономика което работи в бг няма.
Коментиран от #64
22:35 29.04.2024
63 Аз Кочо
До коментар #61 от "ъмм":
Инфлацията позволява на всички да влачат тези огромни дългове.Тя обаче не трябва да излиза извън контрол.
Тоест по високи лихви и по висока инфлация за много дълго.
Високи лихви= ниски цени на активите.
Понятно?
Коментиран от #66
22:38 29.04.2024
64 дам
До коментар #62 от "Аз Кочо":
Абе не си ли наясно, че икономиката се измерва чрез бвп,а дълговете не случайно също се измерват спрямо бвп.Тоест спрямо икономиките на различните страни ние сме в пъти по малко задлъжняла като проценти може да са 5 пъти , ама това в милиарди може да се равнява в стотици и трилиони даже.
Кое не разбра.
Същото е и за имотите. Цените са различни но се сравняват на база на средни заплати в различните страни.
Наемите същата работа, не се измерват в стойност , като процент от дохода.
1000 паунда е едно при заплати от 2 хиляди паунда или е като 1000 лева за бг при заплати от две като достъпност.
Коментиран от #65
22:42 29.04.2024
65 Аз Кочо
До коментар #64 от "дам":
Хи хи хиДългът и дефицита карат икономиката да пуши.
Бг има малък дълг но умряла икономика.
Относно цените на имотите не заплатите а ниските лихви карат пазара да гори. Но в бг те са плаващи и това е много подвеждащо защото утре ще се повишат и може да е с много.
Коментиран от #67
22:46 29.04.2024
66 дам
До коментар #63 от "Аз Кочо":
Кочо мисли малко бе човек...Ти си този дето все плашиш с банките. Представи си , че ти имаш ипотека за 100 хиляди, а Хосе има ипотека за 300. Неговите доходи обаче понеже са 3 пъти на твоите ще ви е еднакво като време да ги върнете.
Като се замислиш обаче България ако се сравни с Испания и икономиките на двете страни, ако отделят еднакъв процент от доходите си за да връщат дългове на БГ ако й трябват 10 години, на Испания ще и трябват 50 защото спрямо икономиката има да връща стотици милиарди повече от нас равняващи се на 5 , 6 пъти разлика на задлъжнялост
Коментиран от #68
22:49 29.04.2024
67 дам
До коментар #65 от "Аз Кочо":
Икономиката на БГ дали е малка или не е около 200 милиарда. Това е икономиката и ако е заела 45 милиарда като дълг това се равнява на 23 процента.Страните с голямата икономика може да имат 2 трилиона икономика, ама да са теглили 3 трилиона дългове, тоест точно заради голямата си икономика са само 150% задлъжнели.
Безспорно е че сме отличници по нисък дълг.
Ако изтеглим едни 50 милиарда , ще се доближим до средната задлъжнялост в ЕС .
Кое не разбра.
Там е резерва на следващите, че дори и да трупат постоянно дефицити по 5 милиарда нов дълг, говорим на нов, които е извън заеми за покриване на стари, пак няма да правим впечатление като задлъжнели на фона на останалите.
Коментиран от #69
22:55 29.04.2024
68 Аз Кочо
До коментар #66 от "дам":
Ти не можеш да разбереш че дългът не е лошо нещо когато можеш да го контролираш и когато имаш възможност да го погасяваш на време.Цял свят живее на кредит включително и ти.
Проблемът с дълга на населението е когато дойде рецесия и загубиш работа или когато не можеш да плащаш лихвите или главницата като Аржентина например
Коментиран от #70
22:56 29.04.2024
69 Аз Кочо
До коментар #67 от "дам":
Ето това е същината. Прочети го няколко пъти за да го разберешЧрез увеличаване на данъчните приходи, инфлацията помага за обслужването на дълга; и обезценява покупателната способност на съществуващия дълг; когато дългът падежира, притежателите ще бъдат изплатени с обезценени долари. По този начин достатъчната инфлация в дългосрочен план намалява тежестта на дълга, дори когато по-високите лихвени проценти в срока водят до увеличаване на лихвените плащания.
Не лихвените плащания са важни във вакуум, а лихвените плащания като процент от данъчните приходи.
Коментиран от #71
22:58 29.04.2024
70 дам
До коментар #68 от "Аз Кочо":
А защо не дадеш примера с Гърция , която заради добрия си туризъм дълга и се стопи до 150% , а по време на пандемията беше станал и 180%В ЕС се е сметнало за нормално без да се наказват, като граница до 3 процента дефицит, който ние го изпълняваме, и до 60 дълг, а ние сме само с 23 процента, ако БВП то ни се срине наполовина пак ще сме под тези 60 процента .
Схвана ли.
А това няма как да се случи. Защото всичките прогнози и на фитч и на мвф и т.н са икономиката на България да расте в следващите години с около 2-3% годинишно , а не да се свива с 10 За да се върнем след 10 години на 100 милиарда бвп
Коментиран от #72
23:01 29.04.2024
71 дам
До коментар #69 от "Аз Кочо":
България може да си позволи да не вдига данъци , а да се финансира чрез дългове, както са правили всички останали. Разликата е , че България преди 25 години имаше 100% външен дълг и го намали 4 пъти, а много други страни го увеличиха 4 пъти.Живееха много над възможностите си и въпреки това се дават за пример.
Коментиран от #74
23:03 29.04.2024
72 Аз Кочо
До коментар #70 от "дам":
"А това няма как да се случи. Защото всичките прогнози и на фитч"Фитч даваше 2007 рейтинг ААА НА Лемън Брадърс а тя фалира през 2008.
Подобно с фалиралите 5 американски банки през 2023 които имаха супер рейтинг от всички рейтингови агенции.
Истината е по никой не знае нищо за това което ще се случи в бъдещето
Коментиран от #73
23:05 29.04.2024
73 Този коментар е премахнат от модератор.
74 Аз Кочо
До коментар #71 от "дам":
Приходите не покриват разходите които продължават да растат в бг.Или данъците нагоре или нов дълг.
Служебното правителство вече обяви че ще тегли 200 млн през май. Тоест започна се.
Коментиран от #77, #78
23:08 29.04.2024
75 Аз Кочо
До коментар #73 от "дам":
Смешен Ник, една икономика винаги расте въпросът е с колко ако не расте ще сме нещо от сорта на Етиопия.23:09 29.04.2024
76 Аз Кочо
23:11 29.04.2024
77 дам
До коментар #74 от "Аз Кочо":
Да , КОЧО нов дългТова ти обяснявам от един час.
