Отборът на Уилямс обяви подписването на договор с нов спонсор за предстоящия сезон във Формула 1. В последните месеци британците загубиха два от основните си спонсори, но с подписването със световния лидер в производството и дистрибуция на кафе Lavazza може да се каже, че ще си отдъхнат поне за момент.
За началото на сезон 2020 с Гран При на Австралия логото на италианската компания ще присъства върху новия болид на славния британски тим FW43, както и в гаражното пространство на отбора, върху екипите на механиците и върху състезателните гащеризони на пилотите Джордж Ръсел и Николас Латифи.
Привличането на Латифи започва да дава своите плодове, защото именно канадският пилот има основни заслуги за привличането на Lavazza в семейството на Уилямс. Италианците подкрепят кариерата му от 2016 година насам, като отделно от това баща му – милиардерът Майкъл Латифи, също ще налее пари в бюджета на изпадналия в тежко положение в последните години отбор на Уилямс.
"Двете компании споделят подобни ценности – изграждаме бизнеса си около страстта към работата и към нашия продукт. Тази наша отличителна черта в комбинация с иновации и предприемачество осигурява стабилни основи за силно партньорство", коментира Клер Уилямс, заместник-шеф на екипа на Уилямс.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА