Коментар на Александър Урумов във "Фейсбук"
Само за минути новината за папското одобрение на “гражданските съюзи между хомосексуалисти” снощи обиколи целия свят.
Тази глобална бързина не е случайна - тя е въпрос на внимателно предварително планиране. Когато си повече от 20 години в сферата на публичната комуникация - можеш да си убеден в това.
Общественото мнение се формира от първото внушение, както и личното мнение, впрочем, се формира от първото впечатление.
Какво беше първото внушение на новинарския лийд? Че папата е одобрил еднополовите “бракове” /в такова словосъчетание винаги ги слагам в кавички поради очевидния нонсенс/.
Какво точно е казал папата?
Че одобрява гражданските съюзи между хомосексуалисти /!/ и се е борил /!/ за това.
Известно е, че тази група отдавна драпа за узаконяване на онаследяването. Без никакво съмнение, тази стъпка е част от много по-големия план не само да се изравнят като права със семейството /от мъж и жена, друго няма/. Не само това, но и да доминират над семейството, да го маргинализират и да разрушат семейството. Не се съмнявайте в това.
Пред кого го е казал папата?
Пред екип, подготвящ документален филм за него от повече от година насам. Това значи откровено и близко общуване. Означава и пълен контрол върху новината - това в никакъв случай не е случайно изтървана фраза, това е внимателно обмислено и целенасочено действие.
Какви са последствията?
Юридически. Никакви преки последствия. Папата очевидно може да одобри “бракове” между еднополови - слагам в кавички думата бракове по обясними причини в този случай.
Гражданските съюзи обаче не са обект на действие на църквата и на папата - те са обект на светското законодателство.
Фактически. Несъмнени, огромни и - най-вероятно - непоправими щети в съзнанието на огромен брой католици по света.
Със своята необяснима и напълно неаргументирана в библейско-етичен план стъпка, без съмнение папата прави историческо отстъпление от Християнската позиция на любов към хората и НЕОДОБРЕНИЕ на греха и неговото институционализиране!
“И аз не те осъждам. Иди си и не съгрешавай повече”, казва Спасителят на жената, уловена в прелюбодеяние. Спасителят не ѝ казва - иди си и влез в граждански съюз с жена.
Едно е да проявиш милост към човека, друго е да го окуражиш да живее в мрак и грях.
Това е, което направи папата със своето изявление - папа Франциск окуражи тази група да живее в мрак и грях и весело да върви, заслепена, в най-страшната посока. Папа Франциск даде индулгенция на погиващите.
И тъй като е отдавна подозиран в отстъпление от ключови християнски доктрини и директни заповеди на Спасителя - с това свое изявление папата не само потвърди подозренията.
С това изявление Франциск даде основания на всички световни медии леко да “пипнат” думите му и да обявят подкрепата му за хомосексуалните “бракове”. Новинарски инстинкт при някои, огромно злорадство - при други.
Тази декларация на папата съвсем съзнателно вкарва внушението за одобрение на “браковете” между хомосексуалисти - защото е важно не само какво казваш, но е важно и какво разбират хората.
Един световен лидер е отговорен включително и за контекстуалното звучене на своите изявления. А в случая то е очевидно преднамерено.
Думите на папата изтикват Ватикана към ръба на морална пропаст.
Пропаст, в която може би някои в тези тъмни покои вече са паднали дълбоко, дълбоко...
Как трябва да се приема това?
Без особена изненада.
Ако имаше предатели и отстъпници в кръга на апостолите, буквално всекидневно живеещи с Христос, какво остава за други?
Изкушения винаги идват, но тежко на този, чрез когото идват изкушенията.
Надеждата и вярата ни винаги остават обърнати към Христос, а не към човеци.
Христос е Спасителят, а не папата.
Христос е Канарата, а не Ватикана.
Христос е Царят на Царете, а не който и да е световен лидер.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 драго ми е
Коментиран от #52
10:02 23.10.2020
2 Еразъм
10:04 23.10.2020
3 КОТарАК
Коментиран от #30
10:05 23.10.2020
4 Сив 🐺
10:06 23.10.2020
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Псевдоним
10:06 23.10.2020
7 Госあ
10:07 23.10.2020
8 Ареее
Коментиран от #26
10:07 23.10.2020
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Благой
10:16 23.10.2020
13 Де Факто
10:19 23.10.2020
14 Афера
10:19 23.10.2020
15 Госあ
Коментиран от #53
10:26 23.10.2020
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Ъхъ
Коментиран от #54
10:33 23.10.2020
19 Трифонов
Коментиран от #33
10:37 23.10.2020
20 БиБи Кинг
10:58 23.10.2020
21 Коко
Коментиран от #23
11:04 23.10.2020
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Ъхъ
До коментар #21 от "Коко":
Не е никакъв сатанист, тоя е психопат с мании за преследване, като чуе за хомосексуални и пребледнява целия, трепери като куче под дъжда и единствената му утеха е, да провери после кой колко плюса му е набил в задръстеното канче11:09 23.10.2020
24 Само казвам
Коментиран от #29
11:28 23.10.2020
25 Няма да разберете
11:31 23.10.2020
26 Хетеро
До коментар #8 от "Ареее":
Не е отсега, такива са си откакто са създали църквата.11:32 23.10.2020
27 аз съм Веска
А СЕ ЗАПОЧВА ТАКА :
АЗ СЪМ КАНАРАТА .