Всяка година правим по 3 дефицит. Позволения от ЕК и след 10 години изравняваме Румъния по процент дълг спрямо БВП , но само ако Румъния е с нулев дефицит, тоест да прави балансиран бюджет и харчи толкова колкото изкарва.
Да, ама не
Последните години Румъния е с по голям дефицит от България и въобще не се и пробва за еврозона и да отговаря на критерии.
И Румъния също не е от задлъжнелите в ЕС , нищо че има двойно по голям дълг процентно от България.
Но Румъния знае, че е далеч все още от 60 задлъжнялост която е посочената за нормална в ЕС
Коментиран от #80
23:12 29.04.2024
78 ъмм
До коментар #74 от "Аз Кочо":
200 милиона, ти сериозно ли ...Румъния прави дефицити по 20 милиарда на година , последните години.
Но кочовците е хвалят как вдигала стандарта си на живот.
Ами точно така го вдига защото Румъния когато България беше със 90 процента дълг от БВП , Румъния беше с три пъти по нисък дълг от България , а сега е с два пъти по-висок
Годишно Румъния харчи 20 милиарда над възможностите за покриване на дупки в бюджета. България последните години се стремеше към балансиран бюджет, а от както дойде Асен , започна да се говори за 3 процента , че трябва да ни е целта за да вдигаме стандарта както са правили всички останали в ЕС
Коментиран от #79
23:23 29.04.2024
79 дам
До коментар #78 от "ъмм":
При сегашната икономика на България от 200 милиарда , 60% дълг към бвп, около 120 милиарда , а ние сме с под 50 милиарда. Затова е тази битка за власт, сглобки и какво ли не , защото освен евросредства и пари от ЕС има резерв от десетки милиарди нови дългове за които никой няма да може да ни упрекне, защото сме под 60% задлъжнялост.23:29 29.04.2024
80 Радио Ереван
До коментар #77 от "дам":
пич ти още ли не разбра,че той не е инсайдер, той е аутсайдер....Коментиран от #82
04:07 30.04.2024
81 клуб Знам и Мога
Знае кога е минимума и максимума на цените.
И може да купува когато си поиска.
.
(говорим за самоковски картофи)
08:52 30.04.2024
82 хахаф
До коментар #80 от "Радио Ереван":
бебето ли къпеш по това време, или от яд , че Кочо те нахрани не можеш да спиш08:53 30.04.2024
83 Съвсем скоро
Коментиран от #84
08:56 30.04.2024
84 анонимен
До коментар #83 от "Съвсем скоро":
Не, лихвите ще падат.Юни месец ЕЦБ е заявила вече , че се обръща тренда и започва да сваля лихвите.
Защо ги сваля ли, ами защото страните от еврозоната са много задлъжнели и да ги дундурка. Когато средната задлъжнялост в еврозоната е около 100% не може да си позволиш дълъг период с високи лихви.
Ние се бутаме в еврозоната , а сме с двайсетина процента задлъжнялост при страни където са 5 пъти по задлъжнели от нас.
Гърция е вече много години в еврозоната , но затъва постоянно, защото и се позволи да е 8 пъти по задлъжняла от нас. Говорим за пъти , не процентно.
Разликата между нас и повече от останалите не е в проценти , а в пъти.
Най близки до нашето ниво на дългове са скандинавските страни и естония.
Останалите масово са около 100 процента.
За да станем като тях си представете , че ни се полагат 160 милиарда да ни изсипят ей така от нищото.
Ами тогава и ние ще може без проблеми с по 20 милиарда годишно да вдигнат тройно заплатите в рамките на десетина години, но това ли искаме.
Коментиран от #85, #87
09:08 30.04.2024
85 дам
До коментар #84 от "анонимен":
Четете прогнозите на кочо кавръков и знайте , че ще се случва точно обратното.Няма да има безработица, ще продължават да наемат всичко що може. В ЕС се търсели над 50 хиляди шофьори на тирове със средна заплата от 4-5 хиляди евро. В България се търсят над хиляда такива шофьори със заплати от по 6 хиляди лева.
А такава квалификация се придобива за 3-4 месеца. Нека е година за да натрупа малко опит преди да му дават дълги курсове с тировете.
Освен жилища имаме да правим и пътища, тунели , магистрали и без това има да наваксваме инфраструктурно. Само в София трябвало да се ремонтират над 500 км тротоари. Бюджета на София вече е над 2 милиарда.
Коментиран от #86, #90
09:28 30.04.2024
86 Дори и милиардите по ПВ ни подминаха
До коментар #85 от "дам":
А с тези пари се очакваше да се покрие бюджетния дефицит. Сега ще трябва да се тегляд милиарди кредити, които обаче не са безплатни, т.е, в бъдещ период съвсем ще го закъсаме. Данъците ще бъдат увеличени, за да се плати сметката , иначе идва фалит като през 1997 г. Икономиката на страната е нестабилна, на пясъчна основа, една малка непредвидена ситуация и ще я изкара от релси. Нещата наистина стават зле, но се крият от народа. Който има заделени пари за черни дни може и да оцелее, тези които живеят на кредит ще са първите, които ще потънатКоментиран от #88, #89
09:39 30.04.2024
87 Аз Кочо
До коментар #84 от "анонимен":
Лихвите в Европа ще "паднат" през юни с 0.25 пр.АКО инфлацията продължи да намалява. Но инфлацията в еврозоната отново се повишава през март и е горещ се услугите.
Така че когато инфлацията е излязла от бутилка е много трудно да я върнеш изцяло обратно в бутилката.
Инфлацията често поднася изненади като намалява я после изведнъж скача още по високо
Така че гълъбите в ЕЦБ искат намаляване на лихвите но ястребите за сега са по сдържани.
Най вероятно ще намалят с 0.25 и след това инфлацията отново ще излети, но тогава вдигането на лихвите може да е още по голямо.
Вижте сащ Wall street говореха за 7 намаления през 2024 после станаха 4 после 2 а сега най вероятно ням ада има намаление на лихвите в сащ през тази година
09:41 30.04.2024
88 дам
До коментар #86 от "Дори и милиардите по ПВ ни подминаха":
Нищо не ни е подминало , просто не могат да ги разделят от сглобката. Така или иначе тези пари нямаше да стигнат като цяло до хората, а да облагодетелстват малък кръг от хора , като им изградят безплатно ветропаркове, соларни системи за електричество и купуването на огромни батерии с които да съхраняват енергия и да е препродават разни фирми на властимащи.Същото като с оръжията.
България последните 2 години е изнесла оръжия за много милиарди, ама парите в малка група от хора , получили достъп до такава специфична сфера
Коментиран от #91
09:43 30.04.2024
89 Така е
До коментар #86 от "Дори и милиардите по ПВ ни подминаха":
Задава се финансова и икономическа криза не само у нас, но и в целия свят. ФЕД отново ще вдига лихвите, а ЕЦБ въпреки желанието си и обявяваното в медиите че ще ги намали, ще трябва или да ги запази, или да ги вдигне. Търси се начин за меко кацане, но три годишните глупости, които сътвориха с безмислените и некоректни помощи, сега ще трябва да бъдат платени. Тези които отпуснаха парите, си ги искат обратно. И ще си ги получат, чрез увеличени данъци, намалени работни заплати и съкращения на раздути администрации. Някои наивници не го виждат това, защото са с розови очила в облаците, но те ще паднат най-твърдо, горко им09:45 30.04.2024
90 Аз Кочо
До коментар #85 от "дам":
"умен" в цял свят има търсене на шофьори и сервитьорки и продавачки, защото никои не иска да бачка това. Ти що не се хванеш като сервитьорка някъде да те пощипват?Относно строежите и градежите на магистрали и т.н видяхме какво се построи за 2 години НИЩО, защото парите отидоха за заплати в бюджета сфера и за пенсии.
Какво е бюджет от 2 млд за град с население 1.4 млн души= смешен бюджет. От този бюджет новите общинари ще си платят завишените 3 пъти заплати а ти ще мигаш и ще получаваш старото ти подаяние от твоят работодател
09:48 30.04.2024
91 Тръпчо
До коментар #88 от "дам":
Учение и труд жизнерадост и дръзновение!Умен, да вземем да те изберем за министър председател. Освен за оратор за друго не ставаш, но те овцете им трябва водач да ги води напред към кланицата.
Коментиран от #93
09:54 30.04.2024
92 анонимен
Знаеш ли , че вече има работа дори за 60 годишните, преди време като чуят , че си на 50 и те отписваха от пазара. Само в градския транспорт в София недостигали 200 човека. В метрото дават 3 бона заплати за да се возиш на влакчето, нищо да не правиш. Единствено ако стане някаква авария да има човек в кабината. Всичко е автоматизирано.
Но ти е простено от детската нещата изглеждат различни.
За 2 години вдигнаха пенсиите с 40%, вдигнаха минималната заплата с 36%
По правилото което приеха се очаква МРЗ след няколко месеца да я вдигнат с още 150 лева, защото средната в България очакват към края на годината да е около 2300 лева
Коментиран от #94, #95
09:57 30.04.2024
93 Не може
До коментар #91 от "Тръпчо":
той е добре настанен нищоправец в съдебната система, на добра заплата и с допълнителни доходи, но от лакомия тегли и кредити, за да купува на скъпото, особено оня коптор до нафтохимаКоментиран от #98
10:00 30.04.2024
94 Мен
До коментар #92 от "анонимен":
Безработицата в бг е 5.4 процента."За 2 години вдигнаха пенсиите с 40%, вдигнаха минималната заплата с 36%"
Инфлацията го изяде. Покупателната способност намаля
10:02 30.04.2024
95 е да де
До коментар #92 от "анонимен":
така беше до сега, и ако си свалиш диоптерите и прогледнеш по-напред ще разбереш, че всичко се променя. Досега вдигаха, а сега тръгва да спада, като вълна бе умен, вдига се, за да се разбие на брега, нали си кожкоджамити морски ха ха ха10:02 30.04.2024
96 Този коментар е премахнат от модератор.
97 Тръпчо
До коментар #96 от "дам":
Никога не съм мислил че някакъв прошляк живееш в коптор в стрелбище например ще си позволи да иска на квадратен метър толкова колкото искат в западна Европа и Америка и че някой глупак ще отиде до банката ще.изтегли кредит и ще му ги даде.Затова си мисля че когато това бясно кредитиране, само в България, скоро ще.спре както по цял свят. И после си мисля какво ще правите вие тарикатите с кредитите и на кой ще продавате, хахахаха
10:17 30.04.2024
98 Аз Кочо
До коментар #93 от "Не може":
Не, той просто е едно от многото жертвени агнета.10:34 30.04.2024
99 Реален брокер
Коментиран от #100
10:35 30.04.2024
100 дам
До коментар #99 от "Реален брокер":
Не е много етично да се пишеш брокер и да го правиш от детската без нито един купен имот, доре и за себе си.Кочо толкова се е филмирал, че си е повярвал , че д множедтвото си коментари би повлиял на пазара.
От кога го пука този балон, цените бяха наполовена на сегашните.
Коментиран от #101
10:45 30.04.2024
101 Не съм Кочо а доц. Стефанов
До коментар #100 от "дам":
Имаме огромен ръст в жилищното строителство през последните пет години, коментира доц. Стефанов и отбеляза, че само в София всяка година има издадени разрешения за строеж на над 1 млн. квадратни метра разгъната застроена площ, а последните три години имаме разрешения за над 2 млн. квадратни метра. За предишната пикова 2007 г. разрешенията бяха за под 1 млн. квадратни метра, напомни ученият и посочи, че в момента сме в период на абсолютен връх от демократичния преход по този показател. Заради известното забавяне в строителството – от порядъка на три до четири години от момента на издаване на разрешението за строеж до въвеждането в експлоатация на сградата, сега 5-6 млн. квадратни метра са в строеж и ще излизат на пазара поетапно следващите две-три години, посочи той. Когато това готово жилищно строителство излезе и наводни пазара, аз не съм убеден дали всички строителни предприемачи ще могат да издържат при някаква лека корекция в търсенето, изтъкна доц. Стефанов.Коментиран от #102
10:47 30.04.2024
102 Доцент вуи
До коментар #101 от "Не съм Кочо а доц. Стефанов":
Бих допълнил че много инвеститори като умен също няма да издържат, ха ха ха10:49 30.04.2024
103 Този коментар е премахнат от модератор.
104 Този коментар е премахнат от модератор.
105 Гост
До коментар #104 от "дам":
Цените паднат вече по цял свят а тук в бг всички продължават да лъжат хората дори и централната банка че всичко ще е наред.Прост народ лесно се манипулира.
Коментиран от #106
11:02 30.04.2024
106 дам
До коментар #105 от "Гост":
Едно и също дъвчем.На колко места по света ипотеките са под 3%
На колко места заплатите са се удвоили за 10 години
На колко места по света данъците са 0.005% ОТ СТОЙНОСТТА НА ИМОТА
100 евро данък за имот струваш 200К
Коментиран от #107
11:06 30.04.2024
107 Гост
До коментар #106 от "дам":
В бг няма под 3 с гпр е над 3.И това няма да е за дълго.
