Немският автомобилен гигант VAG възнамерява да започне износ на двигатели за Европа от новия си завод в Калужка област на 200 км югозападно от Москва от есента на тази година. Новината съобщава директорът на Skoda Auto за Русия и ОНД Мирослав Кроупа в интервю за Газета.ru.
Новата фабрика в Калуга ще започне работа през август-ноември със сглобяването на 1.6-литров бензинов двигател. Според Кроупа първоначалните планове са предвиждали това да позволи повишаване на степента на локализация на Фолксвагеновата продукция в Русия, но заради срива на тамошния автомобилен пазар на преден план излиза износът на готови мотори за Европа.
Volkswagen Group Rus започна строежа на фабрика в Калуга през 2012 г. Производствените мощности се намират в непосредствена близост до предприятието на VAG за сглобяване на автомобили. Капацитетът на завода е 150 000 мотора годишно.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 европеец в повече
Коментиран от #2, #3, #17
15:14 03.04.2015
2 Shmeker
До коментар #1 от "европеец в повече":
В Европа и САЩ не работят и не искат да работят и учат както преди.16:14 03.04.2015
3 Shmeker
До коментар #1 от "европеец в повече":
Отделно повечето западняци ги е страх да си изцапат ръцете. Там вече човешкият труд не е на почит, а големите корпорации започват малко по малко да го заместват с роботи.Някои проекти все още ползват ръчен труд, но доста от производството отдавна е изнесено извън Европа -например в източна Европа, Китай, Турция, Бразилия и т.н.
Ние от тия изнесени производства не закачихме почти нищо. Някакви инцидентни цехчета за незначителни компоненти. Нищо хай-тек.
А можеше да има доста заводи. Все пак работим най-евтино в Европата.
Европеецът прави модерни колонии, някои държави имат петролна индустрия, други продават оръжийца... кой каквото е докопал за да си издържа пенсиите и народеца... ние сме най-прецакани в схемата
Коментиран от #4
16:20 03.04.2015
4 некойси
До коментар #3 от "Shmeker":
Нарича се "технологична безработица".Скоростта с която работни места се губят, измествани от машини е по-висока от тази с която е създават нови.
Има интересни статистики дори само за последното десетилетие.
Коментиран от #5
18:56 03.04.2015
5 onq s konq
До коментар #4 от "некойси":
Дали ще наричаш эагубата на раб. места вследствие навлиэането на машините/роботите/ в проиэводството "технолог. беэработица" си е твой проблем-ТОВА "ЯВЛЕНИЕ" Е ОСЪЭНАТО ОЩЕ ОТ 18ВЕКот английските тъкачи във фабриките и е предиэвикало масово чупене на машините/становете/,щото им иэяждали хляба!Та на въпроса-с тая висока раждаемост в свет мащаб и с това бурно навлиэане на модерните технологии в проиэводството беэработицата ще върви само нагоре и ...дупе да ви е яко на тия,които чакате пари от работа:)Коментиран от #7, #11
23:32 03.04.2015
6 гошо прупрунков
23:59 03.04.2015
7 Веселин
До коментар #5 от "onq s konq":
Защо разсъждавате така?Нали тези машини ще трябва да се проектират, обслужват и ремонтират от хора. И то от кадърни такива. Това е интелектуален труд.
Коментиран от #8
00:05 04.04.2015
8 onq s konq
До коментар #7 от "Веселин":
Явно търсиш спор эаради самия спор,ма нещо не съм прледраэположен в момента.Машината иэяжда примерно 100 раб места,а се контролира от 1 човек.Хайде да сложим и още двама да я ремонтират!А да ти идва на ума че МАШИНИ РЕМОНТИРАТ МАШИНИ?!Эа интелектуалния труд си прав,но ние говорим эа МАСАТА хора на Эемята,дето не могат дори да се подписват, НО ИСКАТ ДА ЯДАТ!...Което эначи че ако по диаграма кривата на беэработицата е с въэходящ тренд,то кривата на престъпността ще бъде в мн блиэко бъдеше право нагоре!Эа инфо-оптимист съм по рождение,но...фактите са си факти:)Коментиран от #10, #14
00:27 04.04.2015
9 555
Коментиран от #12
00:46 04.04.2015
10 Веселин
До коментар #8 от "onq s konq":
Не, по никакъв начин не обичам да споря. Изразявам своето мнение.ОК. В този завод няма една подобна машина. Те са доста. Може да стигнат до 100 и повече. Зависи от завода. Може и 2 да са. Ако са 100 няма да се управляват от един човек, и няма да се поддържат от двама.
Мисълта ми, в предния пост, беше, за завода който проектира и произвежда тези машини. Дори и той да е част от VAG. Там трябва да има машинни инженери, инженери по електроника, програмисти, дори счетоводители и др.
Необразованите хора имат място и в двата завода - обслужващ персонал, хигиенисти, шофьори, мотокаристи и т.н.
А за тези "машини, които ремонтират машини" също важи по-горната схема. Те също трябва да бъдат проектирани и произведени някъде.
Лошото е, че България не е част от тази схема.
00:54 04.04.2015
11 Shmeker
До коментар #5 от "onq s konq":
Дай идея кво да правим и да имаме пари дори и без работа.07:39 04.04.2015
12 Shmeker
До коментар #9 от "555":
Руска ще е потта от работниците, които навиват болтовете07:39 04.04.2015
13 Zlati zlatistia
10:12 04.04.2015
14 Никой
До коментар #8 от "onq s konq":
Светът се променя и трябва да си в крак с него, за да имаш работа, което е напълно нормално. За да се проектират и разрабтят тези машини, знаеш ли колко хора трябват? Вече трябва да работиш по-здраво за да получиш заслужена работа.. Инженери, дизайнери... Ако можеш само да сглобяваш лего и пъзели си стой на село и не се оплаквай, че света се развива.11:07 04.04.2015
15 Десислава Димитрова
12:46 04.04.2015
16 Никола
18:15 04.04.2015
17 дики
До коментар #1 от "европеец в повече":
Ами пътя ти към Евразия е свободен - в Таджикистан , Беларус , Армения , Русия - свободни раб. места за физически труд колкото искаш..Коментиран от #18
20:38 04.04.2015
18 Бай хой
До коментар #17 от "дики":
Ами ти що не си вземеш вързопчето и кеф ти в анадола кефти в европа България за Българите.13:22 06.04.2015