АЗ СЪМ ЦАР И ГОСПОДАР НА СОБСТВЕНАТА СИ СЪДБА И БЪДЕЩЕ .
АЗ СЪМ СПАСИТЕЛ НА СОБСТВЕНОТО СИ АЗ .
А ХРИСТОС ГО ОСТАВЕТЕ .НЕКА СЕ ХЕРБАРИЗИРА КАТО ЦВЕТЕ НА РАЗПЯТИЕТО .
ИНАЧЕ ... МАЙ НЕ Е БИЛО ТАКА ...БИЛ Е НЕГРОИДЕН С , СЪС СИЛНИ АСТРАЛНИ ПРОНИКВАНИЯ, ЗАУЧЕНИ ПРИ ДРУИДИТЕ . ТАМ Е УСВОИЛ И БИЛКАРСТВОТО , БЛАГОДАРЕНИЕ НА КОЕТО ,Е ПРИЕЛ СИЛНИ ОБЕЗБОЛЯВАЩИ , ПРИСПИВАТЕЛНИ ,И Е ПРЕОДОЛЯЛ ИЗПИТАНИЕТО . АСТРАЛА ДЕЙСТВА В ДВЕ ПОСОКИ .
ДРУИДИТЕ И САМИЯТ ТОЙ Е ИЗШИВЯЛ , СВОЯТА БЪДЕЩА БОЖЕСТВЕНОСТ.ДОРИ СА ГО ЧАКАЛИ ДА СЕ РОДИ ...БИЛО Е ПРЕДИЗВЕСТЕНО ОТ ДУХОВНИЦИТЕ РАЖДАНЕ ...
Е ПОСЛЕ СЕ Е НАМЕРИЛА КЛИКА , КОЯТО Е ОБСЕБИЛА РЕЛИГИЯТА .
ОТ РЕЛИГИЯ СЕ ПЕЧЕЛИ НАЙ-МНОГО ...
Е ЗАЩО ПИРАТЪТ ДА НЕ СТАНЕ ПАПА .
А ПАПЕСАТА ЗАЩО ДА НЕ ПОЛЗВА И ВЛАСТ И СЛАСТ ...
АМА КАКВО ТЪРСИ ТАЗИ РЕЛИГИЯ В СЪРЦЕТО НА ЕВРОПА ...
ТАМ НЕ Е РОДЕНА ... И ЗАЩО Е ПРИВНЕСЕНТА .
ОТ ХУМАННОСТ....РОДЕНА В КРЪСТОНОСНИТЕ ПОХОДИ ...
Коментиран от #38
11:34 23.10.2020
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Бай Стойчо
До коментар #24 от "Само казвам":
Отдавна хомосексуалните са получили равноправие. Вие на кой свят живеете?Днес хомосексуалистите не се задоволяват само с правата които имат, искат привилегии, а това е дискриминация спрямо хетеросексуалните.
Между другото, това не е единствения издънил се папа. Папа Пий XII (1939-1958), които някои критици наричат “папата на Хитлер“, получи този прякор заради факта, че в най-добрия случай е знаел и мълчал за престъпленията на нацистите, а в най-лошия ги е одобрявал и дори е допринесъл за тях.
Коментиран от #32, #35, #51
11:45 23.10.2020
30 Йезуит сионист
До коментар #3 от "КОТарАК":
И Франки ще организира.ако натаняху му го заповяда.11:49 23.10.2020
31 Освен мъж и жена друго няма. точка.
11:51 23.10.2020
32 Не съм сигурен
До коментар #29 от "Бай Стойчо":
Аз лично, не разбирам що е това брак или венчавка или както там му викат, за мен това е безмислена религиозна традиция, но доколкото разбирам, част от ,,равноправието,, е единия законно да наследи, да речем имуществото на другия т.е. ако мога да го нарека ,,административно равноправие,, а за други видове ,,равноправие,, ми е ясно. Също така, някои видове професии, все още имат навика, да те определят и ценят не по професионализма и сръчността, а по сексуалната ориентация, което пък е лишено от всякаква логика, още повече ако знаем, че е професионалист и знаем, че ще си свърши работата отлично. Та за ей такива равноправия става въпросКоментиран от #46
11:59 23.10.2020
33 4745
До коментар #19 от "Трифонов":
За кои хора става въпрос? За тия, които се размножават! А, тия които бавно, но сигурно изчезват?! Това не просто е ликвидиране на Европеската цивилизация! Това е геноцид!12:01 23.10.2020
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 Госあ
До коментар #29 от "Бай Стойчо":
Ето това е престъпление, което по никакъв начин не може да бъде сравнено с изказването на Франциск. Колкото и да презирам и ненавиждам това пустинно племе евреите, пръснало се по целия свят. Там където ги приемат де.12:17 23.10.2020
36 "Гражданските съюзи обаче не са обект
12:22 23.10.2020
37 Хорасан
12:23 23.10.2020
38 Веске, Веске,
До коментар #27 от "аз съм Веска":
Добре написано, но ако беше вярно! Представеното от вас е абсурдно! Какви негри бълнувате, какви духовни друидски практики изнамерихте, как така решихте, че Кръстоносните походи са христианизирали Европа?! В манджата ви има твърде много мерудии, които взаимно се изключват. Дори и във фантастиката е задължителна дозата достоверност! А що се отнася до папата... Той избра да служи на СВЕТА(който вдянал - вдянал)!13:21 23.10.2020
39 Goyo
Коментиран от #41, #66
13:28 23.10.2020
40 Жалко,
Коментиран от #43
13:29 23.10.2020
41 А именно
До коментар #39 от "Goyo":
само го скивай колко съсредоточено изразява желание да узурпира и ръководи човешкото съзнание, а на такова нещо са способни само фашоидни егоисти, на които очевидно в живота им липсва слава, а факта, че се натискаше и за депутат, доказва мъките му, горкия той14:02 23.10.2020
42 Против
Да не би да не е вярно, че на Балканите сме изостанали откъм етичната и морална еволюция??? Или че тук е прието за нормално мъжът да си бие жената, а другите да мълчат??? Което мтогократно се потвърждава от криминалната статистика.