В сащ и западна Европа заплатите скочиха с 15 пр за последните години а тук в бг скочиха с 20 пр от супер ниска база затова пък стоките и услугите поскъпнаха с 100 пр.
Пример подстригването беше 8 лв преди 2 години сега е 20 25 лв.
А това с данъците е другото нещо което няма да позволи на бг да влезе в ез. От Европа сто пъти го казаха.
11:10 30.04.2024
108 Не купувай
До коментар #1 от "Не, благодаря...":
други явно купуват. Те купуват в гето Люлин на 1300 щото в центъра е вече над 3000 евро на квадрат. Като искаш да си в София, това е цената. Като не те урежда -- обратно откъдето си дошълКоментиран от #110, #111, #112
11:10 30.04.2024
109 Ти въобще разбираш ли какво пишеш
До коментар #12 от "ТоВаМЕ":
Цените се определят от пазара, не от Софийска община дето строи метро. Този който има апартамент за продан близо до метростанция много добре знае че имотът му е поскъпнал заради бъдещата метростанция, и съответно ти казва "това е новата цена". Искаш да си близо до метро -- плащаш. Като не искаш да плащаш -- обратно в БотунецКоментиран от #113, #128
11:13 30.04.2024
110 Този коментар е премахнат от модератор.
111 Някой
До коментар #108 от "Не купувай":
Няма да е за дълго, сделките в София пак ще се сринат, това е бъдещото търсене изтеглени сегаВ бг сделките продължават да се сриват
Имотите не са франзели да се купуват постоянно в големи количества
11:16 30.04.2024
112 РАЗБИРА СЕ
До коментар #108 от "Не купувай":
Ако офцете не купуваха когато не трябва и не продаваха когато не трябва нищо в учебноиците по икономика нямаше да е същото.Коментиран от #132
11:16 30.04.2024
113 Гост
До коментар #109 от "Ти въобще разбираш ли какво пишеш":
Хахахай ти в метрото ли ще живееш или в апартамента?С метрото пак всеки е на кола използват го само ученици и пенсионери
11:17 30.04.2024
114 Този коментар е премахнат от модератор.
115 Ренито
До коментар #114 от "Аз Кочо":
Кочо, купиш си е машинка от Кауфланда за 9.99 лв и жена му го подстригва, затова ти вика че е 10 лв, хохохохо11:21 30.04.2024
116 Този коментар е премахнат от модератор.
117 ъмм
11:28 30.04.2024
118 Този коментар е премахнат от модератор.
119 Този коментар е премахнат от модератор.
120 Този коментар е премахнат от модератор.
121 ъмм
До коментар #120 от "Аз Кочо":
Както искаи га разбирай. Ползвам услуга от дълго време и съм довален. Ако бях скъперник щях са се спестявам 1 левче от бакшишаТи му споделяи то пак ти се дзверибг манталитет
Коментиран от #122
11:42 30.04.2024
122 Аз Кочо
До коментар #121 от "ъмм":
Снощи цяла вечер ти наливах знания в кратунката а ми се пишеше. Хак ти е да видиш как еКоментиран от #123, #124
11:50 30.04.2024
123 Корекция
До коментар #122 от "Аз Кочо":
Снощи цяла вечер ти наливах знания в кратунката а ти ми се пулеше. Хак ти е да видиш как е11:51 30.04.2024
124 ъмм
До коментар #122 от "Аз Кочо":
Твойто не е знания , а позиция и прогнози които не се сбъдват от години.И издават касова и връщат левчето , а не се правят на рязсеяни, затова съм ги оценил освен услугата получават и бакшиш.
Коментиран от #125
11:54 30.04.2024
125 абе гаражен
До коментар #124 от "ъмм":
така и не каза, що купуваш сега на скъпото, като дори и ти ма ло умника знаеш, че скоро всичко ще е финитоКоментиран от #126
12:07 30.04.2024
126 ъмм дам
До коментар #125 от "абе гаражен":
Не съм гаражеееееен , стига вечееееееКоментиран от #127, #129
12:09 30.04.2024
127 уфф...
До коментар #126 от "ъмм дам":
извинявай12:10 30.04.2024
128 АзРаз
До коментар #109 от "Ти въобще разбираш ли какво пишеш":
Да разбирам какво съм писал и да роден съм и израснал в София, не в Ботунец. Проблема е че много като Вас се появиха и ми казват вече къде имам право да паркирам, че трябвало пред входа, не пред съседния - че кога се родиха, кога се населиха, кога почнаха селски правила да прилгат в милионен град. Всеки спира където има място и не само в София, но всеки голям град е така. Не знам защо разни самоковлии пишеха правилата за транспрт в София толкова време, сега берем плодовете.... полегналите полицай спасиха десетки хиляди хора сигурно от инциденти, Белите дробове на хорат в София светнаха от това, че се намали скоростта и всеки пърпори на първа и втора скорост от полегнал полицай до следващия ... и да много провинциалисти изказват мнение за град, в който не разбират най-малкото мащабите и че в големите градове има ограничения които малките ги нямат и не трябва с ограниченосот си мнениие да искат София да стане Самоков...Коментиран от #130, #131
13:02 30.04.2024
129 Реален брокер
До коментар #126 от "ъмм дам":
Може и да не си гаражен брокер, ама се държиш като такъв с желанието си да манипулираш хората, вместо да им помагаш. Помисли за хилядите семейства, които реално не могат да си позволят да изплащат кредит, но се доверяват на лъжите ви, че инфлацията ще им изяде кредита и че всичко ще поскъпва. Горките се навиват и след някоя и друга вноска разбират реалността, че кредита е непосилен и следва .....в някои случаи летален изход.13:05 30.04.2024
130 Лъжеш
До коментар #128 от "АзРаз":
Точно от Ботунец си, и то новозаселен там от врачанско13:07 30.04.2024
131 Не съм казал
До коментар #128 от "АзРаз":
че си от Ботунец. Казах го принципно: който иска да живее в столичен град, плаща за удоволствието или си заминава обратно откъдето е дошъл. Удоволствието в центъра е скъпо, така че ако нямаш пари за него, следващата стъпка е да взимаш в краен квартал до метро. Ако и това не може да си позволиш, тогава Люлин 2 където и метро няма.Аз иначе съм от центъра. В Люлин нямам и желание да стъпвам, там си е Бейрут.
14:08 30.04.2024
132 Хората купуват
До коментар #112 от "РАЗБИРА СЕ":
когато искат, когато могат, когато им се налага. Ражда ги се дете, търсиш да се разшириш. Местят ти офиса и не ти се шофира 2 часа, местиш се и ти. При тия лихви е глупаво да си наемател, по-евтино е да купиш. Това определя пазара -- търсене и предлаганеКоментиран от #133, #140
14:11 30.04.2024
133 Аз Кочо
До коментар #132 от "Хората купуват":
Вуи спри да облъчваш хората. В момента е по евтино да си под наем отколкото да купиш и това важи за цял свят!Коментиран от #136
14:31 30.04.2024
134 Този коментар е премахнат от модератор.
