VW ID.7 измина 941 километра без презареждане

15 Януари, 2025 17:40 2 428 19

  • vw-
  • volkswagen-
  • id.7-
  • id.7 pro-
  • пробег

Колата е от модификацията Pro S

VW ID.7 измина 941 километра без презареждане - 1

Въпреки че опасението за пробега на електрическите превозни средства e реална причина за безпокойство за много водачи, скорошен тест на Volkswagen ID.7 показва, че този нов електрически модел може да промени правилата на играта. В контролирана среда в изпитателния център на Porsche в Нардо ID.7 Pro S измина удивителните 941 км с едно зареждане.

Това е значително подобрение на вече впечатляващия пробег на автомобила по WLTP, който е 709 км, и подчертава потенциала на ID.7 за пътуване на дълги разстояния. Важно е да се помни, че данните по WLTP обикновено са оптимистични в реални условия, така че постигането на почти 1000 километра в контролиран тест е още по-забележително.

VW ID.7 измина 941 километра без презареждане

Важно е да се отбележи, че този тест е проведен при контролирани условия, вероятно при умерена скорост на гладка писта. В реални условия на шофиране фактори като скоростта на магистралата, метеорологичните условия и индивидуалният стил на шофиране могат да повлияят на пробега.

VW ID.7 измина 941 километра без презареждане

Самите представители на Volkswagen признават това, като посочват, че тестът е проведен на нискоскоростния ринг на Nardo, който симулира типичните условия на движение в час пик в европейските градове. По време на теста ID.7 е развивал средна скорост от едва 29 км/ч, което е значително по-бавно от скоростта на магистрала.

Ето защо, въпреки че пробегът от 941 километра е впечатляващ, той едва ли ще бъде постижим в повечето ежедневни ситуации на шофиране.

 


Поставете оценка:
Оценка 2.5 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 карчи

    28 2 Отговор
    Ако се сменят да го бутат с 5 км/ч може и 2000 км да мине, беги ве🤣
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 ДВГ

    21 4 Отговор
    Средна скорост 30км/ч? И са им трябвали цели 33ч.. И този "рекорд" трябва да ме убеди, каква "далавера" са е-колите? Айде у лево.

    Коментиран от #6

  • 4 Йес Акинг

    12 2 Отговор
    може ама в зала
    София - Белград с тесла - 11 часа
    и у мола бой за кабела после
    карайте си ги вие тези тостери
  • 5 Торо

    10 2 Отговор
    Преди 30г Голф 3 1.9 сди при контролирани условия измена 1860км с едио зареждане.
  • 6 гост

    9 15 Отговор

    До коментар #3 от "ДВГ":

    Средната скорост е АБСОЛЮТНО същата , каквато ще има всяко кюмбе в градски условия , включително в България ! Тоест там където кюмбетата дават умопомрачителни разходи , без да броим , че тровят всички наоколо , включително собствениците си , щото каквито и филтри за купе да имат , те не спират нито въглеродния двуокис , нито азотните окиси , нито дори серните окиси , които хубавата нафта в България произвежда обилно ! И тъй като тази кола е със батерия с разполагаем капацитет около 70 квт , това значи разход от под 8 квт на 100 км !!!! Тоест по сегашната цена 2 лева НА ГРАДСКО !!!! И за голямо съжаление на тебе и дружките ти кюмбетата и в България и по света минават най-малко 60-70 % от пробега си точно в градски условия , а не по магистрали , макар че и там електромобила е без конкуренция !!

    Коментиран от #13, #16, #19

  • 7 Евро 7

    6 4 Отговор
    Май тестът е проведен "при контролирани условия", с "умерена скорост" и по нанадолнище.

    Коментиран от #8

  • 8 гост

    9 6 Отговор

    До коментар #7 от "Евро 7":

    Тестът е абсолютно реален и достоверен , движението в градски условия с често спиране и тръгване , което позволява на електромобила да възстанови значителна част от изразходваната енергия чрез рекуперация винаги е бил най-силната част от режимите на движение на електромобила !! Просто още никой не е измислил и никога няма да измисли начин кюмбето да върне нафта в резервоара при какъвто и да е режим на движение , докато при електромобила това е абсолютно естествен режим , откакто въобще съществува !! Нещо повече , не само в градски условия , ами примерно при едно пътуване Стара Загора , Шипка , Велико Търново и обратно електромобила ще даде почти двойно по-нисък разход , отколкото при движение със 120 км по равна магистрала !

    Коментиран от #17

  • 9 Дзл

    4 4 Отговор
    До 6-8 Кретен, аре да караме заедно със 140 на магистралата, аз с дизела(евро6 е, 6-цил., нов да не рипаш излишно с клишета за сажди и т.н.), ти с ел.кенефа да видим кой ще спре първи да зарежда …и за колко време ще зарежда и кога ще стигне. С един такъв като тебе с тесла 3 тая година пътувахме уж заедно до Италия, ама се виждахме само по крайните точки за деня като го чаках по над 2 ч. за отсечки по 6-700 км щот кара с 90-100 и зарежда….уж за 20 мин, аз си карах нормално 130-40 . Та явно четеш глупости и ке обясняваш, като имаш тогава приказвай кое що. За градско ел.недоавтомобилите са ок и за 100-250 км дневно, за дълго не стават и за единствена кола също, ако нямаш къща с гараж пак не стават.
  • 10 Изглежда са го бутали

    8 1 Отговор
    Не вървял на собствен ход! Да разбирам ли че новите VW ще се продават с двама германеца да ги бутат?!
  • 11 Германците да пускат трабантите

    4 2 Отговор
    Видя се че вървим назад!
  • 12 Трътлю

    1 1 Отговор
    Не е достатъчно. Трябва да измине разстоянието до Китай и обратно. Иначе - фалит.
  • 13 Осем киловата

    3 1 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Друг път .
    Градско в София. Зимата , минимум 25-30 кв/ч
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Антиелектрика

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    За градски условия съм съгласен с теб че електричката е много оп-подходяща от ДВГ. Но все пак си остава проблема за зареждането в градските условия. Например в Младост или Люлин между панелките трудно се паркира и зареждането е невъзможно. Така че електричките не са за всеки.
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 простгост

    0 2 Отговор
    Тъй като се правиш на много умен тука, първо провери някъде из нетя, че електромобили има от сто години вече, но петролните лобита винаги са спирали проектите. Освен това отдавна има състезания за прототипи на суперикономични двг и соларни превозни средства, а системите за рекуперация и много други отдавна се тестват във F1 и в е-формулата.
  • 19 Пилотът Гошу

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Не става въпрос за това, дали е реално, става въпрос, че е безсмислен. Това не е градски автомобил, та на кой му пука за хваленето за 940км при 30кмч... Хората се интересуват за пробег в реални условия примерно при -10 между градовете, да речем 80 и 120кмч. За градовете при ниски скорости електричките със сигурност са добър избор, просто тоя тест е малко безсмислен.