15:04 23.10.2020
43 Госあ
До коментар #40 от "Жалко,":
Папата не се е поддал на европейския содом, който определено съществува, а е подал ръка на нуждаещите се. Тези които не са содомисти които могат и с животни да го правят, са хора които по рождение имат такива наклонности и също дават и получават любов. Гениалният математик Тюринг е бил такъв и това се разбира само защото е отблъснал някаква амбициозна селянка, като автора, която го издава на полицията. Кастрират го, а той се самоубива. Чудесен завършек на човека разбил кодовете на нацистите. Кой е този от снимката и кой е Тюринг ? А ?15:10 23.10.2020
44 Хага
Заемането на публични длъжности води и до осветяването му като агент на ДС, вербуван на 19-годишна възраст под псевдонима Абел. В тази вербовка привличат най-вече два факта – че псевдонимът е на името на известния руски шпионин Рудолф Абел, арестуван през 50-те години в САЩ и че досието на Урумов е било част от прочистената документация на МВР през 1990 г.
Коментиран от #67
15:19 23.10.2020
45 Под бялото расо -копита?Или...
15:19 23.10.2020
46 Стой си
До коментар #32 от "Не съм сигурен":
В потока и не цапай наоколо,заразно зло15:26 23.10.2020
47 "Лалугер"
15:28 23.10.2020
48 агент Абел
15:35 23.10.2020
49 Правилно
Коментиран от #50
15:35 23.10.2020
50 Е не
До коментар #49 от "Правилно":
На всичко. Само на извратените и техните писъци за повече и повече права. Ама пепито нали е от тяхната партия, дуа им попътен вятър.16:02 23.10.2020
51 Защо
До коментар #29 от "Бай Стойчо":
Как се е издънил Франциск ? Демонстрира хуманност и очевидно уважава човешката личност ! Човек трябва да е добър и справедлив спрямо всички останали и точно на това би трябвало да са се научили християните , а какво се получава, че са се научили да съдят и ругаят хора, които не познават само заради сексуалната им ориентация, какво стана със думите на Исус ,,Не съди, за да не бъдеш съден,, !? Къде е казано, че едни указания дават имуните, да се пренебрегват други ? Къде е казал Исус, че трябва да преследваме и да унижаваме тези, които са си легнали със същия пол ? Въобще лицемерието е огромно, много противоречия, много интерпретацииКоментиран от #56, #59, #63
17:24 23.10.2020
52 Не религиозен
До коментар #1 от "драго ми е":
Няма за какво да го вкарват в затвора, но пък му отнеха рубриката, която подбуждаше към размисъл за жертвата на Спасителя.17:42 23.10.2020
53 Не религиозен
До коментар #15 от "Госあ":
Пак ли ти, досаден дърдорко... Всички могат да отидат на църква и какво от това? Ако беше прочел поне Евангелията нямаше да задаваш от тъпи по-тъпи въпросиКоментиран от #55, #57
17:45 23.10.2020
54 Не религиозен
До коментар #18 от "Ъхъ":
А ти схващаш ли , че си до шия в л..н.т.Коментиран от #60
17:46 23.10.2020
55 Госあ
До коментар #53 от "Не религиозен":
😂 ше го спираме пак твоя кумир 😂Коментиран от #58
17:54 23.10.2020
56 Не религиозен
До коментар #51 от "Защо":
Прочети Послание на Апостол Павел към Римляните глава 1, преди да разсъждаваш на глас за състраданието и да цитиращ Исус Христос.17:57 23.10.2020
57 Госあ
До коментар #53 от "Не религиозен":
Кой въпрос, кой е този мишок и кой е Тюринг? В евангелието за Тюринг не пише. Може за за калугера да пише нещо...но не ме интересува 😉17:58 23.10.2020
58 Не религиозен
До коментар #55 от "Госあ":
Глупак си ти, човече. Аз кумири нямам! Трябва поне първата от десетте заповеди на Бог да си прочел. Ама не.!Като те напъне логореята няма спиране, добре, че през устата, а не от друго място...Коментиран от #61
18:00 23.10.2020
59 Госあ
До коментар #51 от "Защо":
Абе да не се задълбаваме в историята на Исус...имал е жена и дете, но това не е достатъчно доказателство за сексуалната му ориентация 😂 Може да е бил бисексуален, което за мен наистина е осъдително. Казвам може....не мога да го твърдя.18:05 23.10.2020
60 Ъхъ
До коментар #54 от "Не религиозен":
Не, не съм. Вие сте затънали, с вашите опити да раздавате правосъдие, да злобеете срещу несъгласните, да ги критикувате за щяло и нещяло. Урумов що не злобее така срещу убийците, крадците, изнасилвачите, срещу истинските престъпници, ами се захванал за половете. Ей сега католиците ще оплюят папата и ще въздигнат Урумов като новия месия, ще се пръсна от смях. Папата, си знае работата, той е най-близо до Бог, и оня ден са разговаряли и Бог му казал, че е преосмислил ,,втория завет,, и сега има трети, още по-нов, съобразен с новата епоха. А Урумов, може да си гризе ноктите от яд, че Бог не се обърнал към него, но това е, защото е никой, един обикновен драскач с фашоидни тенденцииКоментиран от #65
18:34 23.10.2020
61 Госあ
До коментар #58 от "Не религиозен":
А сега по сериозно, щом сме удостоени с внимание. Цял ден чакам. Така, кумир и добър пример всеки трябва да има на земята. Това е добре за обществото, всеки да вижда алтруизма и героизма на себеподобните си ! Това е нещо много съществено. Като "героизма на младежта в лявата поезия" и "императорския трон, който е съизмерим с небето и земята"18:35 23.10.2020
62 Този коментар е премахнат от модератор.