135 Кака Мара
До коментар #134 от "Гост":
кво викаш , детиши .ъз е14:41 30.04.2024
136 Този коментар е премахнат от модератор.
137 Гост
До коментар #134 от "Гост":
Ти си един прецакан купувач работещ като изпаднал брокер15:06 30.04.2024
138 Аз Кочо
Borghesiana - Via Casilina: Спирка на станция "Borghesiana" на метро C.
Кога ще ми покажеш завършен коптор с реални м2 за тази цена и квадратура в София, КОГА?
15:21 30.04.2024
139 Мен
Подобно на всякъде по света и в България
15:28 30.04.2024
140 Не гаражно броки, не купуват
До коментар #132 от "Хората купуват":
Брокирите скоро сте без работа, от там - право в Карл уково15:43 30.04.2024
141 Аз Кочо
Borghesiana - Via Casilina: Спирка на станция "Borghesiana" на метро C "достъпна пеша за 3 минути. Вътре в елегантна и ексклузивна тиха и величествена резиденция с достъп за пешеходци и превозни средства и автоматизирана порта, всичко това е заобиколено от голяма, добре- поддържан частен парк, достъпен при пълна безопасност благодарение на двойната врата за достъп до сградите. Разполагаме с красив апартамент в отлично състояние, разположен на 2-ри етаж с асансьор (регистриран първи), достъпен с големия и удобен асансьор вътрешна площ 83 m² се състои от голям вход, всекидневна с двоен изглед и красив еркерен прозорец, кухня с прозорец и френски прозорец, коридор, двойна спалня, баня с душ и прозорец и голяма покрита тераса с достъп през хола и кухнята е в отлично вътрешно и външно състояние и е с отлично качество на материалите.
Оборудван с всички удобства, разполага с автономна отоплителна система с котел, разположен отвън, но защитен в самостоятелното си отделение, разположено на терасата, керамични подове и покрития, много качествени дървени врати, стъклопакет дървена дограма с термо прекъсване с PVC ролетни щори, решетки и комарници. Разполага с климатична система, тенти, видеодомофон и блиндирана врата. Ексклузивно място за паркиране вътре в резиденцията и удобна маза, разположена на приземния етаж, допълват имота. Безплатно и достъпно веднага. Отлично югоизточно изложение. Комплексът от недвижими имоти, построен през 2000-те
Коментиран от #147
15:46 30.04.2024
142 Този коментар е премахнат от модератор.
143 Аз Кочо
Има още 2000 обяви с подобни имоти на тези цени за Рим.
Коментиран от #144
15:52 30.04.2024
144 Този коментар е премахнат от модератор.
145 дам
До коментар #144 от "Редовен читател на Кочо исие":
Кво ривете тоуко ве, нема ме, зает сам16:41 30.04.2024
146 Редовен читател на Кочо исие
16:47 30.04.2024
147 дам
До коментар #141 от "Аз Кочо":
Кочо Кавръчко понеже не успя да купи в Красна поляна , гледам, че се е засилил към Рим. Тоест към предградията им. Само на 15 км от центъра и 5 км отвъд околовръстното им. Сега специално го погледнах на гугъл мапс.Не съм гледал за подробности , ама само да спомена, че е нещо като Божурище, ама Божурище е на 11 км от ларгото и пак на 5 от околовръстното.
Коментиран от #148, #149
16:51 30.04.2024
148 Аз Кочо
До коментар #147 от "дам":
АхахахахахахАбе момче на километри е от идеален център Рим, но и младост е на 12 км от идеален център София, а Люлин е на 15 км, а овча купел, свобода и надежда на по 17 км
16:53 30.04.2024
149 Аз Кочо
До коментар #147 от "дам":
Разликата е че в Рим има такива цени каквито в изброените квартали в мръсна неуредена София в бедна България отдавна няма.Чакам да ми дадеш такава цена в младост, обеля Люлин и където и да е в София С ВКЛЮЧЕН ГАРАЖ
16:55 30.04.2024
150 дам
...
Разположен в стратегически район за градско местоположение и малък апартамент в метро B на Piazza Bologna, ние продадохме луксозен мини-апартамент от 33 mq. Posto al Quinto Piano di una Palazzina в добро състояние.
33 квадрата за 249 хиляди евро на 5 етаж с асансьор в предпочитан район , на хубаво място.
16:55 30.04.2024
151 Аз Кочо
Напиши София до 150 к евро минимум 80 м2 с включен гараж до метро станция.
После чукни за Рим там където гледаш
Чакам да ми дадеш резултати за София
Коментиран от #152
17:00 30.04.2024
152 Мен
До коментар #151 от "Аз Кочо":
В София СА 0 РЕЗУЛТАТИТЕ, НЯМА ТАКИВА.В РУМ СА ОКОЛО 2000 БРОЯ.
17:01 30.04.2024
153 дам
Само като жокер ще ти кажа, че примерно в христо ботев е на 4 км от Докторски паметник , един от най скъпите райони. Хаджи Димитър е на 2 км от там , на две спирки от идеалния център на града. 2 минути с бъдещето метро което се строи.
Коментиран от #156
17:05 30.04.2024
154 дам
Гледам 74 квадрата стара тухла за 130 хиляди
А помниш ли ,колко е задлъжняла Италия и колко сме ние . 6 Пъти разлика
А знаеш ли колко процента са ипотеките в Италия , далеч от 3%
17:10 30.04.2024
155 дам
От средно 400 долара за квадрат през 2004 до към 2000 долара сега.
Тоест купилия в София преди 20 години е направил много по добра инвестиция от купилия в Рим
Коментиран от #157
17:19 30.04.2024
156 Аз Кочо
До коментар #153 от "дам":
Момче, спри да се излагаш и говори с факти.Дай снимка на обява за София, не зависимо в кой квартал н апартамент 80 м2 за 148000 евро обзаведен с акт 16 и с включен гараж в цената и не партер или на последен етаж.
Или дай снимка или дори да се излагаш
17:20 30.04.2024
157 Аз Кочо
До коментар #155 от "дам":
"Кочо знаеш ли колко са поскъпнали имотите в Италия за последните 20 години, няма и 50% , а в България и по специално в София са поскъпнали 5 пъти.От средно 400 долара за квадрат през 2004 до към 2000 долара сега.,"
Затова ти обяснявам от 3 години че балона в България е много по голям от всеки един балон по света
17:22 30.04.2024
158 дам
Кой говори, че са изтелени рекордно много ипотеки ... Кой
аз ти говоря с факти.
