Собствениците на обновеното Audi A3 ще могат да използват двузонален климатроник и редица други опции само срещу допълнително заплащане. Любопитно е още, че платените функции могат да бъдат резервирани и само за определени дати.
Пресслужбата на немската марка информира за абонамента за редица функции като част от представянето на новия модел. В допълнение към климатичната инсталация, собствениците на автомобили ще трябва да плащат допълнително за адаптивен круиз контрол, както и интерфейсите на Apple Car, Android Auto и други опции.
Купувачите на Audi A3 ще трябва да се запишат и за платен абонамент за автоматичен превключвател на дългите светлини, адаптивен круиз контрол, разширяване на еднозоновия климатроник до двузонов, както и за интерфейсите Apple Car и Android Auto. Собствениците на автомобили ще могат да активират тези опции за месец, шест месеца или година, както и завинаги. Компанията все още не е разкрила цената на опциите.
На европейския пазар актуализираният Audi A3 се предлага с 1.5-литров бензинов турбо двигател с мощност 150 конски сили, както и с надежден и икономичен дизелов двигател със същия работен обем. И двата агрегата са оборудвани със седемстепенен "робот" S-tronic с два съединителя. Тази година компанията обещава да разшири гамата двигатели за семейството A3.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Трагикомедия
12:02 20.03.2024
2 Е не
12:02 20.03.2024
3 Селянин
12:03 20.03.2024
4 парци
12:03 20.03.2024
5 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
😀😀😀😀😀
Някога плащахме 12 лв на ГТП, за да ползваме радио в колата ❗
12:03 20.03.2024
6 Така трябва да е!
Коментиран от #9
12:04 20.03.2024
7 Селянин
12:05 20.03.2024
8 Директора
Швабите, които нямат мозък да си плащат.
12:06 20.03.2024
9 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #6 от "Така трябва да е!":
И за елстъкла трябва да се плаща , нали са екстра 😀😀😀😀Иначе ... с манивелката 😉😉😉
Коментиран от #11
12:06 20.03.2024
10 Те нека дойдат
12:11 20.03.2024
11 Рекламодател
До коментар #9 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
Може пък да има и безплатна версия, ама с реклами. Искаш да си отвориш прозореца, гледаш 2-3 реклами на големия телевизор по средата. Искаш климатик, 5 реклами. Отопляеми седалки, за да не ти замръзне дто, щото няма ток за термопомата - 10 реклами!Обаче народът купува нови коли, или само си мисли, че ги купува, защото по-скоро ги наема за временно ползване. Необяснимо за мен, но факт.
Коментиран от #14
12:14 20.03.2024
12 българина
12:21 20.03.2024
13 БСП за България и Радев
Коментиран от #15
12:29 20.03.2024
14 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #11 от "Рекламодател":
Дооообро❗❗❗/ дано от Аааауди не го прочетат
😉😉/
12:37 20.03.2024
15 Скоро скоро
До коментар #13 от "БСП за България и Радев":
Колко скоро ще е това скоро ве баюююю. Колкото скоро на хората от колективния комунистически изток им позволят да имат собствени вътрешни кенефи ли? С вашето светло бъдеще си останахте от 100 години, все е някъде там, в бъдещетоКоментиран от #46
12:41 20.03.2024
16 УдоМача
12:53 20.03.2024
17 Гриша Филипов
Коментиран от #21
13:05 20.03.2024
18 Тия направо итрещяха
13:29 20.03.2024
19 майстор Манол
13:32 20.03.2024
20 шофера
13:33 20.03.2024
21 Механик
До коментар #17 от "Гриша Филипов":
Резервната гума от много години се доплаща, иначе получаваш компресорче и флакон с пяна, които при разцепена гума не вършат никаква работа! BMW опитаха наскоро и те с тези доплащания, ама не им се получи нещо и се отказаха. Въпрос на време и при Ауди като видят, че тая цялата идиотска схема ще им струва повече, отколкото ще изкарат от нея.Коментиран от #22, #45
13:35 20.03.2024
22 Съмнително
До коментар #21 от "Механик":
Хубаво би било пазарът да ги накаже, обаче ме съмнява. Колкото народът прати на "края" на географията Епъл като махнаха зарядните от новите телефони, толкова и тези ще бъдат "попарени". Потребителите си искат нова, лъскава играчка и нищо друго няма значение.Коментиран от #25
14:15 20.03.2024
23 Супер
14:47 20.03.2024
24 26888
Коментиран от #48
14:49 20.03.2024
25 информативно
До коментар #22 от "Съмнително":
не бъркай народа със i-sheep стадото, по-добре сравни колко хора ползват телефони различни от марката с наризаната ябълка.Коментиран от #33
14:59 20.03.2024
26 Ибан
15:55 20.03.2024
27 бай Даньо
16:05 20.03.2024
28 Дедо ви
16:41 20.03.2024
29 Пепо
16:59 20.03.2024
30 Анонимен
17:50 20.03.2024
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 ДЕДО
20:43 20.03.2024
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Аз бре
Коментиран от #42
21:54 20.03.2024
35 Хан Крум
22:00 20.03.2024
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 Тарзан
22:50 20.03.2024
38 Инж. Химик
06:36 21.03.2024
39 Иван
10:06 21.03.2024
40 Обективния
10:31 21.03.2024
41 соломон трабантът .
10:49 21.03.2024
42 сенко
До коментар #34 от "Аз бре":
Рядко срещам това което повтарям от години когато купих за първи път Немска кола VW B6 Passat в 2006 година произведена беше трагедия - вечно проблеми с електрониката им губене на време , пари и нерви висене по сервизите и ядове . Помислих си ,че случайно съм попаднал на такава кола въпреки километрите бяха на 157 хиляди и проверени в сервиза преди да я купя. По късно 2014 купих Mercedes произведена в края на 2008 EURO-4 още по голяма трагедия и си казах Не ! никога повече Немска кола (мое лично мнението всеки сам да решава ) не бих купил. Не помня веднъж някъде да отида и да се върна да не се развали по пътя, или да не свети таблото а преди това смениха му всичко което трябва - масла, филтри, комплект ремъците, - (16 клапанов има 2 ремъка с два разпределителна вала ) , обтегачите, ролките, амортисьорите, съединителят комплект -много работи изхарчих почти половината пари които бях дал за нея. Когато това го казвах винаги ми даваха - отрицателна оценка , точки ти им отваряш очите за да знаят, а те многознаещите се стремят да ти извадят очите за това ,че казваш истината не разбрах логиката им.11:09 21.03.2024
43 Коня Чочко
12:25 21.03.2024
44 Мунчо
14:19 21.03.2024
45 Гриша Филипов
До коментар #21 от "Механик":
Нямах представа, че резервната гума се доплаща.При мен винаги е вървяла комплект с колата.Но, е добре да го знам.20:48 21.03.2024
46 Този коментар е премахнат от модератор.
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 бягащият джо
До коментар #24 от "26888":
Sлед 2005 година когато задължиха от 15.01.2005 година всички произведени коли без значение колко кг или тона както и двигателят колко кс. трябва да отговаря на Euro-4 което значи 160 grm на 1 един км СО2. Всичките Немски двигатели са проблемни защото целият горивен процес се контролира по електронен път това значи 50 % класическият двигател и 50 % електроника - програмното обеспечение което го няма нито една Немска фирма.. В момента както VW така и останалите Немски фирми плащат по 90 Евро на кола глоби . Сега са вече новите на ЕURO-6. Немците никога не са има качествена електроника или ИТ технологии са много назад.22:05 11.05.2024
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 Този коментар е премахнат от модератор.