63 Ето така
До коментар #51 от "Защо":
Рогатият,чете евангелието19:54 23.10.2020
64 Госあ
До коментар #62 от "ХуманиЗД":
А така братчед, ама преди да те заввърти центрофугага, трябва да бъдеш добре хомогенизиран. Нали знаеш ? Ще издържиш ли?20:07 23.10.2020
65 Не религиозен
До коментар #60 от "Ъхъ":
Ама ти нещо пак започна да се ежиш. Да не се наложи пак да въртиш фурнаджийската лопата...Или имаш къса памет.За трети път ще ти кажа, че злобата с която си се напълнил е ВРЕДНА ЗА ТВОЕТО ЗДРАВЕ. Това не е заплаха, Само предупреждение - като на кутиите с цигари. Да не се чудиш после, ако го пренебрегваш... Моето задължение към теб се изчерпва с това. А ти ще видиш на яве един от духовните принципи - с какви плодове ще напълни живота ти голямата ти уста...
Коментиран от #68, #69
20:08 23.10.2020
66 Не религиозен
До коментар #39 от "Goyo":
Така е, всеки избира как да живее. Проблемът е , слепият не знае, че освен мрак има и светлина. ..ако някой не му каже. Разумните предвиждат злото и се укриват, безумните вървят напред и страдат. Думите на Урумов са към ония които имат разум. Безумците са неспасяеми, но това не ги освобождава от отговорност пред Бога, защото някой вече им е казал и те са чули.20:15 23.10.2020
67 Не религиозен
До коментар #44 от "Хага":
Който и да е Урумов, греховете на всеки един от нас и моите и твоите и неговите лежат пред лицето на Бог. НИЩО НЕ Е СКРИТО ОТ НЕГО.Всеки един от нас и ти и аз и той ще отговаряме за тях пред Бог. А Бог е СПРАВЕДЛИВИЯТ СЪДИЯ, който ще съди и живите и мъртвите. Всеки от нас има един шанс пред Бог - да се покае, да очисти сърцето си от злото, което е сторил, а Бог е верен и праведен да му прости (1 Послание на Йоан 1:9,10)"Ако изповядваме греховете си, Той е верен и праведен да ни прости греховете, и да ни очисти от всяка неправда.
Ако речем, че не сме съгрешили, правим Бога лъжец, и Неговото слово не е в нас"
Това - за онези, които вярват в Бог. Останалите, да избират.
Коментиран от #70, #71
20:23 23.10.2020
68 Госあ
До коментар #65 от "Не религиозен":
От кал (бих добавил амино киселини, мастни киселини и нуклеинови киселини ) сте направени и на кал ще станете. Не се възгордявайте. Единственото важно е тук и сега. И живи кумири трябва да имате от плът и кръв.Коментиран от #75
20:27 23.10.2020
69 Ъхъ
До коментар #65 от "Не религиозен":
На тебе ти е къса паметта, аз ти обясних за ,еженето, , а това че се повтаряш и потретваш само доказва безсилието ти, и не аз съм човека със злобата, а вие, плюс това я демонстрирате най-безочливо. Какви ,,задължения,, ??? Никога не съм си и помислял, че човешката личност има задължения към мен, това очевидно е част от вашите фашоидни възгледи. Вие сте тези, които имат проблеми със справедливостта, за това сте и тези, чиято уста трябва да бъде не напълнена, а затворена, не заради друго, а за да се спрат опитите ви за подчинение на инакомислещите, също така да преодолеете нарцистичните си възгледиКоментиран от #74
21:17 23.10.2020
70 Ъхъ
До коментар #67 от "Не религиозен":
Защо тогава не оставите Бог да си върши работата, а вие да си гледате вашата и да не си натрапвате хомофобията ???Коментиран от #72, #76
21:19 23.10.2020
71 Бреййй
До коментар #67 от "Не религиозен":
Значи мошеника да оставим на божието наказание, а с хомосексуалните вие да се разправяте, така ли ??? Лицемери, лицемери, лицемери господа21:21 23.10.2020
72 Не религиозен
До коментар #70 от "Ъхъ":
Бог си върши работата чрез избраните от Него хора, на които е заръчал:"Идете, прочее, НАУЧЕТЕ ВСИЧКИТЕ народи, и кръщавайте ги в името на Отца и Сина и Светия Дух,
20 като ГИ УЧИТЕ ДА ПАЗЯТ ВСИЧКО що съм ВИ ЗАПОВЯДАЛ; и ето, Аз съм с вас през, всичките дни до свършека на века. [Амин]. (Матей 28:19,20) Това прави Урумов, това правя аз и всички тук, които изливате ехидството си.