Кажи ми един инвеститор какво го интересува, да има голяма възвръщаемост е в София е имал такава , а в Рим не.
Точка
В софия ако някой е вложил 100 хиляди долара в апартамент през 2004 вече струва половин милион.
В рим ако някой е вложил 200 хиляди долара тогава, сега е около 300 хиляди
Да ти пиша ли , че сигурно данъка за този имот ще ти е 1000 евро годишно, че сигурно имаш такса подръжка от 20 -30 евро за квадрат
Коментиран от #159, #166
17:26 30.04.2024
159 Аз Кочо
До коментар #158 от "дам":
Говори с факти, не ми дръж речи!Дай снимка на обява за София, не зависимо в кой квартал на апартамент 80 м2 за 148000 евро ОБЗАВЕДЕН с акт 16 и с включен ГАРАЖ в цената и не партер или на последен етаж.
Или дай снимка или СПРИ да се излагаш
Коментиран от #160, #161
17:28 30.04.2024
160 Аз Кочо
До коментар #159 от "Аз Кочо":
ЦенаЦена на имота:
143 000 евро
Цена за м²:
1723 евро/м²
Такси на етажната собственост: €77/месец
Включва вода, ток, отопление на газ, поддръжка общи части.
Коментиран от #164
17:31 30.04.2024
161 дам
До коментар #159 от "Аз Кочо":
Кой те спира да си купиш в Рим или в село до Рим.Кой спира теглещите кредити в България да отидат да теглят в Италия ...
Всеки един българин с личната си карта е свободен да работи и придобива собственост във всяка страна от ЕС
Сега ще ни обясниш ли защо е лошо ако България изтегли 50 милиарда заем и стане с дълг от 50% от БВП , а за Италия не е проблем да продължава да тегли заеми и да държи начина си на стандарт като го е докарала до 130% държавен дълг спрямо икономиката си .
Коментиран от #162
17:31 30.04.2024
162 Аз Кочо
До коментар #161 от "дам":
Защото ти обяснявам че в бедна България ви лъжат и мамят защото в бг няма как цените да са по високи от тези в Рим.Говори с факти, не ми дръж речи!
Дай снимка на обява за София, не зависимо в кой квартал на апартамент 80 м2 за 148000 евро ОБЗАВЕДЕН с акт 16 и с включен ГАРАЖ в цената и не партер или на последен етаж.
Или дай снимка или СПРИ да се излагаш
17:33 30.04.2024
163 дам
Държавният дълг на Италия продължава да расте, като през март е нараснал със 17,8 млрд. евро (19,3 млрд. долара) на месечна база и е достигнал рекордните 2,79 трлн. евро (3 трлн. долара), според централната банка на страната. Предишният исторически връх беше достигнат през февруари, когато дългът възлизаше на 2,78 трлн. евро.
Коментиран от #165
17:34 30.04.2024
164 Аз Кочо
До коментар #160 от "Аз Кочо":
Таксите в Рим излизат по евтини от тези в бгЗа този парадокс имаш ли обяснение?
17:35 30.04.2024
165 Аз Кочо
До коментар #163 от "дам":
Момче не бягай от тематаЧакам снимка на поне един подобен имот в София
Заплатите в Рим са двойни на тези в София а цените и поддръжката са по евтини.
Е как бе става това не умен????????
Коментиран от #167
17:36 30.04.2024
166 Аз Кочо
До коментар #158 от "дам":
В хаджи димитър в София се сравнява с който и да е квартал в Рим!!!!!!!!ХАХАХАХАХАХАХАХ
17:38 30.04.2024
167 дам
До коментар #165 от "Аз Кочо":
Какво ще чакаш ...Погледни, че ако беше райското място инвеститорите щяха да се скъсват да купуват там, ама не го правят, защото знаят , че на всяко вложено евро в имот там, за 20 години са се превърнали само в 1.5 евро
А в България са се превърнали в 5.
Раздели 3 трилиона долара на населението на Италия и ще видиш колко много са задлъжнели и при тези лихви, теглят нови и нови само и само да връщат стари дългове.
За това ти казах гледай спрямо икономиката им , спрямо БВП , че са 6 пъти по задлъжнели от нас.
Все едно да искаш ти да се сравняваш с някой твой колега който си е позволил да отиде и да изтегли 1 милиона чужди пари, а ти да разчиташ на твоите си доходи.
Коментиран от #169, #170
17:41 30.04.2024
168 Този коментар е премахнат от модератор.
169 Аз Кочо
До коментар #167 от "дам":
Понеже няма в София такова чудо дай снимка от Волуяк той е на 40 км от София и там няма смешен Ник.17:42 30.04.2024
170 Аз Кочо
До коментар #167 от "дам":
Момче не дрънкай глупости, правителството на сащ и Италия и Франция и т.н са задлъжнели а не хората.Пак моля дай снимка на имот във Волуяк с параметри близки до този в рим
Коментиран от #173
17:44 30.04.2024
171 Аз...
17:46 30.04.2024
172 дам
Чисто нов комплекс строят на 2 минути от централна гара и от спирката на метрото. Все още се продават апартаменти на 1000-1200 евро за квадрат и 10 хиляди за паркомясто.
Пълно е със свободни апартаменти.
Когато ми покажеш на 1000, дори на 1500 за да махнем фактора общи части ново строилество до централната гара на рим, мадрид или която и да е друга столица в ЕС, ще те поздравя
Коментиран от #174
17:46 30.04.2024
173 Аз Кочо
До коментар #170 от "Аз Кочо":
Дай снимки от Банкя, от където и да е на 40 км от София с подобни параметри а и със станция на метро, АКО ДАДЕШ ЩЕ ТИ ПРЕВЕДА 1000 ЛВ17:47 30.04.2024
174 Аз Кочо
До коментар #172 от "дам":
Защо се правиш на не разбрал?!Дай снимка на обява за София, не зависимо в кой квартал на партамент 80 м2 - РЕАЛНИ за 148000 евро ОБЗАВЕДЕН с АКТ 16 и с включен гараж в цената и не партер или на последен етаж
И НА 3 МИН ПЕШ ОТ МЕТРО.
