Дизеловият скандал се разраства с пълна сила – всеки ден нови факти излизат наяве. Дъщерната фирма на Volkswagen Audi обяви, че ще модифицира шест- и осемцилиндровите си дизелови мотори със стандарт за емисии на изгорели газове Euro 5 и Euro 6.
Подобно на конкурентите си от BMW и Mercedes-Benz модификациите ще се изразят в обновяване на софтуера и ще бъдат безплатни за собствениците на автомобилите. Услугата ще бъде предоставяна както в Европа, така и на другите на пазари.
От концерна споделят, че чрез подобрението целят да намалят замърсяването на въздуха в градовете. Собствениците на автомобили Porsche и Volkswagen с идентични двигатели също ще имат възможността да надградят софтуера си. От Audi обещават, че ще проверят и останалите си модели с дизелови двигатели за нередности, за да бъдат сигурни, че те не замърсяват наднормено околната среда.
Съмнение за картел в автоиндустрията?
Немските автопроизводители са съгласували помежду си цени, доставчици, технологии и контрола на емисиите на дизеловите си мотори, съобщава „Шпигел“. Според изданието това доказват показния, които от VW са дали на Комисията за защита на конкуренцията в Германия. Едно е сигурно – в следващите седмици автоконцерните ще трябва да отговарят на много въпроси.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ккк
Аз лично, като човек много интересуващ се от автомобили разграничавам в последните няколко години две световни тенденции в автомобилостроенето/международната политика.
Първата е висок стремеж на някои световни фирми към търсене и впоследствие предлагане на нови концепции / технологии за "по-добро" еко бъдеще и по -малко възползване от пазарното "безвремие" СЕГА с цел печалба от спекулата с тези уж предлагани нови технологии.
Втората е мимикрично прикрито "търсене" на някои световни фирми и впоследствие предлагане на нови концепции / технологии за "по-добро" еко бъдеще и особено голямо възползване СЕГА от пазарното "безвремие" с цел огромна печалба от спекулата с тези уж предлагани нови технологии.
Никога не бих назовал имена. Защото знам, че рекламата и антирекламата в този си вид - са подсъдни. Но знам също, че НЯКОИ в Света направиха милиони Чиста печалба от това - а в нашето БГ няколко отговорни /"политически"/ "демократично мислещи другари"- само евтини интрижки и пак си е същото -НИЩО.
16:49 21.07.2017
2 fuckdiesel
f.ckdiesel
21:28 21.07.2017
3 Въпрос
Коментиран от #4
23:19 21.07.2017
4 Shmeker
До коментар #3 от "Въпрос":
То кой прави друг добри дизели?Коментиран от #7, #9, #10
23:43 21.07.2017
5 Гого
15:45 22.07.2017
6 Кожо
08:46 23.07.2017
7 бай Иван
До коментар #4 от "Shmeker":
Японците16:33 23.07.2017
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Язе
До коментар #4 от "Shmeker":
Виждаме колко са им добри дизелите.Където има чадещ дизел на 10 коли 9 са тези с "добрите"дизели.Вземи се образовай малко.Чакай като им подкарат и бензиновите, стой та се дръж.И това ще стане.23:52 23.07.2017
10 Събуди се
До коментар #4 от "Shmeker":
Скъсаха се да ги връщат,хванаха ги да лъжат яко и тоя шмекер ли е шматкер ли е си мисли че правят добри дизели.Правят масларници които понякога харчат и нафта.Вземи прогледни че ми става жал за теб.00:01 24.07.2017
11 ддд
като са гадни?
защо не ги правят на бензин?
кое ги затруднява
06:57 25.07.2017
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 ккк
Вие не ме разбирате и те така...те... Щом цъкате Минуси при мен, а по долу Плюсове, нещо има недоразбиране ?
23:11 26.07.2017