Коментиран от #73, #81, #84
21:50 23.10.2020
73 Не религиозен
До коментар #72 от "Не религиозен":
и ВСИЧКИ тук, срещу, които изливате ехидството си.21:53 23.10.2020
74 Не религиозен
До коментар #69 от "Ъхъ":
Посмири се, за да не плачеш и да се молиш за чудо."Недейте се лъга; Бог не е за подиграване: понеже каквото посее човек, това ще и да пожъне." ( Послание до Галатяните 6:7).
Разбирай - каквото сее устата ти.
Коментиран от #78
22:00 23.10.2020
75 Не религиозен
До коментар #68 от "Госあ":
Тичай, докато не са затворили аптеките... за памперсите. Таблетки си имаш, но не ги вземаш редовно.Коментиран от #77
22:10 23.10.2020
76 Госあ
До коментар #70 от "Ъхъ":
Нали трябва да има вещици ? Иначе от какво ще те пази църквата? Преди време църквата е пазила от изследователите и философите, днес от хомосексуалистите. Но никога от мошениците. Франциск е първият от толкова време, който мисли като човек. Па макар и божи човек.Коментиран от #83
22:20 23.10.2020
77 Госあ
До коментар #75 от "Не религиозен":
Каквото трябва вземам, витамин Д, С, цинк и селен. А от аптеката купувам маски. Не разчитам на Исус да ме пази от вируса. Както е казал Мусаши, почитай Боговете, но не разчитай на тях. Памперси не ми треат. Бебе не гледам.Коментиран от #79
22:23 23.10.2020
78 Ъхъ
До коментар #74 от "Не религиозен":
а ти се вразуми и прекрати завоалираните заплахи, какво ще се случва с мен не е твоя работа, твоя работа е да не заплашваш хората, в светския живот това е престъпление, неморално е, признак за необуздан егоизъм, непрекъснатите запалхи придружени с постоянни библейски цитати ясно подсказва за фанатизъм, а фанатизма е симптом на ментална неуравновесеностКоментиран от #80, #105
22:54 23.10.2020
79 Не религиозен
До коментар #77 от "Госあ":
Взимай, ако искаш и кокоша тор... Аз за логореята ти препоръчвам памперси, за да не избие и от долната страна,,.Коментиран от #85
22:55 23.10.2020
80 Не религиозен
До коментар #78 от "Ъхъ":
Не се бой "храбрецо". Не те заплашвам. От мен нищо не зависи. Но има духовни закони и принципи, които като нарушаваш, ще се сетиш за закона на Нютон и гравитациятаКоментиран от #82, #86
22:59 23.10.2020
81 Ъхъ
До коментар #72 от "Не религиозен":
ае достатъчно с Урумов, има хора дето му знаят миналото, знаят му и далаверите с държавни средства, средствата на българския народ, няма начин да не го знаеш и ти т.е. ти просто намираш миналото му за морално, а това издава и теб самият, с което вашият престиж се продъни заедно с цитатите от библиятаКоментиран от #90
22:59 23.10.2020
82 Ъхъ
До коментар #80 от "Не религиозен":
да, храбрец съм, всеки който защитава справедливостта е храбрец, а всекои който защитава престъпници, знаеш какъв е, съучастник23:04 23.10.2020
83 Ъхъ
До коментар #76 от "Госあ":
ако всички бяха толкова обективни като тебе.....ехеее нямаше да знаем що е то мошенник и нямаше да има такава класификация ,,рецидивист,,Коментиран от #88
23:08 23.10.2020
84 Ъхъъъъъъ
До коментар #72 от "Не религиозен":
чак сега разбирам, просто не го дочетох това, демек ти и Урумов сте от ,,избраните,, и сега прокурорствате в изпълнение на нарежданията МУ , а бе извинявай, не искам да ви обиждам, ама на вас наистина нещо ви хлопат дъскитеКоментиран от #87
23:43 23.10.2020
85 Този коментар е премахнат от модератор.
86 Госあ
До коментар #80 от "Не религиозен":
Гравитацията е на Робърт Хук. тютюн е подобие на лайнщайн. Не само заради митохондрилните си днк'и.Коментиран от #91
00:07 24.10.2020
87 Госあ
До коментар #84 от "Ъхъъъъъъ":
Според мен прекалява с желязото и някои тежки метали...00:09 24.10.2020
88 Госあ
До коментар #83 от "Ъхъ":
евреите от край време предпочитат рецидивистите пред тези с по различно мислене...не че съм фен на конспиративните теории, просто са много нахални и хитри. Но все пак, Хитлер не е бил прав, не че всичко е вярно разбира се00:12 24.10.2020
89 пешо
00:15 24.10.2020
90 Не религиозен
До коментар #81 от "Ъхъ":
Ама ти като четеш мислиш ли и осмисляш ли прочетеното или настояваш за теорията на Дарвин.Хайде прочети #67 БАВНО И ВНИМАТЕЛНО И РАЗСЪЖДАВАЙ ( ако можеш). Нито съм адвокат на Урумов, нито мога да го съдя. Само спазвам заповедите и препоръките на Христос.Вие много често цитирате думите на Исус Христос, когато ви отърва: "Не съдете, за да не бъдете съдени.", но забравяте , следващите му думи:
"Защото с каквато съдба съдите, с такава ще ви съдят, и с каквато мярка мерите, с такава ще ви се мери." *Еванг. от Матей 7:1,2) .