17:49 30.04.2024
175 дам
Няма какво да търся на 40 км от София, давам ти пример от централната гара на София
Преди две години там купуваха за 800-900 евро на зелено, сега са 1100-1200 на акт 14
Коментиран от #180, #188
17:51 30.04.2024
176 дам
Покажи ми един апартамент в Белград на каквато и да е цена до метро
хаха
Може да ми покажеш стотици на по 2 хиляди евро квадрата, ама нито един до метро нали
Коментиран от #179, #181, #198
18:01 30.04.2024
177 смях
Така се е разпалил, че накрая ще вземе да спре да пише тук и не знам какво ще правим без него. Няма да сме информирани, че се пука всеки ден балона и така от години.
Коментиран от #184, #185
18:04 30.04.2024
178 Този коментар е премахнат от модератор.
179 Ей смешен ник
До коментар #176 от "дам":
кажи в коя агенция си брокер, че да я подминавам през съседен квартал, смеш ко. Хубаво те нахрани Кочо, въобще не си на нивото му, се лски тарикат на дребноКоментиран от #194
18:13 30.04.2024
180 Аз Кочо
До коментар #175 от "дам":
Има ли метро на 3 минути а гараж включен в цената а квадратните метри реални ли са?18:14 30.04.2024
181 Аз Кочо
До коментар #176 от "дам":
Хахахаха неумен говоря за Рим а не за Белград на балканският полуостров всички сме смешнициКоментиран от #187
18:15 30.04.2024
182 Този коментар е премахнат от модератор.
183 Този коментар е премахнат от модератор.
184 Здрасти карлуко вец
До коментар #177 от "смях":
Като нямаш продажби и ти избива пяна на устата, съвсем си я закъсал18:18 30.04.2024
185 Аз Кочо
До коментар #177 от "смях":
Бягаш от темата.Имаш снимка от Рим чакам подобна от софия
18:18 30.04.2024
186 Този коментар е премахнат от модератор.
187 дам
До коментар #181 от "Аз Кочо":
Ами не знам защо сме смешници, защото не сме изтеглили 3 трилиона долара дългове за да станем и ние богати лихаха
Ако беше купил преди време като можеше за 70 хиляди евро двустайното епк в красна поляна колко време щяхме да си спестим в отговори на твоите търсения от рим до казабланка
Коментиран от #189
18:20 30.04.2024
188 Аз Кочо
До коментар #175 от "дам":
сега са 1100-1200 на акт 14Говоря за обзаведен готов за нанасяне а не акт 14. Трябва ми акт 16 и реална квадратура
18:20 30.04.2024
189 Мен
До коментар #187 от "дам":
Бягаш от темата.Дай факти със снимка. от софия
18:21 30.04.2024
190 дам
Мисли си че всичко е паднало ей така от небето. А то си има цена...
Не ми се мисли ако се изсипят стотици милиарди в България под формата на дългове , без да се краде , а в паркове, тротоари, саниране , инфраструктура, на какво ще заприличаме.
Обаче Кочо не иска и 200 милиона да се тегли от правителството ни, но няма против да дава пример със средата в Рим, явно и там не е ходил, защото ако беше щеше да знае, че е доста мръсно място с неподържана инфраструктура и никакъв ред и то в туристическата си част.
На това му се вика, хем ... до края , хем душата в рая.
Малко са страните които със собствени сили са постигнали стандарта си на живот.
Той затова кавръчко иска без кредити и без да си дава зор, ако може да му дадат един тристаен в центъра , ама не дават.
Коментиран от #191
18:27 30.04.2024
191 Аз Кочо
До коментар #190 от "дам":
Умен, признай че си на а ка н,.н а а Кан вече 3 години ежедневно, после се махни от тук и спри да спориш за неща които са ти ясни, но се правиш че не са ти ясни, като на всеки един брокер18:29 30.04.2024
192 дам
Знаем се
Коментиран от #193
18:31 30.04.2024
193 Що е то имотен балон
До коментар #192 от "дам":
Няма какво да предричам ето ти обяснение що е то имотен балон:Имотният балон се характеризира с "надути" (точно както балон) стойности на недвижимите имоти. Скокът в цените, водещ до тези условия, обикновено е причинен от комбинация от голямо търсене на жилища и нисък капацитет на свободни имоти за продажба на пазара. Други причини за появата на имотни балони включват икономически фактори, сред които са ниски лихвени проценти и лесен достъп до кредит.
18:45 30.04.2024
194 Яго
До коментар #179 от "Ей смешен ник":
смешен си ти като сам си пишеш и отговаряш19:33 30.04.2024
195 Този коментар е премахнат от модератор.
196 Гост
До коментар #195 от "Аз Кочо":
Па ти се не спре бе, кой ми ачка в га.ичките,запри се вече, терикат маж не пискаКоментиран от #203
19:41 30.04.2024
197 Този коментар е премахнат от модератор.
198 Мен
До коментар #176 от "дам":
"Кочо не ставай смешен с твойто метро.Покажи ми един апартамент в Белград на каквато и да е цена до метро"
Преди няколко теми не ми ли обясняваше ти колко жило важно метрото за цените?
Сега Се Въртиш като Палачинка на 180 градуса.
Значи когато изнася метрото е важно а когато не. не било важно, ех какъв арле Ки н си ти
20:02 30.04.2024
199 Аз Кочо
20:04 30.04.2024
200 Умен, това е твоя мисъл
20:13 30.04.2024
201 Умен и това е твоя мисъл пак от днес
Покажи ми един апартамент в Белград на каквато и да е цена до метро
хаха
Може да ми покажеш стотици на по 2 хиляди евро квадрата, ама нито един до метро нали
20:15 30.04.2024
202 Аз Кочо
Ти тотално се оплете бе момче, не знаеш какво си говорил!
20:17 30.04.2024
203 Курти
До коментар #196 от "Гост":
Къв мъж е тоя, ти нищо не казаКоментиран от #204
20:52 30.04.2024
204 Тръпчо
До коментар #203 от "Курти":
Тая тема с имотите не е твоята, зле си, кажи сега за Тби, хахаха, не за друго а щото ми стана скучно да те заковавам всеки път с тия имоти.Коментиран от #205
20:57 30.04.2024
205 Гост
До коментар #204 от "Тръпчо":
още ли не разбра , че чатиш с различни хора......мъка,мъкааКоментиран от #206
21:17 30.04.2024
206 Икономист
До коментар #205 от "Гост":
всичките хора зад който се криеш ти сте гола вода по всяка една тема свързана с икономика, финанси, банки пазари. Много много тъжна работа.....21:21 30.04.2024
207 Идва страшен СРИВ на цените !!!
Коментиран от #208
09:20 01.05.2024
208 Гост
До коментар #207 от "Идва страшен СРИВ на цените !!!":
Недей да говориш така, че вуето ще се самоубие.09:34 01.05.2024
209 Този коментар е премахнат от модератор.