Ще повторя още веднъж: Греховете и престъпленията на всеки и моите и ТВОИТЕ и на Урумов са пред лицето на Бога. Той е СЪДИЯТА, ПРЕД КОГОТО ВСЕКИ ЩЕ СЕ ЯВИ , рано или късно...Капиш ?
Коментиран от #92
00:29 24.10.2020
91 Не религиозен
До коментар #86 от "Госあ":
На когото и да е закона за гравитацията - ДОКАЗАНО ДЕЙСТВА !Нека "учените" да се разберат...за авторството. Важен е резултата. Оня "храбрец"- борец за справедливост да го провери , може и от по-ниско
00:36 24.10.2020
92 Кольо
До коментар #90 от "Не религиозен":
Извинете, случайно забелязах, че споменавате ,,теория на Дарвин,,. Не знаехте ли, че отдавна не е просто теория, а доказан факт ? И преди да заговорите за липсващо звено, трябва да сте наясно, че това не означава, че еволюцията не е вярна и истинска. Имате ли представа, въобще как работи науката, в тази област ? Знаете ли, че разликата между човешко ДНК и ДНК на шимпанзе е скромните 1,6 % ? И знаете ли, че това е безспорно доказателство, че шимпанзето е ваш предшественик ?Коментиран от #93, #94, #95
10:42 24.10.2020
93 Госあ
До коментар #92 от "Кольо":
Напротив. Доказания факт е на Мотоо Кимура. За неутралната еволюция и генетичния дрейф. А теорията на еволюцията не е на дарвин, а на Ламарк. 60г преди него. Приказките за вътревидови и междувидови борби и чиитърите като връх на еволюцията дори и за деца не стават.13:13 24.10.2020
94 Госあ
До коментар #92 от "Кольо":
Иначе съм съгласен, разбира се. Което не отрича вселенския промисъл и информация.13:20 24.10.2020
95 Не религиозен
До коментар #92 от "Кольо":
Публикувано във факти.бг: И знаете ли, че това е безспорно доказателство, че шимпанзето е ваш предшественик ?И ваш също..., нали? И ако "приемем" тези 1,6% за доказателство - чудя се какво е обяснението, че все още намират толкова много "изостанали" шимпанзета .
Коментиран от #97
15:43 24.10.2020
96 Не религиозен
"A тoвa дa знaeш, чe в ПOCЛEДНИТE ДНИ щe нacтaнaт уcилни врeмeнa.
Зaщoтo чoвeцитe щe бъдaт ceбeлюбиви, cрeбрoлюбиви, нaдмeнни, гoрдeливи, хулитeли, нeпoкoрни нa рoдитeлитe, нeблaгoдaрни, нeчecтиви,
бeз ceмeйнa oбич, нeпримирими, клeвeтници, нeвъздържни, cвирeпи, НEПРИЯТEЛИ нa дoбрoтo,
прeдaтeли, буйни, нaдути, пoвeчe cлacтoлюбиви, a нe бoгoлюбиви,
ИМAЩИ ВИД НA БЛAГOЧECТИE, нo OТРEЧEНИ OТ CИЛAТA МУ; тoжe oт тaкивa cтрaни.( нe oбщувaй )" ( 2-рo Тимoтeй 1:5).
Има ли някой , който се съмнява, че папа Франциск се преправя на "светъл" ангел, за да заблуди, ако е възможно и ония, които вярват в ИСТИНАТА на БОГ ?
Коментиран от #98, #99
17:41 24.10.2020
97 Госあ
До коментар #95 от "Не религиозен":
Ще цитирам един мой любим философ на който съм чел целия първи том и половината от втория (без третия, щото немам време) "много често разликата между човек и човек е по голяма от тази между човек и животно"Коментиран от #100, #101
18:01 24.10.2020
98 Не,няма
До коментар #96 от "Не религиозен":
Не,няма.18:02 24.10.2020
99 Госあ
До коментар #96 от "Не религиозен":
Франциск е точно обратното на казаното. Смел човек, който постави съвременните морални въпроси, на които търговците в храма не обръщат внимание.18:06 24.10.2020
100 Не религиозен
До коментар #97 от "Госあ":
Вече си ни цитирал твоите любими философи...Ама защо някой са завършили живота си психиатрични диагнози в тежка форма... Внимавай кого следваш (2-ро Тимотей 3:1-5)Коментиран от #110
19:00 24.10.2020
101 Не религиозен
До коментар #97 от "Госあ":
Отговорът ти е празна словесна еквилибристика. Говори по същество - за тези 1,6% от гледна точка на "науката".Не потвърждавай непрекъснато, че си празен дърдорко, моля.
Коментиран от #102, #107
19:02 24.10.2020
102 Госあ
До коментар #101 от "Не религиозен":
Там не виждам никакъв въпрос.Коментиран от #103, #104, #106
19:11 24.10.2020
103 Този коментар е премахнат от модератор.
104 Този коментар е премахнат от модератор.
105 Не религиозен
До коментар #78 от "Ъхъ":
Понеже не спря да "квичиш", ще ти обясня още веднъж по-просто, та да разбереш.Когато родител каже на малкото дете, да не пипа горещата печка - това ЗАПЛАХА ли е или ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ ? Ако детето не послуша - ще се изгори ли ? Ще го заболи ли? И ще плаче ли?
Така е и с това, което ти казах . Казах ти, понеже ТИ НЕ ЗНАЕШ, това, което БОГ казва на хората в Божието Слово.
А да експериментираш е твое право, което никой не оспорва. Ти избираш, също като малкото дете.
Коментиран от #108
19:37 24.10.2020
106 Този коментар е премахнат от модератор.
107 Кажи
До коментар #101 от "Не религиозен":
Какво неясно има в тия 1.6 % ?? Съвпаденията в ДНК-то са 98.4%, а такова нещо, е възможно единствено ако човека и шимпанзето са имали нещо общо в далечното минало, какво не е ясно, все едно гледаш еднояйчни близнаци, които си приличат като две капки вода, но единият от тях му е пи-удължена брадичката да речем, толкова е простоКоментиран от #112, #123
19:59 24.10.2020
108 Добре
До коментар #105 от "Не религиозен":
Ясно разбрах, само че ти не разбираш, че е напълно безмислено да ,,предсказваш,, какво ще ми направи нещо, което за мен очевидно не съществува и за това го разглеждам като заплаха. Иначе добре, радвам се, че реално и буквално, не ме заплашваш, даже е добра вест за мен и много благодаряКоментиран от #116
20:02 24.10.2020
109 Този коментар е премахнат от модератор.
110 Кольо
До коментар #100 от "Не религиозен":
Тя философията не е за ,,следване,, а за разсъждаване, нещо като полезна гимнастика за умствената дейност20:04 24.10.2020
111 Кольо
До коментар #109 от "Госあ":
Губиш си времето, тоя човек не разбира, а и не се опитва да разбере науката, за това е и толкова упорит в празните приказки и библейски цитати, той е неспособен да асимилира реалността, по-лесно му е да си живее с илюзиите20:07 24.10.2020
112 Този коментар е премахнат от модератор.
113 Този коментар е премахнат от модератор.
114 Кольо
20:18 24.10.2020
115 Кольо
20:23 24.10.2020
116 Не религиозен
До коментар #108 от "Добре":
Ама пак ще отбележа, че не четеш внимателно... Аз не "предсказвам" ! Предсказва баба ви Ванга и куп "ясновидци", пред които треперите. Аз те предупреждавам най-добронамерено, като се позовавам на Божието Слово и житейски опит. Твоят живот не зависи от мен. ИЗБИРАШ ТИ - на какво ще вярваш и кого ще послушаш. Ако не влагаш толкова агресия в отричането на Бог, а проявиш толерантност към онези, които вярват, нямаше да водим въобще подобни дискусии.Коментиран от #119
20:27 24.10.2020
117 Този коментар е премахнат от модератор.
118 Този коментар е премахнат от модератор.
119 Кольо
До коментар #116 от "Не религиозен":
Напротив, вие сте получили толерантност предостатъчно, имате си храмове, имате си държавни субсидии, никой не ви преследва за нищо, няма конкретно не доволни от вас, от към толерантност сме ощетени само ние. Не трепериме от никакви ,,ясновидци,, понеже такива не съществуват, това са най-обикновени мошеници или хора с психози20:34 24.10.2020
120 Този коментар е премахнат от модератор.
121 Госあ
Коментиран от #126, #154
20:41 24.10.2020
122 Този коментар е премахнат от модератор.
123 Не религиозен
До коментар #107 от "Кажи":
Добре, за да не се разбира двусмислено и да звучи обидно ще формулирам въпроса си така: Защо, след толкова години еволюция едни шимпанзета са еволюирали до съвременната човешка форма, а други не са еволюирали? Чисто технически питам. Всеки нещо не разбира в нашата дискусия. Вие едно, аз друго.Коментиран от #127
20:49 24.10.2020
124 Този коментар е премахнат от модератор.
125 Този коментар е премахнат от модератор.
126 Този коментар е премахнат от модератор.
127 Кольо
До коментар #123 от "Не религиозен":
много е просто, еволюцията не се състои в това, цялото стадо шимпанзета на планетата, да се променят с течение на времето, това е пълна глупост. не съм експерт, но до колкото знам, става въпрос предимно за мутации на гени т.е. тези 1.6% разлика са мутирали гени, които са предали информация, която да образува човешкото същество, също така, до колкото разбирам някои мутации са вид опит на цялото ДНК да приспособи индивида към заобикалящата го среда, дали нарочно или случайно не мога да кажа, но много неща подсказват именно за такова нещо. еволюцията, не от вчера за днеска, става въпрос за стотици ако не даже за хиляди векове, може би. не съм категоричен в отговора, понеже пак ти казвам не съм експерт, тия работи ги знам от обща култура, от прочетени научни журнали. със сигурност ако поровиш с търсачката ще намериш по-достоверна и изчерпателна информация, аз съм просто един аматьор. Имай предвид, че тия мутации не са задължителни, за да очакваш всички шимпанзета да са еволюирали, те са произволни и случайни и трябва да ти кажа, че според мен еволюцията си върви и днес и сега, но това е изключително дълъг и очевидно сложен процес. Задоволителен ли е отговора ми ?Коментиран от #133, #141
21:04 24.10.2020
128 Този коментар е премахнат от модератор.