210 За добро утро брокерче
10:59 01.05.2024
211 За добро утро брокерче
11:00 01.05.2024
212 Този коментар е премахнат от модератор.
213 И описание към него
Апартаментът е много интересен в няколко аспекта, като яркост и контекст.
Комплексът има достъп за автомобили и пешеходци и разполага с портиер и услуга за почистване
PVC дограмите са изработени от алуминий и са оборудвани с двоен стъклопакет,
в който се намира сградата, предвид наличието на множество зелени площи и основни услуги
11:02 01.05.2024
214 Ето ти и Барселона брокерче
Та на цените в манастирските ливади в София с измислени квадратни метри човек може да купи в Барселона. Ако не си ходил те съветвам да отидеш и да я разгледаш..
Коментиран от #215
11:27 01.05.2024
215 Аз Кочо
До коментар #214 от "Ето ти и Барселона брокерче":
ЗАБЕЛЕЖИ КОЛКО СА ОБЩИТЕ ЧАСТИ 6 М2 А НЕ 25, отделно никъде няма намалена квадратура ОТ ДЕБЕЛИНА НА СТЕНИТЕ!ТОЕСТ 61 М2 ЧИСТИ СА 61 М2 ЧИСТИ!
Основни характеристики
67 м² застроена площ, 61 м² РЗП
3 спални
1 баня
Тераса и балкон
Втора употреба/добро състояние
Ориентация север
Построен през 1973г
Централно отопление: Газ
Сграда
2-ри етаж екстериор
Без асансьор
Коментиран от #248
11:33 01.05.2024
216 Този коментар е премахнат от модератор.
217 Този коментар е премахнат от модератор.
218 Алфа херинга
Коментиран от #220
12:10 01.05.2024
219 Аз Кочо
Описание
Квадратура: 80 кв.м.
Вид строителство: Тухла
Етаж: 4-ти от 4
Газ: -
ТEЦ: ДА
Агенция Релард Естейтс предлага тристаен апартамент (сиреч кухня ,хол спалня) за продажба в кв. Обеля .
Апартаментът се намира на 4-ти последен етаж на сградата.
Разпределението на имота е както следва:
входно антре, всекидневна, кухня, спалня, баня с тоалетна и два балкона.
Отоплението е на ТЕЦ.
Имотът е със страхотна локация, намира се в близост до метростанция ( не пише на колко километра е метрото), спирки на градския транспорт, супермаркети, училище, детска градина, аптека и т.н.
Паркирането е свободно, ако намериш място.
12:24 01.05.2024
220 Аз Кочо
До коментар #218 от "Алфа херинга":
Да, само че има хора като умният, който се скри, които не са съгласни с теб!Важното е да е ново строителство и с ДВЕ БАНИ и в Лазура, то е нещо като българския Кан.
Прост, прост народ!
12:33 01.05.2024
221 Този коментар е премахнат от модератор.
222 Този коментар е премахнат от модератор.
223 Този коментар е премахнат от модератор.
224 Този коментар е премахнат от модератор.
225 Хххl
Коментиран от #235
15:35 01.05.2024
226 Този коментар е премахнат от модератор.
227 С трагична нотка съобщавам
16:41 01.05.2024
228 Този коментар е премахнат от модератор.
229 Този коментар е премахнат от модератор.
230 Този коментар е премахнат от модератор.
231 Този коментар е премахнат от модератор.
232 Този коментар е премахнат от модератор.
233 Този коментар е премахнат от модератор.
234 Този коментар е премахнат от модератор.
235 Шопето
До коментар #225 от "Хххl":
Дръпнаха му шалтера.20:09 01.05.2024
236 Какъв е проблема
Коментиран от #237
08:33 02.05.2024
237 Аз Кочо
До коментар #236 от "Какъв е проблема":
Нито строителите, нито продавачите нито брокерите са виновни !Тотално обърканото нещо са хората които купуват на тези цени!
Спрете да купувате за година две и ще видиш къде ще отидат цените.
Коментиран от #238
08:59 02.05.2024
238 смях
До коментар #237 от "Аз Кочо":
На който му харесва в детската може и никога да не купува. Там се пенсионира и готово.Коментиран от #239, #240, #241
09:32 02.05.2024
239 Един друг
До коментар #238 от "смях":
В момента купуват глупаците, А тези които не го разбират са същите,ха ха ха09:42 02.05.2024
240 И правилно
До коментар #238 от "смях":
защо доброволно да храниш бандити, с три пъти надутите им цени. Такива цени няма дори и в най-развитите държави от ЕС, това е пладнешки грабеж. В България всеки имот над 30 хил.€ е спекула и отявлена кражба. Естествения подбор работи, много селтаци се набутаха, но така и трябва, за да не се размножават. Нормалните хора си живеят живота и ходят по екскурзии в чужбина, по почивки и ресторанти, а тези с кредитите маат пръжки с лук и точат лиги пред TV -то на сапунки и риалитиКоментиран от #243
12:01 02.05.2024
241 Този коментар е премахнат от модератор.
242 Този коментар е премахнат от модератор.
243 Така е
До коментар #240 от "И правилно":
Сегашните цени са геноцид срещу народа, няма друга такава бандитска държаваКоментиран от #244
18:29 02.05.2024
244 Бивш брокер
До коментар #243 от "Така е":
Мафията контролира имотния пазар, държат цените изкуствено високи, защото строят с крадени пари и не им се налага да продават. Толкова за тая територияКоментиран от #245
08:39 03.05.2024
245 Интересно
До коментар #244 от "Бивш брокер":
За това ли 90% от новите сгради стоят празни, като паметници на мутро-капитализЪма и няма никакви продажби09:01 03.05.2024
246 Аз Кочо
09:43 03.05.2024
247 Пазара умря
Коментиран от #249
08:37 04.05.2024
248 Този коментар е премахнат от модератор.
249 Продавачка на 80+
До коментар #247 от "Пазара умря":
Ще чакам, ако никой не го купи - ще му вдигна цената, и пак ще чакам. Аз бях на 75 когато го обявих за продажба, какво ми пречи да почакам още десетина години10:25 05.05.2024
250 Ти си
До коментар #4 от "наско":
ЛудЯвно имаш апартамент за продаване
01:49 23.05.2024
251 хаха
До коментар #13 от "Аз Кочо":
Ами тичай да си купиш по един двустаен в Чикаго, Мадрид, Рим, може и в Париж.14:58 02.12.2024
252 хехе
До коментар #4 от "наско":
Наско, май само аз виждам ирония.Но все пак, ако нещата продължат накъдето са тръгнали след няколко години може и да си прав, дори и за Левски Г
15:01 02.12.2024