129 Този коментар е премахнат от модератор.
130 Този коментар е премахнат от модератор.
131 Този коментар е премахнат от модератор.
132 Този коментар е премахнат от модератор.
133 Госあ
До коментар #127 от "Кольо":
Случайно коле, абсолютно случайно и средата няма никакво значение, ако тази мутация се предаде по нататък. Тоест,ако не е летална. А въпросът е може би кое от двата вида шимпанзета е по изостанало и кой изобщо от цялото семейство и разред е най изостанал. На това не мога да отговоря. Ай са , моля не трийтеКоментиран от #137
21:12 24.10.2020
134 Този коментар е премахнат от модератор.
135 Този коментар е премахнат от модератор.
136 Госあ
До коментар #135 от "Не религиозен":
Абе, не знам ама май май "божия" намеса има в тия теми 😅Коментиран от #139, #145, #148
21:24 24.10.2020
137 Кольо
До коментар #133 от "Госあ":
Да разбирам ли, че съм успял да формулирам обяснението, с достатъчна доза достоверност ? И аз мисля, че е случайно, понеже за да е нарочно със сигурност е необходим интелект, който да ръководи процеса, а такъв нито е открит, нито съществуват, някакви следи за него. Казах ,,дали нарочно,, понеже съм чувал и теория, която гласи, че някои мутации, може да са причинени вследствие на определени температури, или атмосферно налягане, или сухота, влажност, разреден или наситен кислород, количество светлина и още други някои, не помня всичките, но пак казвам, че това е просто теория, мисля , че беше на някакъв английски биолог, но явно не е проучвано допълнително по въпроса.Коментиран от #143, #149
21:44 24.10.2020
138 Този коментар е премахнат от модератор.
139 Този коментар е премахнат от модератор.
140 Този коментар е премахнат от модератор.
141 Този коментар е премахнат от модератор.
142 Този коментар е премахнат от модератор.
143 Този коментар е премахнат от модератор.
144 Този коментар е премахнат от модератор.
145 Кольо
До коментар #136 от "Госあ":
Хаха, това е оригинално предположение, ще излезе, че ,,Той,, е намерил споровете ни за забавни и дори продуктивни и сега се закача с нас, за да продължим да му доставяме удоволствие. Някак винаги съм виждал религиозната концепция като вид гавра с човешката личност, не знам защо, не мога да си го обясняКоментиран от #151
21:58 24.10.2020
146 Този коментар е премахнат от модератор.
147 Този коментар е премахнат от модератор.
148 Памперса
До коментар #136 от "Госあ":
да не забравиш.22:05 24.10.2020
149 Госあ
До коментар #137 от "Кольо":
При някои животни,риби, така се формира пола между другото. От външната среда като температурата. Но това е друго. Иначе, разбира се че и мутации възникват от външната среда като радиацията, но те са абсолютно случайни. Има и натурални специфични, като местене на някои подвижни ДНК елементи, но само някои,повечето отново са неспецифичниКоментиран от #152
22:06 24.10.2020
150 Кольо
До коментар #146 от "Не религиозен":
Остави ги тия ,,никнейми,, то се подразбира, че съм аз, не подменям името умишлено, мисля, че и това се подразбира, но не знам, може само аз да си мисля така22:08 24.10.2020
151 Госあ
До коментар #145 от "Кольо":
Ами неуважително и дразнещо е. В други епохи и при други обстоятелства.....22:15 24.10.2020
152 Кольо
До коментар #149 от "Госあ":
Всичките тия работи, са толкова интересни, че любопитството и жаждата за знания се събуждат за части от секундата, даже започнах да се самосъжалявам, че нямам достатъчно време да седна и да чета, да получавам информация за живота. А защо ,,Не религиозен,, не намира науката за интересна, е загадка за мен и защо не е склонен да и се довери, още по-голямаКоментиран от #153
22:19 24.10.2020
153 Госあ
До коментар #152 от "Кольо":
Въпреки всичко, мисля че трябва да се развиваме и духовно освен интелектуално и физически. Но урумов определено не способства за това.Коментиран от #155
22:37 24.10.2020
154 Кольо
До коментар #121 от "Госあ":
Хаха, а той знае ли кой си, щом го познаваш, сигурно се досеща. хаха, е тука се заформи весела интрига22:41 24.10.2020
155 Кольо
До коментар #153 от "Госあ":
ако под ,,духовно,, имаш предвид набор от чувства за доброта, състрадание, разбирателство, уважение, честност, справедливост и въобще общоприетата етика и морал, то несъмнено си правКоментиран от #157
22:47 24.10.2020
156 Този коментар е премахнат от модератор.
157 Не религиозен
До коментар #155 от "Кольо":
Добре си почистил, Кольо...11:25 25.10.2020